Toyotia ostetaan luotettavuuden, viattomuuden, kestävyyden, ruotumattomuuden,

Anonyymi-ap

pienten ylläpitokulujen ja pienen bensiinin ja sähkön kulutuksen vuoksi.

Varallisuudella ei ole mitään vaikutusta asiaan.

Toyota on valloittanut ylivoimaisesti Helsingin seudun asuinalueet

"Toyota on HS:n selvityksen perusteella suosituin automerkki neljällä viidestä pääkaupunkiseudun postinumeroalueesta."

Varakas pääkaupunkiseutu ajaa Toyotilla. Edelliseen vastaavaan juttuun verrattuna Toyotan valloittamat alueet ovat valtavat. Erityisesti pientaloalueet ovat vahvoja Toyotan alueita:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006041071.html

Tästä edellisestä jutusta, joka on julkaistu 25.9.2017, näkyy kuinka luotettavuudeltaan ylivoimainen Toyota on valloittanut puolessatoista vuodessa vikaiselta ja ruostuvalta saksalaisritsalta kaikki pääkaupunkiseudun asuinalueet:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005381270.html

49

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi isä ja äiti, Minä en pärjää täällä ollenkaan. Toyota älyköt löylyttävät minua.

    • Anonyymi

      Kaikki valehteleminen tullaan täällä aina oikaisemaan kuten tässä aloituksessakin oikaistu asia.

      • Anonyymi

        Kuten aloituksessa mainitaan Toyota on käytännössä ruostumaton auto. Ranskalaiset autot on herkkiä ruostumaan erityisesti Renault eikä Skoda jää siitä kauaksi. Näin on aina ollut ja on edelleen.


    • Anonyymi

      Toyota on sentinvenyttäjien auto.

      • Anonyymi

        Varakas pääkaupunkiseutu ajaa Toyotilla. Edelliseen vastaavaan juttuun verrattuna Toyotan valloittamat alueet ovat valtavat. Erityisesti pientaloalueet ovat vahvoja Toyotan alueita:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006041071.html

        Tästä edellisestä jutusta, joka on julkaistu 25.9.2017, näkyy kuinka luotettavuudeltaan ylivoimainen Toyota on valloittanut puolessatoista vuodessa vikaiselta ja ruostuvalta saksalaisritsalta kaikki pääkaupunkiseudun asuinalueet:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005381270.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varakas pääkaupunkiseutu ajaa Toyotilla. Edelliseen vastaavaan juttuun verrattuna Toyotan valloittamat alueet ovat valtavat. Erityisesti pientaloalueet ovat vahvoja Toyotan alueita:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006041071.html

        Tästä edellisestä jutusta, joka on julkaistu 25.9.2017, näkyy kuinka luotettavuudeltaan ylivoimainen Toyota on valloittanut puolessatoista vuodessa vikaiselta ja ruostuvalta saksalaisritsalta kaikki pääkaupunkiseudun asuinalueet:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005381270.html

        Kyllä se on pääosin eläkeläisten, naisten sekä pizzakuskien auto.


      • Anonyymi

        Toyotojen , varsinkin käytettyjen hinnat kyllä melkosen kovia nykyisin harmi kyllä , hinnat menee samassa vanhemmiten kuin nämä ns. prenium autot joissa ongelmat saa kaupanpäälle.


      • Anonyymi

        Toyota on harmaa perusauto, sillä ei erotu parkkipaikalla, eikä aiheuta naapureissa kateutta. Omansa löytäminen voi olla joskus vaikeaa isolla pysäköintipaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varakas pääkaupunkiseutu ajaa Toyotilla. Edelliseen vastaavaan juttuun verrattuna Toyotan valloittamat alueet ovat valtavat. Erityisesti pientaloalueet ovat vahvoja Toyotan alueita:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006041071.html

        Tästä edellisestä jutusta, joka on julkaistu 25.9.2017, näkyy kuinka luotettavuudeltaan ylivoimainen Toyota on valloittanut puolessatoista vuodessa vikaiselta ja ruostuvalta saksalaisritsalta kaikki pääkaupunkiseudun asuinalueet:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005381270.html

        Onhan Toyota pääkaupunkiseudulla yleinen perheen kakkosauto, kauppakassi ja nuorison käytössä.


      • Anonyymi

        Tunnustaudun sentinvenyttäjäksi eikä se liene mikään negatiivinen asia. Talviautona on parikymmentä vuotta vanha Avensis joka on tasan harmiton auto kunhan osaa vain ostaa oikean ja tekee edes perushuollot eli öljynvaihdot. Kesäksi on sitten jotain aivan muuta alle.


    • Anonyymi

      Toyotan omapoika on hauskin tai sanotaan suoraan, naurettavin ja ahkerin yhden asian julistaja. Mikä siitä tekee hauskan on se, että kaikki nauravat hänelle ja hän yrittää nostaa surkeaa tuotetta joka on ollut jo 20 vuotta alamäessä.
      No mitä sitä Niuvalainen ei tekisi, tuosta puolustaessa kyllä työtä riittää.

      • Anonyymi

        Vähättelemällä älykköä himmennät aivan ihmisten käsitystä itsestäsi.


      • Anonyymi

        Miksiköhän se n toimitusaika on 24 viikkoa eli 6 kk. Mietipä sitä.


      • Anonyymi

        Itse olet ainakin niuvan reissun tarpeessa, niin sairaita ovat juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet ainakin niuvan reissun tarpeessa, niin sairaita ovat juttusi.

        Skodan myynti näköjään on aika heikkoa. Mies on aivan hermona.


    • Anonyymi

      Sen ymmärtäisi jos kyseessä olisi vaikkapa Ferrari, Lambo, Jagge tai Porsche, mutta lihaton, luuton, hajuton, mauton, laktoositon ja gluteeniton Toyota! Täytyy olla hyvin yksinkertainen ja tyylitön ihminen jos Toyota on hänen elämänsä johtotähti ja ainoa valo ja ajatus aamuin illoin. Fillari ei saastuta ja sillä polkiessa kuntokin kasvaa. Fillaroinnista olisi syytäkin olla ylpeä, mutta joku vierasmaalainen arkipäiväinen auto...

      • Anonyymi

        Nyt oli huippuauton vuoro saada osakseen vähättelyä.


    • Anonyymi

      Aloituksen totuus hämmentää rupumerkkien omistajia.

      • Anonyymi

        Mikä siinäkin on että se on Toyota joka herättää noin suunnatonta kateutta? Miksi Toyotamies tuntee laatumerkin omistajan ylpeyttä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on että se on Toyota joka herättää noin suunnatonta kateutta? Miksi Toyotamies tuntee laatumerkin omistajan ylpeyttä ?

        Muista ottaa lääkkeesi!


    • Anonyymi

      Alotuksessa on jo 5 vuotta vanhaa tietoa. Nyt rikkaat ostavat täyssähköautoja eikä Toyota kuulu siihen joukkoon.

    • Anonyymi

      Toyota on nyt vaan hyvä ja paras mut ei kai se haittaa?

    • Anonyymi

      Miksi Toyota on ruostuvin auto 2000-luvulla?
      No kun tehdas lopetti ruostesuojauksen ja ohensi maalikerrokset.

      • Anonyymi

        Itsekö niin päättelit kun vikavagenin kauppa ei käy?
        Mielenkiintoinen näkökulma! Toki ymmärrettävä kun miettii, mitä pitää sisällään itkettävä luku ,355?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekö niin päättelit kun vikavagenin kauppa ei käy?
        Mielenkiintoinen näkökulma! Toki ymmärrettävä kun miettii, mitä pitää sisällään itkettävä luku ,355?

        Helmikuussa Volkswagenilla vain 355 ensirekisteröintiä. Itkettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekö niin päättelit kun vikavagenin kauppa ei käy?
        Mielenkiintoinen näkökulma! Toki ymmärrettävä kun miettii, mitä pitää sisällään itkettävä luku ,355?

        Vaikka Toyota myisi Suomessa miljoona autoa vuodessa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että Toyota ruostuu nopeasti. Kolarikorjaajana tiedän tämän varsin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Toyota myisi Suomessa miljoona autoa vuodessa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että Toyota ruostuu nopeasti. Kolarikorjaajana tiedän tämän varsin hyvin.

        Et tunnu tietävän, kun tuollaista väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunnu tietävän, kun tuollaista väität.

        Toyotan alustassa ei ole lainkaan ruosteenesto käsittelyä. Siksi se ruostuu herkästi. Toyota voi päällepäin näyttää kuin uudelta, mutta alusta ja palkit pahasti ruosteessa. Ruostuminen alkaa piilossa. Siinä vaiheessa kun se alkaa näkyä peli on jo menetetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan alustassa ei ole lainkaan ruosteenesto käsittelyä. Siksi se ruostuu herkästi. Toyota voi päällepäin näyttää kuin uudelta, mutta alusta ja palkit pahasti ruosteessa. Ruostuminen alkaa piilossa. Siinä vaiheessa kun se alkaa näkyä peli on jo menetetty.

        Kyllä se on sinkkipeltiä ja syvälujuus terästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Toyota myisi Suomessa miljoona autoa vuodessa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että Toyota ruostuu nopeasti. Kolarikorjaajana tiedän tämän varsin hyvin.

        Onko sinulla miljoonaikä vasta menossa? Tuskin olet mitään "kolarikorjaajaa" koskaan nähnytkään.
        Outoa kun ei niitä ruosteisia tojoja näy liikenteessä niinkuin joitain eurooppalaisia vaikka pitäisivät olla hyvin suojattuja? Volsuissa maalien kiinnipysyminen eniten on ottanut silmään ja mersujen ruostuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla miljoonaikä vasta menossa? Tuskin olet mitään "kolarikorjaajaa" koskaan nähnytkään.
        Outoa kun ei niitä ruosteisia tojoja näy liikenteessä niinkuin joitain eurooppalaisia vaikka pitäisivät olla hyvin suojattuja? Volsuissa maalien kiinnipysyminen eniten on ottanut silmään ja mersujen ruostuminen.

        Oletko kurkkinut autojen alle. Sieltä ne Toyotat ruostuu. Finikorin sivuilla on paljon kuvia autojen ruostumisesta ja heikosta suojauksesta. Siellä oli kuva kolme vuotta vanhasta Toyota Yaris autosta, joka oli jo pahasti ruosteessa. Finikor tietää mistä autot ruostuu. He tekevät ruosteenesto käsittelyjä pitkällä kokemuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kurkkinut autojen alle. Sieltä ne Toyotat ruostuu. Finikorin sivuilla on paljon kuvia autojen ruostumisesta ja heikosta suojauksesta. Siellä oli kuva kolme vuotta vanhasta Toyota Yaris autosta, joka oli jo pahasti ruosteessa. Finikor tietää mistä autot ruostuu. He tekevät ruosteenesto käsittelyjä pitkällä kokemuksella.

        Finikor tietysti mainostaa niitä käsittelyjä. He haluavat tehdä ne myösa Toyotiin, sillä se on yleisin automerkki. Todellisuudessa se käsittely on Toyotalle täysin turha sillä se ei ruostu. Yli kolmekymmentä vuotias Toyota on sangen yleinen liikenteessä. Muun merkkisiä ei edes kaksikymppisinä enää ole. Ne on kauan ennemmin mennyt paaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finikor tietysti mainostaa niitä käsittelyjä. He haluavat tehdä ne myösa Toyotiin, sillä se on yleisin automerkki. Todellisuudessa se käsittely on Toyotalle täysin turha sillä se ei ruostu. Yli kolmekymmentä vuotias Toyota on sangen yleinen liikenteessä. Muun merkkisiä ei edes kaksikymppisinä enää ole. Ne on kauan ennemmin mennyt paaliin.

        Juuri näin. Toyotia on niin paljon jotta Finikor väittää niiden olevan suojaustarpeessa. Älä suojaa autoasi, jotta se ei ruostuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kurkkinut autojen alle. Sieltä ne Toyotat ruostuu. Finikorin sivuilla on paljon kuvia autojen ruostumisesta ja heikosta suojauksesta. Siellä oli kuva kolme vuotta vanhasta Toyota Yaris autosta, joka oli jo pahasti ruosteessa. Finikor tietää mistä autot ruostuu. He tekevät ruosteenesto käsittelyjä pitkällä kokemuksella.

        Jos Pentti esittät ensin kolarikorjaajaa ja kohta vetoat Finikorin kuviin, vie se sinulta Pentti sen lopunkin uskottavuuden. Tekijät tietävät ja tekevät, paskanjauhajat trollaavat Toyota-palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Pentti esittät ensin kolarikorjaajaa ja kohta vetoat Finikorin kuviin, vie se sinulta Pentti sen lopunkin uskottavuuden. Tekijät tietävät ja tekevät, paskanjauhajat trollaavat Toyota-palstalla.

        En ole mikään Pentti. Toyotan nopea ruostuminen alkaa olla kaikkien tiedossa, Papat toki kuvittelee, että Toyotat eivät ruostu. Hehän vaihtavat auton joka toinen vuosi uuteen. Silloin ruostuminen ei ole vielä ongelma. Neljä vuotias auto saattaa olla pohjistaan pahasti ruostunut. Sen ole kolari autoja korjatessa huomannut. Muutaman tuhannesosa millimetrin sinkitys ei paljon auta, kun maalikin on korkeintaan viiden sadasosa millimetrin paksuinen. Heikko maali ja sinkitys kuluu nopeasti pois, kun ei ole mitään massausta. Sen jälkeen alkaa ruostuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään Pentti. Toyotan nopea ruostuminen alkaa olla kaikkien tiedossa, Papat toki kuvittelee, että Toyotat eivät ruostu. Hehän vaihtavat auton joka toinen vuosi uuteen. Silloin ruostuminen ei ole vielä ongelma. Neljä vuotias auto saattaa olla pohjistaan pahasti ruostunut. Sen ole kolari autoja korjatessa huomannut. Muutaman tuhannesosa millimetrin sinkitys ei paljon auta, kun maalikin on korkeintaan viiden sadasosa millimetrin paksuinen. Heikko maali ja sinkitys kuluu nopeasti pois, kun ei ole mitään massausta. Sen jälkeen alkaa ruostuminen.

        Toyota käyttää ainoana autonvalmistajana maailmassa CORTEN terästä. Alustanpalkit ja pohjalevy ovat tätä. Corten teräs ei tarvi lainkaan suojausta. Sen voi ohuella maalikerroksella kauneuden vuoksi käsitellä. Maalin kuluttua pois se vetää pintaruosteeseen, mutta ruoste ei etene syvemmälle. Tämän vuoksi Toyota on koriltaan pitkäikäisiä, kuten myös tekniikaltaan.


    • Anonyymi

      Ajamista varten sitä ei osteta?

    • Anonyymi

      Onko Toyota tehty kalanruodoista?
      Aloituksessa lukee#"ruotumattomuuden"
      Voiko joku Suomentaa kiitos?

      • Anonyymi

        Ihan vaan sinullekin tiedoksi ennen kuin enempää nolaat itseäsi että ruoto ja ruotu ei ole lähelläkään samoja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan sinullekin tiedoksi ennen kuin enempää nolaat itseäsi että ruoto ja ruotu ei ole lähelläkään samoja asioita.

        Mitä siis tarkoittaa otsikossa lukeva #"ruotumattomuuden,"
        En todella ymmärrä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varallisuudella ei ole mitään vaikutusta asiaan mutta vähävaraisuudella on.

      • Anonyymi

        Aivan, vähävaraiset ostavat idän Skodia.


    • Anonyymi

      Naurakaa : -)) :))
      SKODA 536
      VOLKSWAGEN 489

    • Anonyymi

      Vai, että pahiten ruostuvaa autoa myydään ruostumattomuuden ansiosta!
      Johan vitsin murjasit!

      • Anonyymi

        Sitä myydään, mitä hautaan ostaa. Miksei sitä volsua haluta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä myydään, mitä hautaan ostaa. Miksei sitä volsua haluta?

        Toyota on kestävin ja pitkäikäisin automerkki, koska ruosteelle arimmat kohdat on CORTENTERÄSTÄ. Tätä materiaalia ei muut käytä.


    • Anonyymi

      Paskan kemiallinen merkki on bZ4X.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍑 K­u­­­u­m­­a­­­t­ ­­t­­y­­t­­ö­­t­­­ ­­­o­­d­o­­­t­­t­­a­v­­­­a­t­ ­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18306724

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe