Roistako ei saa naista

Löytyipäs nainen Pub bumbasta.
nainen oli lähtenyt yksin pub!iin.Illan myötä jonkin verran humalaltunut
Itse lähdin perjantai iltasella käymään mäkkärissä iltapalalla
kotiin pallailessa käveleskelin bumban edestä,jossa nainen
seisoskeli tupakalla ulkosalla.tervehti iloisesti ja sanoi mitääs mies
pysähdyin juttelemaan tuon naisen kanssa,hän tuli aika likelle
siinä jutelessa .sanoi että ei kiinosta karaokee enää,kysyi lähetäänkö
jonnekkin.Sanoin siihen,että lähetäänkö minun luokse,asun tuossa
toisella puolen tietä,lyhyt matka.Nainen suostui lähteen mukaan.
sitten vaan kämpille,halusi kaljaa tai siideriä,olihan minulla
3kaljaa kaapissa,joten avasin pullon.siinä sitten juteltiin ja vähän hiveltiin toisiamme,
kunnes lopulta hän alkoi suuteleen ja availeen paitaani,nimä kourimaan hänen rintojaan
Sanoi,että mies ei enää halua häntä,juo kaljaa ja makkaa vain sohvalla.Haluaisitkos sinä nussia minua
nyt.Tietysti halusin,pallit olit pakahtumaisillaan ja kalu kankkeena.Nainen haiskahti kyllä olutta juoneella ja hikin haiskahti aika lailla.tavallaan se kiihotti minua entisestään
Olin kovin kiinnostunut tästä naisesta,lyhyt, pullea,iso rintainen ja ikkääkin>60v,
ei mikään kaunotar,kun vielä vähän hengitykessä tuoksui viina ja hienkin haistoi aika voimakkaana.."Mutta se ei pane joka valakkaa"
olihan hän noin 160cm pitkä ja n,80kg painoa,D koko rinnoissa.Olihan se ihana kokemus
kun tuollaisen naisen saapi seljäälleen sänkyyn,katsoa kun vatsa hyllyy panemisen tahdissa
ja hengätyneenä huohottaa ja vaati lissää ja kovempaa.Pitkään puutteessa olon jälkeen
kolme panoa illalla jaksettiin,sitten olimme nukahtaneet.Aamulla heräilin ensimmäisenä,keittelin kahveet
odottelin josko hänkin heräisi.Kyllähän sitten herräili ,oli vähän nolon oloisena illan tapahtumista,
mutta kertoi sen olleen tarkoituskin jo bubiin lähtiessä.tarjosin aamukahveet,hän halusi
käydä suihkussa pesetymässä.Tuli suikusta minun kylpytakki päällä,siinä sitten istuimme
sohvalla vierkkäin,aloin vähän halaileen ja pussaillen kaulalle,hän kysyi haluanko vielä
aamu panon ja minähän halusi,Oli ihana avata kylpytakki ja suudella joka paista ja lopuksi nuolla pillu,
siinä sohvalla saatiin aaamupano hoidettua.Juttelun ja kahvitteluun jälkeen hän halusi lähtee
kottiin.Lähteissään sanoi,että ehkä joskus tavataan vielä.Meni kuukausi kun yhtenä perjantai iltana soi ovikello,kun avasin,hän sanoi Terve,saank tulla sisään..JOvain totesin.Katsoimme toisiamme ja halattiin ja sain pehmoisen suudelman.Hän sanoi,että on kaivannut viime kertaista tapaamista.Nyt olisi koko viikonloppu aikaa jos vielä haluat minua.Ukkoni lähti sodankyllään kalasteleen vanhan kaverin mökille .
Minullehan se sopi mainiosti,kun en ollut saanut pillua kuin häneltä kuukausi sitten..
eikä ollut saanut hänkään..Kovin nopeasti siinä oltiinkin panopuuhissa imettiin,nuoltiin,96
vuoroinpäällä,vuoroin alla.Sen jälkeen tapasimme usein ja aina seksin merkeissä,vaikka oli meillä
ihania juttu tuokioitakin .sitä kesti melkein vuoden,sitten hän hävisi,ei vastannut enää sala viesteihinkään.
Sattumalta näin hänet nuoremman miehen seurassa kerran kaupungilla,olisko lie löytänyt nuoremman
.

3

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, että sait naista oluen avulla, koska tuollaisella kirjoitustaidolla ei saa naista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • #Hyvä, että sait naista oluen avulla, koska tuollaisella kirjoitustaidolla ei saa naista.#

        Kateellisen moukan tunnistaa helposti, pyrki vain sanomaan jotakin ilkeatä. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe