Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

Anonyymi-ap

Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi. En voinut vastustaa, ikävä vain on liian raskas kantaa.

Mutta ethän sinä tällaisista nynnyistä ole kiinnostunut. Minun elämäni on vain unta, tai siis unessa tapahtuvat ne onnellisimmat asiat.

57

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Who guvk are you

    • Anonyymi

      Tsemppiä sinulle rakastettusi kanssa💔

    • Anonyymi

      ❤❤❤

    • Anonyymi

      Jaa, kiltit kyllä mielenkiinnon herättää. Lienen poikkeuksellinen kun suunapäänä pullistelut ja kukkoilut 👎

    • Anonyymi

      Mitä vikaa nynnyissä.. Asenne taitaa olla nyt vähän pielessä sinulla itselläsi.. Pientä korjausliikettä siihen ja sitten ojennat kätesi naiselle.. Mitäs jos hän onkin sinusta erittäin kiinnostunut. Aattele.. Yllättävätkin asiat voivat toteutua.🤞

    • Anonyymi

      Ihanaa herkkyyttä

      • Anonyymi

        Niin mullekin nainen sanoi alussa..8 kuukautta jaksoi mutta totuus on että moni nainen on pelkästään haaveissa elävä, haaveillaan kiltistä herkästä miehestä mutta jos ei etsi tulevalle lapselleen isää halutaan elää vain hetkessä ja etsiä vuorostaan sitä vastakohtaa...kun herkkä mies rakastuu naiseen niin se tuntuu olevan liian kova paikka hetkessä elävälle naiselle. Mies sivusta joka toivoisi olevan ihan jotain päinvastaista kuin on🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullekin nainen sanoi alussa..8 kuukautta jaksoi mutta totuus on että moni nainen on pelkästään haaveissa elävä, haaveillaan kiltistä herkästä miehestä mutta jos ei etsi tulevalle lapselleen isää halutaan elää vain hetkessä ja etsiä vuorostaan sitä vastakohtaa...kun herkkä mies rakastuu naiseen niin se tuntuu olevan liian kova paikka hetkessä elävälle naiselle. Mies sivusta joka toivoisi olevan ihan jotain päinvastaista kuin on🤨

        Eli uliset hyvin graafisten kuvausten kera miksei naiset kiinnostu kiltistä miehestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli uliset hyvin graafisten kuvausten kera miksei naiset kiinnostu kiltistä miehestä

        Kyllä täällä joku muukin samasta kirjoitti, että sellaisia naisia todellakin on olemassa, käytetään nyt niistä nimitystä "itsenäisiä" naistyyppi joka hammasta purren vaihtaa autoonsa talvirenkaat ja jos näyttää ettei itseltä onnistu, ajaa rengas liikkeeseen vaihdattamaan vaikka tarjoaisi ilmaiseksi sen tekemään...


    • Anonyymi

      Voi sinua. Älä ole murheissasi. Ei tuollaista kaunista kaipausta tarvitse pyytää anteeksi. Herkkyys on hellyttävää. Pysy uskollisena itsellesi. Ansaitset hyvää.

    • Anonyymi

      Itsesääli, itsesääli ja itsesääli.

      • Anonyymi

        Ei kun itken kaipauksesta.


      • Anonyymi

        Kyllä se siitä, jos koitat olla yrittämättä niin ei tule liikaa paineita. Silleen luonnollisesti🙂 minkä ikäinen muuten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun itken kaipauksesta.

        Mä en kestäisi sitä, jos hän täällä itkisi, ihan liikaa mulle. Ota ihmeessä yhteys häneen, hän ehkä tuntee samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kestäisi sitä, jos hän täällä itkisi, ihan liikaa mulle. Ota ihmeessä yhteys häneen, hän ehkä tuntee samoin.

        Tiedän suht hyvin millainen hän on, pidän hänen herkkyydestä, enkä missään tapauksessa halua mitään kopiota itsestäni, päinvastoin.


    • Anonyymi

      Viestisi on herkkä ja kaunis. Mutta loppu pilaa sen. Annan naisen itse päättää mitä ajattelee ja tuntee sinua kohtaan. Et sinä voi toisen ajatuksia tietää.

      • Anonyymi

        Minä pilaan aika paljon kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pilaan aika paljon kaikenlaista.

        Hali sulle. Se on surkeaa kyllä. 🫂


      • Anonyymi

        Jopa olet yksinpuhemies joviaali kaveri, voi vattujen kevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pilaan aika paljon kaikenlaista.

        Nokka pystyyn ja itseluottamusta peliin. Et luota itseesi, se on sinun ongelmasi. Pois se sinusta.


    • Anonyymi

      Haikeaa on aina kuulla kun joku itkee tunteitansa koska se kertoo tietysti sisäisestä kivusta, tietysti herkkyydestä ja siitä että tuntee syvästi, vilpittömästi jota maailmassa tarvitaan. Mietin joskus kun joku kertoo että on nähnyt tuollaisia unia niin näkevätkö ihmiset ihan oikeasti sellaisia, itsekin haluaisin nähdä edes joskus. Mielummin nynny ja herkkä tunteva, kuin kova ja jokapaikan naistennaurattaja, kunhan vain muistat tulla sieltä unesta välillä pois ja elää, toteuttaa asioita joita koet tärkeäksi omia tunteitasi kuunnellen ja koittaa parhaasi tehdä niitä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kiitos kannustuksesta!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Säkin näet varmasti kainmoisia mutta sun muisti ei ota niitä talteen .
        Ja yleensä on niin et se kertoo elämänlaadun olevan parempaa ja tressittomanpää kun niillä
        Jotka unensa muistavat.
        Sinun aivosi hoitaa sen jokaisen aivojen siivouksen paremmin joten älä murehdi vaikket muista .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säkin näet varmasti kainmoisia mutta sun muisti ei ota niitä talteen .
        Ja yleensä on niin et se kertoo elämänlaadun olevan parempaa ja tressittomanpää kun niillä
        Jotka unensa muistavat.
        Sinun aivosi hoitaa sen jokaisen aivojen siivouksen paremmin joten älä murehdi vaikket muista .

        Sanotko sä oikeesti niinku ihan tosissas
        että on huono elämänlaatu
        ja stressiä jos muistaa unensa?

        No siinä tapauksessa
        mä olen ainakin ihan mielelläni,
        tosi mielelläni stressaantunut pahastikin,
        Ja ei haittaa jos on mukamas huono elämänlaatu.

        Oli kyllä taas niin ihanat unet viime yönä.. 🤭
        Sen parin tunnin ajalla mitä nukuin..


    • Anonyymi

      Minkä ikäistä naista kaipaat

      • Anonyymi

        nuorta tyttöä tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuorta tyttöä tietenkin

        😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuorta tyttöä tietenkin

        Ei hän nyt niin nuori enää ole, mutta ei vanhakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän nyt niin nuori enää ole, mutta ei vanhakaan.

        Pääasia että sinulle kelpaa pienessä päässäsi


    • Anonyymi

      Minkänäköistä naista kaipaat

      • Anonyymi

        Viehättävä ja mielenkiintoinen tutkimuskohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävä ja mielenkiintoinen tutkimuskohde.

        Töissä vai vapaa ajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävä ja mielenkiintoinen tutkimuskohde.

        Tutkimus hyvinkin.Nimi alkaa K:lla niinkö?Kerropa mihin tutkimuksen tuloksesi päätyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävä ja mielenkiintoinen tutkimuskohde.

        Niiiinniin, no eihän tutkittaviin saa sekaantua siksi itket täällä. Koe-eläinten kohtalo on aina huono...
        nyt tajuan. Voi nais parkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävä ja mielenkiintoinen tutkimuskohde.

        Eli joku r-kioskin kiusaantunut elli josta et oikeasti tiedä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus hyvinkin.Nimi alkaa K:lla niinkö?Kerropa mihin tutkimuksen tuloksesi päätyy?

        Sinulla on kirjainten mies aina näitä periodeja kun kirjoittelet naisista tai miehistä (ylläri) nimikirjaimittain


    • Anonyymi

      Millon tiet erkani?

    • Anonyymi

      Tämä naisen kärsimykseen (heh) tai omaan kärsimykseen eläytyminen voimakkaasti kaikuu onttoa narsismia ja emootioiden puutetta sekä janoa

      • Anonyymi

        Älä sotke narsismia tähän kun et sellaisesta mitään tiedä, jos tietäisit et täällä kirjoittelisi siitä.


    • Anonyymi

      Juu ei tästä mitään tule. Aikansa itket ja pääset sitten yli.

      • Anonyymi

        Enkä pääse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä pääse

        Mikset pääse ja tarkemmin mikset laita viestiä?


      • Anonyymi

        Ei, kun vuosien mittaan huomaan itkeväni useammin ja kaipaavani naista enemmän. Rakkaus syvenee ja sydänsurut pahenee.

        T ap.


      • Anonyymi

        Kiitos! Nykytilanne ottaa koville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vuosien mittaan huomaan itkeväni useammin ja kaipaavani naista enemmän. Rakkaus syvenee ja sydänsurut pahenee.

        T ap.

        Mikset tee asialle jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vuosien mittaan huomaan itkeväni useammin ja kaipaavani naista enemmän. Rakkaus syvenee ja sydänsurut pahenee.

        T ap.

        Tuo on jo säälittävää. Jos oikeasti haluaa ihmisen elämäänsä, on valmis ottamaan riskin ja tekemään aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jo säälittävää. Jos oikeasti haluaa ihmisen elämäänsä, on valmis ottamaan riskin ja tekemään aloitteen.

        Se on juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vuosien mittaan huomaan itkeväni useammin ja kaipaavani naista enemmän. Rakkaus syvenee ja sydänsurut pahenee.

        T ap.

        Ole yhteydessä häneen.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Minä tykkään nimenomaan juurikin nynnyistä enemmän.

    • Anonyymi

      Herkkyys on nykyään harvinaista jos aitoa...itse myös herkkä (n) ...arvostan jos samalla aaltopituudella liikkuu tunteiden suhteen ja uskaltaa näyttää sen.

    • Anonyymi

      Pitää itkeä kun itkettää, se puhdistaa.💛

      • Anonyymi

        Miksi et vaan laita viestiä tutkimuskohde K lle? Ei se taida edes tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vaan laita viestiä tutkimuskohde K lle? Ei se taida edes tietää?

        Minä olen hänelle numeron antanut. Se on sitten asia erikseen, missä se numero menee ja tallennettiinkokaan sitä koskaan. Todella haluisin hänet elämääni lopullisesti ikuisesti. Hän on minulle älyttömän tärkeä ihminen.


    • Anonyymi

      Psykiatriseen pahoinvointiin ja hallusinaatioihin saa kyllä lääkäriltä reseptin.

      • Anonyymi

        No niin, jätähän se naisesi hae pilleripurkki. Kyllä se elämä siitä paranee.


    • Anonyymi

      Itku pitkästä ilosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe