Miksi tunnet vetoa..

Anonyymi-ap

Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?

124

2821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna, suurin piirtein, nainen repii minua puoleensa. m>n

      • Anonyymi

        :) Mikä hänessä sen saa aikaan?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­a­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tuntuu että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen.

      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet

        Taasko se tämä sinun erikoinen kilvoittelu alkaa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet

        Voi se olla niinkin. En tiedä, harmittaa jos hän ei sano suoraan ettei halua jutella kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla niinkin. En tiedä, harmittaa jos hän ei sano suoraan ettei halua jutella kanssani.

        Haluan jutella hänen kanssa.


    • Anonyymi

      Kokonaisuus viehättää.

    • Anonyymi

      Monikin asia tutussa naisessa, jonka kanssa mm. kohtasimme monesti yhden sillan luona. Hän oli noissa tilanteissa tulossa sieltä, itse menossa sinne yhteen meille yhteiseen paikkaan. Mielessä hän on ihanana, seksikkäänä, mukavana... Monella tavalla.

      • Anonyymi

        Kyllä vain sinä kiinnostava pitkään tuntemani mies. Yksin tässä odotellaan edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain sinä kiinnostava pitkään tuntemani mies. Yksin tässä odotellaan edelleen.

        Yhteyttä vaan vaikka Facebookin kautta, hänelle sanoisin. Sinne voi tehdä minkälaisen profiilin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä vaan vaikka Facebookin kautta, hänelle sanoisin. Sinne voi tehdä minkälaisen profiilin haluaa.

        Sä ap joudat kyllä sairaalaan rauhottuun, on taasen meno niin lennokasta, outojen ihmisten kaa! Onko sul mt-ongelmaa, vähän näyttäis sellaselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä vaan vaikka Facebookin kautta, hänelle sanoisin. Sinne voi tehdä minkälaisen profiilin haluaa.

        Ehkä insta


    • Anonyymi

      mikset tee aloitusta?

    • Anonyymi

      Miehen pitäisi tehdä aloite jos kiinnostaa.Itse yritin kyllä.

      • Anonyymi

        Ei se junttura tee vaan jättää kaiken ilmaan kyllähän sinä tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se junttura tee vaan jättää kaiken ilmaan kyllähän sinä tiedät.

        Sulta jäi taas pieru ilmaan 🧎‍♂️💨


    • Anonyymi

      What do i know as hearless cold as stone being

    • Anonyymi

      Kohta jo 2 viikkoa kun pyysin hänet huoneeseen. Sulin ensimmäisen 10 sekunnin aikana. Ääni, katse, eleet, hymy, nauru, tuoksu jne. Siis aivan kaikki tuossa miehessä. 10 minuuttia ja olin yksin samassa tilassa ihan pökkyrässä tunteistani. Uskon hänen olevan naimisissa ja itsekin olen. Tilanne oli jo puoleltani sellainen että en voi ottaa yhteyttä vaikka tunne sisälläni käskee ottamaan. Ottamaan selvää oliko tunne yksipuolinen vai meneekö loppuelämäni paras tunne, ihminen ja tuoksu ohi 💔

      • Anonyymi

        Kylläpä sinä olet ikimuistoinen mies, hajuvanakin jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinä olet ikimuistoinen mies, hajuvanakin jää

        Tuoksu on ratkaisevin tekijä ns parinmuodostuksessa eli soidinmenoissa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoksu on ratkaisevin tekijä ns parinmuodostuksessa eli soidinmenoissa ❤️

        Joku kohtuus sen mennenin kans kuitenki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kohtuus sen mennenin kans kuitenki

        Tämä oli hänen oma tuoksunsa. Juuri tuon miehen tuoksu 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hänen oma tuoksunsa. Juuri tuon miehen tuoksu 😍

        Ei ihan toimi mies tuo itsestäsi kirjoittelu kolmannessa persoonassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan toimi mies tuo itsestäsi kirjoittelu kolmannessa persoonassa

        Kyllä minä nainen tämän kirjoitin kuten tuon ensimmäisen kommentinkin. Kyseessä oli hänen tuoksunsa 💎


    • Anonyymi

      Spiritual shit 🔮

      • Anonyymi

        Who mocks most high now


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Who mocks most high now

        Mmh. It feels bad when my dear Nami is still too far away.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmh. It feels bad when my dear Nami is still too far away.

        You better toss happy throughs then


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        You better toss happy throughs then

        that's the purpose Tv justin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        that's the purpose Tv justin

        Autocorrect is from lucifer for example as far as i know


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmh. It feels bad when my dear Nami is still too far away.

        Did u say Nabil? Do u know him ?


    • Anonyymi

      Luoja yksin tietää.

    • Anonyymi

      Samanlaisuutta ja erilaisuutta sopivasti

      • Anonyymi

        Sama täällä.

        Sivusta.


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan on vaan niin helppo olla♥️

      • Anonyymi

        Alkukirjain etunimestä?


      • Anonyymi

        Naiselle?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mies miehellinen on ihana naiselle naiselliselle. Voi täällähän ihan herkistyy. Joku kaunis päivä teen oodin miehillille. Sillä ovat ihania. Mutta eivät saa sitä koskaan kuulla. Tai harvoin. Ainakin. Siksikai ovatkin.


    • Anonyymi

      kauanko niiden pitää antaa syödä minua ja pilata elämääni?

      • Anonyymi

        En hyväksy huumeita ja rikoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy huumeita ja rikoksia

        Kirjoita hesariin mielipidekirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy huumeita ja rikoksia

        30:s vuosi tätä samaa diipadaata kuulemma, eikä ole muuksi muuttunut! Vaihtakaa jo kasettii!


    • Anonyymi

      ei enää mikään, unohdettu koko juttu. Kohti uusia ihmisiä :) voit jäädä leikkimään kavereidesi ja porukkasi kanssa. Ja etsiä kiusaajia ja porukkaa teidän puuhiin :) Minä sain jo tarpeeksi.

    • No kuule, senkun vaan joku kertoisi mullekin.
      En mä valinnut enkä halunnut edes tätä vetoa itse vaan joku ihan muu tän oli päättänyt.
      Ihan mielelläni oisin tuntematta vetoa..
      Josko se vaikka helpottaa kun lähtee ihmisten ilmoille ja avaa sydämeen polkuja uusille vetelijöille. Onhan tässä pikkusen jo ehkä
      jotain polkua alkanut avaamaan ;)
      Ei voi tietää vielä mitä on...

      • Anonyymi

        Sun onni on hölmöytesi. Se tulee kaikella hyvällä pelastamaan sinut paljossakin. En sinusta niin ole välittänyt koskaan. Mutta tämä on asia puolellasi, jos et rupea pissimään jaloillesi enempää. Kyllä kaikissa on saavuttamatonta hyvää ja potentiaalia ihan vaikka elämän verran ja kaunista ja ihanaa. En pidä siitä itsessäni et tämän joudun myöntämään. Mutta näin se on ja menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun onni on hölmöytesi. Se tulee kaikella hyvällä pelastamaan sinut paljossakin. En sinusta niin ole välittänyt koskaan. Mutta tämä on asia puolellasi, jos et rupea pissimään jaloillesi enempää. Kyllä kaikissa on saavuttamatonta hyvää ja potentiaalia ihan vaikka elämän verran ja kaunista ja ihanaa. En pidä siitä itsessäni et tämän joudun myöntämään. Mutta näin se on ja menee.

        Kiitos!!
        Toi oli paljon sulta sanottu!

        Vaikken tiiä kuka olet ja jos oot se kenen kans on hieman tällästä jutustelua.

        Ja tosiasia on se ettet säkään tiiä kuka mä todellisuudessa ainakaan oon.

        Siis se mitä sä et näe ellet ihan livenä ole näkemässä.

        Sä olet luonut must jonkun oudon päähän pinttymän millainen olen.
        Muka olen.

        Etkä millään suostu sitä selvittämään kuin erilainen olen oikeesti mitä täällä.

        Tai edes irl muual ku omien parissa.

        Edes mun sisarukset taikka äiti
        ei tiedä tai tunne oikeeta mua kunnolla.

        Mut tuntee oikein maks ehkä 10 ihmistä.
        Eli lapset +7 muuta koko melkein 50 vuoden ajalta.

        No ehkä yks nykyinen palstalainen päässyt aika hyvin jyvälle pelkästään viestien perusteella. 💗
        Ja yks entinen palstalainen tietää ja tuntee.. 💛


        •★Pakko olis pyytää että kertoisit miten mä olen muka pissinyt jaloilleni sun mielestä? ★•

        Ps.
        En kyllä sillei keksi miltä mä tarviin hölmöyden pelastusta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun onni on hölmöytesi. Se tulee kaikella hyvällä pelastamaan sinut paljossakin. En sinusta niin ole välittänyt koskaan. Mutta tämä on asia puolellasi, jos et rupea pissimään jaloillesi enempää. Kyllä kaikissa on saavuttamatonta hyvää ja potentiaalia ihan vaikka elämän verran ja kaunista ja ihanaa. En pidä siitä itsessäni et tämän joudun myöntämään. Mutta näin se on ja menee.

        Ammatti kiusaaja, joutais vankilaan tekojdnsa vuoks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti kiusaaja, joutais vankilaan tekojdnsa vuoks!

        Kenestä sä puhut?


    • Anonyymi

      Ne meidän katseet vaikka mitään ei sinänsä ole tapahtunut.

      Silmät ja että kohdellut tilanteissa niissä minua hyvin 😉 arvostan


      Vaikka elämässä sinänsä olemme vastakohdat.

      💚

      Tämä on N-M!

      • Anonyymi

        Miten vastakohdat?


    • Anonyymi

      No, hänessä on jotain samaa kuin että kysyisit miksi ryan gosling on ihana. Jotkut miehet vaan pitää naisiakin ihmisenä, tai on vaan jotenkin suloisia. Ei sitä pysty sanoa syytä.

    • Anonyymi

      En tiedä, joku ihmeellinen vetovoima.

    • Anonyymi

      Ehkä jokin edellisen elämän juttu, jos tuntisin.

    • Anonyymi

      Inexplicable. Probably really bad karma.

    • Anonyymi

      Kovin on priima paketti kyllä.. Älykkyys ja sielujen sympatia tuntuu…Vetovoimaa aistin välillämme.. Haluaisin vain silitellä hellästi ja kuunnella hänen juttujaan ja toisaalta taas repiä vaatteet ja työntää järveen.. sitten hypätä perässä ja pussailla

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣
        "Repiä vaatteet ja työntää järveen"
        Ei sentään kalliolta alas 😂
        Eli toivoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣
        "Repiä vaatteet ja työntää järveen"
        Ei sentään kalliolta alas 😂
        Eli toivoa on.

        Pientä kiusoittelua vain😘.. En koskaan satuttaisi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä kiusoittelua vain😘.. En koskaan satuttaisi häntä.

        En uskonutkaan että satuttaisit. Tuo viesti oli vain mielestäni jotenkin niin hauska että vetosi omaan huumorintajuuni. 😀


      • Anonyymi

        Oh my god😂😘


    • Anonyymi

      Pikkujouluissa hän on tuonut itseään minulle tarjolle mutta on ollut liikaa porukkaa paikalla että olisin voinut vastata kutsuihin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hänessä houkutteli eniten se että luultavasti oli kiinnostunut. Toisen kiinnostus voi olla voimakas piriste. Ja tunsi hänen katseensa itsessään lähes fyysisenä paineena.

    • Anonyymi

      Huomioin itsessäni hänen tummat silmänsä, niissä lupauksensa että meillä olisi aikaa poissa kaikesta tästä sekasorrosta, jossain syrjäisessä ja yksityisessä paikassa. Mahdollisuus eksyä toisiimme. Houkutin itseni hänen toiveisiinsa. Revityksi pois arvokkaasta, merkittävästä, minulle uskotuista tehtävistä. Hän oli oppitunti erosta vetovoiman ja yhteensopivuuden välillä. Halu ja tarve. Kaikki mitä kaipaa, eikä mitään mikä voisi ravitsisi.

      • Anonyymi

        Ihan perus naisen fantasia että joku vieras tummahko mies vie paikkaan ja nussimaan.

        Ei mitään uutta tai erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perus naisen fantasia että joku vieras tummahko mies vie paikkaan ja nussimaan.

        Ei mitään uutta tai erikoista.

        Riittääkö jos miehellä on tummat silmänaluset?


    • Anonyymi

      Aiemmin tunsin vetoa niihin, jotka ensiksi osoitti mielenkiintoa muhun. Tämä meni toisin, itse miellyin ja toimin. Ehkä niin kuin miehet yleensä, naisena mulle uutta. En tiedä, mistä vetovoima tuli, mutta se oli voimakas. Riittävästi ei tullut vastakaikua, joten vetäydyin ja vetovoima vähitellen kuihtui.

    • Anonyymi

      Varmaan se tietty överi flegmaattinen hillitty rationaalisuus mikä hänestä paistaa. Fiksu ja filmaattinen. Ollaan molemmat pohjimmiltaan flegsuja, mut mua vastakkaiseen suuntaan vetää myös mun sangviininen puoli.

    • Anonyymi

      En tunne vetoa enään ollenkaan tulinselväksi mitä hän minusta ajattelee ja pelleilee vaan kanssaninsekö muidennmiesten kanssa

    • Anonyymi

      musta magia. onneksi on ohi.

    • Anonyymi

      Itsellä tunteet voivat aktivoitua toisesta siinä tilanteessa, kun toinen osoittaa kiinnostusta minua kohtaan ja toinen tuntuu minulle monella tapaa mieleiseltä tuttavuudelta.

      En ole aloitteellinen vaan enempi varovainen. Varmuus toisen tuntemuksista oltava, mielellään naisen oltava minun kohdalla aloitteellinen, koska erehtymisen vaara toisin päin on suurempi.

    • Anonyymi

      Kun tietäisinkin. Kaikki vetää puoleensa magneetin lailla. Ääni, kasvot, keho, huumorintaju, älykkyys. Koko paketti.
      Oon ihan loppu tähän tunteeseen. Ei maistu ruoka, hankala saada unta. Kuin sähköiskun saisi, kun hänet näen tai kuulen. Ja tämä on kestänyt jo kauan. Vuosia.
      Välillä tunne väistyy hiukan, välillä kiihtyy taas. Nyt keväällä tuntunut, että toinen täyttää kaikki ajatukset. Voi helvetti sentään. Rakkaus on kamalaa. Tieteen mukaan eräänlainen mielenhäiriö ja tämän voin allekirjoittaa. En olisi halunnut tätä kokea.
      -Lady gray eyes

      • Anonyymi

        I feel the same about you.💘😘


    • Anonyymi

      Ihan mieletöntä. Se kävi hetkessä. Hän on suurin asia joka on elämässäni tapahtunut. Olin kuollut. Nyt elän. Kumpa kaikki onnistuisi. Mä soitin Greenfield sun. Hän vastasi Annie' s songilla. Ja toivon, toivon ,toivon!!!

    • Anonyymi

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?

      Pitkä ja paksu muna. Siisk.

    • Anonyymi

      Haluan Tankin pihalle paikka on
      Lemmylläkin on tankki

    • Anonyymi

      Tunnen kovaa vetoa siihen Black editioniin

      • Anonyymi

        Mä taas Black Albumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas Black Albumiin.

        Se on todella hieno levy ....Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ohan se nyt älytön, ja sekin vielä älytön.Haluisin tukehtua ja tyynyillä. Rakastaa rajusti ja kauan.

    • Anonyymi

      Ulkonäkö sellainen että vetää puoleensa varmaan monia naisia silti hänen persoona on se asia mikä vetää minua magneetin lailla puoleensa. Minä en ollut hänelle mitään joten irtauduin magneettikentästä ja toivon hänelle kaikkea hyvää tulevaan.

    • Anonyymi

      No se tarina oli hyvin poikkeuksellinen. Miten kaikki alkoi. Outoa se oli. Kaipa sillä oli jokin tarkoitus. Ehkä näinä päivinä se nähdään.

      • Anonyymi

        Kerro lisää, miten alkoi ja miksi poikkeuksellisen? :) nää on just parhainta ja kuulostaa jotenkin ihanalta. T. N Sivusta utelen


    • Anonyymi

      Sharmantti setämies voi kuule kyllä siinä eevaesterinkin ote lipsuu… 😉☀️

    • Anonyymi

      Istuu syliin heittää housut pois

      • Anonyymi

        …mmm nyt ja heti


    • Anonyymi

      Ottaa paidankin pois....

      • Anonyymi

        …haluun sua


    • Anonyymi

      Aito Panomies

    • Anonyymi

      Ursula

    • Anonyymi

      Kokonaisuus ja yhdessä vietetyt hetket ei unohdu. Rakkaus ei syty ilman kipinää.

    • Anonyymi

      Tulee sellainen tunne, että hänen naisen vierellä mun olis hyvä olla. Hänestä huokuu lämpö ja hän vaikuttaa niin aidolta ihmiseltä, kuin olla ja voi. Toivottavasti mulla on vielä mahdollisuuksia hänen suhteen. En jaksa tätä epätietoisuutta.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen hänestä miehestä.


      • Anonyymi

        Miksi epätietoisuutta?


    • Anonyymi

      Kaksi asiaa ja toinen on Turun sinappi.

