Demarit ja SAK avustavat taas venäjää, siellä iloitaan lakoista

Anonyymi-ap

16

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Kustalainen tietää että kuuluu vasemmiston. Kysy annikalta jos et muuten hoksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kustalainen tietää että kuuluu vasemmiston. Kysy annikalta jos et muuten hoksaa.

        Minäkin jossakin vaiheessa luulin että kun Saarikko lähtee, puolue palaa juurilleen, mutta EI, kommunismi on saastuttanut Keskustankin puoluekoneiston jo pahasti... neljä vuotta kommunistisen aatteen äärellä, teki tehtävänsä...


    • Anonyymi

      Totuushan taitaa olla kuitenkin niin että Suomeen ei nyt vähään aikaan enää tule vasemmistolaista hallitusta sillä suurin osa Suomalaisista sentään vielä ymmärtää rahan ja talouden päälle sen verran että se holtiton velanotto ja sitä kautta valtion kasvavat korkomenot eivät todellakaan ole tulevaisuudessa enää mikään vaihtoehto!

      Lakot kuin niitti kurjuuteen jota vasemmisto harjoittaa.

    • Anonyymi

      Lakkojohtajat kuvittelevat tulevansa maan johtajiksi haitanteoillaan.

    • Anonyymi

      Demariääliöt kirkuvat eduskunnassa ja televisiossa hullun lailla uudistusten purkua vailla ainoatakaan ehdotusta Suomen kurjuuden lopettamiseksi.

      Ainiin, ehdottavathan ne rikkailta ottamista. Nykyinen puolet tuloista ei punikeille riitä.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä Venäjällä levitetään propagandaa. Huolissani olen Suomen työväestön asioista, kun sinimusta hallitus aikoo veidä heiltä leivän pöydästä.
      Mihin on unohtunut se juhlapuheiden klausuuli
      "TYÖNTEKIJÄ ON YRITYKSEN TÄRKEIN VOIMAVARA"?

      • Anonyymi

        Poliittisten lakkojen kieltäminen vie leivän duunarin suusta??

        Jo on perkele merkillistä.


      • Anonyymi

        Katsopa netistä, jos et itse enää muista, kuinka paljon duunareiden ostovoima laskikaan 2019-2023 hallituskaudella. (vinkki, jos et itse löydä: nyt ostovoima sama kuin 2009).
        Sitten voit katsoa, paljonko maamme velkaantui 2019-2023 nousukaudella, kun muut makselivat velkojaan. (vinkki, jos et itse löydä: korotonta lisälainaa otettiin yli 40 000 000 000€, josta suurin osa jaettiin erilaisiin tukiin ympäri maailman).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa netistä, jos et itse enää muista, kuinka paljon duunareiden ostovoima laskikaan 2019-2023 hallituskaudella. (vinkki, jos et itse löydä: nyt ostovoima sama kuin 2009).
        Sitten voit katsoa, paljonko maamme velkaantui 2019-2023 nousukaudella, kun muut makselivat velkojaan. (vinkki, jos et itse löydä: korotonta lisälainaa otettiin yli 40 000 000 000€, josta suurin osa jaettiin erilaisiin tukiin ympäri maailman).

        oikeatihan ostovoimanousi selkeästi 2023, joten puppua kirjoittelet. Nykyhallitus ottaa paljon enemmän velkaa kuin edelllinen.
        Olet siis pelkkä paskanjauhaja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikeatihan ostovoimanousi selkeästi 2023, joten puppua kirjoittelet. Nykyhallitus ottaa paljon enemmän velkaa kuin edelllinen.
        Olet siis pelkkä paskanjauhaja.

        Tuo nousu tapahtui loppuvuonna 2023 Orpon hallituksen veronkevennysten takia, joita niitäkin oppositio kovasti vastusti.... Minä luotan Suomen Pankki tutkijoihin enemmän


    • Anonyymi

      Äärivihervasudemukommunistien päätavoitehan on ollut liittää Suomi mahdollisimman pian äiti..... mutta Perussuomalaiset perkl.... tulivat sotkemaan hyvät suunnitelmat ja heidän takia vaalikoplauksetkin meni persiilleen.... Nyt KAIKKI TOVERIT, sorron yöstä nouskaa...

    • Anonyymi

      Putin iloissaan lakoista.

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 ­V­­­i­­t­t­u­­­ ­­­t­­ä­­m­­­ä­­ ­­­k­­­u­­u­m­a­­­ ­­­n­­­a­r­­­t­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe