Kaleva Media sulkee Kainuun Sanomien kirjapainon

23

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä hyvä. Kajaani slogan tähän. Nyt on todellakin joillakin aikaa se 267.

    • Anonyymi

      Niinpä, aikaa sitten digilehtiin siirtyneenä tuntuu ihan oudolta, että lehtiä paperille painetaan ja niitä ympäri maata ja maailmaa roudataan. Sellainen homma voisi ainakin minun puolesta loppua kokonaan, eihän siinä mitään järkeä ole.
      Sanomalehdet saa puoleen hintaan omalle tabletille, läppärille taikka mobiilialitteelle.
      Sivustolta:
      https://pek.emagz.fi/ext/login/pek
      saa luettavaksi kaikki aikakauslehdet maksutta, ja jopa Kainuun Sanomat tulee sinne -ilmaiseksi. Ei tarvita muuta kuin kirjastokortti ja siihen pin-koodi.
      Eikä tämä mikään ikäkysymyskään ole, täytän tänä vuonna 70 vee, silti maailmani on ollut digi jo niin kauan kun koko termi on ollut olemassa.

    • Anonyymi

      Kainuun Sanomat on lähes suora kopio Lapin Kansasta. Käykääpä kirjastossa ihmettelemässä. On ollut jo vuosia - eipä ole asiasta uutisoitu. Tilaukseni on lopetettu.

    • Anonyymi

      Näin ne vaan työpaikat yksi toisensa jälkeen häviävät Kainuusta. Eipä oikein hyvältä näytä tämä Kainuun tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Itse sen ovat tehneet. Ei sureta. Naurattaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sen ovat tehneet. Ei sureta. Naurattaa vain.

        Siis se paino vai? Etkö sinä kuuppahuuli tajua että kyse on painosta, ei lehdestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se paino vai? Etkö sinä kuuppahuuli tajua että kyse on painosta, ei lehdestä?

        Tarkoittanee että ei sureta kun työpaikat lähtee. Kajaani on itse tuhonnut mahdollisuudet työpaikkojen suhteen. Keskitetään kasvipiakkoihin ja hyvä toki niin.


    • Anonyymi

      Myös Terrafame vähentää väkeä 75 henkilön verran.

      • Anonyymi

        Jes. Transtekki se räväyttääkin keväällä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes. Transtekki se räväyttääkin keväällä ;)

        Sitten on kiva muistella miten lakkoiltiin persuja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on kiva muistella miten lakkoiltiin persuja vastaan.

        Kyllä. Kainuuseen tuleekin kunnon jytky. 500 uutta työtöntä hetkessä. Muahajjajjaajhahaaaaaaaa


    • Anonyymi

      Eläkeukkojen roskalehti Kainuun Sanomat täysin perseestä

      • Anonyymi

        Paino lakkautetaan, ei lehti. Ettekö te tupauunot osaa lukea? Ois ehkä kannattanu opetella, helevetin ääliöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino lakkautetaan, ei lehti. Ettekö te tupauunot osaa lukea? Ois ehkä kannattanu opetella, helevetin ääliöt.

        Me ei lueta mitään eläkeukkojen kirjoituksia vaan Suomen uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei lueta mitään eläkeukkojen kirjoituksia vaan Suomen uutisia.

        Sinäkään et näköjään ymmärtänyt koko uutista. Joke et halua tai sitten vaan olet liian tyhmä ymmärtämään lukemaasi.


      • Anonyymi

        Viirret ja Turunen eivät ole vähään aikaan lehdessä julkaisseet "viisauksiaan".


    • Anonyymi

      Kainuun Sanomien Kirjapainon loppuminenkin on merkki erään aikakauden päättymisestä lopullisesti. Ei ole kaukana takanapäin se aika kun siitä lukaalista hallittiin tätä maakuntaa myös poliittisesti - Kainuun Sanomat oli kuin Maalaisliitto/Keskustapuolueen pääkonttori. Aikoinaan pt. Otso Kukkonen kun linjasi linjat niin hänen tahdissaan marssivat kaikki muut paitsi ns. vennamolaiset. Vennamolaiset saivat vihat niskoilleen ja ne yritettiin hävittää kuten kilpailijat Putinin Venäjällä - keinot vain eivät olleet aivan niin rajuja. Kuka muistaa nämä ajat?

    • Anonyymi

      Verkkolehen ykkösuutine ollu viikon tatuointi. Tommosia suttuja piirrettiin ennen koulukirjojen reunoihin ja vihkojen marginaaleihin. Jotkut oli tosi taidokkaita piirtämään noita murrosikään sopivia graffoja. Nyt niitä hakataan ihoon.

    • Anonyymi

      Juu, Kainarin voi lukea kirjaston sivulta ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Helsingin Sanomilla myös YT-neuvottelu. Kyseessä on laajempi ilmiö, eikä vain Kainarin rimpuilu. Printtilehden kannattavuus laskee joka puolella. Teitä luiskaotsaisia jurdaanojahan se ei kosketa millään lailla, koska te ette ole ikinä lukeneet mitään maksullista aviisia. Anttilan ja Bilteman kataloogit on paksuimmat opukset mitkä on ikinä teidän käsissänne olleet ja kirjastossa ootte käyneet vain vessassa ottamassa huikkaa. MV-lehti on teille ainoa tiedonlähde ja sen kyllä huomaa noiden juttujen tasosta.

      • Anonyymi

        Vasemmistoliittolaisille Kansan Uutiset on ainoa lehti jota he lukevat. Olihan tämä lehti pitkään Neuvostoliiton/Venäjän nuoleskelija.


    • Anonyymi

      Entäpä minä mummo, kun luen paperilehteni aamukahvin jälkeen, Ei taida paperilehti ehtiä syrjäseudulle aamupostin jakoon. Kalevan tulo loppui aikoinaan, ja siihen loppui Kalevan tilaus. Taitaa käydä KS samoin.

    • Anonyymi

      Nyt ollaan siirtymäajassa paperilehdestä digiversioon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe