Ei saa kommentoida

june.m

Eli laitanpa tämmöisen gallupin, jossa ei ole varsinaista aihetta, mutta IHAN MITÄ TAHANSA saa sanoa, hyvää tai pahaa, mikä ärsyttää tai ihastuttaa elämässä tai ihan missä vaan. Olisi nimittäin kiva tietää, mitä itse kunkin tämän palstan lukijan päässä liikkuu.

Ainoa vaatimus on, että kukaan EI KOMMENTOI MITENKÄÄN toisten kirjoituksia, vaikka mieli kuinka tekisi.

Aktiivisia lukijoitahan meillä on hirviä määrä, kuten on osoittautunut.

38

5356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just

että.. kate moennig on aivan älyttömän hyvännäkönen. hot

• edelliseen

ihan mielettömän sexy.

• Optimisti

Tää keskustelupalsta on kaiken kaikkiaan hyvä, koska voi vaihtaa mielipiteitä, vaik välil on asiattomia "tyypei" liikkeellä!!!!

• tämä

Ei nyt ole toisten kirjoituksia arvosteleva viesti, mutta olen tyytymätön tämän nettipalstan tasoon. Täällä ei ole enää yhtään kirjoitusta ollut pitkään aikaan, johon on mitään kommentoitavaa.

• Puhisija

Minua ärsyttää ja raivostuttaa, että monet ihmiset yhä edelleen kuvittelevat päissään, että homoseksuaalisuuden voi jotenkin ihmeellisellä tavalla valita. Että joku vain päättää yhtäkkiä kääntyä saman sukupuolen rakastajaksi, ikäänkuin se olisi jokin irstas kokeilunhalu, samalla tavalla kuin kokeillaan uusia leluja. Minua ärsyttää, että tällaisille ihmisille ei selittäminen ja järkipuhe auta, vaikka miten vääntäisi.

Ei ymmärretä ollenkaan, miten suuntautuminen vaikuttaa ja muodostaa koko identiteetin, minäkuvan ja kaiken. Vähiten ymmärretään sitä, miten vaikea on sitten elää yhteiskunnassa tällaisten ymmärtämättömien ja suvaitsemattomien ihmisten lähellä...halveksittuna ja kärjistäen identiteetin pelkäksi seksuaalisuudeksi niin usein!

*pääsinpä puhisemaan* :D

• june.m

ihastuttaa tällä hetkellä kyyneliin saakka yksi uskis pappa, joka tenttaa ja sitten miettii, kyselee ja yrittää ihan oikeasti saada kalloonsa, miksi joku nainen ei tykkää miehistä. Kun näen, että se on sille niin jumalattoman vaikeeta, mutta se ei luovuta, vaan yrittää tosissaan...

Kevyempääkin saa tietty laittaa! :)

• Mä...

Yhdyn täysin tämän "puhisijan" mielipiteeseen. Kun tietoa tai kokemusta ei ole niin on syy kritisoida tai haukkua. Moni lukija on tirkistelijä tai muu katkera (= mies!), urkkija Tällaset pitäs voida kieltää tältä palstalta!!! Kait ne hakevat jännitystä omaan "köyhään" elämäänsä!!!

• ihmiset

joilla on niin huono itsetunto ja epävarmuus omasta identiteetistään että se kulissi mitä muka ollaan toteutetaan yliampuvasti.

Tekisi mieli sanoa ettei asioista tarvi tehdä numeroa vain osoittaakseen olevansa jotain.

Mutta show must go on=)

• kysyväinen

Miks minuun ei rakastu sellaset ihmiset, joihin voisin itsekin rakastua ? Miks minuun rakastuu vaan sellaset ihmiset, joista en välittäisi ollenkaan ?

• Nami

Minua ärsyttää ihmiset jotka vähättelevät sitoutumista. Ja en ymmärrä miksi nykyisin kaikkia ihmisiä ahdistaa parisuhteet ja kaikki mikä liittyy vakiintumiseen ja vastuun ottamiseen. Aina pitäisi vaan päästä lentelemään kukasta kukkaan...

• meikäläistä

Miksi ihmiset puhuvat epätosia itsestään, kun totuus kuitenkin ajan myötä paljastuu? Luulisi olevan noloa ruveta myöhemmin selittelemään sanomisiaan.

• natsuli

ärsyttää ettei voi muka olla rahaa ja rakkautta samaan aikaan!
      Miks me ei voiteta lotossa, kun me sitä rahaa ihan oikeesti tarvittais ja ihan vaan elämiseen!
      Rakkautta löytyy kyllä ja siitä mä olen todella onnellinen

• rva möykky

..

Eikä oo kukaan muukaan

Mua ärsyttää se että ei ole olemassa "yhtä ainoaa täydellistä ihmistä", johon voisi rakastua..

Vaan että niitä on useita - jolloin joutuu jakamaan rakkauttaan monille.........

• jessi

...se on ihanaa ja kesäloma alkaa ;)

• mozzarella

• Sinulle
        mozzarella kirjoitti:

Katsoit vähän vinosti ruskeilla silmilläsi minuun,en kääntänyt päätäni..vaikka mieli teki.Tiesin sen..vaikka sydämeni yritti kieltää.Olin jo pitkään aavistanut,että sinulla on toinen.Voiko maailma romahtaa hetkessä..? Kyllä voi !! Vaikka kuinka yrittää muistaa nälkäänäkeviä sun muita kauheuksia,sotia,sairauksia jne.oma pieni maailma on hakattu sirpaleiksi.Painoin kasvoni tyynyyn.Voiko tosiaan yksi pieni kyynel kastaa koko tyynyn...

• Bléu
        Sinulle kirjoitti:

Katsoit vähän vinosti ruskeilla silmilläsi minuun,en kääntänyt päätäni..vaikka mieli teki.Tiesin sen..vaikka sydämeni yritti kieltää.Olin jo pitkään aavistanut,että sinulla on toinen.Voiko maailma romahtaa hetkessä..? Kyllä voi !! Vaikka kuinka yrittää muistaa nälkäänäkeviä sun muita kauheuksia,sotia,sairauksia jne.oma pieni maailma on hakattu sirpaleiksi.Painoin kasvoni tyynyyn.Voiko tosiaan yksi pieni kyynel kastaa koko tyynyn...

Jos se ruskeasilmä on hoitoalalla niin kaatoi hän minunkin maailmani vain olemalla oma itsensä...Nyt olen murunen murusina. Lakaisen itseni maton alle, ja pysyn sielä...

• Nallekarkki

... mua ärsyttää se kun ihmiset vain pelaa toisten tunteilla ja sitten saatuaan mitä haluavat, heittävät heidät menemään.

Se pistää vihaksi myös kun niin monet näinä päivinä eivät ole valmiita tekemään työtä ihmissuhteidensa eteen, vaan heti pienen vastoinkäymisen osuttua kohdalle heittävät hanskat tiskiin ja luovuttavat.

Iloa elämääni tuovat aito väittäminen, huomioiminen ja rakastaminen. Niin ja sitten myöskin nallekarkit ;)

• Niin se vain on!

.. rakastan siuta senkin töyhtöhyyppä..

• että..

mua **tuttaa täs maailmas kaikkein eniten toisten hyväkskäyttö.. jos ihminen on luonteeltaan liian kiltti ja tosi sinisilmänen nii tarkottaako se sitä et sitä saa käyttää hyväksensä niin paljo ku ehtii..

• Minä ja kaipuuni

Rakastan sua yli kaiken muun, vaikka en koskaan näytä sitä.

• Nimetön

mä vihaan itseeni! aina kun mä katson peiliin nii mä näytän ihan kalkkunalta.. :'( oon monta kertaa meinannu tappaakkin itseni sen takia.. kunnes löysin turvan jumalasta.. mä oon nyt melko onnellinen.. mutta silti mä näytän kalkkunalta ei mulla oo mitään kaulaakaan.. :( enkä ole edes ikinä suudellut ketään vaikka olen jo 16v.. x(((

• naista

Kaikki ihmiset ovat kiinnostavia. Haluan mielelläni keskustella kaikkien kanssa. KUITENKIN, tiedän, etten seksuaalisesti kiinnostuisi LIHAVASTA naisesta. Miksi lihavat naiset sitten suuttuvat, kun sanon sen suoraan ? Minulla on paljon ystäviä, kaiken kokoisia ja kaiken värisiä. En pidä ketään tyhmänä hänen ulkonäkönsä perusteella. Lihava ei ole laihaa tyhmempi, eikä laiha ole lihavaa viisaampi. LIHAVAT NAISET kuitenkin suuttuvat HETI, kun kerron, etten halua seksuaalista suhdetta LIHAVAN-PULLUKAN-REHEVÄN-PYÖREÄN kanssa. Minä EN tuomitse ketään ulkonäön perusteella, tiedostan vain, mistä itse pidän. MIKSI lihavat ovat agressivisia ?

• Minua harmittaa, etten osaa olla onnellinen ja iloita elämän pienistä asioista.
      Minua harmittaa että olen kasvanut aikuiseksi, vaikka päätin etten kasva.
      Nyt päätin kasvaa takaisin lapseksi ja alkaa nauttia elämästä ..

• mustikka2

Mua ihmetyttää se, että iso osa lesboista on niin heikkoja, vietävissä, typeriä, huonokäytöksisiä, vastuunpakoilijoita, tyhjiä, flegmaattisia, vastakohtia sille mikä on oman onnensa seppä.

Ja juuri ne lesbot jotka tällaisia ovat väittävät etteivät sitä ole tai eivät sitä edes itse hoksaa :(

• Catsy_666

Vaikka rullaportaissa lukeekin että pitää seista oikealla, niin minä siitä huolimatta seison vasemmalla kun on ruuhkaa, sillä minusta on väärin että ihmiset saavat etuilla minkä tähden kaikkien muiden matkanteko viivästyy.

Minusta on lisäksi kiva että olen tullut elämässäni sellaiseen vaiheeseen että minua kiinnostavat tällaiset tyhjänpäiväiset ongelmat.

Kun mä tulin tälle palstalle, niin ajattelin heti alkuun, että minäpä sanon että se "Naamiona terve mieli" -kirja on aiheuttanut jo yhden narsistin itsemurhan, mutta noi topicit ovat sellaisia ettei tätä aihetta voi sinne ujuttaa mitenkään.

Ja kun pyydettiin sanomaan jotain fiksua niin minä heti ajattelin Deiciden lyriikoita: "Hanging by threads to the realms of the sane, it is this world that has made me this way" ja "I have no problem coping with my life, it is this world that wants me to die".

• suunnattomasti

Tälle listalle kirjoittaa vähäjärkisiä ja sivistymättömiä talikoita, jotka eivät osaa ensimmäistäkään yhdyssanasääntöä, puhumattakaan nyt viestien substanssista. Pöljää porukkaa! Typeryys ja pinnallisuus vituttaa big time! Siksi tätä listaakaan ei viitsi kovin usein lueskella.

• Ohut ja 38

Heh heh ! Kyllä pitää paksuilla olla vaikeaa, kun pitää pilkkua nussia ! Pieraiskaa ihmeessä niin kyllä se hernekin sieltä nenästänne vielä irtoaa.

• riuku_

samaa mieltä inhoon lihavii ärsyttävii tunnevammasii ihmisii.Mutta vielä enemmän inhoon typeryyttä ja sitä että yleistetään asioita.

• lihavista välittäisi
        riuku_ kirjoitti:

samaa mieltä inhoon lihavii ärsyttävii tunnevammasii ihmisii.Mutta vielä enemmän inhoon typeryyttä ja sitä että yleistetään asioita.

En kommentoi normaalivartaloisena mitenkään edellistä, mutta mukavaa vain huomata, että samanlaisia ajatuksia löytyy muiltakin.

• Lappeenlikka24

Miksi mä mielummin jätän rakkauden tunnustamatta, kuitenkn rakastan häntä niin paljon??? Mielummin menetän hänet kuin paljastan itseni ja tunteeni täysin. Hänen mieltymykset ovat vihdoin kääntyneet pääasiallisesti naisiin, varsinkin minuun päin. Mä en kestä tulla torjutuksi. Mulle saa laitta vinkkejä...
      *Kun kaikki vaan on pelkkää humalaista seksiä* Ja mä haluan enemmin...

• v***ttaa

ankarasti se, että olen mokannut pahemman kerran. Pilannut lopullisesti jotain, mitä olen aina halunnut... Tehytä ei saa tekemättömäksi. Se on vaan hyväksyttävä. Ei voi sanoa yhtään mitään muuta.

• m-inä

Miksi elämä tällä hetkellä on niin mahdottoman raskasta? Suljen rakkauden, jollaista en ole aiemmin tuntenut, syvälle sisääni, koska en voi sitä näyttää niin kuin haluaisin. Se tukehduttaa. Turhauttaa. Sattuu. Mutta tiedän, että se jää sinne sisälle. Kaipaamaan juuri sinua.

Koitan iloita auringosta. Kesästä. Tuulesta. Sateesta. Pimeistä öistä. Aamuista. Hiljaisuudesta. Lämmöstä. Ilman Sinua. Vaikka toisin haluaisin.

• neitonen-82

Naisten välinen rakastelu kiihottaa minua todella paljon!!!!!

• valmiiksi

kyuinka tänne kohta tulee miljoona kirjoitusta kuinka Gia oli ihana leffa ja anki syötävä jne.

Mikä siinä on että aikuiset(noh nii) ihmiset ihastuvat jonkun näyttelijän esittämään hahmoon,Esim Shane. Todellisuus kutsuu.

Leffa saa olla hyvä mutta ei sitä tarvi ihastua sen takia että siinä nyt naisrakkautta olikin.

• Metso

Minua riepoo lesbot jotka rustaavat kontakti-ilmoituksia deittinetteihin tai teksti-tv:n sivuille.

Toivotaan kontaktia ja kun joku heille vastaa, niin sitten vaikka olisi minkälainen niin ei sitten kuitenkaan oikein niinkuin olekaan aikaa tai halua tavata. Riittää esim. se, että kertoo olevansa ruskeatukkainen ja tämä ilmoituksen laittanut pitääkin vain blondeista. Siihen sitten tyssääkin - jo parin tai yhden viestin jälkeen.

Haloo, miettikää vähän!

Toivotan Teille pitkää yksinoloa!

• aziza

aurinko paistaa, ihan kiva. Taistelin bussipysäkillä vartin verenhimoisia hyttysiä vastaan, bussi oli myöhässä ja hermot menettäneenä tuli tönäistyä portinpielessä nököttävä roskis kumoon. No jaa, kun muutaman tunnin päästä menen kotiin, lyhyt muistisena luultavasti ihmettelen että kuka ruoja on rusikoinut rokista...17 päivää aikaa pakata kamat kasaan, enkä ole vielä edes aloittanut, mistä edes löytää pahvilaatikoita sellaista määrää? Vaatteet sentään kaivoin vanhat vaatekaapin perältä, hyvästi vaan caprit ja narutopit, lähden kotiin toiselle puolelle mualimaa, menen naimisiin ennen kesänloppua, 300 vierasta on kuulemamma kutsuttu, joten ei kai sitä voi enää peruakaan? Tulevaa siippaani en ole tavannut livenä vielä kertaakaan, mutta ihan sama, minä en pelkää mitään enkä ketään.Mutta mitään kermakakkuhörhelöä en päälleni pue! Ihan niin kuin minä sen päättäisin,heh.
      Just nyt pomo kurkkii olan takaa, ihmettelee mitä puuhaan, hymyilen aurinkoisesti ja koitan näyttää tärkeältä, en malta odottaa viimeistä työpäivää jolloin saan näyttää mitä oikeasti ajattelen tästä paikasta ja näistä kummallista ihmisistä. Tai no ehken sentään. Jahas, puhelin soi joten matka jatkuu, lämmintä kesää ja mielenrauhaa kaikille :)
      Syökää paljon jäätelöä!

• Pir

... ajattelin, mutta hengitys vähän pysähtyi äsken. Koetan tointua. Ihan alussa palstalle tultua oli päällimmäisenä tuo voi-ei-taas-reaktio telkku- ja leffasankarittarien märehtimisestä, mutta sitten reality voitti: hyvä kun jokin kiinnostaa niin paljon, että arimmatkin lähettävät mielipiteensä. Ok, mukaan vaan, kirjoittakaa. Kaiken voi ohittaa, mikä ei väräytä.

Uuden paavin pyhät lausunnot herättivät myös voi-ei-taas-efektin. Mutta nekin voi ohittaa. Hykertelin vahingoniloisena, kun samassa tuomiossa oli mukana Harry Potter, ehkä kasvava nuoriso osaa sen myötä asettaa meidät homoseksuaalitkin hieman uuteen valoon, samoinkuin paavin erehtymättömyyden ;).

Ja miksi kaikki kiireet aina kasautuvat, miksi ne kaikki samaan rytäkkään?! Nyt alan olla voiton puolella, jaa, jos ei voiton, niin ohittamassa.

Ohitellaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      91
      2110
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      2040
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      337
      1773
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      287
      1738
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      189
      1327
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      46
      1210
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1129
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1128
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      264
      1084
    10. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1079
    Aihe