Jos mies tykkää naisesta

Anonyymi-ap

ei hän jätä vastaamatta yhteydenottoihin. Jos jättää vastaamatta, ei hän välitä siitä miten paljon se sattuu naista. Aivan turhaa olen kuluttanut aikaa. Rakastaen yksipuolisesti. Viesteihin En enää vastaa

41

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkautta olisi paljon jaettavaksi, vastaanottajat vain ovat harvassa.

• Anonyymi

Näin nettimaailmassa ei ole mitään varmuutta kenelle vastaillaan, voi vastata ei halutulle sukupuolelle. Tyypillistä on myös ainakin tunnuksellisten kohdalla, että samaa tunnusta voi käyttää useampia naisia ja/tai miehiä. Tämä koskee siis kaikkia suhdepalstoja yleensä.

• Anonyymi

Lol, eikö tämä ole trollimies aika perinteistä käytöstä esim deittipalveluissa, joissa joku laittaa kaikki verkot vesille ja kokeilee eaim monen kuukauden päästä kepillä jäätä, että mitä kuuluu ja miten joulunpyhät meni ym🤭

• Anonyymi

Esim perjantai-iltana kello 9 promillet nousussa, että ootkohan sinäki viihteellä

• Anonyymi

Ei välttämättä jos se vaan pitää naisesta liikaa ja ajatelee ettei ole tarpeeksi hyvä hänelle. Tai se on kaatunut molemmat kädet menne poikki. Eikä voi kirjoittaa viestiä. Tai puhelin yms. hävinnyt . Unohtanut salasanan eikä ole saanut viestiä auki. Mustasukkainen henkilö on murtautunut hänen laitteisiin ja poistanut ne viestit ennen kuin ehtinyt lukea. Makaa sairaalassa tajuttomana. Pelkä sitoutua ja tietää jos vaataa ei voi elää ilman tätä naista. Kaikki mahdollista. 🤔

• Anonyymi

No tässä ois kyllä.. selitystä miksi en ole nähnyt jotain itse mitä olisin muka nähnyt mutta en reagoi. 🤔
        Salasana hommakin osuis.. pienillä eroilla.
        Kaikki on tosiaan mahdollista.

Mutta ehkä kuitenkin suurimmaksi osin se
        ettei nainen merkitse mitään.

Molemmat kädet poikkikin pystyy viestimään..
        Edes jotenkin..

• Anonyymi

Hei, tuohan kertoo juuri minun elämästä, osittain. Jotain tosi outoa on tässä viime kuukausina tapahtunut. Ja samaa epäilen minäkin, mustasukkaisuutta henkilöltä, jota en edes välttämättä tunne kovin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, tuohan kertoo juuri minun elämästä, osittain. Jotain tosi outoa on tässä viime kuukausina tapahtunut. Ja samaa epäilen minäkin, mustasukkaisuutta henkilöltä, jota en edes välttämättä tunne kovin hyvin.

Kovasti tuo muistuttaa omaakin tilannetta. Oletko mies vai nainen? Kyllä on viimeisen vuoden aikana ollut outouksia. Varsinkin juuri noissa olemassa olevista mutta ei perille tulleissa ja kadonneissakin yhteyksissä. Ja joissakin yhteyksissä kun saa vastauksia,
        ne ovat niin omituisia olleet ettei voi uskoa vastaajan olevan oikea ihminen joka pitäisi olla.

• Anonyymi

Eka ja vika syy: egon luomia (*usein vääriä)uskomuksia itsestään.

Onko tunteita tarpeeksi jos ei ota selvää? Ainakaan ei saa koskaan tietää, vaikka olisi se loppuelämän aito rakkaus, jos ei ota selvää.
        Kohtaamalla pelkonsa, niiltä vapautuu.

Vika kohtaan, kyllä osaa elää ilman toista, ainakin oppii tarvittaessa pakon edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka ja vika syy: egon luomia (*usein vääriä)uskomuksia itsestään.

Onko tunteita tarpeeksi jos ei ota selvää? Ainakaan ei saa koskaan tietää, vaikka olisi se loppuelämän aito rakkaus, jos ei ota selvää.
        Kohtaamalla pelkonsa, niiltä vapautuu.

Vika kohtaan, kyllä osaa elää ilman toista, ainakin oppii tarvittaessa pakon edessä.

Lisään vielä, että eka ja vika kohta ei ole kannattava syy olla vastaamatta ja satuttaa toista. Noissa tilanteissa vastata edes jotain. Vaikka, että en tiedä mitä sanoa. Tai, koen epävarmuutta.. Tai mitä tahansa.

• Anonyymi

Nämä ovat tosi hellyttäviä selityksiä, mutta ehkä se totuus kuitenkin on siinä kiinnostuksen puuttumisessa, jos vastaaminen jää. Sitähän yrittää kaikkensa, vaikkei edes osaisi, kun on riittävän ihana ihminen vastassa. Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tuo muistuttaa omaakin tilannetta. Oletko mies vai nainen? Kyllä on viimeisen vuoden aikana ollut outouksia. Varsinkin juuri noissa olemassa olevista mutta ei perille tulleissa ja kadonneissakin yhteyksissä. Ja joissakin yhteyksissä kun saa vastauksia,
        ne ovat niin omituisia olleet ettei voi uskoa vastaajan olevan oikea ihminen joka pitäisi olla.

Mies olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä ois kyllä.. selitystä miksi en ole nähnyt jotain itse mitä olisin muka nähnyt mutta en reagoi. 🤔
        Salasana hommakin osuis.. pienillä eroilla.
        Kaikki on tosiaan mahdollista.

Mutta ehkä kuitenkin suurimmaksi osin se
        ettei nainen merkitse mitään.

Molemmat kädet poikkikin pystyy viestimään..
        Edes jotenkin..

Jep.Nainen ei merkitse mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.Nainen ei merkitse mitään.

Eipä siinä mitään, johan tässä eteenpäin mennään. Omapa on menetyksensä tietää kyllä :D

• Anonyymi

Jatkan vielä että miehethän monesti olettaa ettei viestiin tarvitse reagoida mitenkään jos et erikseen kysy jotain tai laita että voitko nyt jumalauta vastata.

• Anonyymi

LOL 😮😂

• Anonyymi

Jotku haluaa vain elää haaveissa ja irl ei pysty tutustumaan

• Anonyymi

Jotkut eivät halua vastata mitään myöskään irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut eivät halua vastata mitään myöskään irl.

Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa

Olet vain pettynyt

• Anonyymi

Juurikin näin,tämmösen olisi hyvä tajuta mahdollisimman nopeasti.

• "Jos mies tykkää naisesta ei hän jätä vastaamatta yhteydenottoihin."

Tuollainen vaihe voi elämässä olla, esimerkiksi kun tulee tavaksi että yhteydenotot ovat aina jotain ikävää.

• Naiset ovat luonnon asettama ansa

• Anonyymi

Sit on näitä poikkeuksia

• Anonyymi kirjoitti:

Sit on näitä poikkeuksia

Ehkä

• Anonyymi

Mies kun on luonnostaan metsästäjä, niin astuu joskus ansaan hänkin 😉😊❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Mies kun on luonnostaan metsästäjä, niin astuu joskus ansaan hänkin 😉😊❤️

Älykäs nainen joka myöntää virheensä
        Oletko koskaan tavannut naista joka myöntää virheensä ja oletko tavannut naista jonka iän hän tunnisti

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Älykäs nainen joka myöntää virheensä
        Oletko koskaan tavannut naista joka myöntää virheensä ja oletko tavannut naista jonka iän hän tunnisti

Olen, itseni. Kyllä omat virheet voi myöntää ja niin tapana tehdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen, itseni. Kyllä omat virheet voi myöntää ja niin tapana tehdä.

salama iskee vain huippuihin

• Anonyymi

No höpö höpön älähän nyt tottakai välitän ennenkin ollaan oltu näin erillään laitahan nyt vaan viestiä minulle äläkä kiukuttele

• Anonyymi

Mihin mää laitan?

• Anonyymi

Ei minulle soita kuin puhelinkaupustelijat :(

• Anonyymi

Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Niin minäkin olen tehnyt. Ja se on kunniallista.

Sivullinen

• Näin minäkin uskon ja ajattelen. Jos toinen ei vastaa edes asialliseen viestiin, niin antaa olla. Ketjussa sinänsä oli hauskoja kommentteja, että sitä ääneen sai nauraa tänäänkin. 😊

• Anonyymi

Mies osoittaa käytöksellään että nainen ei ole minkään arvoinen ihmisenä kun ei vastaa yhtään mitään.

• Anonyymi

Selvä!

• Anonyymi

Kyllä joo, miehen pitää vastata heti mut nainen saa odottaa vaikka viikon ja sehän ei satuta..

• Anonyymi

Olisikin turhan myöhäistä enää vastata. Kaksi toivotusta saa riittää.. vaikka vaan toiseen tuli " vastaus " sekin täällä, joten ei oikein vakuuta! Kyllä sitä vähemmästäkin jo uskoo, joten eipä sitten muuta.
      Ehkä joku toinen osaa arvostaa sitten paremmin, jos vielä jonkun kanssa haluan olla, vaikka en ihan helpolla kenenkään matkaan todella lähde. Kaikkea hyvää loppuelämään miehelle!
      nAinen

• Anonyymi

Aikalailla totta! Mutta joskus saattaa satuttaa ajattelemattomuuttaan. Miesten nii kui naistenkin on hyvä muistaa, että omia liikkuja pitää yrittää miettiä etukäteen.

• Anonyymi

Joo, mulle on joskus käynyt, että seurustelukumppani "katosi" ja ei vastannut puhelimeen. Kun sain yhteyden, hän oli kylmä kuin kivi. Yritin kysyä, mitä tapahtui. Ei hän selittänyt tai sanonut mitään. Sitten hän otti aika ajoin yhteyttä "kysellen kuulumisia". Minua alkoi ottamaan päähän, et miks se kyselee ja sitten muka haluaa tavata.
      Kuin kohtalon oikusta minut heitettiin samaan työpaikkaan. Olin raivona. Työt kärsivät.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe