Se on loppu nyt. Kerroin pitkäaikaiselle ystävälle ihastuksestani. Pakit tuli.
Hänelle asia tuli aivan yllätyksenä, kun en ollut antanut merkkejä aikaisemmin. Hänellä ei ollut romanttisia tunteita minuun, vaan pelkästään kaverillisia. On ollut miehensä kanssa vaikeita aikoja, mutta ei hän ole kenestäkään toisesta kiinnostunut. Tätä minä pelkäsinkin ja nyt kaduttaa että kerroin. En usko, että voidaan enää jatkaa samassa harrastustoiminnassa... Kaikki meni tietenkin päin helvettiä, kuten muutkin asiat elämässä 😥
Sepä siitä sitten
35
553
Vastaukset
- Anonyymi
Olit rohkea kun kerroit. Anna ajan kulua, kyllä se siitä suttaantuu ja jatkatte ystävinä.
- Anonyymi
Eipähän tarvitse vaivata enää päätä asialla. Silti tuntuu aika hiton pahalta tällä hetkellä 🙁 Eniten teki pahaa nähdä hänen ilmeensä kun kerroin, sellainen vähän säälivä katse. En osaa sanoa jatkuuko ystävyys. Onneksi kaupungissa on muitakin seuroja. En aio enää siellä näytää naamaani. Laitoin nyt illalla vielä viestinkin perään pahoitellakseni avautumista, mutta ei vastannut enää mitään.
- Anonyymi
Täälläkö luulit vaikutuksen tekeväsi, täällä oo ku homoja
- Anonyymi
Heihei vaan sinne teille homoille. Täällä ei ole yhtään.
Voi että surullista. Tsemppiä ap, nuo on vaikeita asioita. Kevät on tulossa ja valo lisääntyy. Toivottavasti se helpottaisi oloasi, vaikka eihän se tuossa tilanteessa lohduta. Voimia! 🙏
- Anonyymi
Ei paljon lohduta, mutta kiitos kuitenkin.
Olipa ikävä juttu. Toivottavasti ystävyytenne ei mennyt samalla? No varmasti on vaikea olo nyt... Toivottavasti sinulla on joku, jolle puhua?
- Anonyymi
En tiedä menikö, mutta ei ainakaan vastaa viesteihini enää 😐
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä menikö, mutta ei ainakaan vastaa viesteihini enää 😐
Anna hänelle aikaa miettiä asioita. Jos olette olleet hyviä ystäviä, niin en usko että se tuohon kaatuu. Tietty sitten, mikä oma olosi on asian suhteen... Voi olla että hän ajattelee, että et voi olla enää hänen ystävä omasta mielestäsi tuon jälkeen ja että olet pahasti pettynyt. Mitä varmasti oletkin.
- Anonyymi
Olit rohkea ja selvitit asian. Ei ainakaan jää epäselväksi.
- Anonyymi
Rohkea vai tyhmänrohkea...
- Anonyymi
Suhteissa voi olla toisinaan niitä huonojakin aikoja. Ei sitä heti aleta lennossa vaihtamaan kumppania toiseen, vaan pyritään selvittämään välit oman kumppanin kanssa. Tai ensin erotaan ja sitten katellaan uusia vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Aina sitä on jälkiviisaana hyvä sanoa näin. No, olisihan se pitänyt arvata, ettei näin iso ikäero olisi muutenkaan ollut hyväksyttävää. Kumma miten nopeasti mieli muuttuu, kun saa viimein tietää asioiden oikean laidan. Kaikki illat häntä ikävöin ja kuvia katselin. Nyt tilalla on lähinnä *itutus ja viha. Varsinkin se säälivä katse minkä antoi... luulin, että oli flirttaillut ja antanut ymmärtää ihan jotain muuta.
- Anonyymi
Niin mutta aika usein vaihdetaan myös lennosta :) sivusta
- Anonyymi
Olet todella nolo, varatulle menet lässyttämään tunteistasi! Todennäköisesti olet jonkun hobitin näköinen ja nainen kaunotar, joka ei kiinnostu sinun tasoisesta.
- Anonyymi
Eli mielestäsi, jos joku on jumalaisen komea ilmestys, niin sit voi mennä puhumaan toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi, jos joku on jumalaisen komea ilmestys, niin sit voi mennä puhumaan toiselle.
Mitä itse luulet, onko silloin paremmat, vai huonommat mahdollisuudet?
- Anonyymi
Haavat paranee ajan kanssa eikä se ystävyys siihen kaatunut. Vähän saattaa olla hankalaa hetken mutta siitä se sitten taas lähtee jos ei kumpikaan anna asian vaivata.
- Anonyymi
Olen jo useamman viestin jättänyt, eikä enää taida edes lukea niitä. Kyllä luulen, ettei halua olla enää tekemisissä kanssani tai sitten on aika kylmä ihminen. Tunsin, tai luulin tunteneeni, hänet enkä ihan tällaista olisi odottanut sentään. Mulle urheilu on auttanut aina kun on stressiä töissä tai muuten vaan masentanut. Voisi heti aamulla lähteä pitkälle hiihtolenkille, niin eiköhän se tästä lähde mieli paranemaan 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo useamman viestin jättänyt, eikä enää taida edes lukea niitä. Kyllä luulen, ettei halua olla enää tekemisissä kanssani tai sitten on aika kylmä ihminen. Tunsin, tai luulin tunteneeni, hänet enkä ihan tällaista olisi odottanut sentään. Mulle urheilu on auttanut aina kun on stressiä töissä tai muuten vaan masentanut. Voisi heti aamulla lähteä pitkälle hiihtolenkille, niin eiköhän se tästä lähde mieli paranemaan 👍
Älä lähetä enää viestejä vaan anna tilanteen laantua hetken. Hiihto on varmasti hyvä ratkaisu tähän.
- Anonyymi
Siellä on parisuhdekriisi menossa. On kertonut puolisolleen joka nyt mustasukkaisena vaatii ettei nainen saa olla sun kaa enää tekemisissä.
- Anonyymi
Etkö siis tiennyt, että on varattu, naimisissa?
- Anonyymi
Tiesin kyllä, mutta aavistelin ettei olisi onnellisessa suhteessa...
- Anonyymi
Eikö omatuntosi äännähdellyt lainkaan, kun olit menossa elämäänsä häiritsemään? Jo valmiiksi risaiseen vaiheeseen.
Oletko mies?- Anonyymi
Minä koin, että meillä oli vahva henkinen yhteys, vaikka olemmekin aika erilaisia ja eri ikäisiä. Häneltä sain toivoa, että saisin kokea vielä rakkautta. Ihan väärin olin sitten asioita tulkinnut ☹️ En ollut edellisessäkään suhteessa saanut rakkautta ja hän oli se toivonpilkahdus vanhan miehen sydämeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä koin, että meillä oli vahva henkinen yhteys, vaikka olemmekin aika erilaisia ja eri ikäisiä. Häneltä sain toivoa, että saisin kokea vielä rakkautta. Ihan väärin olin sitten asioita tulkinnut ☹️ En ollut edellisessäkään suhteessa saanut rakkautta ja hän oli se toivonpilkahdus vanhan miehen sydämeen.
Hei, ei hän ole ainoa nainen maailmassa. Naisia kyllä riittää kaikille kun niitä on enemmän kuin miehiä. Kyllä se oikea sinunkin eteesi tulee kun maltat odottaa. Älä vie toisilta onnea. Vaikka heillä olisi nyt kriisi liitossa niin se ei oikeuta liittoa rikkomaan.
Aika parantaa haavat. Parempi kuitenkin tuo kuin olla jatkuvassa epätietoisuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ei hän ole ainoa nainen maailmassa. Naisia kyllä riittää kaikille kun niitä on enemmän kuin miehiä. Kyllä se oikea sinunkin eteesi tulee kun maltat odottaa. Älä vie toisilta onnea. Vaikka heillä olisi nyt kriisi liitossa niin se ei oikeuta liittoa rikkomaan.
Aika parantaa haavat. Parempi kuitenkin tuo kuin olla jatkuvassa epätietoisuudessa.Niin, no naisia kyllä riittää omassa ikäluokassani, mutta tämä oli jotain ihan erilaista. Valloitti sydämeni täysin. Olen kai sitten ollut vähän hölmö kun kuvittelin kaikenlaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no naisia kyllä riittää omassa ikäluokassani, mutta tämä oli jotain ihan erilaista. Valloitti sydämeni täysin. Olen kai sitten ollut vähän hölmö kun kuvittelin kaikenlaista...
Vanha mies ihastui nuorempaan naiseen, joka olikin vain kaveri. Sattuuhan noita. Varmaan olisi helpompi jatkaa ystävänä, jos tuota ikäeroa ei olisi.
- Anonyymi
Harmi että noin kävi, mutta etkö nyt vähän liioittele asiaa. Eihän se noin noloa ole. Nyt tuntuu siltä mutta varmasti tilanne tasaantuu pikkuhiljaa. Ei maailma tuollaiseen kaadu. Kyllä sinä voit hänet edelleen kohdata pää pystyssä. Ei ihastuminen ole noin noloa. Sivusta vaan jostain ajatuksia..
- Anonyymi
Haluaisin olla edelleen ystävä hänen kanssaan, mutta en samassa seurassa halua näyttäytyä enää. On muutkin ihmiset siellä tietoisia minun tunteistani. Ehkä voisimme kahvilla käydä tms. jos vain hänen elämäntilanteeseensa käy. Kun vaan vastaisi edes viesteihini. Ehkä pitää soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla edelleen ystävä hänen kanssaan, mutta en samassa seurassa halua näyttäytyä enää. On muutkin ihmiset siellä tietoisia minun tunteistani. Ehkä voisimme kahvilla käydä tms. jos vain hänen elämäntilanteeseensa käy. Kun vaan vastaisi edes viesteihini. Ehkä pitää soittaa.
Älä hoputa toista. Odota viikko tai pari. Anna toisen sopeutua ajatukseen ensin.
- Anonyymi
Ymmärrän täysin miltä sinusta aloittaja tuntuu. Tuo on tuttua itsellenikin ja ei tunnu kivalta ja kadutti.
- Anonyymi
No nyt se on viimeistään tehty selväksi, että en ole haluttu. Hyvästi palstalaiset 😥
- Anonyymi
En ymmärrä miten voi sanoa ihmistä ystäväksi, jos erehtyy tämän tunteista noin totaalisesti. Eikö ystävät jaa sydämenasiat. Olisiko kyseessä tuttava tai kaveri ehkä?
- Anonyymi
Vaikea elämäntilanne on lahja
Voit kehittyä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072