Suurinta osaa naisista ei kiinnosta muu kuin se

Anonyymi-ap

Että mitä omistat ja minkälainen status sinulla on

68

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi oi mikä ylermiyleistys taasen. 🤔

• Anonyymi

Väärin. Tätä te miehet toitotatte toisillenne ihan keskenänne kuin papukaijat. Se on vain teidän oma luulosairautenne.

• Anonyymi

Ja valokuva myös tärkeä. Jos on komea, niin köyhäkin kelpaa.

• Anonyymi

Niin entä jos on syöpä ?

• Anonyymi

Olet oikeassa, raha ja pinnallisuus on tärkeintä suurimmalle osalle naisista. Palstan naiset tietenkin hädissään kieltävät totuuden, mutta eipä se tosiasioita muuta. Surullinen on tilanne.

• Anonyymi

” Palstan naiset tietenkin hädissään kieltävät totuuden, mutta eipä se tosiasioita muuta” Millai se voisi näkyä?

• Anonyymi

Miehet yhtä pinnallisia.Ulkonäkö määrittää kaikki.Turha itkee kun ei löydy parisuhdetta tai parisuhteet kariutuu.Ja iän myötä,sairauksien ja leikkausten myötä habat ja sixpacit katoaa hyvinkin äkkiä takaisin tulematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet yhtä pinnallisia.Ulkonäkö määrittää kaikki.Turha itkee kun ei löydy parisuhdetta tai parisuhteet kariutuu.Ja iän myötä,sairauksien ja leikkausten myötä habat ja sixpacit katoaa hyvinkin äkkiä takaisin tulematta.

Ulkonäkö on sentään naisen ominaisuus eikä mikään materialistinen juttu joten se on lähempänä oikeaa. Tosin jos nainen on ruma meillä ei ole seksiä sen takia kaikki haluaa omasta mielestään hyvän näköisen naisen.

• Anonyymi

Sillä juuri olen saanut olla rauhassa kun minkään omistaminen tai tittelit ei ole kiinnostanut koskaan.

• Anonyymi

No ei kiinnosta minua ainakaan. Ja tämä on todistettavissa.

• Anonyymi

Miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten?

Yhtään miestä en ole valinnut rahan enkä aseman perusteella. Ja se on todistettavissa oleva fakta. Ammatteja tai omaisuutta en käy luettelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtään miestä en ole valinnut rahan enkä aseman perusteella. Ja se on todistettavissa oleva fakta. Ammatteja tai omaisuutta en käy luettelemaan.

Näin on, ulkonäkö on nro.1. vasta sen jälkeen omaisuus jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, ulkonäkö on nro.1. vasta sen jälkeen omaisuus jne.

Korvienväli on 1. Muilla ei sitten sen kummempaa merkitystä ole. Ulkonäöstä riittää, kun nyt on katseenkestävä, että ei ihan etova ole ja omaisuudet ja statukset on yhdentekevää.

• Anonyymi

Mulle on pääasia et miehellä on katto päänpäällä ja yrittää ainakin pysyä jollain tavalla työelämässä (jos terveys sen sallii, kun elämässä joskus tulee niitä alamäkiä vaikka fyysisen tai henkisen terveyden suhteen). Eli ihan normaali tyyppi. Raha on hyvä renki mutta huono isäntä.

• Anonyymi

Aloitus on väärin. Suurin osa naisista ei välitä ollenkaan mitä sinä omistat tai millainen status sinulla on.
      Rakkaus on tärkeintä ja että kahden ihmisen välillä on oikeanlaista kemiaa.

On hyvä ja luonnollista, jos ei kiinnostu jokaisesta vastaantulevasta ihmisestä.

• Anonyymi

Älä väitä ehtii hankkia mitä haluaa ennen ei katsottu omaisuuseriä paremmin oli asiat silloin.

• Anonyymi

Itselleni ei ole väliä mitä naisista suurinosa on. Kun en minä haluaisikaan kuin maksimissaan yhden. En jaksa kiukutella siksi mitä muut ovat tai eivät ole. Mieheltä.

• Anonyymi

Eli et osallistu iltasanomien somekäräjiin ym?

• Anonyymi

Tässä oikea vastaus. Ei sillä ole mitään väliä mitä "suurin osa" naisista haluaa kun vain yhden halut kiinnostaa.

• Anonyymi

Tuskinpa olet koskaan "suurinta osaa naisista" tavannutkaan.

• Anonyymi

Herää kysymys millainen aloittaja itse on? Mikä on ymmärryskyky?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää kysymys millainen aloittaja itse on? Mikä on ymmärryskyky?

Hyvin kokematon naisten suhteen ainakin. Enkä nyt tarkoita pelkkiä parisuhteita, vaan hän ei selvästikään juuri naisia tunne, eikä ole naisten kanssa keskustellut. Hänellä on hyvin vähän käytännön kosketuspintaa naisten ajatusmaailmaan.

• Sillä sitä saakin olla ilman.

• Anonyymi

Harmillista, että näin on tiedän! Mutta on niitä poukkeuksiakin.

• Anonyymi

Suurinta osaa naisista kiinnostaa se, että on selväjärkinen, voi ehkäistä monta ongelmaa ja pelastaa jopa hengen

• Anonyymi

Näin

• Anonyymi

Väärin. Suurinta osaa sinua kiinnostavista naisista ei kiinnosta kuin nuo mitä mainitsit.

• Anonyymi

Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä naisia. Niillä on jotain konkreettista siinä, johon pyrkivät. Mulla vaan ollut kaukoihastus, jolla veemäinen luonne ja tuulenhuuhtoma p*rse. Tarvinneeko edes miettiä, että paljonko päässä heittää. Mutta oon tunteellinen "hullu".

• Anonyymi

Hyi miten tietämätön sä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi miten tietämätön sä olet

Miten niin tietämätön? Rakastan ihmistä. En sitä ole voinut päättää, se on tunne.

• Anonyymi

Ai saakeli 😂. Tämä kuvaus voisi sopia itseeni.

• Anonyymi

täytyy keskittyy täl statuksella vaa omaan elämää sitten kun kaikki menetetty, jääny nigerialaisillekkaa mittää

• Anonyymi

Joo voi olla, itseäni ei kiinnosta kuin mies omana itsenään. Eräs kyllä sai yhdeltä jälkeläisiä ja materiaalia, toisilta kodin ja kolmasko antaa maat ja mannut?

• Anonyymi

No way. Mun ei edes tarvitse yrittää ymmärtää minkälaisista ihmisistä tykkään, sydän kyllä tietää 😊 Ei siinä auta taistella vastaan.
      N31

• Anonyymi

Mistäpäin?

• Anonyymi

itse pidän Excel taulukoita, joihin päivitän lainatietojs, tuloja ja menoja. jokaiselle vuodelle oma välilehti, joskus jos on velkaa tai talouden ostotilejö, voi seurata niistä miten asiat kehittyy, voiko lainoja yhdistää, paljonko maksaa lyhennystä ja paljonko korkoa, olisiko jotain satunnaista lisätyötä mikä toisi lisää rahaa, miten vaikuttaa verotukseen, kk käyttörahaa, ehkä parempien lainojen saantiin, paljonko voi siirtää säästöön. yleinen kuva miten menee. samalla hyvä päivittää tietoturvaa. ne on vaan taulukoita, joskus niitä suunnittelen pitkääkin, tulee ajatuksia, mutta jokainen tietää itse mikä on mahdollista mikä ei. ja on totta että psyyke on usein tärkeämpää, jos on esim akuuttivaihe päällä vaikka vaikeassa tilanteessa niin silloin nämä voi olla haastavia. mutta minä teen vaan omia juttuja. ammattitauti, kun kuulen että olen negatiivinen, mutta kohteliaasti sanoisin pystitkö poissa koneeltani 🙂 ja Google play ja verkkopankit tarjoavat ilmaisia ohjelmistoja talouden seurantaan, ja säästösopimuksia voi tehdä vaikka alkaen 15 euroa kuukaudessa.

• Anonyymi

Marko!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marko!!!

Mistä päin?

• Anonyymi

Olet oikeassa aloittaja. Ainoa keino, jos haluaa kunnon naisen, on pyrkiä saamaan syrjäytynyt , jolloin molemmat on samassa lähtöpisteessä. Vaatimaton huumorinainen on paras kaikista. Alkoholisoitunutta ei kannata ottaa, siinä joutuu turhan lujille. "Kokemuksen ääni kellossa".

• Anonyymi

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä valtava mulkku myös oltava 😅

• Anonyymi

Niin, ja naisella pitää olla isot tissit😁

• Anonyymi

Parasta seksiä olen saanut, pieni munaisen miehen kanssa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta seksiä olen saanut, pieni munaisen miehen kanssa👍

Semmoista. Hyvä teille. Toivottavasti hän tunnistaa itsensä tuosta. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja naisella pitää olla isot tissit😁

Tietenkin. Ja rahalla saa lisää täytettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoista. Hyvä teille. Toivottavasti hän tunnistaa itsensä tuosta. 😳

Ei ole kaivattu. Tapahtui vuonna risu ja korsi 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kaivattu. Tapahtui vuonna risu ja korsi 🙂

Okei. Pidetään peukkuja että kaivattu pienimunainen myös. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Pidetään peukkuja että kaivattu pienimunainen myös. 👍

Just joo, Kiiiitos😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, Kiiiitos😂😂

Pilkun jälkeen tulee pieni kirjain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkun jälkeen tulee pieni kirjain.

Tiedän, mut kiiiitos ope👍 Ensi kerralla skarppaan paremmin😁

• Anonyymi

*Aloittaja on suuren mulkkunsa kanssa liikkeellä, tai sitten on pieni nakero, niin ei osaa muuta puhua.

Ne - naiset, ne kaiset, ne haiset jne.

• Anonyymi

Tottakai- nainen odottaa äitiyttä ja turvaa lasten elämän.
      Ei persaukisten kanssa voi elää, kun ryysyrannan jooseppi ei tuo turvaa elämälle.
      Eikös aloittaja osaa ajatella?
      Avioliitto on kahden kauppa, ja se puntaroidaan, milloin, mihin ja kenen kanssa mennään yhteen. Jopa sovitut avioliitot kertovat, että vanhemmat miettivät, kelle tyttärensä naittaa. Eikä kartanon herratkaan piikatytön harteihin voi talonsa perustukia laittaa.

Tavallaan säätyinen yhteiskunta elää luonnollista elämää.

• Anonyymi

Kylläpä tuli naurettua "sen koosta" jutteluja, kiitos!

• Anonyymi

Olen onnellinen ja voimaa takana! Tuohta riittää minulle ja Rakkaallekin

• Anonyymi

Olet todella ihana pakkaus...Minulle kainalooni ja edustamaan kanssasi minne ikinä työni johtaa

• Anonyymi

Älä ihana Nainen koskaan luovuta...Olet kaikki mitä haluan

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

En luovuta, en😁

• Anonyymi

Vien Sinut minne vain haluat Nainen!

• Anonyymi

Haluaisin kyllä kanssasi matkalle kauas pois. Arjesta.

• Anonyymi

Rooma🥰

• Anonyymi

Tana naisille ei kiitos.

• Anonyymi

Mennään seikkailuun Sinä

• Anonyymi

Niinpä Rakkaani mihin haluat? Vien Sinut minne haluat

• Anonyymi

Aivan minne tahansa kunhan vain saataisiin olla kahden.

• Anonyymi

Olet parasta matkaseuraa mitä haluan

• Anonyymi

Ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa sillä mitä joku omistaa. Ainoastaan prostituoidun kanssa ollaan rahalla.

• Anonyymi

Vaikea näin naisena uskoa, että suurin osa naisista on kuvauksesi kaltaisia. Ehkä vain jostain syystä kiinnostut kuvauksesi kaltaisista naisista. Sinuna miettisin syytä tuohon ajatusmalliisi ja keinoja sen muuttamiseksi. Toivottavasti onnistut siinä. 😊

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      277
      3202
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      244
      2066
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1496
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1038
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      996
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe