Minkälaisen lahjan annat rakkaallesi tai antaisit kaivatullesi jos voisit antaa.
Itellä ainakin halausken & suklaalevyn kun en tiedä mikä miellyttäisi häntä.
Ystävänpäivä tulossa
59
974
Vastaukset
- Anonyymi
Minun kaivatullani taitaa olla niin kallis maku, että ei minulla olisi vara hänelle mitään mieluisaa hankkia...
- Anonyymi
Vaihda kaivattua 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda kaivattua 😁
En vaihda. Mutta ei hän minua halua muutenkaan, joten ei sillä ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaihda. Mutta ei hän minua halua muutenkaan, joten ei sillä ole mitään väliä.
Halvempiakin löytyy 👽
- Anonyymi
Äläs nyt. Antavathan brittikuninkaallisetkin toisilleen edullisia lahjoja, kuten saippuaa tai hassuja koristeita. Olisin itse tosi onnellinen jostain kivasta kortista vaikka 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt. Antavathan brittikuninkaallisetkin toisilleen edullisia lahjoja, kuten saippuaa tai hassuja koristeita. Olisin itse tosi onnellinen jostain kivasta kortista vaikka 💖
Niin, en tunne häntä tarpeeksi, että tietäisin mitä hän haluaa/kelpuuttaa...
- Anonyymi
Ystävät ovat poistuneet jo toiseen ulottuvuuteen, levätkäää rauhassa
perässä tullaan. - Anonyymi
Halauksen haluaisin antaa vaikka sitten ystävänpäivänä. Lisäksi jonkin esineen, vaikka ihan kahvikupin, johon painettu teksti "olet tärkeä". Siitä hän saisi tsemppiä joka päivä. Ehkä vähän mautonta, mut en mä osaa lahjoja ostaa.
- Anonyymi
Tuo on minusta hyvä idea. Käyttöesineet kunniaan, ei mitään turhia härpäkkeitä kannata ostaakaan!
- Anonyymi
Halaus ja suklaalevy on varma valinta.
- Anonyymi
Pienen kauniin taikahetken.
Noin yleisesti huutelen nurkkaloossista, että tuo on hyvä idea. Pitää ehkä tietää allergioista, että ei osta mitään epämääräistä pähkinäsuklaata tyypille, joka on allerginen pähkinöille. 😅
- Anonyymi
Koivuvitsan epärehellisellä naiselle!!!
- Anonyymi
Luulenpa, että saisit itse siitä vitsasta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa, että saisit itse siitä vitsasta!!
Ei vitsaa anneta rehellisille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitsaa anneta rehellisille!
Mutta tyhmille annetaan.
- Anonyymi
En mitään. Ostakoot itse!!
Mieheltä- Anonyymi
Vaikutat unelma mieheltä 😍
- Anonyymi
EI OO RAKASTA
- Anonyymi
Pusun ♥️
- Anonyymi
Pullotetun pierun ruikun kerq
- Anonyymi
Jos häneltä puuttuu ikioma ja rakas aviomies niin antaisin itseni hänelle sellaiseksi. Mutta mahdotonta se on. Meillä ei ole yhteistä pohjaa mihin rakentaa. Maailmamme on liian kaukana tosistaan. Tarkoitan että olen liian kummallinen.
- Anonyymi
En välitä ystävänpäivästä muuten kuin ihan vain ystävänpäivänä. Kavereille voin lähettää toivotukset, jos heistä joku tekee sen ensin.
Romanttisessa mielessä en tekisi mitään erityistä. Eleellä on enemmän merkitystä minulle, jos sen tekee minä tahansa muuna päivänä vuodesta. Romanttisessa mielessä ystävänpäivää voi viettää pienillä tavoilla vaikka joka päivä.- Anonyymi
Et ansaitse rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ansaitse rakkautta.
Siltä minusta itsestänikin tuntuu, mutta enpä usko, että siinä perimmäisenä syynä on se, etten välitä juhlistaa väkinäisiä merkkipäiviä vain sen takia, kun kaikki muutkin niin tekevät samalla kun kassakoneet laulavat.
- Anonyymi
Kertoisin hänelle että sairastuin mt ongelmiin.
- Anonyymi
Sinäkin? Sitten meitä on kaksi. Onneksi elämä alkaa jo voittaa. Sairauksia ei voi valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin? Sitten meitä on kaksi. Onneksi elämä alkaa jo voittaa. Sairauksia ei voi valita.
Mistä sairauksista on kyse?
- Anonyymi
Kertoisin että olen aina ollut ilkeä ja tehnyt pilaa toisista.
- Anonyymi
Mulla on suunnitelmia. Tärkeän ihmisen kanssa. Annan aikaani. Se on arvokkainta, mitä on.
- Anonyymi
Ostin itselleni läpikuultavan badydoll yöasun ja stringit.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Aika hyvä lahjat nuo.
- Anonyymi
Nähdä Sinut Rakkaani ja halata hellästi...Se olisi unelmani
- Anonyymi
Toivottavasti toteutuu tuo kohdallanne.
- Anonyymi
En vietä ystävänpäiviä mitenkään.
- Anonyymi
Et ansaitse rakkautta elämääsi ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ansaitse rakkautta elämääsi ollenkaan.
Mene rakastamaan mene
- Anonyymi
En anna mitään. En lähetä edes viestiä kun ei vastannut enää.
- Anonyymi
Jos on vielä kuvioissa toivoisin että lahjaksi saisin nähdä hänet ja antaa hänelle pusun
- Anonyymi
Odotan ja toivon todellakin... Sinua
- Anonyymi
Antaisin kaivatulle pikkupanimon olut ja sydän muotilla tehtyjä pikku pizzoja. Pusu ja halaus.
- Anonyymi
Antaisin kaikkeni.
- Anonyymi
Haluaisin halata joka päivä monta kertaa ja suudella edes ystävänpäivänä. Mutta tuohan olisikin lahja minulle itselleni... itsehän nauttisin.
Mitäs hänelle sitten? En tiedä. - Anonyymi
En ole antamassa hänelle mitään. Ei hän ole halunnut rakkaakseni - luulen ainakin niin.
- Anonyymi
Mieluisan ihmisen antama lahja on aina ihana
Oli se sitten mitä vaan
- Anonyymi
Söpöt muistikammat kristalleilla tietokoneeseen.
- Anonyymi
Kukaan ei halua olla rakkaani. Ei ainakaan hän.
- Anonyymi
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
eräälle miehelle minulla jo jotakin on, mutta lämmin halaus ja tanssi olisi kyllä ihana antaa ja saada ❤️
- Anonyymi
Ystävät kuolivat korona aikana kuin mies ystäväni.Ikä lisä.
- Anonyymi
Ei huolen häivää
Jos hän ystävä joka päivä
- Anonyymi
Jaa tohon ois si taas montakin eri ideaa mu jos vittuilu tarkoituksessa ni vatkaimen tai yleiskoneen
- Anonyymi
Haluaisin että hän mies, siellä kaupungin toisella puolella tulisi ja antaisi oikein lämpimän ja pitkän halauksen. Sen saman haluaisin hänelle antaa ihan kaikella ❤️
☀️- Anonyymi
Kas kun sattui. Valot annettu muualla.
- Anonyymi
Yritän pysyä poissa silmistään. Normaalisti pusuttaisin ja rutistelisin hänet myttyyn mut kun tilanne on edelleen hankala, minä olen hankala, hän on vaikea.
Ehkä sitte joskus.
T. Tulitikkutyttö- Anonyymi
Oletko se joka inhoaa No smoking- tiimiläisiä?
- Anonyymi
En tiedä, ei ole ystäviä, joita voisi kutsua luottamuksella ystäviksi?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906