Kyllä suoraan

Anonyymi-ap

Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.

86

2789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Smagardin tarkoitin.

      • Anonyymi

        Se on smaragdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on smaragdi.

        Tarkoittikohan AP sittenkin smargadia? 🤔


      • Anonyymi

        Ilidootti, se on smaraddi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilidootti, se on smaraddi!

        Ite oot, tosi smarddi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilidootti, se on smaraddi!

        Kyllä se on Smaragdi.


      • Anonyymi

        Samarkand?


    • Anonyymi

      Millon sun ois sitte pitäny ns toimia

      • Anonyymi

        Hänen olisi pitänyt sanoa, että jos tykkäät lähetkö baariin ja siitä seuraavaa emäntää kohti jos ei natsaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen olisi pitänyt sanoa, että jos tykkäät lähetkö baariin ja siitä seuraavaa emäntää kohti jos ei natsaa

        VAROKAA HIIVAPILLUJA


    • Anonyymi

      Turha noita on jälkeenpäin alkaa katua. Pilaat vain elämäsi siten.

      • Anonyymi

        Juu pätee ihan kaikessa elämässä. Siinä vasta meneekin vati nurin jos alkaa jokaista ratkaisua pohtimaan ja voivottelemaan. En minäkään nuorena ihmisenä ajatellut että hei haluan olla yh vanhempi. Elämässä kaikki ei mene aina putkeen. Hyviä ja yllättäviäkin asioita voi silti tapahtua ja kannattaakin olla toiveikas!

        -sivusta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pätee ihan kaikessa elämässä. Siinä vasta meneekin vati nurin jos alkaa jokaista ratkaisua pohtimaan ja voivottelemaan. En minäkään nuorena ihmisenä ajatellut että hei haluan olla yh vanhempi. Elämässä kaikki ei mene aina putkeen. Hyviä ja yllättäviäkin asioita voi silti tapahtua ja kannattaakin olla toiveikas!

        -sivusta-

        Elkäähän jossitelko!


      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi

        Jossain tsätissä olisi varmaan parempi mahdollisuus keskustella tunteista kuin trollaavan äijän avautumisissa🙏 Bliss ym ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elkäähän jossitelko!

        Kyllä oon itsekki monet kerrat harmitellut että jäi monelta naiselta saamatta kun olin niin arka ja olen edelleen. Luultavasti toistaisin edelleen samaa kaavaa. Tämän takia kai olen ätmi muuten en varmaan olisi. Olen myös muuttunut tosi katkeraksi tämän takia. :(

        Mies35v


      • Anonyymi

        No etukäteenkö sitä sitten pitäiisi katua?? oisko se parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oon itsekki monet kerrat harmitellut että jäi monelta naiselta saamatta kun olin niin arka ja olen edelleen. Luultavasti toistaisin edelleen samaa kaavaa. Tämän takia kai olen ätmi muuten en varmaan olisi. Olen myös muuttunut tosi katkeraksi tämän takia. :(

        Mies35v

        Monelta ätmiltä saamiset jäi saamatta monta olt kyselijää yhelkää en antant.

        Nainen 61v


    • Anonyymi

      Miksi et voisi edelleen toimia?

      • Anonyymi

        No johtuisikohan esimerkiksi siitä lapsellisen ja vastenmielisen pakkomielteen kehittänyt, että miestrollilla ei ole mitään kohdetta ketä vastaan toimia (juuri näin voi retorisoida erotomaanimiehestä jonka elämä koostuu raapustelusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johtuisikohan esimerkiksi siitä lapsellisen ja vastenmielisen pakkomielteen kehittänyt, että miestrollilla ei ole mitään kohdetta ketä vastaan toimia (juuri näin voi retorisoida erotomaanimiehestä jonka elämä koostuu raapustelusta)

        Jyrkät ilmaisit johtuu ihan siitä, että saa olla todella banaali ihminen jos kuvittelee jonkun luonnollisen henkilön avautuvan oikeasti jostain timangeista ja kirjoittavan kuin lapsi


    • Anonyymi

      Millon heitit sen menemään?

      En tiedä kuinka pitkälle heitit mutta kovalla työllä se saattaa löytyä kivikosta.

      • Anonyymi

        Kivikkoon siis tonkimaan.


      • Anonyymi

        Mä olen monast ajatellu kun vois turhan rojun viskata maatakiertävälle radalle


    • Anonyymi

      Eikun pohjalle sukeltamaan.

      • Anonyymi

        Joku sumuun sukeltaja joka tykkää koralleista 🧜‍♂️


    • Anonyymi

      Ehkä ens kerralla toimit. Tai sitten et? Sama kaava van toistuu aina uudestaan.

      • Anonyymi

        Muista moittia tätä miestrollia ehkä se muuttuu sulle vielä viestiksi puhelimeen


    • Anonyymi

      Niin muakin. Siis vitutaa. Sama ku ois heittäny timantin tai jotain kultaakin arvokkaam paa suoraan Kyrönjokeen.

      • Anonyymi

        From Me To You"

        Da da da da da dum dum da
        Da da da da da dum dum da

        If there's anything that you want
        If there's anything I can do
        Just call on me and I'll send it along
        With love from me to you

        I've got everything that you want
        Like a heart that's oh so true
        Just call on me and I'll send it along
        With love from me to you

        I got arms that long to hold you
        And keep you by my side
        I got lips that long to kiss you
        And keep you satisfied, oooh

        If there's anything that you want
        If there's anything I can do
        Just call on me and I'll send it along
        With love from me to you

        From me, to you
        Just call on me and I'll send it along
        With love from me to you

        I got arms that long to hold you
        And keep you by my side
        I got lips that long to kiss you
        And keep you satisfied, oooh

        If there's anything that you want
        If there's anything I can do
        Just call on me and I'll send it along
        With love from me to you
        To you, to you, to you


      • Anonyymi

        Sama juttu. Toivottavasti löydät vielä omasi.


    • Anonyymi

      Miksi et voi toimia nyt? Varattu?

      • Anonyymi

        Ööööö olisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööö olisko

        No jos on, niin oletko varma hänen onnellisuudesta?


      • Anonyymi

        Varattuja voi olla molemmat tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on, niin oletko varma hänen onnellisuudesta?

        Sun kaa se elämä vasta helvettii olis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaa se elämä vasta helvettii olis!

        Älä ny miehen feikkidialogeihin pistäytyvä spinnaaja- joku voisi tykätäkin lainista kuljetko kanssain kohti perhehelvettiä


      • Anonyymi

        Miksi pohdiskelet aina vaa näitä miehen keskenkasvuisia provoja- oletko pahalla tahdolla kenties liikkeellä? Kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pohdiskelet aina vaa näitä miehen keskenkasvuisia provoja- oletko pahalla tahdolla kenties liikkeellä? Kyl

        Minusta tämä ihmisten kyky erottaa tosi ja epätosi on huolestuttavaa, eikö se riitä, että yksi äijä elää omissa maailmoissa


    • Anonyymi

      Otat yhteyttä ja katsot voiko asialle vielä tehdä jotain?

      • Anonyymi

        Juttu ei ihan noin selvä. Hyvä jos etunimet tiedämme toisistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu ei ihan noin selvä. Hyvä jos etunimet tiedämme toisistamme.

        Millä etunimi alkaa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu ei ihan noin selvä. Hyvä jos etunimet tiedämme toisistamme.

        Hah,ei h*lvetti ootteko vähän yksinkertaisia,joo unohtakaa noi hömpötykset,teinit kun ei nimiäkään tiedetä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah,ei h*lvetti ootteko vähän yksinkertaisia,joo unohtakaa noi hömpötykset,teinit kun ei nimiäkään tiedetä 😂

        Saat aloituksia massapostaava mies usein näitä hepuleita lukuisissa yksinpuheluissasi, onko kaikki ok ”marakti”?


    • Anonyymi

      Aina on helppoa olla jälkiviisas, mutta rakkaus asiat ovat pitkäkestoisia ja antavat pienet erehdykset anteeksi.

      https://youtu.be/i5GhFL0OWq8

    • Anonyymi

      Tuomo Raatoniemi

    • Anonyymi

      Itselläni kävi taannoin sama, ei ole yhteyttä, etunimen tiedän. Mutta jos ahkerasti liikun ihmisten ilmoilla, lisään mahdollisuutta siihen, että törmään häneen. Jotenkin uskon että jos niin on tarkoitettu, se tapahtuu. Ja omalla toiveikkuudella voin edesauttaa asiaa.

      • Anonyymi

        Ja tämä piti laittaa vastauksena 200303:een.


      • Anonyymi

        Kutsu sormella tai kädellä mulle mihin menemme juttelee ym.🤭😙


    • Anonyymi

      Heti on palstallinne rumia naisia kuvittelemassa olevansa jotain timantteja. Yöks.

      • Anonyymi

        Tuskin kukaan kuvittelee mitään erityistä itsestään täällä. Ite ainakin tiedostan että olen hyyyyvin kaukana missistä. Sinä se et selvästi ole se terävin timantti yökötyksinesi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan kuvittelee mitään erityistä itsestään täällä. Ite ainakin tiedostan että olen hyyyyvin kaukana missistä. Sinä se et selvästi ole se terävin timantti yökötyksinesi.

        Ja normaalilla ajattelulla varustettu huomaa sinun olevan naisia esineellistävä mies- jep jep ulkonäköpaineet anopalstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarco - Who The Fuck Cares (Raw) [After Party Riddim] June 2015 / Akam Entertainment
        https://www.youtube.com/watch?v=VjR2b9pj-tE

        Tytöt täällä varmaan tekee myös omat hillonsa, kun ei olla enää -50 luvulla. Se että olisi jonkun hukattu jalokivi on silti ihan eri asia, vaikka olisikin kissankultaa vaan. Take care & show care!


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kippis ja skål 🥂

    • Anonyymi

      Niinpä kannattaa toimia kun on mahdollisuus ettei tarvii katua sitten varsinkaan ikuisesti, menetettyä mahdollisuutta ja jotain hyvää kenties. Ittelle sitä vaan hallaa tekee ja se on aina jossain tuolla kipupisteenä kenties ihmiselämän.

    • Anonyymi

      Et pelkästään heittänyt meneen, vaan pyyhit myös takapuolesi sillä.

      • Anonyymi

        Luultavasti näin se meni.


    • Anonyymi

      Mä tiedän kel eräs nainen voi kostaa halutessaan mu si taas itte oli niin hölmö että uskoi selkärangatonta joka oli lupauksensakin pettänyt sen satatuhatta kertaa eikä itte uskonu kun hälle sanoin et se ei välitä muusta kun siitä että sinäkään et ole onnellinen kun ei hänkään siihen pysty kenenkään kanssa

      • Anonyymi

        Onpa hengästyttävä tarina satusetä, ehkä jokin noheva on heti muka niin kärryillä


    • Anonyymi

      Eihän smaragdi häviä mihinkään. On niin kovaa jalokiveä.

    • Anonyymi

      Sekin on ihan hyvä miehen tiedostaa, että milloin homma ei lähde ollenkaan tai enää lentoon. Tsemppiä ätmi

      • Anonyymi

        Näitä itsevarmoja saapastelijoita kyllä tuntuu löytyvän esim käytös ja puheet täyttä kuraa ja kova luotto siitä huolimatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä itsevarmoja saapastelijoita kyllä tuntuu löytyvän esim käytös ja puheet täyttä kuraa ja kova luotto siitä huolimatta

        Moni peittää epävarmuutensa ja huonon itsetuntonsa tuollaisen öykkärimäisen käytöksen alle. Jos on hyvä itsetunto niin ei silloin tarvitse kohdella muita huonosti.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen vertaus. 😮Et voinut tietää, mutta 5.5.2024 oli portaalipäivä, jolloin Smaragdisydämet herättivät meidät uuteen energiaan.
      Tämä on luettavissa Mikä on luxonia sivulla 5.5. portaali blogissa.

    • Anonyymi

      Itelle kävi viime vkloppuna just näin, no siinäpä menetti tilaisuutensa. Mutta jos ei smaragdit kelpaa...

    • Anonyymi

      Se on smärägdi

    • Anonyymi

      Smaragdi on silikaattimineraali beryllin vihreä värimuunnos. Se on jalokivi ja sitä käytetään korukivenä. Beryllien kemiallinen kaava on Be3Al2Si6O18. Smaragdin vihreä väri aiheutuu pienestä määrästä kromia ja joskus vanadiinia.[1] Sen nimi on peräisin latinan sanasta smaragdus, joka puolestaan tulee kreikan sanasta σμάραγδος (smáragdos).[2] Arvokkaimpien smaragdien väri on puhtaan ruohon vihreä, mutta täysin puhtaat ja virheettömät smaragdit ovat harvinaisia.

      Hänellä vihreät silmät?

    • Anonyymi

      Siis se on smärägdi

    • Anonyymi

      Minuakin harmittaa kun hän ei toiminut silloin😔

    • Anonyymi

      Jaa voiko noista syyttää muuta kun ittiään jos ei mitään tee saadakseen haluamansa tai kaipaamansa

    • Anonyymi

      Haha.

      • Anonyymi

        Ajattele kukahan onnekas on vuoroin naisena esiintyvän ja vuoroin henkevää miestä esittävän äijän mielitietty? Täällä palstalla se tosin tarkoittaa lähinnä tienattua ihmisparkaa, josta palstagubbe kehittelee luonneanalyysia tuntematta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele kukahan onnekas on vuoroin naisena esiintyvän ja vuoroin henkevää miestä esittävän äijän mielitietty? Täällä palstalla se tosin tarkoittaa lähinnä tienattua ihmisparkaa, josta palstagubbe kehittelee luonneanalyysia tuntematta

        Rienattua* että näin.


    • Anonyymi

      Kohti uusia pettymyksiä siis.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      "rohkea rokan syö"

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy nyt smärgädeihin? Yhtä rohkeata voi olla heittää pois kuin pitää kiinni. Sitten voi vielä olla asia erikseen, että mikä päätös milloinkin harmittaa enemmän.


    • Anonyymi

      Sma-gard. Smågård. Pieni piha. 🏜

    • Anonyymi

      Jos hän ei timantti ollut mitä turhaan suret

      • Anonyymi

        Miksi puhut kuin joku ihminen olisi lainkaan olemassa? Mitä arvioit?


    • Anonyymi

      Et kuitenkaan timanttia 😏
      Bye bye baby...

    • Anonyymi

      Itse olen safiiria vailla.🤔

    • Anonyymi

      Oma kaivattu smaragdi on ihan liian kaukana. Hänen lohtua kaipaisin. Antaa se silti etäältäkin voimaa ja uskoa huonojen uutisten keskellä. 💎

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe