Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "tästä lähin tulet sitten 14:30" ja kun tulet seuraavana päivänä kello 15:00 saatkin haukut siitä, kun myöhästyit?
Tai kun esimies sanoo "pidä huolta suuttimesta" niin se tarkoittaa "suutin on sinun ja pidä siitä huolta kunnes työsopimus loppuu", ja saan haukut kun palautan suuttimen aiemmin.
Jos siivousala on näin "fiksua" ei kiitos alalle.
kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?
7
933
Vastaukset
- kolmekolme
Ei ole kokemusta tollasesta, tosin mä teen siivousduunia kaupungilla. Muistaakseni kerroit jossain aikaisemmassa viestissäsi, että siivoat Lassila-Tikanojalla, ehkä yksityisellä puolella voi olla enemmän tommosta? En ole ainakaan törmännyt tollaseen muunlaista epäselvyyttä on ajoittain tullut vastaan tosin ne on saanut aina selvitettyä kun mä olen sellainen, että lisäkyselen jos jokin jää epäselväksi.Ehkä sun pitää vaan kysyä ymmärsitkö oikein, jatkossa teemmekö näin ja niin edespäin.
En tiedä mistä se käytös johtui. Päätin, että saavat työntää kengänkoloonsa jonkun toisen tyypin. Niissä väleissä oli muutakin hiertoa. Ilmoitin siis erostani puhelimitse ja vein tavarani heille.
Kotiin tultuani soittelin samantien toisenlaisten siivoustöiden perään toiseen firmaan, ja vaikutti lupaavalta. Työ olisi aivan erilaisessa ympäristössä ja todennäkäisesti rennompaa.
- Sirius
Tervetuloa L&T:lle :)
- haukotus/huokaus:
Jari-75 kirjoitti:
Terve menoa L&T:lle ;) pikemminkin.
Nimenomaan lassila&tikanojille...Onko joku surrut jos on lähtenyt tai vaihtanut firmaa muuhun?
Sain töiden lopettamisen jälkeen tuon palkan, se tuntipalkka oli 40 senttiä pienempi kuin mitä oli sovittu.
Kannattaako ottaa yhteyttä tämänkin takia ..- Susa
Kyllä sinun kannattaa ottaa yhteyttä, joko entiseen esimieheesi tai sitten suoraan palkkikseen.
Olen itsekin toistaiseksi töissä Lassila&Tikanojalla ja olen todella tympiintynyt firman toimintaan. Kohde jossa olen, niin on aivan mieletön. Alueet ovat todella suuria ja mitoitukset on todella väärin tehty. Tuntuu meinaa siltä, kuin esimiehellä olisi tapahtunut aikamoinen virhe alueiden mitoituksissa. Ei kyllä ole itse niitä mitoittanut. Paperillahan kaikki aina näyttää tosi hyvältä, mutta käytännössä tuommoiset ei missään nimessäkään tule toimimaan. Esimies on todella kova vaatimaan kaikenlaisia asioita ja kuitenkin kaikki olisi tapahduttava ihan hetkessä. Nytkään meillä ei ole ollut pulveria varmaan kahteen kuukauteen. On pestävä pyykit, joillakin ihme litkuilla. Arvatkaa tuleeko niillä aineilla pyykit puhtaaksi? Ei todellakaan ja muutenkin pyykit haisevat aivan kamalalle. Yök! En yhtään ihmettelisi, vaikka Lassila&Tikanoja tulisi menettämään tuon kohteen. Muutenkin aletaan muiden työkavereiden kanssa olemaan todella kiukkuisia kaikelle tämmöiselle. Nytkin olen sitten tällä hetkellä, niin väsynyt tähän kaikkeen, että olen harkitsemassa, jos kävisin hakemassa itselleni sairauslomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617960- 1334564
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333837- 213178
- 232732
- 292687
- 502356
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932144- 322089