Jaan oikeaa tietoa koska olen jo täällä

Anonyymi-ap

Joka päivä monta kertaa päivässä näkee ja kokee Thaimaassa syyt miksi se on vaikean mahdottoman kamalan hirveä paikka asua, lääkärit ei hoida, sairaalat on surkeita, polvi paskana ja selkä ja pää, myyjät näkee nälkää, kaikkialla on köyhää, likaista ja vaarallista, kulkutautien lisäksi myrkytellään ihmisiä huvikseen, eletään kuin siat kaatopaikalla niin pahasti että se törky tulee omaan vuokrahuoneeseenkin, liikenteeseen ei uskalla mennä, verottaja painaa päälle ja rosvojoukot vie loput, kelakortti ei kelpaa, käärmeet vaanii pihalla... vessaan ei ehi kun mahat on aina sekaisin ja pää...

Thaimaa aukeaa aikaisintaan 2025 tai 2026 jos silloinkaan, ketään ei ole tulossa ja se on aivan varmaa. hesalaisilla ei ole varaa koska ne on vuokralla keskieläkkeellä. Jos joku uskaltaa tänne se palaa ruumislennoilla takaisin ja tulee iso lasku perässä. Ihan oikeen ettei täältä pääse sairaana pois siitäs saavat mokomat elvistelijät!
Rahapussin kanssa tänne vaan niin kaikki viedään ja terveys...

By NumBaII, 63 v

8

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      X
      Arman ja viimeinen ristiretki (7)
      Su 11.02.2024 klo 00.15, Jim
      Kausi 1. Jakso 1/8. Kambodza, roskienkerääjä-lapset. Arman elää Phnom Penhin armottomilla kaduilla keräten roskia kahden pienen aliravitun lapsen ja heidän HIV-positiivisen äitinsä kanssa. Kuinka Arman ja perhe selviytyvät 16 tunnin työpäivistä, sekä jatkuvasta rahan ja ruoan puutteesta? Kotimainen dokumentaarinen sarja. (23')

      Kesto: 35 min

    • Anonyymi

      Miksi käytät nimimerkkiäni VITUNIDIOOTTI minäilmoitan itse itseni yllä pito juhliin.. kohta kun herään...
      By The VihreätKuulat HHN

    • Anonyymi

      Ei et ole yhtään missään, minä olen.
      by NumBall HHN 63v

      • Anonyymi

        Olen ennustaja. Näen sinut huoneessa jossa on turvonneita jätepusseja ja WiFi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ennustaja. Näen sinut huoneessa jossa on turvonneita jätepusseja ja WiFi.

        Ei et ole missään, mitään etkä näe mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei et ole missään, mitään etkä näe mitään.

        Olen uusi hahmosi, Hassu Klovni. Tämä uusi hahmosi sanoo wiffelis wuffelis piipaa puup pau ja voi hyvänen sentään autolautta peitti auringon wuh!


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä, hua hinttilän invahomon toimesta.

      • Anonyymi

        55555


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe