Minä en. Niitä on elämän aikana ollut muutama. Kaukaa olen ihaillut ja haaveillut. Kahden kanssa olen päässyt lähempään kontaktiin, mutta en seksiin asti. Sitten taas toteutuneet suhteet ovat alkaneet lähes heti ensitapaamisen jälkeen, enkä ole ehtinyt kaivata. Pitäisiköhän tästä tehdä johtopäätöksiä...
Oletteko koskaan saaneet kaipaanne?
10
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran.
Ja tämänhetkisen kaipauksen kohteen aion saada myös. Muita en sitten tarvitsekaan. En voi sanoa, että ihan olisin koskaan sellaista saanut, mitä kaivannut. Haaveeksi on jäänyt. Joidenkin elämä menee niin.
Olen valloittanut sellaisia tyttöjä jotka ovat alkaneet minua kiinnostamaan seksuaalisesti, eli joihin olen "ihastunut", eli joihin seksuaalinen himoni kohdistui. En (ihan) aina.
Siinä vaiheessa kun koen seksuaalista kiinnostusta tyttöä kohtaan, en voi ymmärtää sitä niin että 𝐤𝐚𝐢𝐩𝐚𝐚𝐧 häntä. Sen sijaan 𝐡𝐚𝐥𝐮𝐚𝐧 häntä, haluan saada hänet, seksuaalisesti ja ehkä "kokonaan" "omakseni". Kaipaaminen on arkamiesten piirre, arkamies ei uskalla flirttailla ja etenkään ei uskalla lähestyä, odottaa (kaipaa) vaan kynnysmattona että tyttö oivaltaisi arkamiehen kyvyttömyyden ja lähestyisi.- Anonyymi
Tämä kysymys ei sitten oikeastaan koske sinua, kun et ketään ole kaipaillut. Jos toinen kiinnostaa vain seksuaalisessa mielessä, niin ei siinä ole tunteet pelissä. Silloin on hyvin helppo toista lähestyä, eikä pakit kovin paljon hetkeuta. Jos taas toiseen ihastuu/rakastuu, on siinä mukana niin vahvalla tunnepanoksella, että tulee varovaiseksi ja araksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kysymys ei sitten oikeastaan koske sinua, kun et ketään ole kaipaillut. Jos toinen kiinnostaa vain seksuaalisessa mielessä, niin ei siinä ole tunteet pelissä. Silloin on hyvin helppo toista lähestyä, eikä pakit kovin paljon hetkeuta. Jos taas toiseen ihastuu/rakastuu, on siinä mukana niin vahvalla tunnepanoksella, että tulee varovaiseksi ja araksi.
Juuri näin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys osuu tarkalleen minun tontilleni, koska tehtäväkseni on osoitettu tällä esiintyvien harhojen sekä väärinkäsitysten oikominen, joita femakot ja wanhusnaiset suoltavat yhtenään.
Himo, seksuaalinen intohimo, eli ihastumisvaihe nimenomaan aiheuttaa tunteita, paljon ja vahvoja. Kaikki "rakkauden" tunteet/luulot/sopimukset luodaan, kuvitellaan, laaditaan tai sovitaan paljon paljon myöhemmin kuin sillä hetkellä kun ihastumisen kohde saadaan, pätee yhtälailla miehiin kuin munasarjakkaisiinkin.
Sinulla on lapsellinen käsitys sanan "saada" merkityksestä, näissä yhteyksissä joka on peräisin tyttölasten unelmahöttökirjoista.
—𝒦ℴ𝒾𝓅𝒾𝓇ℯ𝒾𝓈𝒾𝓂𝒾ℯ𝓈, ℯ𝓉 𝒶𝓁.
Olen saanut silloin kauan sitten sen ihmisen, jonka halusin silloin.
- Anonyymi
Sain se mitä aikoinaan kaipasinkin, kiitos siitä mitä olen saanut kokea ja mitä se kaikki on antanut🙏
joo, namnam
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222583Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262222Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791425- 561300
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671066- 36991
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914