Taidat nainen olla melko impulsiivinen

Anonyymi-ap

Ehkä jopa vihamielinen ? Onko näin vai onko kovan kuoren alla herkkä ja rakastava ihminen ?

17

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt osuit naulan kantaan. Leikin kovista, vaikka olen todella hyväsydänminen ja muut huomioon ottava.

• Anonyymi

Leikit? Oletpa mies vastenmielinen

• Anonyymi

Ei kai sitä nyt ketä vaan sisälle lasketa😊

• Wikipedia määrittelee impulsiivisuuden näin:
      "Viimeaikaiset teoriat ovat jakaneet impulsiivisuuden neljään ulottuvuuteen:

1. Hätiköiminen, negatiivinen tunne halun vastustamisesta, yhdistetty neuroottisuuteen.

2. Harkinnan puute, kyvyttömyys ennakoida seurauksia, yhdistetty tunnollisuuteen.

3. Pitkäjännitteisyyden puute, kyvyttömyys pidättäytyä tehtävissään, yhdistetty tämäkin tunnollisuuteen.

4. Elämyshakuisuus, kokemus positiivisista tunteista riskaabeleja tekoja kohtaan, yhdistetty ekstroversioon. "

Noiden perusteella sanoisin, että eiköhän meistä jokaisesta löydy jossain määrin impulsiivisuutta.

Impulsiivisuus riippuu varmaankin mahdollisten päihteiden määrästä, päivästä, henkilöstä ja tilanteesta.

Mikä on sitten ns. yleisesti käsittäen normaalin rajoissa ja kuka määrittelee sen normaalin?

• Anonyymi

Ei sitä sydäntä nyt tarjottimella anneta!😂 ikä opettaa

• Anonyymi

En ole vihamielinen, enkä kovin impulsiivinenkaan. Turhaa lässytystä arjessa ei vaan jaksa kuunnella enkä jää tilanteissa ihmettelemään. Kahden kesken jutellessa olen rauhallinen ja vastaanottavainen, pidän pitkistä keskusteluista. Meillä jokaisella on privaminä, sitä et ole nähnyt kertaakaan. Hermostun läsnäolostasi, koska en tunne sinua tarpeeksi ja haluaisin sen hetken kestävän loputtomiin.

• Anonyymi

Rakkaita kohtaan
      ihana ja rakastava.
      Viileä jopa tyyni .. Ja harkitseva.
      Mutta älä anna sen hämätä.
      Suuttututtaa ei kannata
      siinä käy huonosti .
      Mullon pitkä pinna .
      Sitte kun se napsahtaa poikki on helvetti irti.

Impulsivisuutta ei esiinny kun erotiikan puolella .
      Kostonhimoinen ollu aina.

• Anonyymi

Juu olen. Kun sulatejuusto oli lopussa niin raivosin jääkaapille ainakin tunnin. Nyt olemme edes jonkunlaisissa väleissä ja sopii kuulemma raottaa jo hieman kaappia jotta saa maitoa.

• Anonyymi

Olen lakoninen enkä jaksa mitään trololoo. Miksi vastailet iso mies itsellesi?

• Anonyymi

Ps nämä vtun analyysien parret ei aina iske vaa esim sillä perusteella, että on kulkuset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps nämä vtun analyysien parret ei aina iske vaa esim sillä perusteella, että on kulkuset

Outcome can be vain at least to say

• Anonyymi

Ajattele niin kuin tykkäät .........

• Anonyymi

Et tunne mua ollenkaan

• Anonyymi

Joskus saatan avautua. Mitä muuta olen vaatii tutustumista puolin ja toisin.

• Anonyymi

En ole ollenkaan impulsiivinen. Välillä joudun kokeilemaan itsekin onko mulla vielä pulssi.

• Anonyymi

Riippuu miten mun rajoja koetellaan. Tunnen itseni enkä anna kohdella miten sattuu. Jos sen joku näkee hankaluutena tai vihamielisyytenä, ehkä se johtuu siitä ettei joku halua hyväksyä mun rajoja. Lempeä olen 🥰

• Anonyymi

Milla on on kovan kuoren alla rakastava ja
      rakkaut kaipaavat sydän.
      Sitä ei vain kovin moni huomaa .
      A-Naiselta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      279
      3216
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2077
    3. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2016
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1986
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1284
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1006
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe