Miettikääpä syitä, ehkä..jos ei ole annettu erota?

Anonyymi-ap

Tapahtumakulku on omiaan herättämään ihmettelyä. Normiälyllä varustettu luottamushenkilö pyttää eroa luottamustoimista, jos on joutunut viranomaisten selvitysprosessiin? Tapaus on oudossa kierossa kierteessä, eli pyysikö, ja jos pyysi, mikä oli syy ettei eroa myönnetty?
Ja toinen, esihenkilön tietoon tuotuna, miksi esiemies ei toiminut, kuten ohjeet, säännöt ja laki kehoittaa?
Syytetty Tekijä, olkoonkin, että tapasu on toteen vielä näyttämättä, hän oli itsekin karulla tavalla uhri, pelimerkki kyseenalaisessa valtahierarkiassa.
Puistattavaa ohikatsomista ns. onnellisten ihmisten maassa, aikuisen toiminta ,
Ei löydy lääkettä, millä silitetään kuprut suoriksi ja ei voidetta, joka sielun ruhjeet lääkitsee, ei tapauksen osapuolille kenelläkään, tekojen arpeutuminen on mahdotonta.

14

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tätillä olisi munat, niin…
      …tai no, voihan se nykyään olla siltikin täti tai mikä tahansa oletettu.

      Höh.

    • Anonyymi

      Oliko tämä eronnut kaupunginjohtaja puoluepoliittisin perustein valittu kesk..eltä?

    • Anonyymi

      Kyllä niin vituttaa tää hyysäily ja hyväveliverkosto kun tähän sotkuun sekautuu yrityksiäkin,virkamiehiä,hyvävelikauppoja jne.Pitäsköhän tän keissin tutkinta siirtää ns ylemmälle taholle poliisille..eikä tätä käsiteltäisi oman kunnan toimesta kun ei voi tietää kuka heistäkin on "hyvä veli"

      • Anonyymi

        Kuntalaiset voivat tehdä oletetutsa hämäräperäisestä hallinnon toiminnasta yhteisen rikosilmoituksen.


      • Anonyymi

        Karavaanari on kaikkien kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntalaiset voivat tehdä oletetutsa hämäräperäisestä hallinnon toiminnasta yhteisen rikosilmoituksen.

        Miks tekis, saapahan ittekkin sössiä sen kun kerkiää 🤣


    • Anonyymi

      Alkaa oleen jo niin paskanen soppa et kuuluis keskusrikospoliisille paikalliset poliisit näille liian tuttuja

      • Anonyymi

        Täällä pitäjässä oisi keskusrikospoliisille muitakin tutkimiseen aihetta antavia epäselviä tapauksia. Ei ole oikein että kansalaiset käy oikeutta laittomin keinoin pelkkien juoruun perustuvien päätelmien perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pitäjässä oisi keskusrikospoliisille muitakin tutkimiseen aihetta antavia epäselviä tapauksia. Ei ole oikein että kansalaiset käy oikeutta laittomin keinoin pelkkien juoruun perustuvien päätelmien perusteella.

        Ei ole oikein, että kansalaiset joutuu leipänsä kerjäämään, kun velotaan tyhjästä. Ees ilmaista ruokakassia et saa, jos et ole kaveri. Niitäki myydään, kun ei kukaan nää. Siinäpä setvimistä. Rehelliset teilataan maanrakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein, että kansalaiset joutuu leipänsä kerjäämään, kun velotaan tyhjästä. Ees ilmaista ruokakassia et saa, jos et ole kaveri. Niitäki myydään, kun ei kukaan nää. Siinäpä setvimistä. Rehelliset teilataan maanrakoon.

        Perustelepa vähän väitettäsi? Ainakin minä olen Ruokapankista ruokakassin saanut kun olen aikanaan ollut jonottamassa, kerran myöhästyin ja kaikki kassit oli jaettu. Viime aikoina on tosin huomannut tavallisten ihmisten ahdingon, ruokakassi on nykyään leipäkassi, ja hyvällä tuurilla saat muutaman banaani, purkin hernekeittoa ja makaroonipussin. Jaetteva on vähentynyt, ja hakijoiden määrä kasvanut. Olen minäkin tosin kyliltä kuullut huhuja, että nallekarkkien jako ei mene tasan tai tasapuolisesti kaikille, varsinkin vielä joku aika sitten. Se että jos joku haluaa myydä kuivaa leipää, ja joku vielä sitä ostaa, lienee ongelmista pienimpiä tällä paikkakunnalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelepa vähän väitettäsi? Ainakin minä olen Ruokapankista ruokakassin saanut kun olen aikanaan ollut jonottamassa, kerran myöhästyin ja kaikki kassit oli jaettu. Viime aikoina on tosin huomannut tavallisten ihmisten ahdingon, ruokakassi on nykyään leipäkassi, ja hyvällä tuurilla saat muutaman banaani, purkin hernekeittoa ja makaroonipussin. Jaetteva on vähentynyt, ja hakijoiden määrä kasvanut. Olen minäkin tosin kyliltä kuullut huhuja, että nallekarkkien jako ei mene tasan tai tasapuolisesti kaikille, varsinkin vielä joku aika sitten. Se että jos joku haluaa myydä kuivaa leipää, ja joku vielä sitä ostaa, lienee ongelmista pienimpiä tällä paikkakunnalla...

        17 v aikaa kun menin kysyyn, pieni lapseni mukanani, niin ei annettu. On kaikki niin sukurakasta hommaa. Mutta, huonot on ruuatkin, mitä tuota suremaan.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      ❤️ K­u­­­u­­­m­a­t­­ ­­t­y­­t­­­ö­­­t­ ­­­o­­d­­­o­­t­­­t­­­a­­­v­­­a­t­­ ­­s­­i­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18295198

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 ­V­­­i­­­t­t­­u­­­ ­­­t­ä­­­m­­ä­­ ­­­k­­u­­u­m­a­­ ­n­a­­­r­­t­­t­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe