noita sun "naamio" leikkejä" mutta ehkei mun tarttekkaan... 😒🫨😦😧
Mä en ymmärrä
22
359
Vastaukset
- Anonyymi
En ole jokaisen tekstin takana täällä t. Mustanaamio 🤭
- Anonyymi
Samat sanat naiselle!
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään leikkejä niinku muilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole mitään leikkejä niinku muilla.
Kyllä on !
No onpa jännä aloitus. Mitä tarkoittaa naamioleikit?
- Anonyymi
Ehkä sellaista roolipelailua esittäen jotain muuta, veikkaisin!
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sellaista roolipelailua esittäen jotain muuta, veikkaisin!
Aina ei pysty oman nimen takaa kaikkea sanomaan, se on huomattu! Syitä en viitsi sen enempää avata!
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aina ei pysty oman nimen takaa kaikkea sanomaan, se on huomattu! Syitä en viitsi sen enempää avata!
Mielenkiintoista, että juuri sinä tartut tällaiseen aloitukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Minä kysyin mitä tarkoittaa naamioleikit? Onko ne verhojen taakse piiloutumista?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin on. Minä kysyin mitä tarkoittaa naamioleikit? Onko ne verhojen taakse piiloutumista?
Jaa-a, ehkä aloittaja valaisee meitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkintoisempaa o, että jaksat nähdä palstaäijän jokaisesta hahmosta vaivaa
- Anonyymi
Hayska sattuma että asutte melko lähekkäin 😂 lahjoista puheenollen,,,,,,,,
- Anonyymi
Hauska sattuma niin niin.. Ketkä mahtaakaan olla kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska sattuma niin niin.. Ketkä mahtaakaan olla kyseessä.
Niin ketkä ’räkäistä naurua’
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ketkä ’räkäistä naurua’
Kuinka pitkä se etäisyys sitten olisi 3 vai 30 kilometriä? Ku selvästi oot tulessa tänään
Naamio😷 sehän on suoja.
- Anonyymi
Eyes Wide Shut juttua?
- Anonyymi
Tekotaiteellista skeidaa ko leffa
- Anonyymi
Niin, sulla on palstan mies aina niin traagista kaikki, kokeile vaikka trumplippistä. Melko epäilyttävä jo ilman printtiäki
- Anonyymi
Jos mustanaamio liikkuu aamuyöllä pimeässä naapurin pihalla niin jokainen sen tajuaa, ettei se kettu ainakkaan ollut, jäniskin olisi ollut nopeampi.
- Anonyymi
Kas kumma ku naapurin riistakamera välkkyy keskellä yötä, siinä onki analysoitavaa sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906