Rakastaisipa joku minuakin

Anonyymi-ap

Joskus jossain... jonain aikana.... 🥺

20

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sellainen ihminen varmasti löytyy, jos ei ole jo tullut vastaan.

• Anonyymi

Ei kukaan ole kertonut tunteistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole kertonut tunteistaan.

Ei se aina mene niin. Täytyy tutustua ensin ja siitä se lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se aina mene niin. Täytyy tutustua ensin ja siitä se lähtee.

Niin no, silloinhan juuri nyt minusta ei kukaan ole kiinnostunut, kun ei ole kukaan hakeutunut tutustumaan. Enkä käy oikeen missään missä voi tutustua automaattisesti. Esim. töissä, koulussa tai harrastuksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, silloinhan juuri nyt minusta ei kukaan ole kiinnostunut, kun ei ole kukaan hakeutunut tutustumaan. Enkä käy oikeen missään missä voi tutustua automaattisesti. Esim. töissä, koulussa tai harrastuksissa.

Ohimenevää. Tapaat selvästi ihmisiä. Kyllä löytyy joku.

• Mu5tasydän

Voimia sinulle. Minulla samat ajatukset. Parempi fiilis on silloin, jos ei käy täällä liikaa. Lämpöä iltaasi! 😊

• Anonyymi

Entäs jos vaan asettuisi jonkun miehen etupenkille.

• Anonyymi

Eikä lähtisi siitä pois.

• Tämä oli hyvä. 😂

• Anonyymi

Näin ja jos kuuluu mutinaa, niin kysy, että no millä hinnalla käytät kaupoilla

• Anonyymi

Ei kai sitä voi niin vaan asettua jonkun etupenkille. 🤔
        -sivusta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä voi niin vaan asettua jonkun etupenkille. 🤔
        -sivusta-

Kyllä voipi! 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voipi! 😂😂

ja siitä alkaa semmonen leikki et huh🥵🤭😂

• Anonyymi

Varmasti noin tulee jossain vaiheessa tapahtumaankin. Tsemppiä!

• Anonyymi

Ei tule noin tapahtumaan rumille kuten minulle

• Anonyymi

Miksi sinä olet niin vaikea ihminen ole avoin mukava ja näytä että tykkäät

• Anonyymi

ette te ainakaan rakkautta saa jos pitää koko ajan peittää omia juttujaan ja viedä muilta ja järjestää muille paskaa. se on hyvästä sinulle poistua tuosta kuplasta. eikä siihen ole hentoa tietä.

• Anonyymi

Höö,onko asiat noin pahoin?
      Ihanko totta että kelpaa kuka vain kunhan rakastaa sinua?
      Älä ihmeessä näin alas vajoa vaikka sinunhan se elämäsi on ja valinnat.
      Minun raukan kroppa on kranttua tekoa ja se ei hälyytä mitään positiivista signaalia ennekö se rakastuu minulta kysymättä johonkin tai haluaa ystävystyä johonkin ihmiseen.
      Olen kokeillut nuorempana tätä ihan sama mikä tyyppi kunhan tykkää musta mutta valitettavasti se syö energiaa itseltään ja oli jopa vaarallista.

• Anonyymi

ette te pois siitä pois pääse ennen kuin ootte juttunne maksanut ja ne vaan pahenee. ne lääkkeet kuuluu teille ja teidät halutaan ulos niistä jutuista. en halua hyödyntää teitä jo tarvitsen syön lääkkeet itse, enkä halua sitäkään muille hyödyntää. mutta nämä eivät hae minua, huomaatko syyttömät kärsii mutta palautuu aina teille, jotain olette halunneet /saaneet mistä maksua hakevat. eli rohkeasti vaan hakemaan mt apua lääkäriltä ja lääkettä. en teihin kuuluu. täällä rauhoittuu koko ajan, vähän tuntuu vielä ", uhkauksia ja painostusta" mutta helpottuu ja helpottaa kun olette itse syöneet lääkkeenne ja elätte omin voimin tai omissa porukassanne. toivottavasti tietyt lopettavat myös sen "syömisen".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe