Aikaista hyvää huomenta

Uuteen viikkoon taas Hukka toivottaa. ☕🐺🖤🤍🌞

Maaliskuu saapuu talven jälkeen,
luonto herää, päivät pitenee.
Lumi sulaa, aurinko paistaa,
kevään merkit meille näytetään.

Lintujen laulu raikaa ilmassa,
puiden silmut aukeavat hiljalleen.
Maaliskuun taika, uuden alku,
luonto herää, ja me sen tunnemme.

111

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voi vittu. ei ne puiden lehden vielä ala kasvaa moneen viikkoon. Tajuutko että yöllä on vielä paljon pakkasta eikä silloin mikään kasva

      • Se riippuu varmaan myös siitä missä sattuu asumaan ja olemaan. Ehkä ei vielä peräpohjolassa kevät ole ku vasta heinäkuussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se riippuu varmaan myös siitä missä sattuu asumaan ja olemaan. Ehkä ei vielä peräpohjolassa kevät ole ku vasta heinäkuussa.

        et sä tajua että etelä-suomessa on yöllä pakkasta vielä lähes 10 astetta . ei siinä lämpötilassa kasvit kasva ulkona


    • Anonyymi

      Huomenta 👩☕️

      • Huimenta jälleen. Taidan laittaa uudet kahvit. 😊☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huimenta jälleen. Taidan laittaa uudet kahvit. 😊☕

        Hyvä kun muistutit. Mun pitää käydä juomassa vettä


    • Anonyymi

      Juotuu luomua juomaan👩☕️

      • Mun täytyy kohta käydä ostamassa uusi paketti. Ei luomua. 😄


    • Anonyymi

      Ihanaa. juotte kahvia. aivan mahtavaa

    • Anonyymi

      pitkä talvi ollu👩☕️

      • Niin on... En tykkää ollenkaan. 🥲


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on... En tykkää ollenkaan. 🥲

        , onneksi nyt paistaa aurinko👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        , onneksi nyt paistaa aurinko👩☕️

        Onneksi sentään. Vaikka ei se täällä töissä paljon auta, jos en mene ulos. Nyt täytyy jatkaa hommia...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onneksi sentään. Vaikka ei se täällä töissä paljon auta, jos en mene ulos. Nyt täytyy jatkaa hommia...

        Kivaa työpäivää👩☕️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa työpäivää👩☕️❤️

        Kiitos. Kivaa päivää myös sinulle. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kivaa päivää myös sinulle. 😊

        Nyt vasta huomasin tämän. Kiitos👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin tämän. Kiitos👩

        😊😊


    • Anonyymi

      Juokaa enemmän kahvia niin ei tarttis joka asiasta valittaa. Te olette sen ikäsiä että tiedätte että suomessa on neljä vuodenaikaa ja talvi on yksi niistä.

    • Anonyymi

      Juupa ja joo siellä on taas joku talven katkeroinen kylmettynyt poloinen... Mutta ihanaa uutta viikkoa Hukalle myös. Päivät pitenee ja pimeys väistyy vääjäämättömästi tieltä. Kovin se koittaa vielä pitää otteessaan, mutta ei se mitään...mahda.

      • No ainakin paistaa aurinko. 🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ainakin paistaa aurinko. 🌞

        Kiva kun paistaa, miten päiväsi👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun paistaa, miten päiväsi👩

        Moikka taas! Aika väsynyt olen. Nukuin vähän yöllä. Täytyy varmaan ottaa kohta päikkärit. Kivan aurinkonen päivä ollut. Mitä kirsikka on puuhannut? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moikka taas! Aika väsynyt olen. Nukuin vähän yöllä. Täytyy varmaan ottaa kohta päikkärit. Kivan aurinkonen päivä ollut. Mitä kirsikka on puuhannut? 😊

        Kävin lääkärissä .Mulla on nyt hyvä olo👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lääkärissä .Mulla on nyt hyvä olo👩😊

        Kiva kuulla sellaista. Onnea sille. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva kuulla sellaista. Onnea sille. 🤗

        Juu kahvia ei taida viitsiä juoda👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kahvia ei taida viitsiä juoda👩😊

        En nyt minäkään... Ainakaan vielä. Mitä teet illalla? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt minäkään... Ainakaan vielä. Mitä teet illalla? 😊

        Pitää levätä nyt, ruokaa teen mitäs sinä👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää levätä nyt, ruokaa teen mitäs sinä👩😊

        Taidan ottaa ne pienet lisäunet tässä nyt, niin jaksan sitten valvoa. Ehkä käyn salilla tänään. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taidan ottaa ne pienet lisäunet tässä nyt, niin jaksan sitten valvoa. Ehkä käyn salilla tänään. 😊

        Ai jaa, salikin alkaa kyllästyttää välillä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, salikin alkaa kyllästyttää välillä👩

        Mä en ole nyt muutamaan päivään käynyt... Heräsin tossa vähän aikaa sitten. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole nyt muutamaan päivään käynyt... Heräsin tossa vähän aikaa sitten. 😊

        Mikäs väsyttää👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs väsyttää👩

        Kerroin aiemmin, että nukuin viime yönä liian vähän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kerroin aiemmin, että nukuin viime yönä liian vähän.

        Ai niin olikin, olin ajatuksissani👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin olikin, olin ajatuksissani👩

        Mitä ajattelit?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt minäkään... Ainakaan vielä. Mitä teet illalla? 😊

        voi luoja. pitääkö kaikki tehdä toisen kaa samaan aikaa. kahvit pitää juoda samaan aikaa ja jos toinen ei juo kahvia niin minäkään en juo


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taidan ottaa ne pienet lisäunet tässä nyt, niin jaksan sitten valvoa. Ehkä käyn salilla tänään. 😊

        jani sunkin pitää tehä ruokaaa kun kirsi tekee


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moikka taas! Aika väsynyt olen. Nukuin vähän yöllä. Täytyy varmaan ottaa kohta päikkärit. Kivan aurinkonen päivä ollut. Mitä kirsikka on puuhannut? 😊

        Miten sä nyt jo väsynyt voit olla, kun juuri nousit ylös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs väsyttää👩

        TYÖN PUUTE⚠️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä nyt jo väsynyt voit olla, kun juuri nousit ylös?

        En ollut nukkunut yhtään tuota kirjoittaessani.


    • 🌞😊

    • Hei vain pitkästä aikaa ja mukavaa uutta viikonalkua😅 olen ollut kiireinen, nyt laantuu ja saan rauhoittua😮‍💨

      • Heippa Prinsessallekin! Ajattelinkin, että nyt on varmaan ollut kovasti kaikkea hommaa sinulla. Kiva kuulla, että nyt helpottaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heippa Prinsessallekin! Ajattelinkin, että nyt on varmaan ollut kovasti kaikkea hommaa sinulla. Kiva kuulla, että nyt helpottaa. 😊

        vau jani. että voit ymmärtää että muilla on elämää sun nettimaailan ulkopuolella.


    • Sellainen trolli oli se kukkanen. Jaksoi tasan päivän viestitellä emaililla sitten ilmoittaa että tässä tuli nyt kaikenlaista, että sori vaan ja hyvästi. Eipä naisiin ole paljon luottamista näköjään... 😔

      • Anonyymi

        Joskus on hyvä odottaa. Antaa pölyn laskeutua. Tiedän, ettei ollut ja arvasin mitä tekee. Sinä tulit sen tänne varmentamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on hyvä odottaa. Antaa pölyn laskeutua. Tiedän, ettei ollut ja arvasin mitä tekee. Sinä tulit sen tänne varmentamaan.

        Pettymystäni tässä purin vain. Kyllä hän ilmoitti että tää oli tässä. Ei jaksa ymmärtää tuollasta yhtään. Laittaa että kaikki oli vaan vitsiä. Minua ei vaan nyt naurata kuitenkaan yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pettymystäni tässä purin vain. Kyllä hän ilmoitti että tää oli tässä. Ei jaksa ymmärtää tuollasta yhtään. Laittaa että kaikki oli vaan vitsiä. Minua ei vaan nyt naurata kuitenkaan yhtään.

        No se on ihan ymmärrettävää. En häiritse enempää. Rauhaa iltaasi ja yöhön.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pettymystäni tässä purin vain. Kyllä hän ilmoitti että tää oli tässä. Ei jaksa ymmärtää tuollasta yhtään. Laittaa että kaikki oli vaan vitsiä. Minua ei vaan nyt naurata kuitenkaan yhtään.

        menit taas heti ihastuu kun sait palstalla huomiota. pitääkö sun jokaiseen naiseen ihastua joka puhuu sulle. sitten jos ei puhu niin itketään


      • Anonyymi kirjoitti:

        menit taas heti ihastuu kun sait palstalla huomiota. pitääkö sun jokaiseen naiseen ihastua joka puhuu sulle. sitten jos ei puhu niin itketään

        No sinä et nyt taas tajua mistä tässä oli kyse. Kaikki ei näytä olevan ihan yhtä uskollisia seuraajia kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on ihan ymmärrettävää. En häiritse enempää. Rauhaa iltaasi ja yöhön.

        No ethän sinä häirinnyt... Mikä mussa on, kun kaikki katoo ympäriltä?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ethän sinä häirinnyt... Mikä mussa on, kun kaikki katoo ympäriltä?!

        En ole katoamassa. Mutta onhan tossa paljon sulla kaikenlaista. Sitä vaan. Että ihan rauhassa saat olla suhteeni. Ei mitään hätää. En halua sulle mitään pahaa, päin vastoin. Ja kaikki on hyvin. Joskus on hyvä vaan ottaa etäisyyttä asioihin ja antaa itsellensä aikaa levätä. Lepää sinäkin Hukka välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katoamassa. Mutta onhan tossa paljon sulla kaikenlaista. Sitä vaan. Että ihan rauhassa saat olla suhteeni. Ei mitään hätää. En halua sulle mitään pahaa, päin vastoin. Ja kaikki on hyvin. Joskus on hyvä vaan ottaa etäisyyttä asioihin ja antaa itsellensä aikaa levätä. Lepää sinäkin Hukka välillä.

        sä et taida tietää että tää on janin elämää. hänellä ei ole netin ulkopuolella kavereita paitsi lauantaina kun oli "kaverietten " kaa saunaillassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et taida tietää että tää on janin elämää. hänellä ei ole netin ulkopuolella kavereita paitsi lauantaina kun oli "kaverietten " kaa saunaillassa

        Sä et taida tietää. Että mua ei kiinnosta se mitä muut muiden suulla puhuu. Ja osaan pitää itsestäni huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et taida tietää. Että mua ei kiinnosta se mitä muut muiden suulla puhuu. Ja osaan pitää itsestäni huolen.

        Mutta olet ite sanonut että sun elämä on täällä suomi24 sen palstoilla, mitä näille sun kavreille tapahtui joiden kaa olit paljussa. eikö ne olekaan enää sun kavereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet ite sanonut että sun elämä on täällä suomi24 sen palstoilla, mitä näille sun kavreille tapahtui joiden kaa olit paljussa. eikö ne olekaan enää sun kavereita

        Kelle sä höpötät siinä? Et ainakaan minulle vastannut. Paljukaverit oli paljukavereita. Mitä sitten? Ei liity näihin tapahtumiin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet ite sanonut että sun elämä on täällä suomi24 sen palstoilla, mitä näille sun kavreille tapahtui joiden kaa olit paljussa. eikö ne olekaan enää sun kavereita

        Kenelle luulet puhuvasi? En ole Hukka etkä tiedä minusta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kelle sä höpötät siinä? Et ainakaan minulle vastannut. Paljukaverit oli paljukavereita. Mitä sitten? Ei liity näihin tapahtumiin täällä.

        Miksi sitten elät nettimaailmassa jos sulla on oikeita kavereita netin ulkopuolella. Vietä heidän kanssaan aikaa. Ei vaan sä haluat naisilta huomiota jotta et olis niin oksettavan ruman näköinen kuten ite itestäsi sanot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten elät nettimaailmassa jos sulla on oikeita kavereita netin ulkopuolella. Vietä heidän kanssaan aikaa. Ei vaan sä haluat naisilta huomiota jotta et olis niin oksettavan ruman näköinen kuten ite itestäsi sanot

        Mitä se sulle kuuluu? Et tajua minun elämästä ja tilanteesta kyllä yhtään hölkäsen pöläystäkään. Et, vaikka oon sen selittänyt aika monta kertaa juurta jaksaen. Ihan liikaakin itseasiassa!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu? Et tajua minun elämästä ja tilanteesta kyllä yhtään hölkäsen pöläystäkään. Et, vaikka oon sen selittänyt aika monta kertaa juurta jaksaen. Ihan liikaakin itseasiassa!

        Sulla oli lauantaina niin mukavaa. alkoholia ja paljua. Ja nyt on ihan eri tunnelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla oli lauantaina niin mukavaa. alkoholia ja paljua. Ja nyt on ihan eri tunnelma.

        mihin se viikonlopun kaunis tähtitaivas katosi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla oli lauantaina niin mukavaa. alkoholia ja paljua. Ja nyt on ihan eri tunnelma.

        Se on helppoa siellä vittuilla. Kun on joku bööna kainalossa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on helppoa siellä vittuilla. Kun on joku bööna kainalossa.

        mä olen kuule ihan 100 % hetero


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä olen kuule ihan 100 % hetero

        onko vittuilu joku elämäntapa sulle?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        onko vittuilu joku elämäntapa sulle?

        sulla oli viikonloppuna hauskaa ja ykskaks sulla on taas mielialat heitellyt. pitäiskö sun jani käydä enemmän paljussa ja juoda eri alkoholijuomia


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla oli viikonloppuna hauskaa ja ykskaks sulla on taas mielialat heitellyt. pitäiskö sun jani käydä enemmän paljussa ja juoda eri alkoholijuomia

        Alan epäillä nyt että koko kukkanen kakkanen, oli sinun tekosia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        onko vittuilu joku elämäntapa sulle?

        no mä vaan sanoin etten ole kiinnostunut naisista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Alan epäillä nyt että koko kukkanen kakkanen, oli sinun tekosia.

        jani eli ole kukka kakkanen. sait rukkaset niin koita kestää se kuin mies äläkä inise


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Alan epäillä nyt että koko kukkanen kakkanen, oli sinun tekosia.

        mä en ole laittanut sulle sähköpostia


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani eli ole kukka kakkanen. sait rukkaset niin koita kestää se kuin mies äläkä inise

        Minähän en mitään muuta ikinä saakaan. Voisin siis lakata olemasta kokonaan. ⚰️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani eli ole kukka kakkanen. sait rukkaset niin koita kestää se kuin mies äläkä inise

        miksi sä mua syytät aina jos saat pakit


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä mua syytät aina jos saat pakit

        Oli sen luokan trollaamista alusta saakka, että olisit voinu olla sen takana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän en mitään muuta ikinä saakaan. Voisin siis lakata olemasta kokonaan. ⚰️

        etkö saanut viikonloppuna naista. hipasko edes paljussa vähän toisen ihoa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli sen luokan trollaamista alusta saakka, että olisit voinu olla sen takana.

        mä en ole kukkanen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä en ole kukkanen .

        Ihan sama. Hän ei ole enää kukaan. Tuollaiset ihmiset vie luottamuksen ihmisiin ihan täysin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö saanut viikonloppuna naista. hipasko edes paljussa vähän toisen ihoa

        Luuletkos että se on joku oletus, että viikonloppuna saa naista? No varmaan se joillekin on. Minulle se ei ole ollut oletuksena koskaan. Olen tämmönen vitun paskaläjä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan sama. Hän ei ole enää kukaan. Tuollaiset ihmiset vie luottamuksen ihmisiin ihan täysin.

        vittuako sä mua syytät kun kukkanen ei ollut susta kiinnostunut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletkos että se on joku oletus, että viikonloppuna saa naista? No varmaan se joillekin on. Minulle se ei ole ollut oletuksena koskaan. Olen tämmönen vitun paskaläjä.

        tapahtuko siellä paljussa jotain kun olet taas tollanen inisijä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän en mitään muuta ikinä saakaan. Voisin siis lakata olemasta kokonaan. ⚰️

        Niin voisit.


    • Anonyymi

      Kahdeksalta arkiaamuna normaalit ihmiset ovat töissä.

      • Kello on kylläkin 8 illalla jo!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kello on kylläkin 8 illalla jo!

        Tollo. Sä oot aloittanut trollauksesi aamukahdeksalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tollo. Sä oot aloittanut trollauksesi aamukahdeksalta.

        Minä en ole täällä trollaamassa niin kuin eräät. Olen ihan omana itsenäni täällä. Te muut ette uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo. Sä oot aloittanut trollauksesi aamukahdeksalta.

        Mitä tämä miehen nimimerkki sinulle neropatille oikein edustaa, onko ote yhtä intensiivinen mitä muihin miehen rekisteröitiin nimimerkkeihin? Pakkomielle suorastaan huutaa rivien välistä, koita nyt saada joku edes messiin tähän dorkailuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo. Sä oot aloittanut trollauksesi aamukahdeksalta.

        Hyvin tuntuu sullakin aikaa olevan pinpointtaills näitä miehen trollauksia päin mäntyä tietenkin


    • 🪦🥀⚰️

      • Anonyymi

        Hyvää yötä 👩


      • Anonyymi

        🪓💩💩💩💉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 👩

        Mulla on hyvääyölle oma uus aloitus. 😊
        Kiva ku olet olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on hyvääyölle oma uus aloitus. 😊
        Kiva ku olet olemassa.

        Ok en oo nähny👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok en oo nähny👩😊

        Mää nostan sen sulle


      • Mikä sua siinä riivaa?! En tajua sua kyllä yhtään. Ihan ku en saisi olla ystävällinen nettikaverillekaan.


      • Sinun takia verenpaine nousee kattoon ja tekee mieli räjäyttää koko kylä ilmaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä sua siinä riivaa?! En tajua sua kyllä yhtään. Ihan ku en saisi olla ystävällinen nettikaverillekaan.

        no miksi sä oot inissyt täällä kun et saa naista. Tossa on sulle ehdokas mutta sä et jaksa ajaa autolla. Viikonloppuna jaksou ryypätä ja lillua paljussa kavereitten kaa ja nyt tänään oot inissyt vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä oot inissyt täällä kun et saa naista. Tossa on sulle ehdokas mutta sä et jaksa ajaa autolla. Viikonloppuna jaksou ryypätä ja lillua paljussa kavereitten kaa ja nyt tänään oot inissyt vaan

        En minä tiedä osoitetta, numeroa, oikeaa nimeä... mitään muutakaan. Eikä ole pakko kertoa, jos ei tahdo. Tästä lähin nainen saa itse lähestyä jos kiinnostaa. Minä en tee enää yhtään askelta ketään kohti, kun se osoittautuu joka kerta virheeksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tiedä osoitetta, numeroa, oikeaa nimeä... mitään muutakaan. Eikä ole pakko kertoa, jos ei tahdo. Tästä lähin nainen saa itse lähestyä jos kiinnostaa. Minä en tee enää yhtään askelta ketään kohti, kun se osoittautuu joka kerta virheeksi.

        niin tuskin kukkasen nimi oli oikeesti kukkanen. No sulle riittää että tämän ns kirsi kirjoittaa sulle palstalle näitä minä juon nyt kahvia. todella syvällistä jossa tutustuu toiseen todella hyvin kun tietää että toinenkin juo kahvia monta kertaa päivässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin tuskin kukkasen nimi oli oikeesti kukkanen. No sulle riittää että tämän ns kirsi kirjoittaa sulle palstalle näitä minä juon nyt kahvia. todella syvällistä jossa tutustuu toiseen todella hyvin kun tietää että toinenkin juo kahvia monta kertaa päivässä

        Niin siinä olikin kyllä red flag, kun ei edes nimeään suostunut kertomaan yksityisestikään. ihmeen salamyhkäinen oli kyllä loppuun saakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin tuskin kukkasen nimi oli oikeesti kukkanen. No sulle riittää että tämän ns kirsi kirjoittaa sulle palstalle näitä minä juon nyt kahvia. todella syvällistä jossa tutustuu toiseen todella hyvin kun tietää että toinenkin juo kahvia monta kertaa päivässä

        Me "kukkasen" kanssa viestittiin sähköpostilla. Hän halus pysyä kukkasena koko ajan sielläki. Mitä lie ne suttuset filtteri kuvatkin mahtoi olla? Ei ollut mitään aitoa siinä ihmisessä ilmeisesti. Kirsikka on paljon mukavampi ja aidompi, vaikka juokin vaan kahvia täällä minun kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me "kukkasen" kanssa viestittiin sähköpostilla. Hän halus pysyä kukkasena koko ajan sielläki. Mitä lie ne suttuset filtteri kuvatkin mahtoi olla? Ei ollut mitään aitoa siinä ihmisessä ilmeisesti. Kirsikka on paljon mukavampi ja aidompi, vaikka juokin vaan kahvia täällä minun kanssa.

        mistä minä voin tietää mitä kuvia sulle on laittanut. olisit kukkaselta kysynyt asiasta. Mutta hienoa että sulle riittää jutella kirsin kaa kahvista. se jos mikä on todella syvällistä ja siinä ainakin tietää toisen kahvimaun


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä minä voin tietää mitä kuvia sulle on laittanut. olisit kukkaselta kysynyt asiasta. Mutta hienoa että sulle riittää jutella kirsin kaa kahvista. se jos mikä on todella syvällistä ja siinä ainakin tietää toisen kahvimaun

        Minä kuule kysyin vaikka mitä, vaan eipä tuo ollut halukas, eikä riittävän kiinnostunut puhumaan. Sitten tulikin yks kaks kiire lopettaa kaikki yhteydenpito ja käski hävittää viestit ja kuvat. Ihan vitun outo. Sanoi vielä, ettei enää ikinä tule suoli24lle. Pyysi anteeks kaikkea kun tää oli vaan vitsiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä kuule kysyin vaikka mitä, vaan eipä tuo ollut halukas, eikä riittävän kiinnostunut puhumaan. Sitten tulikin yks kaks kiire lopettaa kaikki yhteydenpito ja käski hävittää viestit ja kuvat. Ihan vitun outo. Sanoi vielä, ettei enää ikinä tule suoli24lle. Pyysi anteeks kaikkea kun tää oli vaan vitsiä.

        no ei oo mun ongelma


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei oo mun ongelma

        No vittuako sitten utelet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me "kukkasen" kanssa viestittiin sähköpostilla. Hän halus pysyä kukkasena koko ajan sielläki. Mitä lie ne suttuset filtteri kuvatkin mahtoi olla? Ei ollut mitään aitoa siinä ihmisessä ilmeisesti. Kirsikka on paljon mukavampi ja aidompi, vaikka juokin vaan kahvia täällä minun kanssa.

        Aloin jo ihmetellä, että mistä syystä hönöt tirkistelijät on tirkistelleet mies tämän massapostauksesi trendaaviin, tässähän se syy on- olet keksinyt uuden mielikuvitushahmon mistä keskustella pitkäpiimäisissä monologeissasi. Jännää😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🪓💩💩💩💉

        REPS!


    • ei ole mitään vitsiä leikkiä ihmisten tunteilla.

      • Anonyymi

        no sano se kukkaselle. mä en ole syypää kukkasen vieteille


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sano se kukkaselle. mä en ole syypää kukkasen vieteille

        En voi sanoa sille feikille enää mitään. Hän on ollutta ja mennyttä nyt.


    • Anonyymi

      Muistatko mies kun innostuit vuoden vaihteessa kirjoittelemaan itsesi kanssa tapojesi mukaan jostain lehtiuutisesta, että hei haniböö, ethän se sinä ollut joka meni kun huoli ihan heräsi? Tätä taustaa vasten tarinointisi usein tuntuu muodostuvan, että luet jotain uutisia esim hesarista ja olet yhtäkkiä osa kyseistä narratiivia ja yleensä sivupersoonillasi

      • Anonyymi

        Mitä säki selität? Ihan täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä säki selität? Ihan täyttä paskaa.

        Kallo on karmiva

        Kattooko kukaan sun perään nykyään


    • Anonyymi

      viimeistä piko-seuntia jo viexdään hycä eilispäicän toivotus..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe