Ei ole kunnia tuntea häntä, mutta gaigge hyvää hänell.
Lola Odusoga on vielä hyvännäköinen nainen.
Anonyymi-ap
19669
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 19
Vanhimmat
Mnaah.
Varmaan jotkut pitää ylipainoista, keski-ikäistä afrikkalaista naista hyvännäköisenä, oma asiansa.
Mutta en siihen halua enenpiä kommentoida. Sen sijaan kiinnittäisin huomiota pisneksiinsä. Mimmillä tapana julkaista tissiliivikuvia lehdissä, tai netissä. Sen jälkeen alkaa kiivas kommentointi. Johon mimmi lyö lisävauhtia haukkumalla kaikkia ulkonäköään arvostelleita sivinisteiksi ja ties miksi. Naista kun ei saisi ajatella seksuaalisesti. Hän siis ite julkaisee kuviaan, joita ei saisi kommentoida, ei inkaan arvostella ulkonäköään. Sitä milloin alkaa tekemään onlyfanssia, en ennustele.
Mun mieletä mimmi jymähtänyt missiaikoihinsa, Tosiasiassa tainnut koko elämänsä elää sen jutun pohjalta, jutlkisuutta jne. Kilpailu kovenee, nelkyt vuotta nuorempaa mimmiä puskee samoille markkinoille ja net tekee rahaakin. Jotenkin säälittää, kun vanha akka koittaa taistella samoista yleisöistä Toki matureille on omat faninsa, mutta liekö paljoa.
=DW=
Totta kirjoitat! Juuri noin se menee.
Luovuttas jo.
"Varmaan jotkut pitää ylipainoista, keski-ikäistä afrikkalaista naista hyvännäköisenä, oma asiansa."
Lola kantaa 50% afrikkalaisia geenejä joten tuo kommenttisi ei kuulu tähän ketjuun.
Kasari-ysäri lukujen vaihteessa Turkkuses kilpatanssin lattari treeneissä. Lola Odusoga tuohon aikaan hoikka ja nätti mutta aikas lailla pirun "koppava" etten sanoisi. D
Ketä kiinnostaa. Tällä vuosituhannella on suomalaisia nuoria, kauniita naisia paljon.
Heitä on mukava seurata. Pitävät hyvin huolta itsestään. Kuntoilevat paljon ja ruokavalio kunnossa, niin linjat ovat kohdallaan. Näin terveyskin pysyy eikä tule ikäviä sairauksia elintavoista johtuen...
Asun varmasti muualla, koska täällä näkee vain lihavia, urheilemattomia vetelyksiä. Yhtään kuvaamaasi naista ei ole lenkkipoluilla vastaan tullut.
Ihme, että ketään edes kiinnostaa ylipainoinen, 47-vuotias takavuosien missi. Tai no ei kiinnostaisikaan, ellei tämä nostaisi itseään esiin.
Monet tykkää reitevästä , isoperseisestä ja ryntäitä omaavasta keijusta.
Hyvässä lihassa oleva Lola vetää miehiä puoleensa.
Lola on ollut myös tienraivaaja.
Hän toi esiin sen, että suomalainen jopa maitosuklaan värisellä iholla varustettuna voi olla kaunis ja Suomea edustava ihminen.
Olen naimisissa vastaavan maitosuklaan värisen suomalaisen kanssa.
Vaimoni on kertonut, että ennen Lolaa sai baarissa olla ihan rauhassa mutta tilanne muuttui ihan päinvastaiseksi Lolan ansiosta.
Sama juttu opiskellessa ja töissä joissa alettiin suhtautumaan ihan eri tavalla.
Yksi plussa vielä on se, heidän kanssaan ulkoisesti upeita lapsia joilla on parempi geeniperimä kuin kansantautejamme kantavilla kantasuomalaisten lapsilla.
Kiitos Lola
On jo aikaa, kun oon kuvansa nähnyt, varmaan pari vuotta.
En tiedä hänen ikäänsä, muttalähellä viittäkymmentä voi olla.
Siihen nähden ihan hyvän näköinen.
Kun tuota ikää on itsellekin kertynyt jo liki 70 vuotta, niin ei tässä enää kakskymppiseltä näytä, kaukana siitä.
Että katsoo ensin peiliin, ennenkuin alkaa arvostella muiden vanhenemisen tuomia muutoksia.
K kotton
Lola Kaunis Nainen
Odusoga ei ole mun suosikki
eikä mun mielestä mikään kaunotar ole koskaan ollu,
vähemmän kaunis mulaatti suomalis äidin maailmaan saatama ihminen,
mielipide !
Lola Kaunis Nainen Missi
On niitä hyvännäköisiä hoikkia vaaleita kantasuomalaisia naisia. Ei niitä mustia naisia tarvitse Afrikasta asti tänne hommata.Feministeissä on paljon ylipainoisia "siideri valaita",ei kiinnosta.
alotukseen ,,
eipä tuo on tavallista kummempi
suomaliset vaaleat sinisilmäiset naiset on kauniippia suorastaan kaunottaria
jopa älykkäämpiä ruskeaihoseen mulaati lolaan verrattuna,
Makunsa kullakin! Jenkeissä tehtiin Korean sodan aikana havainto, että sotatoimialueella olevat soltut ihailivat rintavia, reiteviä ja perseviä pin-upp kuvia.
Kallonporaajat katsoivat sen johtuvan äidin kaipuusta.
Johtuukohan omasta, myrkkyä tihkuneesta, 30-luvun navettapiian hahmosesta läskiäidistäni, että naisihanteeni on aina ollut toisesta laidasta. Hoikka, ryhdikäs, joustavasti liikkuva, hyväntuulinen.
Hyvin huokuu tästäkin ketjusta miten myrkyllisiä on +60 ihmiset, facessa kehtaavat jopa omalla naamallaan esiintyä ja haukkua muita
Sitä mieltä,
kun suomessa pidetään missi kisoja
missi ehdokkaat p i t ä ä ä olla vaaleita suomalaisia kaunottaria
kuten aikoinaan kaikki alkoi Armi Kuuselasta,
samaa kultuuria pitää edeleen harrastaa suomessa omassa maassa.
MIELIPIDE !