Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena
Siitä huolimatta, että pyysin lähettämään helmikuun 2024 sijaishuollon jatkamispäätöksen sen sijaan, että menisin kuulemistilaisuuteen, jossa minua ei kuunnella ja siitä huolimatta, että johtava lastensuojelun sijaishuollon sosiaalityöntekijä sanoi 8. tammikuussa 2024, että "meidän täytyy odottaa, mitä hallinto-oikeus sanoo", niin sosiaalityöntekijä lähetti minulle taas kutsun uuteen tapaamiseen. Tällä kertaa sen verukkeena on Toivon asiakassuunnitelman päivittäminen. He ovat ymmärtäneet, että asioin vain kirjallisesti hallinto-oikeuden enkä heidän kanssaan. Silti he vain jatkavat ja jatkavat tätä häiriköintiä. "Tässä se nyt kuitenkin on" ja minulla ja Toivolla on kuukauden rajoituspäätös elokuun loppuun asti 2024. Ainoa tapa minulle mennä on lastensuojelutyöntekijän eteen on se, että selitän hänelle yksityiskohtaisesti hänen keksimänsä valheet meidän mielenterveydestämme. Koska en ole saanut keneltäkään yhtään asiallista vastausta, muuta kuin mielenterveysvalheita, pelkäksi semantiikaksi vääntämistä tai "hänellä on oikeus arvioida", teen kirjallisen valituksen oikeuteen.
Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena
7
346
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin oikeuteen meinaat valittaa ?
Valitin hallinto-oikeuteen vuosi sitten. Hylkää sen joskus.
Valitin poliisille: Rikosylikonstaapeli: "Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Huono päätös ei ole laiton. Tuki ei ole aina tahdonvaraista"
Valitin aluesyyttäjänvirastoon: "Poliisin tutkimatta jättämispäätös oli laillinen ja oikein".
Valitin käräjäoikeuteen: "Poliisi ei ole rikkonut lakia lastensuojelua tutkimatta jättäessään". Lastensuojelua se ei tutki.
Valitin ennakkopäätöksen lupahakemuksella korkeimpaan rikosoikeuteen syksyllä. Ei vastausta.
Valitin aluehallintovirastoon: Huomautettavaa ei löytynyt lastensuojelun toiminnassa. Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Lisävalituksia ei kuunnella.
Valitin sosiaaliasiamiehelle: "Minun tehtäväni on vain ilmoittaa valituskanavista"
Valitin aikuisvastaanoton psykologille: "En voi tehdä sinulle tutkimusta, joka todistaisi sosiaalityöntekijän mielenterveyshuolet vääriksi"
Valitimme lakimiehelle: "Kyllä teillä siellä on ihan oikea syy ottaa lapsi huostaan". Hän ei lukenut valitustani vaan pelkästään lastensuojelun valheet.
OIkeuskansleri: "Asiaa ei käsitellä ennen hallinto-oikeutta"- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Valitin hallinto-oikeuteen vuosi sitten. Hylkää sen joskus.
Valitin poliisille: Rikosylikonstaapeli: "Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Huono päätös ei ole laiton. Tuki ei ole aina tahdonvaraista"
Valitin aluesyyttäjänvirastoon: "Poliisin tutkimatta jättämispäätös oli laillinen ja oikein".
Valitin käräjäoikeuteen: "Poliisi ei ole rikkonut lakia lastensuojelua tutkimatta jättäessään". Lastensuojelua se ei tutki.
Valitin ennakkopäätöksen lupahakemuksella korkeimpaan rikosoikeuteen syksyllä. Ei vastausta.
Valitin aluehallintovirastoon: Huomautettavaa ei löytynyt lastensuojelun toiminnassa. Sosiaalityöntekijällä on oikeus arvioida. Lisävalituksia ei kuunnella.
Valitin sosiaaliasiamiehelle: "Minun tehtäväni on vain ilmoittaa valituskanavista"
Valitin aikuisvastaanoton psykologille: "En voi tehdä sinulle tutkimusta, joka todistaisi sosiaalityöntekijän mielenterveyshuolet vääriksi"
Valitimme lakimiehelle: "Kyllä teillä siellä on ihan oikea syy ottaa lapsi huostaan". Hän ei lukenut valitustani vaan pelkästään lastensuojelun valheet.
OIkeuskansleri: "Asiaa ei käsitellä ennen hallinto-oikeutta"Muistan erään, nyt jo manan majoille menneen henkilön, jolla oli Suomen ennätys viranomaisista tehdyistä valituksista. Hän oli tehtaillut yli 600 valitusta poliisin toiminnasta. Mm. Iltalehti huomioi hänet haastattelemalla häntä juttuunsa.
Valittajan intohimona oli päästä käräjille valitustensa kautta. Toive ei toteutunut, vaan kaikki valitukset hylättiin perusteettomina. Oletkohan samalla tiellä ? Anonyymi kirjoitti:
Muistan erään, nyt jo manan majoille menneen henkilön, jolla oli Suomen ennätys viranomaisista tehdyistä valituksista. Hän oli tehtaillut yli 600 valitusta poliisin toiminnasta. Mm. Iltalehti huomioi hänet haastattelemalla häntä juttuunsa.
Valittajan intohimona oli päästä käräjille valitustensa kautta. Toive ei toteutunut, vaan kaikki valitukset hylättiin perusteettomina. Oletkohan samalla tiellä ?Ai virkamies saa valehdella siksi, että valittaja vahingoittaa itseään?
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Ai virkamies saa valehdella siksi, että valittaja vahingoittaa itseään?
Kokeile palkata lisää lakimiehiä jos joku vaikka näkisi aineksia tapauksessasi. Sain sen käsityksen että tyrmäys tuli vain yhdeltä lakimieheltä.
Hanki vaikka kymmeneltä kielteinen vastaus ennenkö luovutat.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