    • Anonyymi

      Ei unohdu asiat hevillä....

    • Anonyymi

      Substannssit korrelaatiot kohollaan

    • Anonyymi

      Olo kuin Strömsöössä

    • Anonyymi

      Hänen ääni ja niin pehmeä tapa koskettaa. Tilannetaju hieman ontuva, mutta ihastuin.

    • Anonyymi

      Hän antaa aina painaa paljaalla ! Siitä tykkään <3

    • Anonyymi

      En keksi mitään

    • Anonyymi

      Todennäköisesti kevät kiima kyseessä.
      Ja se miten hän on minulle tuonut itseään esille on nyt vasta saanut himoni heräämään.
      Se vielä lisää seksinhaluani hänen kanssaan kun nainen on paljon vanhempi ja todellakin tietää mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Söpö nuorempi mies ja komea!🥰

    • Anonyymi

      En tiedä onko hän sinkku- edelliseen-

    • Anonyymi

      Johtuu värähtelystä.

    • Anonyymi

      Mies on ratkaisematon arvoitus ja sellaiseksi varmaan jääkin.

    • Anonyymi

      En ole ikinä tuntenut tälläistä yhteenkuuluvuuden tunnetta kenenkään kanssa, olen kuitenkin ollut pitkässä suhteessa elämäni aikana. Enkä ihastu helposti, en tosiaan. Kun ensimmäisen kerran juteltiin enemmän kuin muutama lause, olisin voinut kertoa hänelle ihan kaiken itsestäni tuosta vain. Sellainen hän on, luotettava, rauhallinen, hyväsydäminen ja ihminen jonka kanssa minun ei tarvitse olla mitään muuta kuin oma itseni. Valitettavasti itselläni on vuosia elettynä jotka hänellä on vasta edessä. Toivon että hän saa kokea ne jonkun kanssa joka ymmärtää hänen ainutlaatuisuuden.

      • Anonyymi

        Kannattaa kertoa tuo sille ihmiselle omin sanoin. Varmasti arvostaa sitä ja osaa ottaa asian vastaan. Luotettava, rauhallinen, hyväsydäminen osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kertoa tuo sille ihmiselle omin sanoin. Varmasti arvostaa sitä ja osaa ottaa asian vastaan. Luotettava, rauhallinen, hyväsydäminen osaa.

        Et huomioinut minu n elettyä elämää. Ei siinä hyväsydämisyys auta jos on liian.eri-ikäinen.


    • Anonyymi

      Hän on niin rauhallinen, kiltti, mukava ja sivistynyt mies.

    • Anonyymi

      Hänellä on niin suuri penis, nautin valtavasti siitä!

    • Anonyymi

      Nainen on kiinnostava ei siihen muuta tarvita mutta pitää myös muistaa ettei kannata kiusata itseään jos nainen ei ole kiinnostunut vaan repiä itsensä irti hänen magneettikentästään ja jatkaa eteenpäin. Suomi24 palstalla on paljon ihmisiä jotka on jääneet siihen kenttään voivottelemaan ja uskottelemaan että ehkä sittenkin vaikka asia olisi tehty miten selväksi. Jos nainen on kiinnostunut tai mies hän tekee kyllä jotain asialle jos et ole varattu tai muuten osoittanut olevasi liian iso riski.

      • Anonyymi

        Hmm meinaatko repiä itsesi irti


    • Anonyymi

      Evolution julma juoni tuottaa kolmansia.
      Kyse siis mielenhäiriöstä kun jalkovälin hormoonit hallitsee mieltä.

      Yllättävän monet tajuaa harhan vasta kun eropapereita allekirjoitetaan ja aletaan maksamaan siitä ihastumisesta/ rakastumisesta hintaa?...

    • Anonyymi

      Tavata elämänsä nainen on upeaa joka kerta, vaikka olisi jo kymmenes kerta!.....

    • Anonyymi

      En tiedä. En vaan voi unohtaa.

      • Anonyymi

        Joo, ei voi ei.


    • Anonyymi

      hän on viehättävä

    • Anonyymi

      Tietyillä vanhemmilla miehillä on iän tuomaa karismaa ja erityisesti lyhyet tummatukkaiset miehet kiinnostavat.

    • Anonyymi

      Älykkyys ja turvallisuus sytyttää niin paljon

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      271
      3285
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      401
      2028
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1905
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1641
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1395
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1127
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1067
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      988
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      931
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      906
    Aihe