Näin rumaan mieheen kun olisit saanut komeampiakin 🙏
Miten ihmeessä rakastuit silloin
49
662
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyppä siltä jota tanssittelevat. Luulis enää tällaiset vanhat jakkarat kiinnostavan.
- Anonyymi
No miksi täällä palstalla kysyt kun voit kysyä suoraan häneltä! Vastaa varmasti kun on niin rakastunut!
- Anonyymi
En rakastu miehiin.
- Anonyymi
Miehet, jotka pierevät Hesen tietävät.
- Anonyymi
Ole sitten lepsohippi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sitten lepsohippi
Karsastan komeita miehiä
Ovat omahyväisiä
Ylpeitä
Niinkuin naisetkin Anonyymi kirjoitti:
Karsastan komeita miehiä
Ovat omahyväisiä
Ylpeitä
Niinkuin naisetkinTuo riippuu niin ihmisestä. Minulla on lähipiirissä todella kauniita ihmisiä, naisia ja miehiä, sukulaisia sekä ystäviä, jotka voisivat olla ylpeitä k-päitä, vaan eivät ole.
Ehkä osa niistä on omanarvontuntoisia, mutta se on mielestäni kohtuuden rajoissa vain hyvä asia. Täytyy muistaa, että myös ujous luokitellaan harmittavan monesti ylpeydeksi.
- Anonyymi
En välitä ihmisten ulkokuoresta.
- Anonyymi
Joo minä rakastuin joskus ihan täysillä yhteen kauniiseen mieheen jolla on maailman kauneimmat silmät, luonne ja sielu🥰 ne silmät lemmikin siniset ja niissä maailman kaunein ja lämpöisin katse jonka olen koskaan nähnyt. En ikinä edes ihastu. Kaiken lisäksi luonne aika sama ihan kuin peiliin katselis ulkokuori aika kova sisältä herkkä 😍 En unohda 🩵🩵🩵 niin tässä nyt tuli tää mun tunnustus😀✨
- Anonyymi
Millon rakastuin?
- Anonyymi
Joskus aikoja sitten silloinkun hän ei ollut niin tunteeton ja bi
- Anonyymi
En mielestäni ole rakastunut rumaan mieheen koskaan.
- Anonyymi
Se on tismalleen näin.
Jos miehellä on leveä hymy ja suora hammasrivi, ja muutenkin ystävällisen näköiset kasvot, joista loistaa itsevarmuus, niin naiset ovat hänelle sulaa vahaa.
No harvemmin miehellä on ainakaan valkoinen ja suora hammasrivi. Naisia olen tavannut enemmänkin. Naiset ovat ehkä siinä mielessä ulkonäkökeskeisempiä.
Mu5tasydän kirjoitti:
No harvemmin miehellä on ainakaan valkoinen ja suora hammasrivi. Naisia olen tavannut enemmänkin. Naiset ovat ehkä siinä mielessä ulkonäkökeskeisempiä.
Sillä totesinkin että jos on... No kaunis hymy kuitenkin. Minun hymy on lähinnä irvistys. Eikä kasvojenmuotokaan paljon kiihota. Epäsymmetrinen suohirviö.
mustasusi kirjoitti:
Sillä totesinkin että jos on... No kaunis hymy kuitenkin. Minun hymy on lähinnä irvistys. Eikä kasvojenmuotokaan paljon kiihota. Epäsymmetrinen suohirviö.
Harmi, kun et löydä itsestäsi mitään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai on mun vika että lapsesta asti hampaat olleet suorassa. Ei se kuule ole mun vika että hammasrivistö on ollut suorassa niin kauan kun on hampaita ollut suussa sen jälkeen kun maitohampaat on lähteneet lapsena ja rautahampaat tulleet tilalle. Jollain naisella jolla on suora hammasrivistö niin voi olla paikattuja hampaita. Ite olen luottanut omiin hampaisiin ja välttynyt hampaiden paikkaamiselta. Mielummin omistan vähän kellertävät hampaat kuin mustia paikkoja hampaissa
Anonyymi kirjoitti:
Ai on mun vika että lapsesta asti hampaat olleet suorassa. Ei se kuule ole mun vika että hammasrivistö on ollut suorassa niin kauan kun on hampaita ollut suussa sen jälkeen kun maitohampaat on lähteneet lapsena ja rautahampaat tulleet tilalle. Jollain naisella jolla on suora hammasrivistö niin voi olla paikattuja hampaita. Ite olen luottanut omiin hampaisiin ja välttynyt hampaiden paikkaamiselta. Mielummin omistan vähän kellertävät hampaat kuin mustia paikkoja hampaissa
Voi että. Minullakin on kohtalaisen suora ylähammasrivistö eikä tekohampaiden tarvetta. Paikkoja kylläkin löytyy muutama, kun tykkään karkista. Voinko silti kuulua omahammasjengiin? Puolustukseksi sanon, että yksi keskeisellä paikalla oleva alahammas on vinossa.
- Anonyymi
Liian suora hammasrivistö näyttää oudolta. Samoin liian valkea hammasrivistö näyttää oudolta. Molemmat näyttävät feikiltä ja käsitellyltä (mitä ne tietenkin lähes aina ovatkin). En ymmärrä miksi jotkut ihmiset haluavat itselleen epäaidon näköiset hampaat. Mulle tulee liian suorasta ja liian suorasta hammasrivistöstä mieleen proteesit.
Anonyymi kirjoitti:
Liian suora hammasrivistö näyttää oudolta. Samoin liian valkea hammasrivistö näyttää oudolta. Molemmat näyttävät feikiltä ja käsitellyltä (mitä ne tietenkin lähes aina ovatkin). En ymmärrä miksi jotkut ihmiset haluavat itselleen epäaidon näköiset hampaat. Mulle tulee liian suorasta ja liian suorasta hammasrivistöstä mieleen proteesit.
No eipä sitä syntymässään ihminen voi hampaitaan valita tummemmaksi tai vinommaksi. En ole vielä koskaan valkaissut hampaitani ja niistä on kiusattukin, kun olin lapsi. Ne ovat kuitenkin yksi niistä harvoista asioista, joihin olen lähes tyytyväinen nykyään, joten en pyytele niistä anteeksi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No eipä sitä syntymässään ihminen voi hampaitaan valita tummemmaksi tai vinommaksi. En ole vielä koskaan valkaissut hampaitani ja niistä on kiusattukin, kun olin lapsi. Ne ovat kuitenkin yksi niistä harvoista asioista, joihin olen lähes tyytyväinen nykyään, joten en pyytele niistä anteeksi.
En ole vielä koskaan elämässäni nähnyt suoristetun ja/valkaistun saati sitten hamnakuorien näköistä luonnollista hammasrivistöä. Monilla tummaihoisilla hampaat näyttävät hyvinkin vaaleilta kontrastina ihoon, mutta eivät nekään luonnollisina näytä valkaistuilta. Valkaistut ja suoristetut hampaat kyllä tunnistaa likipitäen aina.
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä koskaan elämässäni nähnyt suoristetun ja/valkaistun saati sitten hamnakuorien näköistä luonnollista hammasrivistöä. Monilla tummaihoisilla hampaat näyttävät hyvinkin vaaleilta kontrastina ihoon, mutta eivät nekään luonnollisina näytä valkaistuilta. Valkaistut ja suoristetut hampaat kyllä tunnistaa likipitäen aina.
Miksi te aloitte puhuman jostain ylikorostetuista valkaistuista hampaista? Minä tarkoitin sellaista luonnollista kunnollista hammasrivistöä, jossa hampaat eivät ole sikinsokin yks ristiin kaksi. Kuten itselläni sattuu olemaan. Jäi niiden suoristaminen lapsena kesken, kun se jätettiin minun vastuulle hammaslääkärissä käyminen. Ei siitä sitten mitään tullut. Eikä ketään kiinnostanut. Nyt olen siitä saanut kärsiä kuitenkin koko ikäni.
mustasusi kirjoitti:
Miksi te aloitte puhuman jostain ylikorostetuista valkaistuista hampaista? Minä tarkoitin sellaista luonnollista kunnollista hammasrivistöä, jossa hampaat eivät ole sikinsokin yks ristiin kaksi. Kuten itselläni sattuu olemaan. Jäi niiden suoristaminen lapsena kesken, kun se jätettiin minun vastuulle hammaslääkärissä käyminen. Ei siitä sitten mitään tullut. Eikä ketään kiinnostanut. Nyt olen siitä saanut kärsiä kuitenkin koko ikäni.
No en tiedä. Eksyi vähän sivureitille aiheesta. Kyllä kai aikuisenakin käsittääkseni voi ottaa oikomishoitoa? Olen ainakin kuullut, mutta toki voi olla omakustanteista. 🤔
Mu5tasydän kirjoitti:
No en tiedä. Eksyi vähän sivureitille aiheesta. Kyllä kai aikuisenakin käsittääkseni voi ottaa oikomishoitoa? Olen ainakin kuullut, mutta toki voi olla omakustanteista. 🤔
Varmasti maksaa paljon, ja kun olen jo tämmöine vanhus, niin viitsiikö enää? Mitä hyödyttää?
mustasusi kirjoitti:
Varmasti maksaa paljon, ja kun olen jo tämmöine vanhus, niin viitsiikö enää? Mitä hyödyttää?
No jos sillä on merkittävä vaikutus itsetuntoon, niin kyllähän se hyödyttää.
Mu5tasydän kirjoitti:
No jos sillä on merkittävä vaikutus itsetuntoon, niin kyllähän se hyödyttää.
Saattaisi sillä siihen olla joku vaikutus, kun kehtaisi hymyillä niin että hampaat näkyy. Nyt ei kehtaa. Kehtaa mitään muutakaan.
mustasusi kirjoitti:
Saattaisi sillä siihen olla joku vaikutus, kun kehtaisi hymyillä niin että hampaat näkyy. Nyt ei kehtaa. Kehtaa mitään muutakaan.
-sivusta
Silloin pitää miettiä mikä on itselleen parasta🙂 harkitse edes. Olet mielestäni nuori, olisi vielä paljon onnellisia vuosia edessä.
- Anonyymi
En ole koskaan ollut komeiden miesten perään. Varsinkin sellaiset stereotyyppisen komeat miehet ovat mun silmääni äärimmäisen tylsän näköisiä. Mä olen muutenkin nähnyt vain yhden komeaksi määriteltävän miehen, joka oli myös mun silmiini hyvännäköinen. Hänestäkään en kuitenkaan ollut siinä mielessä kiinnostunut, vaikka hän koettikin kovasti itseään tyrkyttää. 🙂
- Anonyymi
ainakin unissa olet komea minun silmääni 🙂 erilainen kuin exäni. mutta olet kyllä komea. mutta joku sinussa häiritsee, unet kehottaa rakastamaan, mutta vaisto sanoo jotain.
- Anonyymi
enkä minä ole kuin 7-8, kokonaisuus nostaa kiitettävään.
Yleensä rakastunut näkee toisen kauniina.😍 hei eikä se ulkonäkö nyt niin paljon merkkaa loppupeleissä..
Jos käyt vaan panemassa jotakuta, niin ehkä siinä voisi olla ihan kiva katsella nättiä naamaa.🤔 kun muuten ei tarvitsisi tykätä..- Anonyymi
Sillä oli rahaa.
- Anonyymi
minulle tärkeintä on luoda hyvää ja tasapuolista elämää yhdessä. ei siis ääripäitä. ei kiinnosta ketään elättää tai elää siivellä. yhdessä tapahtuu kaikenlaista, mutta tietoisesti en valitsisi kumpaakaan tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulle tärkeintä on luoda hyvää ja tasapuolista elämää yhdessä. ei siis ääripäitä. ei kiinnosta ketään elättää tai elää siivellä. yhdessä tapahtuu kaikenlaista, mutta tietoisesti en valitsisi kumpaakaan tapaa.
enkä siis luovu tästä elämästäni, jonkun kanssa joskus voidaan yhteen sovittaa, ja vähän muokata mutta monet asiat pysyy silti, juuri ne mitä te haluatte. ettekä niitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä siis luovu tästä elämästäni, jonkun kanssa joskus voidaan yhteen sovittaa, ja vähän muokata mutta monet asiat pysyy silti, juuri ne mitä te haluatte. ettekä niitä saa.
rakastan elämääni, enkä siitä luovu. siihen voidaan ottaa lisää ja sitä voidaan muokata mutta muuten tärkeimmät jutut on ja pysyy. niitä ei voi ostaa tai siirtää, eikä ne vaadi muilta mitään, muuta kuin että en ole antamassa teidän elämään sitä mitä haluatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakastan elämääni, enkä siitä luovu. siihen voidaan ottaa lisää ja sitä voidaan muokata mutta muuten tärkeimmät jutut on ja pysyy. niitä ei voi ostaa tai siirtää, eikä ne vaadi muilta mitään, muuta kuin että en ole antamassa teidän elämään sitä mitä haluatte.
ja toisaalta vaikka hetkeksi läheiset saisi hyvää. en tahtoisi heille semmoista taakkaa, mikä tuossa jutussa on takana. vaikea hetki on vaan mentävä läpi, ja laitettava asioita oikein kuntoon. ei voi toisia "hakata" jotta selviää ja saa asioita. näin itse elän ja uskon, ja se on tuonut sitä mitä kovasti hamuatte. jos on vaikeaa pitää avata suu ja kysyä apua, oikealla tyylillä. ei minulla ole mitään tai en mitään miksi joku minua "hakkasi", eli haluatte jotain. ja otatte sitä väkisin. ja se ei ole teille hyväksi, jos lopettaisitte.
- Anonyymi
Psykopaatti- narsistit ovat hyviä näyttelihöitä, toistebn energiöiden kopiojiat ja kokenematon ei erota aluksi, että se on petos.
- Anonyymi
"olisit saanut komeampiakin?" Ihanko tosissasi ajattelet että rakkaus on ulkonäöstä kiinni? Ei muuten ole. Se on ihan muuta kuin rakkautta mikä menee ulkonäkö edellä.
- Anonyymi
Oot ihan minun näkönen ja olen itserakas😃.
- Anonyymi
Miksi sä puhut näin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä puhut näin?!
Täh! Jos ihminen ei rakasta itseään ei hän kykene muitakaan rakastaan.
- Anonyymi
Totuutta tässäkin. Toinen on samalla tapaa huono sisältä kuin on itsekin ja se on salaisuus jota toinen kantaa tiedostaen ja toinen sitä ei halua itselleen myöntää. Toinen peittelee sitä hyvin ja toinen huonosti, koska ei sitä tiedosta. Kumpikin pelkää paljastuvansa, toinen itselleen, toinen muille. Sitä rakastuu itseensä toisessa, siihen mitä rakastaa itsessään ja vihaa muissa, siihen mitä peittelee. Sen näkee vain toinen samanlainen. Sitten toinen vihaa ja toinen rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuutta tässäkin. Toinen on samalla tapaa huono sisältä kuin on itsekin ja se on salaisuus jota toinen kantaa tiedostaen ja toinen sitä ei halua itselleen myöntää. Toinen peittelee sitä hyvin ja toinen huonosti, koska ei sitä tiedosta. Kumpikin pelkää paljastuvansa, toinen itselleen, toinen muille. Sitä rakastuu itseensä toisessa, siihen mitä rakastaa itsessään ja vihaa muissa, siihen mitä peittelee. Sen näkee vain toinen samanlainen. Sitten toinen vihaa ja toinen rakastaa.
Tarkoitatko et toinen vihaa itseään ja sitä kautta vihaa samanlaista kuin itse on?
- Anonyymi
Se oli se sun rahapussi🥰
- Anonyymi
No onneks se oli ja meni ja pääsin jatkamaan matkaa :)
- Anonyymi
Helppoa oli rakastua mieskarkki olit 🤤
- Anonyymi
Jotenkin nämä aina kuulostaa hullulle. Sama, kun mulle sanottiin "saat sä paremman miehen, ei noin rumaa, köyhää ja tyhmää" siis mitä?? Komeus on katsojan silmissä eikä todellakaan ratkaiseva tekijä. Toki nämä olikin toisen miehen kommenteja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2773202Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2442066- 671976
- 711674
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51496Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241038- 64996
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927