Nainen, seuraan sun uutta elämää

Anonyymi-ap

Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämmentää...

56

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä se rooli mahtaa olla? 🤔

      • Anonyymi

        Tv.ssä näyttelee hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tv.ssä näyttelee hän.

        Minähän olen aina halunnut olla tuossa roolissa ja saaden yhtä ihanan työkaverin kuka myös roolissa on, henkisen yhteyden.
        T. roolinimi alkaa R oma alkaa K


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­y­m­­f­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No samaa mietin kans. Kun nyt edes jotenkin hämmentäis mut en oikein usko sitäkään.

      • Anonyymi

        Hämmentäminen onnistuu kyllä. Se on selkärangassa.


    • Anonyymi

      Oma elämäsi taitaa olla tylsää

      • Anonyymi

        Sopivan tylsää.


    • Anonyymi

      Kirjoitat klo 24 haukkuja naisesta. Kertoo riittävästi sinusta ja elämästäsi

      • Anonyymi

        Onneksi kenenkään elämä ei ole niin jäykkää, että tarvitsee tunnistella tai asemoida juuri itsensä tänne haukuttavaksi ja esittää erikoisia väitteitä siltä pohjalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kenenkään elämä ei ole niin jäykkää, että tarvitsee tunnistella tai asemoida juuri itsensä tänne haukuttavaksi ja esittää erikoisia väitteitä siltä pohjalta

        No mutta höpönassujen piireissä tää menee juur näin, että yksi kaulapussi ku alkaa heilua niin loppu on historiaa


    • Anonyymi

      Seuraatkohan väärää naista 🤭

    • Anonyymi

      Selkeesti kyllä

    • Anonyymi

      Naura pois jos se omaa oloasi helpottaa. Tuo oli sun mielipide ja nainen ei ole tilivelvollinen tekemisistään sulle ja tekee juuri niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Kohta et seuraa mitään etkä ketään. Kyllä vanhemmat on ylpeitä pikkumiehestään.

    • Anonyymi

      toivottavasti tuleekin semmoinen jossa saa vain elää ja saada rakkautta ja rakentaa elämää. jää toivottavasti pelko teistä ja jutuistanne pois. ei ehkä tarvitse olla enää joukkohakkauksien ja ivanne ja varkauksienne kohde, eikä aina pelätä ja olla haukuttavana. valmiina ottamaan turpaan kun elämä tuo hyvää eikä anna teille samoja juttuja. ei tarvii pelätä että aamulla pitää herätä. painajaisiin toimistanne. pääse ehkä jo pois teidän orjuudesta ja väkivallasta. uskaltaa elää ja saada hyvää vastaanottoa olemalla oma itsensä. ei aina tuu porukalta turpaan eivätkä vie mitään mitä ei halua. itseni kannalta toivon että unohdan teidät ja sairaat puuhanne. toivottavasti ei tarvii olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        ei tämäkään niin kovin terveeltä vaikuta...


    • Anonyymi

      Tämäkin on naisen kirjoitus. Ei kukaan mies voi olla noin neitimäinen😂

      • Anonyymi

        Paitsi jos haluaisi olla nainen ja päivät menee peruukki päässä naisia esittäessä. Eli täähän on se Hyrylän pedo joka vainoaa nuorten skidien mutseja.


      • Anonyymi

        Helposti voi ja toisekseen vaikka esim juuri sinä elät omissa maailmoissasi, niin se ei tarkoita sitä, että tämä ilmaisu nainen viittaisi keneenkään sinun parjaamasi yksilöön josta vainoilet hänen haukkuvan sinua koska itse teet niin


      • Anonyymi

        Jos kävisit joskus ulkona tai lukisit muutakin kuin palstaa, huomaisit kuinka paljon on feminiinisiä miehiä nykyään.
        On siis kuitenkin mies, vaikka ajattelee kuin nainen. Helpotus vai mitä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos haluaisi olla nainen ja päivät menee peruukki päässä naisia esittäessä. Eli täähän on se Hyrylän pedo joka vainoaa nuorten skidien mutseja.

        Jos vainoa aikuisia ihmisiä, ei ole mikään pedo.
        Onkohan sulla käsitteet sekaisin, vähän niinkuin olet itsekkin tuossa pakonomaisessa harhassasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vainoa aikuisia ihmisiä, ei ole mikään pedo.
        Onkohan sulla käsitteet sekaisin, vähän niinkuin olet itsekkin tuossa pakonomaisessa harhassasi!

        Hieno tarkennus, bro😬


      • Anonyymi

        Koko palsta pyörii mustasukkaisten horojen avulla.


    • Anonyymi

      Eiköhän yksäri sinut ole blokattu ajat sitten, joten väite fasadesi seuraamisesta on aika ulkoavaruudellinen

      • Anonyymi

        Naamioidut tahallisesti johonkin yksäreihin.
        Puhu jos on asiaa. Oma poppoosi ymmärtää puhettasi, luulottelet kaikille ihmisille vääryyttä.


    • Anonyymi

      Hämmentäjän huvittava rooli, mikähän se sellainen on?

    • Anonyymi

      En kyllä jaksaisi kyttäillä mitä muut tekee, omassa elämässäkin on tarpeeksi 🤔 t. Takametsien mies

      • Anonyymi

        Juuri näin👍


    • Anonyymi

      Olenko niin paljon mielessäsi, että stalkkaat elämääni 😍

    • Anonyymi

      Lopeta nyt toi minuna oleminen olet ihan sairas

    • Anonyymi

      Kiva, että naurattaa. 🤭 Spread the joy! Ja kiva, että on ihmisiä joita seurata, jos itsellä ei ole riittävästi jännää sisältöä elämässä, eikä telkkaristakaan tule tarpeeksi tosi-tv hömppää.

      • Anonyymi

        What a merry go round


    • Anonyymi

      Poliisille tämäkin talteen.

      • Anonyymi

        Mitä se sillä tekee?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sillä tekee?😂

        Räätälöidym tilaustyön?


    • Anonyymi

      Mitäs hauskaa siinä😊

    • Anonyymi

      Random käppänät täällä lötisevät löysäpäänä.Itse kun eivät ole saaneet mitään järkevää aikaiseksi koko pitkän elämänsä aikana. Ei siinä jatka toki lötinöitä ettei tylsyys iske ;)Tuskin päähäsi menee järkeä edes poraamalla. ;)

    • Anonyymi

      Arvaa ketkä seuraa sua ikuisesti loppuelämän?

      • Anonyymi

        Ainakin raamatun sankarit. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin raamatun sankarit. sivusta

        Ai satukirjan seuraajat?


    • Anonyymi

      Noo tähän voisin laittaa sen mitä käytät useasti 🥱

      • Anonyymi

        Se tulee aina sivusta😏🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tulee aina sivusta😏🥱

        Hyvä loppukaneetti kun ensin peräänkuuluttaa pollarit kaikki- talteen tämä nytten


    • Anonyymi

      Siinähän seuraat, ei kuulu sulle mun tekemiset tai roolit, keskity omaan elämääsi!!

      • Anonyymi

        Ja oot varma että tämä koski sua? 😂


    • Anonyymi

      Saaammä kysyä mikä on sun rooli :DDD

    • Anonyymi

      Mustasukkainen reppana kuvittelee omiaan keskustelupalstoilla. Säälin sinua vaikka en tunne.

    • Anonyymi

      Hanki elämä. 😅 Taas joku kateellinen lässytys. Taitaa olla itelläs persoonies kanssa ongelmia. 😂

    • Anonyymi

      Se on vaan alkukankeutta, tulen kyllä vielä olemaan siellä kuin kala vedessä. Ja miten sitten suu pannaan. Kun saat heittää lopullisesti hyvästit sille mikä niin kerran teki tehtävänsä. Minulla on nyt tosiaan vakaa aikomus luopua odotuksista mitä tulee sinuun. Joten saanen nyt rauhan luoda nahkani.

    • Anonyymi

      Saanko minä huomiota ylhäisissä piireissä jos koen, että tämä miehen täysin mielikuvitukseen perustuva jokellus koskee minua?

    • Anonyymi

      Minä en HÄMMENNÄ MITÄÄN, MINÄ PUOLUSTAN ITSEÄNI. Olen myös raukka rakastunut ihmiseen kuka jättää minut epäselvyyteen ja minun on pakko selvittää se kyttäämällä.Kyttään vain julkisia, kotirauhaa en riko.

      • Anonyymi

        Jatkuu. Puolustan itseäni vihollisiltani ketkä ei voi sietää minun onnistuvan elämässä ainakaan rakkaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu. Puolustan itseäni vihollisiltani ketkä ei voi sietää minun onnistuvan elämässä ainakaan rakkaudessa.

        Hienoa tallipoika🥱👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tallipoika🥱👍

        Älä vääristele.


    • Anonyymi

      Harvoin, jos koskaan törmää edes virtuaalisesti noin kateelliseen ja katkeraan mieheen. Se on jotain mitä meidän suvussa ei ole yksinkertaisesti. Vanhempiasi syyttäminen mutta sinä maksat.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2094
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      214
      1811
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1512
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1213
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1191
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1155
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe