Uskotteko kaipaajat kaksoisliekkihommaan? Jos, oletko kohdannut kaksoisliekkisi? Miten sulle selvisi, että hän on se toinen puolisko?
Kaksoisliekkeydestä
36
573
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaisia kokoemuksia itselläsi on?
- Anonyymi
Olen saanut vuosia sitten selvänäkönä viestin, että tulen tämän elämän aikana kohtaamaan ihmisen (vastakkaista sukupuolta) meillä on yhteinen tehtävä, ja meidät on valittu siihen.
Pian tämän jälkeen koko elämä meni uusiksi monin tavoin, ja aloitin henkisen matkan. Tässä samalla tutustuin ihmiseen, joka tuntui tutulta heti, mutta tunnelataus nosti omat pelot pintaan. Niin myös hänellä. Ydinarvot ja maailmankatsomus on samanlaiset.
Vaistoan hänen tunnetiloja, ja hänen kehitystään/matkaansa. Emme ole tavanneet. Olen tuntenut suurta rakkauden tunnetta häntä kohtaan alusta asti. En koskaan olisi voinut kuvitella, että ihmiseen voi edes ihastua, jos ei tunne hyvin ja ole fyysisesti tavannut.
Tiedän että kumpikaan meistä ei koskaan loukkasi toista tahallaan, en tiedä mistä tämä tieto tulee.
Meni pitkään tajuta ja hyväksyä asia.
Kokenut alusta asti vahvoja lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Pyyteetöntä rakkautta. Tähän liittyy paljon muitakin "merkkejä". Oma intuitio ja selvänäkö on avautunut lisää ja henkinen matka, omien kipukohtien työstäminen on edelleen kesken.
Olen vuosia sitten pyytänyt universumilta tämän kaltaista "apua" kehitykseeni. En oikein tiedä uskoako kaksoisliekkijuttuihin vieläkään. Voihan myös olla, että hän on sielunkumppani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut vuosia sitten selvänäkönä viestin, että tulen tämän elämän aikana kohtaamaan ihmisen (vastakkaista sukupuolta) meillä on yhteinen tehtävä, ja meidät on valittu siihen.
Pian tämän jälkeen koko elämä meni uusiksi monin tavoin, ja aloitin henkisen matkan. Tässä samalla tutustuin ihmiseen, joka tuntui tutulta heti, mutta tunnelataus nosti omat pelot pintaan. Niin myös hänellä. Ydinarvot ja maailmankatsomus on samanlaiset.
Vaistoan hänen tunnetiloja, ja hänen kehitystään/matkaansa. Emme ole tavanneet. Olen tuntenut suurta rakkauden tunnetta häntä kohtaan alusta asti. En koskaan olisi voinut kuvitella, että ihmiseen voi edes ihastua, jos ei tunne hyvin ja ole fyysisesti tavannut.
Tiedän että kumpikaan meistä ei koskaan loukkasi toista tahallaan, en tiedä mistä tämä tieto tulee.
Kokenut alusta asti vahvoja lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Pyyteetöntä rakkautta. Tähän liittyy paljon muitakin "merkkejä". Oma intuitio ja selvänäkö on avautunut lisää ja henkinen matka, omien kipukohtien työstäminen on edelleen kesken.
Olen vuosia sitten pyytänyt universumilta tämän kaltaista "apua" kehitykseeni. En oikein tiedä uskoako kaksoisliekkijuttuihin vieläkään. Voihan myös olla, että hän on sielunkumppani.tuohan kuulostaa sinänsä aika ihanalle. Vaistoat hänet tunnetilaansa? Etkö sitten vaistoa sitä ikävää mitä hän ehkä kokee sinua kohtaan? Tätä en ymmärrä? Eikö vaistosi pitäisi kehottaa sut liikkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vuosia sitten pyytänyt universumilta tämän kaltaista "apua" kehitykseeni. En oikein tiedä uskoako kaksoisliekkijuttuihin vieläkään. Voihan myös olla, että hän on sielunkumppani.Olet vilpitön ja hyväntahtoinen. Sinusta kyllä täällä pidetään huolta. Luota kuitenkin Jumalaan, älä selvännäkijöihin. Hekin ovat usein vilpittömiä, mutta vajavaisia ihmisiä kuitenkin. Myös pahuuden voimat voivat vaikuttaa näkyihin ja harhauttaa, vaikka he itse olisivatkin hyväntahtoisia. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuohan kuulostaa sinänsä aika ihanalle. Vaistoat hänet tunnetilaansa? Etkö sitten vaistoa sitä ikävää mitä hän ehkä kokee sinua kohtaan? Tätä en ymmärrä? Eikö vaistosi pitäisi kehottaa sut liikkeelle?
Välillä vaistoan kyllä.
Tiedän miten edetä, saan opastusta henkioppailta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vilpitön ja hyväntahtoinen. Sinusta kyllä täällä pidetään huolta. Luota kuitenkin Jumalaan, älä selvännäkijöihin. Hekin ovat usein vilpittömiä, mutta vajavaisia ihmisiä kuitenkin. Myös pahuuden voimat voivat vaikuttaa näkyihin ja harhauttaa, vaikka he itse olisivatkin hyväntahtoisia. Voi hyvin!
Olen siis itse selvänäköinen. Kyllä uskon Jumalaan (tämän kaiken myötä olen alkanut vuosia sitten uskomaan) ja tiedän, miten suojaudutaan pahuuden voimilta. Lämmin kiitos, ja kuin myös! :)
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18243770
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä uskon ja olen kohdannut liekkini. Olemme kohdanneet ensi kerran n. 25 vuotta sitten ja tunnistin hänet jo tietyllä tavalla heti. Mutta silloin ei vielä tapahtunut mitään oleellista. Meni vuosia eteenpäin ja elimme molemmat omia elämämme. Törmättiin aina silloin tällöin jossain ja aina kohtaamisissa oli tietty energia meidän välillä, jonka tunnistin. Universumi laittoi meidät kohtaamaan tarpeeksi monta kertaa, jolloin asia meni ainakin mulle vasta tajuntaa. Silmistä ja hänen katseesta hänet lopulta tunnistin liekikseni sekä siitä mahtavasta energiasta mitä hänen lähellään koin. Alkoi monen vuoden vuoristorata, jossa veivattiin ees taas muttei asiat edenneet koskaan mihinkään. Nostatimme toisissamme kipupisteitä, jotka oli liian kipeitä käsiteltäviksi. Emme ole siis yhdessä varsinaisesti koskaan olleetkaan ja molemmat on muussa suhteessa. Emmekä ole missään tekemisissä enää ja se sattuu. Silti mun sydämeni huutaa hänen peräänsä.... Jotakin jäi kesken... 💔
- Anonyymi
Jos hän on kaksoisliekkisi, hän on sydämessäsi ja läsnä koko ajan, ei välimatka voi teitä erottaa. YouTubesta löytyy hyviä videoita aiheesta. Mistä tunnistaa kaksoisliekin, onko kyse kaksoisliekistä jne.
- Anonyymi
Juu. Kohtasin kakkosliekkini italian lomalla.
- Anonyymi
En usko ja en usko enää muutenkaan mihinkään rakkauksiin, ihastuksiin enkä muihinkaan tunteellisiin hömpötyksiin. En halua enää tuntea mitään noita kyseisiä tunteita. Olen niin kyllästynyt niihin ja ne ei ole tuttanut ikinään mitään hyvää enkä enää jaksakkaan olen niin tätä myöten täynnä kaikkea hattaraa ja liirum laarumia.
Terveisin: kyynistynyt nainen- Anonyymi
Tuo on kyllä kurjaa, jos olet kokenut vain ns. paskoja ihmissuhteita 😟. Mutta ehkä sinullakin on jotakin kipukohtia sitten läpikäymättä, että elämä on antanut sulle niitä haasteita ja oppiläksyjä. Voisitko tehdä jotakin toisin? Muuttaa ajattelutapaa tai sun uskomuksia? Monesti niissä meillä kaikilla ihmisillä tuppaa olemaan tekemistä. Tsemppiä ja hyvää mieltä sulle kuitenkin toivon. Kyllä ne paremmat ajat vielä koittaa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä kurjaa, jos olet kokenut vain ns. paskoja ihmissuhteita 😟. Mutta ehkä sinullakin on jotakin kipukohtia sitten läpikäymättä, että elämä on antanut sulle niitä haasteita ja oppiläksyjä. Voisitko tehdä jotakin toisin? Muuttaa ajattelutapaa tai sun uskomuksia? Monesti niissä meillä kaikilla ihmisillä tuppaa olemaan tekemistä. Tsemppiä ja hyvää mieltä sulle kuitenkin toivon. Kyllä ne paremmat ajat vielä koittaa 🥰
Ehkä se että koetan parhaani ainakin pysyä erossa satuttavista ja vääränlaisista miehistä. Kiitos tsempeistä.
- Anonyymi
Meni maku tuohon kaksoisliekkihommaan kun teen tätä transformaatiota/ylösnousemusta, jonka koko universumi tekee. Kaikki pystyvät jatkossa Lähteen kautta olla yhteydessä ihan kehen tahansa, riippuu vain siitä mihin kaukokatsot.
- Anonyymi
Olen kokenut sellaista, että katselin itseäni katon rajasta olin täysin loppu eräästä asiasta,
- Anonyymi
Jos uskoo selvänäköön, niin sitten varmaan helposti uskoo kaksoisliekkeihinkin.
Minä en usko kumpaankaan ennen kuin tiede ne todeksi osoittaa.- Anonyymi
Saat uskoa tavallasi. On paljon asioita, mitä tiede ei ole pystynyt selittämään. Esimerkiksi avaruuteen liittyen, telepatia on yksi tällainen. Tiede ei ole pystynyt kumoamaan etteikö selvänäköä joillakin olisi. Jumalan suhteen sama homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat uskoa tavallasi. On paljon asioita, mitä tiede ei ole pystynyt selittämään. Esimerkiksi avaruuteen liittyen, telepatia on yksi tällainen. Tiede ei ole pystynyt kumoamaan etteikö selvänäköä joillakin olisi. Jumalan suhteen sama homma.
Et ymmärrä tieteen perusteitakaan (tieteessä ei koskaan pyritä todistamaan, että jotain EI olisi), joten turha edes keskustella. Mene takaisin koulunpenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä tieteen perusteitakaan (tieteessä ei koskaan pyritä todistamaan, että jotain EI olisi), joten turha edes keskustella. Mene takaisin koulunpenkille.
En väittänytkään niin, teit oman oletuksen.
- Anonyymi
Täyttä huuhaata. Ihmiset pystyvät tuntemaan vetoa ja ihastumaan sekä rakastumaan useisiin ihmisiin. Monille ihmisille (meinasin kirjoittaa, että kaikille, mutta karu tosiasia on, että osaan ihmisistä kukaan ei tunne vetoa) on olemassa useita mahdollisia kumppaniehdokkaita. Kaikkia heitä kohtaan voi tuntea samanlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja sielunkumppanuutta. Erityisen korostunutta, jos molemmat osapuolet tuntevat yhtä voimakasta vetoa toista kohtaan.
Teini-iän jälkeen ihmisille tulee kova tarve kokea, että heissä on jotain erilaista verrattuna ympärillä olevaan massaan ja että he ovat jollain tapaa erityisiä verrattuna muihin ihmisiin. Yleensä myös niin, että ovat parempia. Tämä voi koskea mitä tahansa: tietty koulutus, ammatti, harrastus tai niissä saavutettu taito, ulkonäkö, kielitaito, etninen tausta jne. Ja jos mitään erityisiä piirteitä ei ole, niin niitä pitää keksiä. Tämä kaksoisliekkeys on vain yksi tuollainen keksitty syy muiden joukossa.
Vetoaa heikoilla älynlahjoilla varustettuihin ihmisiin.- Anonyymi
Eihän kaksoisliekit lähellekään aina päädy romanttiseen suhteeseen.
Samaa mieltä, että kenelläkään ei kai ole olemassa sitä yhtä ja ainoaa oikeaa. - Anonyymi
Kyllä olet oikeassa mutta se ei muuta sitä, että voi olla myös ihastumatta keneenkään hyvin hyvin pitkään aikaan kunnes joku herättää jotain tai olisiko se voinut olla kuka vain?
- Anonyymi
Tuo kaksoisliekki on täysin hölynpölyä, vaan muistatko sinä miten Jeesus roikkui Ristillä?
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U Kyllä uskon, mutta en osaa sitä järkevästi selittää. Viimeaikoina on tuntunut muutenkin omien teorioiden kanssa, että kohta ei riitä pelkkä foliohattu, vaan siihen pitää laittaa discovalot.
- Anonyymi
Uskon kun olen kokenut sellaista itse. En ollut sitä ennen tietoinen henkisyydestäni. Mistä tiedän? Kun puhuttiin, niin jos aloitin lauseen, hän täydensi sen loppuun. Muutenkin tyyppi oli kuin olisi itseään katsonut. Siis kaikki liikkeet ja eleet, ollaan toki kyllä muuten eri näköisiä ulkoisesti. Sit tietysti silmät. Ja telepatia oli sitten se asia, mikä sai mut etsimään tietoa, et mitä hemmettiä tapahtui ja törmäsin käsitteeseen. Puhuttiin siis toisillemme, vaikka meillä oli suut kiinni ja kävin siis ihan keskusteluja hänen kanssaan ja kuulin sen puheäänenä. Se oli outoa, mutta tuntui normaalilta ja luonnolliselta. Koin myös "hengen" läsnäolon hänen kanssaan. Hän näki minusta jonkun kaukaisen edellisen elämän henkilön jos ymmärsin täysin oikein. Näin hänestä unta useita vuosia ennen kuin kohtasin hänet ekaa kertaa. Näen hänestä unia jatkuvasti ja ne ovat erilaisia unia kuin tavalliset unet. Tunnen hänet koko ajan. Seksi oli taivaallista ja etenkin sitä tahtoisin taas kokea hänen kanssaan, mutt ei se ole ainoa syy. Haluaisin olla hänen kanssaan edes hetken, mutta ei olla nähty pariin vuoteen. Hän on silti kertonut useasti ikävöivänsä minua ja että välittää minusta, mutta hän pelkää tätä kaikkea. Hän myös pystyy suhteisiin muiden kanssa, mutta itse en. Eli tyypillinen peilisielutarina tämäkin. Toki paljon jäi sanomatta, mutta ne jotka on kokenut samoja asioita ymmärränevät mistä kirjoitan. Muille varmasti vaikuttaa sekopäiseltä. Niin ja aika paljon on tullut muututtua ihmisenä, mutta varmasti on vielä paljon enemmän muuttumista edessä.
- Anonyymi
Täytyy muistaa, että "Universumi" antaa usein tuollaisten kokemusten kautta signaalin toisen sopivuudesta. Se ei ole tarkoitettu toisen hallintaan, vaan kehotus toimimaan. Voi hyvin!
- Anonyymi
En lähde näihin enää. Mennyttä mikä mennyttä. Antaa arkisten haavojen olla.
- Anonyymi
En taida uskoa. Melkein olen joskus meinannut uskoa, mutta todellisuus osoitti sen harhaluuloksi.
Toiveajatteluksi.
Jasu - Anonyymi
Hän ymmärsi flambeerauksen päälle?
Juu, eiköhän mene vahvasti harhakuvitelmien puolelle tällaiset.
- Anonyymi
Säästetään lääkkeistä kun on sama lääke 😌
- Anonyymi
En usko kaksoisliekkihommaan mutta uskon että minulla ja hänellä on ihana outo taikayhteys.
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta 🙂
- Anonyymi
Aloittaja ainakin on kommenteista päätellen aika kujalla. Mutta mikäs siinä jos itse on elämäänsä tyytyväinen harhojensa kanssa. Ei tuollaiset ajatukset ketään satuta. Kunhan sitten ymmärrät, että toista ei voi pakottaa mihinkään vaikka ajatuksesi olisi mitenkä korkealentoisia hänen suhteensa. Hän päättää itse.
- Anonyymi
Totta kai jokainen päättää itse, miksi oletit että ajattelisin toisin?
Tarkoitus on käydä läpi omat käsittelemättömät kipukohdat, se voi olla se yhteinen tehtävä. Välttämättähän tarkoitus ei ole että parisuhdettakaan syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906