Helsinkiläinen MTK puuhastelee kovalla palkalla traktorimarssin mahdollisuutta.
MTK:n puheenjohtaja Juha Marttila:traktorimarssi lähellä
10
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea ne helsingissä sit puuhasteleekin....tairaa olla oikea puuhastelupaikka.
- Anonyymi
Helsingissä ei oo lehmiä lypsettäväksi. Ei oo aikaa mihinkään marsseille. Sinnittelen aikani ja lopetan, jos tilanne ei muutu.
- Anonyymi
Olisi ilahduttavaa nähdä uusimpia ja ökykalliita traktoreita täällä helsingissä.
- Anonyymi
Demut haluaa traktorimarssin koska se hillitsee liikennettä kun Suomi pitää pysäyttää.
- Anonyymi
Mä menen lakkoon.
Ei kait se onnistu lumen sulamisen tarkkailukiireiltä traktorimarssi, ja kun pitäisi se saada ensiksi se traktorimarssitukikin Essayahin pykätyksi. Ei sitä nyt hyvä ihme ilman tukiaissia mihkään lähdetä.
Maksakie tukiaissia, maksakie! Antakie rahhaaaa! Aaaah!- Anonyymi
Hae itsellesi apua. Katkerana ja kateellisena elämine on raskasta. Maajussin palkka on alle puolet duunarin palkasta.
Anonyymi kirjoitti:
Hae itsellesi apua. Katkerana ja kateellisena elämine on raskasta. Maajussin palkka on alle puolet duunarin palkasta.
Tuossa meillä on hienosti toteutettu projisointi. Oikein arkkiesimerkki projektiosta eli
omien sisäisten mielenajatusten siirtämistä /(heijastamista) toiseen henkilöön. Niin aina.- Anonyymi
jopa_vain kirjoitti:
Tuossa meillä on hienosti toteutettu projisointi. Oikein arkkiesimerkki projektiosta eli
omien sisäisten mielenajatusten siirtämistä /(heijastamista) toiseen henkilöön. Niin aina.Osuiko kalikka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450