En suostu. Jos en kelpaa näin niin sitten en kelpaa.
Mä en vieläkään suostu laihduttamaan sun takias
40
547
Vastaukset
Ei kai sitä kenenkään miehen takia kannata laihduttaa? Jos haluaa oman itsensä takia laihduttaa, niin se on eri asia. Mukavaa päivää sinulle. Kommentoin vain, koska oli jollain tavalla ajankohtainen tuon laihduttamisen suhteen. 😊
- Anonyymi
Miksi sun puheenaiheet on tällaisia?
Anonyymi kirjoitti:
No olen vasta laihduttanut. Kuinka niin, yritin vain kannustaa aloittajaa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi roikut tässä miehen feikkihahmossa, mitä yrität saavuttaa matami?
- Anonyymi
Kannattaa mennä kesällä läskileirille, siellä tapaa kaltaisiaan.
- Anonyymi
Ai niin kuin "Ernestin läskileirikesä" viitaten siihen elokuvaan?
kakkuhattutäti
- Anonyymi
Hyvin kelpaa.
- Anonyymi
Mikä sua niinku vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua niinku vaivaa?
Miten niin?
- Anonyymi
Mä en oo valmis olee sun laastaris, koska oot mustasydän.
- Anonyymi
Enkä mä olemaan tyhmien ihmisten sylkykuppi. Paljon ihmisiä jotka ei osaa asettaa ajatteluaan
- Anonyymi
Aiheetta
- Anonyymi
Luovutan! Lihon vuoksesi.
- Anonyymi
Turhaan laihdutat, et sillä saa naamaa paremman näköiseksi. :D
- Anonyymi
Etkä varmaan kyllä sinäkään edes pajavasaralla? Sivusta trollille hörisijälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä varmaan kyllä sinäkään edes pajavasaralla? Sivusta trollille hörisijälle
Hah hah...olipa hauskaa...piristikö ankeeta elämääsi???No hyvä.
Ensinnäkään en ole läski ja toisekseen en ole kuitenkaan niin persenaama, koska olen parisuhteessa, toisin kuin monet muut. :D
- Anonyymi
Minä kiristän itseäni seuraavaa kohtaamista varten. Olin upea silloin ja olen koko ajan upeampi. Tahdon vain hänen näkevän, mitä ei tule koskaan saamaan. Liian.oaljon kyyneliä olen vuodattanut, niitä ei en ole. Mutta en kiristä nahkaa, että saisin hänet. Se juna meni jo.
- Anonyymi
Tämä sivukommentti.
- Anonyymi
Miksi mies performoit naisia noin, onko ereksuuniongelmia vai mistä kyse?
- Anonyymi
Kirjoituksesta päätellen hän ei tuollaisessa katkerassa lapsessa menettänyt mitään. Ylimieliset putoaa korkealta ja kovaa
- Anonyymi
Mä saattaisin muuten kyllä mutta kun valo pikkusen paistaa jo läpitte. Taidat mies joka näitä aloituksia kirjoittaa olla melko muhkea, fylliä ois vaikka joulupukiksi asti
- Anonyymi
Onko jollain niin lattea itsetunto, että se ei edes hän, kokee näiden miehen viiden penkin käänteispsykologiapuuppujen olevan totta? Kannattaa hankkia omanarvontunto jostain
- Anonyymi
Mieheltä voi vastaavaa jopa odottaa kulttuurisen kasvatuksen vuoksi, mutta nainen tekis itsestään täyden nollan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä voi vastaavaa jopa odottaa kulttuurisen kasvatuksen vuoksi, mutta nainen tekis itsestään täyden nollan😂
Talk about sad little pick me fool
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talk about sad little pick me fool
Or big, physically 🤔
- Anonyymi
Kukaan pudota painoaan kenenkään toisen takia vaan itsensä.
- Anonyymi
Tykkään, jos miehellä on vähän masua. Johtuu varmaan siitä, et itse olen heinänkorsi 😁
- Anonyymi
Fat fear is serious among many men.
- Anonyymi
Ihan sama minkälainen pötkylä mötkylä olet.
- Anonyymi
Oikea asenne! Laihdutus tapahtuu oman hyvinvoinnin takia ei muiden.
- Anonyymi
Aina voi miettiä asiaa toisinkin päin. Olisitko itse valmis suhteeseen, jos toinen olisi vaikkapa 50 kiloa ylipainoinen?
- Anonyymi
Minä laihdutan jos se nainen niin haluaa. Jos hän lempeästi haluaa minun olevan terveempi ja voivan paremmin. En suutu jos hänen mielestään minun pitäisi laihtua. Mieheltä.
- Anonyymi
Sulla on kyllä sympaattiset jutut. Olisiko se kuitenkin niin, että kohdelkaa muita niinkuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä sympaattiset jutut. Olisiko se kuitenkin niin, että kohdelkaa muita niinkuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.
Tykkäisin että nainen olisi minulle lempeästi rehellinen. Olisi kiva kuulla aina totuus kauniisti sanottuna.
- Anonyymi
Ja jos kelpaan näin, niin laihdutan sitten. Muuten en!
- Anonyymi
Kelpaat mies minulle juuri sellaisena kuin sinuun silmäni iskin kauan sitten ja myös vanhempana ja muuttuneena.
- Anonyymi
Ei kannata kenenkään vuoksi laihduttaa. Oman itses takia voit laihduttaa, tai syödä terveellisesti.
- Anonyymi
Korjaa käytöstä. Siitä kiikastaa
- Anonyymi
Terveys edellä kannattaa ajatella, se on nro1 elämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072