Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena

Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena



Siitä huolimatta, että pyysin lähettämään helmikuun 2024 sijaishuollon jatkamispäätöksen sen sijaan, että menisin kuulemistilaisuuteen, jossa minua ei kuunnella ja siitä huolimatta, että johtava lastensuojelun sijaishuollon sosiaalityöntekijä sanoi 8. tammikuussa 2024, että "meidän täytyy odottaa, mitä hallinto-oikeus sanoo", niin sosiaalityöntekijä lähetti minulle taas kutsun uuteen tapaamiseen. Tällä kertaa sen verukkeena on Toivon asiakassuunnitelman päivittäminen. He ovat ymmärtäneet, että asioin vain kirjallisesti hallinto-oikeuden enkä heidän kanssaan. Silti he vain jatkavat ja jatkavat tätä häiriköintiä. "Tässä se nyt kuitenkin on" ja minulla ja Toivolla on kuukauden rajoituspäätös elokuun loppuun asti 2024. Ainoa tapa minulle mennä on lastensuojelutyöntekijän eteen on se, että selitän hänelle yksityiskohtaisesti hänen keksimänsä valheet meidän mielenterveydestämme. Koska en ole saanut keneltäkään yhtään asiallista vastausta, muuta kuin mielenterveysvalheita, pelkäksi semantiikaksi vääntämistä tai "hänellä on oikeus arvioida", teen kirjallisen valituksen oikeuteen.

7

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin oikeuteen meinaat valittaa ?

      • Valitin hallinto-oikeuteen vuosi sitten. Hylkää sen joskus.

        Valitin poliisille: Rikosylikonstaapeli: "Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Huono päätös ei ole laiton. Tuki ei ole aina tahdonvaraista"

        Valitin aluesyyttäjänvirastoon: "Poliisin tutkimatta jättämispäätös oli laillinen ja oikein".

        Valitin käräjäoikeuteen: "Poliisi ei ole rikkonut lakia lastensuojelua tutkimatta jättäessään". Lastensuojelua se ei tutki.

        Valitin ennakkopäätöksen lupahakemuksella korkeimpaan rikosoikeuteen syksyllä. Ei vastausta.

        Valitin aluehallintovirastoon: Huomautettavaa ei löytynyt lastensuojelun toiminnassa. Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Lisävalituksia ei kuunnella.

        Valitin sosiaaliasiamiehelle: "Minun tehtäväni on vain ilmoittaa valituskanavista"

        Valitin aikuisvastaanoton psykologille: "En voi tehdä sinulle tutkimusta, joka todistaisi sosiaalityöntekijän mielenterveyshuolet vääriksi"

        Valitimme lakimiehelle: "Kyllä teillä siellä on ihan oikea syy ottaa lapsi huostaan". Hän ei lukenut valitustani vaan pelkästään lastensuojelun valheet.

        OIkeuskansleri: "Asiaa ei käsitellä ennen hallinto-oikeutta"


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Valitin hallinto-oikeuteen vuosi sitten. Hylkää sen joskus.

        Valitin poliisille: Rikosylikonstaapeli: "Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Huono päätös ei ole laiton. Tuki ei ole aina tahdonvaraista"

        Valitin aluesyyttäjänvirastoon: "Poliisin tutkimatta jättämispäätös oli laillinen ja oikein".

        Valitin käräjäoikeuteen: "Poliisi ei ole rikkonut lakia lastensuojelua tutkimatta jättäessään". Lastensuojelua se ei tutki.

        Valitin ennakkopäätöksen lupahakemuksella korkeimpaan rikosoikeuteen syksyllä. Ei vastausta.

        Valitin aluehallintovirastoon: Huomautettavaa ei löytynyt lastensuojelun toiminnassa. Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Lisävalituksia ei kuunnella.

        Valitin sosiaaliasiamiehelle: "Minun tehtäväni on vain ilmoittaa valituskanavista"

        Valitin aikuisvastaanoton psykologille: "En voi tehdä sinulle tutkimusta, joka todistaisi sosiaalityöntekijän mielenterveyshuolet vääriksi"

        Valitimme lakimiehelle: "Kyllä teillä siellä on ihan oikea syy ottaa lapsi huostaan". Hän ei lukenut valitustani vaan pelkästään lastensuojelun valheet.

        OIkeuskansleri: "Asiaa ei käsitellä ennen hallinto-oikeutta"

        Muistan erään, nyt jo manan majoille menneen henkilön, jolla oli Suomen ennätys viranomaisista tehdyistä valituksista. Hän oli tehtaillut yli 600 valitusta poliisin toiminnasta. Mm. Iltalehti huomioi hänet haastattelemalla häntä juttuunsa.
        Valittajan intohimona oli päästä käräjille valitustensa kautta. Toive ei toteutunut, vaan kaikki valitukset hylättiin perusteettomina. Oletkohan samalla tiellä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan erään, nyt jo manan majoille menneen henkilön, jolla oli Suomen ennätys viranomaisista tehdyistä valituksista. Hän oli tehtaillut yli 600 valitusta poliisin toiminnasta. Mm. Iltalehti huomioi hänet haastattelemalla häntä juttuunsa.
        Valittajan intohimona oli päästä käräjille valitustensa kautta. Toive ei toteutunut, vaan kaikki valitukset hylättiin perusteettomina. Oletkohan samalla tiellä ?

        Ai virkamies saa valehdella siksi, että valittaja vahingoittaa itseään?


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ai virkamies saa valehdella siksi, että valittaja vahingoittaa itseään?

        Kokeile palkata lisää lakimiehiä jos joku vaikka näkisi aineksia tapauksessasi. Sain sen käsityksen että tyrmäys tuli vain yhdeltä lakimieheltä.
        Hanki vaikka kymmeneltä kielteinen vastaus ennenkö luovutat.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ ­V­­­i­t­t­u­ ­t­ä­­m­­­ä­­ ­­­k­u­­u­­m­­­a­ ­­­n­­­a­­­r­­­t­t­­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe