Ystävänpäivä tulossa

Anonyymi-ap

Minkälaisen lahjan annat rakkaallesi tai antaisit kaivatullesi jos voisit antaa.
Itellä ainakin halausken & suklaalevyn kun en tiedä mikä miellyttäisi häntä.

59

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun kaivatullani taitaa olla niin kallis maku, että ei minulla olisi vara hänelle mitään mieluisaa hankkia...

• Anonyymi

Vaihda kaivattua 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda kaivattua 😁

En vaihda. Mutta ei hän minua halua muutenkaan, joten ei sillä ole mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaihda. Mutta ei hän minua halua muutenkaan, joten ei sillä ole mitään väliä.

Halvempiakin löytyy 👽

• Anonyymi

Äläs nyt. Antavathan brittikuninkaallisetkin toisilleen edullisia lahjoja, kuten saippuaa tai hassuja koristeita. Olisin itse tosi onnellinen jostain kivasta kortista vaikka 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt. Antavathan brittikuninkaallisetkin toisilleen edullisia lahjoja, kuten saippuaa tai hassuja koristeita. Olisin itse tosi onnellinen jostain kivasta kortista vaikka 💖

Niin, en tunne häntä tarpeeksi, että tietäisin mitä hän haluaa/kelpuuttaa...

• Anonyymi

Ystävät ovat poistuneet jo toiseen ulottuvuuteen, levätkäää rauhassa
      perässä tullaan.

• Anonyymi

Halauksen haluaisin antaa vaikka sitten ystävänpäivänä. Lisäksi jonkin esineen, vaikka ihan kahvikupin, johon painettu teksti "olet tärkeä". Siitä hän saisi tsemppiä joka päivä. Ehkä vähän mautonta, mut en mä osaa lahjoja ostaa.

• Anonyymi

Tuo on minusta hyvä idea. Käyttöesineet kunniaan, ei mitään turhia härpäkkeitä kannata ostaakaan!

• Anonyymi

Halaus ja suklaalevy on varma valinta.

• Anonyymi

Pienen kauniin taikahetken.

• Noin yleisesti huutelen nurkkaloossista, että tuo on hyvä idea. Pitää ehkä tietää allergioista, että ei osta mitään epämääräistä pähkinäsuklaata tyypille, joka on allerginen pähkinöille. 😅

• Anonyymi

Koivuvitsan epärehellisellä naiselle!!!

• Anonyymi

Luulenpa, että saisit itse siitä vitsasta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa, että saisit itse siitä vitsasta!!

Ei vitsaa anneta rehellisille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vitsaa anneta rehellisille!

Mutta tyhmille annetaan.

• Anonyymi

En mitään. Ostakoot itse!!
      Mieheltä

• Anonyymi

Vaikutat unelma mieheltä 😍

• Anonyymi

EI OO RAKASTA

• Anonyymi

Pusun ♥️

• Anonyymi

Pullotetun pierun ruikun kerq

• Anonyymi

Jos häneltä puuttuu ikioma ja rakas aviomies niin antaisin itseni hänelle sellaiseksi. Mutta mahdotonta se on. Meillä ei ole yhteistä pohjaa mihin rakentaa. Maailmamme on liian kaukana tosistaan. Tarkoitan että olen liian kummallinen.

• Anonyymi

En välitä ystävänpäivästä muuten kuin ihan vain ystävänpäivänä. Kavereille voin lähettää toivotukset, jos heistä joku tekee sen ensin.

Romanttisessa mielessä en tekisi mitään erityistä. Eleellä on enemmän merkitystä minulle, jos sen tekee minä tahansa muuna päivänä vuodesta. Romanttisessa mielessä ystävänpäivää voi viettää pienillä tavoilla vaikka joka päivä.

• Anonyymi

Et ansaitse rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ansaitse rakkautta.

Siltä minusta itsestänikin tuntuu, mutta enpä usko, että siinä perimmäisenä syynä on se, etten välitä juhlistaa väkinäisiä merkkipäiviä vain sen takia, kun kaikki muutkin niin tekevät samalla kun kassakoneet laulavat.

• Anonyymi

Kertoisin hänelle että sairastuin mt ongelmiin.

• Anonyymi

Sinäkin? Sitten meitä on kaksi. Onneksi elämä alkaa jo voittaa. Sairauksia ei voi valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin? Sitten meitä on kaksi. Onneksi elämä alkaa jo voittaa. Sairauksia ei voi valita.

Mistä sairauksista on kyse?

• Anonyymi

Kertoisin että olen aina ollut ilkeä ja tehnyt pilaa toisista.

• Anonyymi

Mulla on suunnitelmia. Tärkeän ihmisen kanssa. Annan aikaani. Se on arvokkainta, mitä on.

• Anonyymi

Ostin itselleni läpikuultavan badydoll yöasun ja stringit.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Aika hyvä lahjat nuo.

• Anonyymi

Nähdä Sinut Rakkaani ja halata hellästi...Se olisi unelmani

• Anonyymi

Toivottavasti toteutuu tuo kohdallanne.

• Anonyymi

En vietä ystävänpäiviä mitenkään.

• Anonyymi

Et ansaitse rakkautta elämääsi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ansaitse rakkautta elämääsi ollenkaan.

Mene rakastamaan mene

• Anonyymi

En anna mitään. En lähetä edes viestiä kun ei vastannut enää.

• Anonyymi

Jos on vielä kuvioissa toivoisin että lahjaksi saisin nähdä hänet ja antaa hänelle pusun

• Anonyymi

Odotan ja toivon todellakin... Sinua

• Anonyymi

Antaisin kaivatulle pikkupanimon olut ja sydän muotilla tehtyjä pikku pizzoja. Pusu ja halaus.

• Anonyymi

Antaisin kaikkeni.

• Anonyymi

Haluaisin halata joka päivä monta kertaa ja suudella edes ystävänpäivänä. Mutta tuohan olisikin lahja minulle itselleni... itsehän nauttisin.
      Mitäs hänelle sitten? En tiedä.

• Anonyymi

En ole antamassa hänelle mitään. Ei hän ole halunnut rakkaakseni - luulen ainakin niin.

• Anonyymi

Mieluisan ihmisen antama lahja on aina ihana

Oli se sitten mitä vaan

• Anonyymi

Söpöt muistikammat kristalleilla tietokoneeseen.

• Anonyymi

Kukaan ei halua olla rakkaani. Ei ainakaan hän.

• Anonyymi

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

• Anonyymi

eräälle miehelle minulla jo jotakin on, mutta lämmin halaus ja tanssi olisi kyllä ihana antaa ja saada ❤️

• Anonyymi

Ystävät kuolivat korona aikana kuin mies ystäväni.Ikä lisä.

• Anonyymi

Ei huolen häivää

Jos hän ystävä joka päivä

• Anonyymi

Jaa tohon ois si taas montakin eri ideaa mu jos vittuilu tarkoituksessa ni vatkaimen tai yleiskoneen

• Anonyymi

Haluaisin että hän mies, siellä kaupungin toisella puolella tulisi ja antaisi oikein lämpimän ja pitkän halauksen. Sen saman haluaisin hänelle antaa ihan kaikella ❤️
      ☀️

• Anonyymi

Kas kun sattui. Valot annettu muualla.

• Anonyymi

Yritän pysyä poissa silmistään. Normaalisti pusuttaisin ja rutistelisin hänet myttyyn mut kun tilanne on edelleen hankala, minä olen hankala, hän on vaikea.
      Ehkä sitte joskus.
      T. Tulitikkutyttö

• Anonyymi

Oletko se joka inhoaa No smoking- tiimiläisiä?

• Anonyymi

En tiedä, ei ole ystäviä, joita voisi kutsua luottamuksella ystäviksi?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe