Mitä uskollisuus sinulle merkitsee?

Anonyymi-ap

Vai onko asia hällä väliä?

42

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hällä väliä on parasta

• Anonyymi

Tärkeää.

• Anonyymi

Yksi kerrallaan ehdottomasti.

• Anonyymi

Olen ollut uskollinen 23 vuotta yhdelle miehelle. Eikä edes olla yhdessä. Siinä jo saavutusta kerrakseen 😏 että sitä se merkitsee kun rakastaa!
      Pusuja 😘 kera.

• Anonyymi

Meillä on varmaan sama mies😉😆

• Anonyymi

Hmm. Uskollisuus merkitsee sitä, että sitoutuu yhteen ihmiseen, vain häneen eikä pelaile pelejä hänen selän takanaan, jos ei erikseen ole avoimesta suhteesta sovittu. Itse en kylläkään pystyisi avoimeen suhteeseen. Mitäpä ap itse ajattelet. Mikä ei ole uskollisuutta? Ehkä kaikista tärkeintä on sopia yhteiset pelisäännöt, jos on suhteessa jonkun kanssa. Molempien mielipide täytyy huomioida.

sivukyselijä

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, uskollisuus on juuri sitä että sitoutuu yhteen ihmiseen. Ei koskaan avointa suhdetta!

• Anonyymi

Samaa mieltä myös mutta mitenköhän se tällä palstalla onnistuu jos ei ole virallisesti yhdessä ja anonyymina mennään.

• Anonyymi

Uskollisuus on parisuhteen edellytys. Itse olen ehdottoman uskollinen ja odotan sitä myös toiselta.

• Anonyymi

Ei tarvitse pettää, asiat voi muuttaa sopiviksi ennen sitä. Rakkaus ei katso siviilisäätyä. Pitää uskaltaa elää, en ole vielä kokeillut.

• Anonyymi

Just näin. Jos rakastuu toiseen suhteessa ollessaan, niin kannattaa lopettaa suhde. Eihän silleen kävisi jos nykyisessä suhteessa olisi kaikki hyvin. Eikä tarvi pettää kun tekee asiat oikeassa järjestyksessä.

• Anonyymi

Toki kukaan ei yksin ole uskoton. Aina on kolmas osapuoli

• Anonyymi

Kukaan ei tee pettämispäätöstä toisen puolesta. Ihan itse siitä on vastuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muta osallisena sii on aina joku muuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveilu ei ole kiellettyä vaikka irl olisikin asiat toisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muta osallisena sii on aina joku muuki

Jos sinä petät, vain sinä olet siitä vastuussa.

• Anonyymi

Ei juuri merkitystä.

• Ai, sulle on ihan sama, jos kumppani käyttäytyy samalla tavalla vai koskeeko tuo "Ei juuri merkitystä" vain omaa käytöstäsi? 🤔

Mielestäni ehkä yksi kultaisimmista parisuhteen säännöistä on, että kohtele toista kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Ole aina oikeudenmukainen.

Sillä pääsee jo aika pitkälle.

• Anonyymi

Joko parisuhteessa ollaan yhden ihmisen kanssa tai sitten ei olla.

Minkäänlaista pelaamista en siedä, vaikka en sinänsä ole tippaakaan mustasukkaista tyyppiä.
      Uskollisuus on samaa osastoa kuin luottamus.

Jos jompikumpi rakoilee, se on siinä sitten.

• Anonyymi

Ihan samaa mieltä.

• Anonyymi

Rakastan suhteessa vain yhtä oikeaa Naista

• Anonyymi

Vieraissa turha hyppiä kun on jo se paras

• Anonyymi

Se on vähän niinku muumien mörkö

• Anonyymi

Olen yksin jos nainen ei omi minua ja pidä uskollisesti ainoana omanaan.

• Anonyymi

Eikö sua ole omittu vielä mitenkään?

• Anonyymi

Pikku Myy... Rakastan Sinua

• Anonyymi

Monogamia on ihmiseltä itsensä pettämistä

• Anonyymi

tärkeä!

• Anonyymi

Uskollisuus itselleen on tärkeintä. Uskollisuus omaa sydäntään ja tunteitaan kohtaan on tärkeintä. Uskollisuus siihen, mihin uskoo itse, on tärkeintä. Ja olla rehellinen näistä itselleen, kun ja jos niissä eksyy. Näiden onnistuessa, on mahdollista tarjota samaa myös muille tai toiselle.

• Anonyymi

Juuri näin. Se toimii, vaikka ei olisi saanut tunteittensa kohdetta itselleen. Ei vaan voi ajatella suhdetta kehenkään toiseen. Nåin on käynyt minulle, vaikka aikaa on kulunut paljon, niin en vaan voi ajatella ketään toista.
        Kxxx

• Anonyymi

Uskollisuus ei myöskään merkitse itselleni erehtymätöntä ihmistä. Vaan juuri niissä elämän vaikeissa paikoissa se uskollisuus tulee ajankohtaiseksi ja niissä näkyy, kuka on uskollinen, miten ja kenellekin. Tunne tason uskollisuus on itselleni tärkeämpää, kuin se mitä on tapahtunut. Ihmiset ovat tärkeämpiä, kuin asiat.

• Anonyymi

Lisäisin tähän vielä, että katselen uskollisuutta käsitteellisesti koskemaan elämää laajemmin, kuin pelkkää perisuhdetta ajatellen.

• Anonyymi

Paljon! Ei todellakaan ole hällä väliä. Ilman uskollisuutta ja luottamusta ei ole mitään. Jos puoliso lähtee pettämään, niin suhde loppuu siihen, oli tunteet miten vahvat tahansa, koska se on aina tuhon tie

• Anonyymi

Jos kaksi ihmistä tuntee syvällistä vetoa toisiinsa, onhan se todella nautinnollista.

• Anonyymi

Niin on. Sellaista ei voi teeskennellä ja syvällinen tunne, joka rajaa muut ehdottomasti ulkopuolelle, on kadehdittavan upeaa ja aika harvinaista. Siksi se aiheuttaa myös kateutta ja, kun ei itse saa kokea jotain yhtä ihanaa, myös kateutta ja jyrkkiä mielipiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Sellaista ei voi teeskennellä ja syvällinen tunne, joka rajaa muut ehdottomasti ulkopuolelle, on kadehdittavan upeaa ja aika harvinaista. Siksi se aiheuttaa myös kateutta ja, kun ei itse saa kokea jotain yhtä ihanaa, myös kateutta ja jyrkkiä mielipiteitä.

En tarkoittanut mitään ehdotonta rajaamista minkään suhteen.

• Anonyymi

Tämä on taas niitä asioita, että miten kukakin näitä sanoja tulkitsee. Itselleni lojaalisuus ja luotettavuus ovat sanoina/käsitteinä tärkeämpiä kuin uskollisuus. Minä tulkitse sanan uskollisuus merkitsevän vain pidättäytymistä seksuaalisesta känssäkäymisestä muiden kanssa, kun on suhteessa ja että sen pitäisi olla jonkin tyypinen automaatio ilman, että asiasta edes puhutaan. Minulle tuollainen on vieras käsite ja minulle oleellisempaa on, että sovituista pidetään kiinni (luotettavuus). Tämä kuitenkin tosiaan on vain minun tulkintani.

• Anonyymi

Se on itsestäänselvyys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on itsestäänselvyys

Miksi ihmeessä sitten edes kyselet?

• Anonyymi

Reisimiehelle ei ainakaan merkkaa mitään.

• Anonyymi

Luottamusta. Ilman sitä ei ole mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2583
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2222
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1425
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1300
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1066
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      991
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe