Nainen, en ole kuullut susta

Anonyymi-ap

mitään pahoja juttuja koskaan, ja nykyään en kuule muutenkaan mitään. Meillä kun ei ole yhteistä ystäväpiiriä tai jotain. Nyt pitää tietenkin kovasti pinnistää, että mitähän pahaa voisit edes tehdä, niin siinä mielessä ei ehkä mitään huhuja ole edes odotettavissa.

No, minulla on tapana, tai siis oli, vaipua jonkinlaiseen nirvanaan, kun kuulin sinusta ihan mitä tahansa, edes nimeä mainittavan. Niin olisi nytkin, että sellaiseen hurmostilaan tässä joutuu sunkaltaisen lumoajan takia.

Sekavassa tilassa olevalta mieheltä

18

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä juttuja sitten kuulit aikasemmin?

      • Anonyymi

        Hyviä juttuja tai neutraaleja, ei mitään pahaa. Nimikin vain saa minut pois tolaltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä juttuja tai neutraaleja, ei mitään pahaa. Nimikin vain saa minut pois tolaltaan.

        Millä kirjaimella alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkaa?

        S kirjaimella se vielä eilen alkoi. Jos oikein muistan.


    • Anonyymi

      En tee pahaa sinulle, koskaan. Voit luottaa minuun. 🙏

      • Anonyymi

        Oletko varma ettet jo satuttanut kauan aikaa sitten ?


    • Anonyymi

      En mäkään hänestä miehestä. Varmasti naisia riittää. En tiedä edes onko vapaa vai varattu. Lapsia kuitenkin taitaa olla.
      Kun joku mainitsee miehen nimen ja säpsähdän. Yritän ottaa kasvoille perusilmeen, joka ei paljasta mitään.

    • Anonyymi

      Tuo on vähän epäreilua, koska mä en kuule siitä miehestä yhtään mitään. Haluaisin kuulla edes jotain, kun ei nähdä niin usein. Oon jotenkin täysin hullaantunut siitä miehestä 💗

      • Anonyymi

        Mitä siinä sitten vastailet Taru?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä sitten vastailet Taru?

        En ole Taru. Muuten hyvä 👍


    • Anonyymi

      En minäkään ole kuullut sinusta mitään pahaa, enkä kyllä oikeastaan mitään. Mutta olen puhunut sinusta parhaalle ystävälleni, joka tietää miten sekaisin sait minut. Ja ollaan kaikki vähän samalla alalla.

      • Anonyymi

        Ei hänellä ole ystäviä.


    • Anonyymi

      Mistä tunnemme?

      • Anonyymi

        Olen maahanmuuttaja ja hän oli töissä vastaanottopaikassamme vuosia sitten.


    • Anonyymi

      Eilen laitoit kirjaimen ja nyt jätit pois että saisit enemmän klikkejä. Koita laittaa ne tunnisteet niin, että sivulliset ei vaivaudu kuvittelemaan mitään.

    • Anonyymi

      Miksi pahoja juttuja? Outoja luulet musta sitten 😕 Eipä ole yhteisiä tuttuja enää. Kaverikin alkoi sekoilemaan asioihin joihin en itse halunnut sekaantua.
      Tuskin olet kuullut nimeäni missään yhteydessä kun ei meillä niitä yhteisiä kavereita.
      Itse kuulin kyllä jotain pientä sinusta ajat sitten.
      Ihan neutraalia, ei mitään pahaa.
      No, tuskin olemme edes tuttuja.
      Yhtä miestä kyllä ajatellen mutta siitä jo kauan kun olemme olleet yhdessä viimeksi.
      Joskus ehkä luullut näkevinäni ja silloin sydämessä jotenkin läikähtää...
      ☀️

    • Anonyymi

      En ole tehnyt mitään pahaa. 8 kk sitten kävin viimeksi baarissa. (Siis minä, joka kerran soitin kännissä sulle yhden riidan jälkeen!) Olen yrittänyt elää mahdollisimman tavallisesti ja rauhallisesti. Olen yrittänyt olla järkevä. En ole aina ollut. Olisi kiva vielä joskus jutella. n:lta ->m:lle

      • Anonyymi

        Ei olla soitettu, joten toinen on se sinun kulta. Menestystä teille!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe