Eikö YLE vieläkään ole saanut siirrettyä tota epäsiistin oloista toimittajaa johonkin sisähommiin.
Erottamista en vaadi, ehkä sentään hallitsee työnsä.
Naamakaan ei häiritse, kaikilla meillä on omamme riesanamme.
Mutta miks helevetissä ne ei voi vaatia sitä esiintymään siistin näköisenä, ku kerran on esiintymistyöläinen.
Sitäkään en hyväksy, että vieras puheenparsi kuuluu läpi, kyllä YLEis radiossa pitäisi puhua YLEiskieltä, näyttää olevan YLEinen käytäntö muissakin aluetoimituksissa.
Törkeen näkönen aluteoimittaja
4
320
Vastaukset
- Anonyymi
Siis, onko radiossa oleva henkilö jotenkin sinun ulkonäkö normien ulkopuolella?
Juuri niin.
Sen verran täsmennän, että kyseessä on usein television puolella esiintyvä toimittaja, jolla on ilmeinen pyrkimys tunkea itsensä kuvaan mukaa, vaikkei asiasisältä sitä vaatisikaan.- Anonyymi
Hyvinvointialueella työllistyisi hyvin. Kukaan ei moittisi yhtään, ei työntekijät eikä asiakkaat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221