kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?

Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "tästä lähin tulet sitten 14:30" ja kun tulet seuraavana päivänä kello 15:00 saatkin haukut siitä, kun myöhästyit?
Tai kun esimies sanoo "pidä huolta suuttimesta" niin se tarkoittaa "suutin on sinun ja pidä siitä huolta kunnes työsopimus loppuu", ja saan haukut kun palautan suuttimen aiemmin.
Jos siivousala on näin "fiksua" ei kiitos alalle.

7

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmekolme

Ei ole kokemusta tollasesta, tosin mä teen siivousduunia kaupungilla. Muistaakseni kerroit jossain aikaisemmassa viestissäsi, että siivoat Lassila-Tikanojalla, ehkä yksityisellä puolella voi olla enemmän tommosta? En ole ainakaan törmännyt tollaseen muunlaista epäselvyyttä on ajoittain tullut vastaan tosin ne on saanut aina selvitettyä kun mä olen sellainen, että lisäkyselen jos jokin jää epäselväksi.Ehkä sun pitää vaan kysyä ymmärsitkö oikein, jatkossa teemmekö näin ja niin edespäin.

• En tiedä mistä se käytös johtui. Päätin, että saavat työntää kengänkoloonsa jonkun toisen tyypin. Niissä väleissä oli muutakin hiertoa. Ilmoitin siis erostani puhelimitse ja vein tavarani heille.
        Kotiin tultuani soittelin samantien toisenlaisten siivoustöiden perään toiseen firmaan, ja vaikutti lupaavalta. Työ olisi aivan erilaisessa ympäristössä ja todennäkäisesti rennompaa.

• Sirius

Tervetuloa L&T:lle :)

• Terve menoa L&T:lle ;) pikemminkin.

• haukotus/huokaus:
        Jari-75 kirjoitti:

Terve menoa L&T:lle ;) pikemminkin.

Nimenomaan lassila&tikanojille...Onko joku surrut jos on lähtenyt tai vaihtanut firmaa muuhun?

• Sain töiden lopettamisen jälkeen tuon palkan, se tuntipalkka oli 40 senttiä pienempi kuin mitä oli sovittu.
      Kannattaako ottaa yhteyttä tämänkin takia ..

• Susa

Kyllä sinun kannattaa ottaa yhteyttä, joko entiseen esimieheesi tai sitten suoraan palkkikseen.

Olen itsekin toistaiseksi töissä Lassila&Tikanojalla ja olen todella tympiintynyt firman toimintaan. Kohde jossa olen, niin on aivan mieletön. Alueet ovat todella suuria ja mitoitukset on todella väärin tehty. Tuntuu meinaa siltä, kuin esimiehellä olisi tapahtunut aikamoinen virhe alueiden mitoituksissa. Ei kyllä ole itse niitä mitoittanut. Paperillahan kaikki aina näyttää tosi hyvältä, mutta käytännössä tuommoiset ei missään nimessäkään tule toimimaan. Esimies on todella kova vaatimaan kaikenlaisia asioita ja kuitenkin kaikki olisi tapahduttava ihan hetkessä. Nytkään meillä ei ole ollut pulveria varmaan kahteen kuukauteen. On pestävä pyykit, joillakin ihme litkuilla. Arvatkaa tuleeko niillä aineilla pyykit puhtaaksi? Ei todellakaan ja muutenkin pyykit haisevat aivan kamalalle. Yök! En yhtään ihmettelisi, vaikka Lassila&Tikanoja tulisi menettämään tuon kohteen. Muutenkin aletaan muiden työkavereiden kanssa olemaan todella kiukkuisia kaikelle tämmöiselle. Nytkin olen sitten tällä hetkellä, niin väsynyt tähän kaikkeen, että olen harkitsemassa, jos kävisin hakemassa itselleni sairauslomaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe