Metsästysrikollisjärjestöt

Anonyymi-ap

Metsästäjät ovat erittäin tunnetuin seurauksin ryhtyneet levittäytymään peustamalla monikymmenpäisiä metsästysrikollisosastoja eri maaseudun kuntiin ja maaseudun kyliin. Näitä perinteisesti on muodostettu Lappiin, Kainuuseen ja Pohjoispohjanmaale. Nyt näitä rikollisosastoja on myös enenevästi perustettu myös Savoon ja Keskipohjanmaalle, sekä Keskisuomeen. Tarkoituksena on ollut tappaa Suomen luontoa tasapainottavat petoeläimet sukupuuttoon petovihan pitkäaikaisen lietsonnan, trofeenmetsästyksen ja petojen metsästäjille kilpailijoiksi koetun tunteen johdosta. Ja kaikki tämä ymmärtämättä laikaan toiminna luonnon tasapainolle aiheuttamaa järkytystä. Nyt on tullut aika antaa ensimmäisen kerran Suomessa ehdottomat vankeusrangaistukset tämän rikollislajin kitkemiseksi maastamme.

36

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos eläimillä olisi äänioikeus eduskuntavaaleissa, niin kepuja ja kristillisä ei oli lainkaan kansanedustajina.

      • Anonyymi

        Mutta persuja olisi sitäkin enemmän.


    • Anonyymi

      Onko Lapinlahden kunnavaltuuston jäsen ja maatalusministeri Sari Essayah vaatinut kotipaikkakuntansa rikollisjärjestöä jollakin tavalla toimimaan, puolustanut, tai vastustanut heidän toimintaansa? Onko hän ilmaissut kannattavansa, vai vastustavansa naapureittensa rikoksia. Jos niin missä ja miten?

      • Anonyymi

        Odotamme vastausta. Kiitos etukäteen.


    • Anonyymi

      Nämä Sari Essayahit vaikenevat salametsästysrikoksista juuri ilmestyneen tutkimuksen mukaan:
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010297726.html

      Poliisille ilmoituksia eivät tee paikalliset Sarit, vaan ulkopaikkakunnilta tulleet mökkiläiset ja santunnaiset kulkijat!!!!

      • Anonyymi

        Yritätkö luoda "Sari Essayahsta" synonyymiä "paikalliselle asukkaalle"?

        On kyllä epätoivoista tämä vihavasemmiston propaganda.


    • Anonyymi

      Jokaisesta luvattomasti ammutusta linnusta ja eläimestä on ampuja saanut uuden sulan hattuunsa. Oletteko panneet merkille kenen hatussa sulkia on kaikista eniten?

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman, että vihavasemmisto pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä kuin eläimiä ja ampuessaan näitä kirjaimellisesti tai sitten kuvainnollisesti kuten mm. tällä palstalla, kokevat saavansa siitä sulan hattuunsa.

        Vihavasemmistolla näitä "sulkia" taitaa olla hatussa hyvinkin paljon ainakin kun tämän palstan kirjoituksia lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman, että vihavasemmisto pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä kuin eläimiä ja ampuessaan näitä kirjaimellisesti tai sitten kuvainnollisesti kuten mm. tällä palstalla, kokevat saavansa siitä sulan hattuunsa.

        Vihavasemmistolla näitä "sulkia" taitaa olla hatussa hyvinkin paljon ainakin kun tämän palstan kirjoituksia lukee.

        Tiettävästi tekouskovaiset ja pirkkaporvarit ovat niitä joilla sulkia on eniten hatuissaan, pian he jo joutuvatkin hankkimaan lisää päähineitä joihin rötöstelemällä ansaitut sulat voi jatkossa kiinnittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettävästi tekouskovaiset ja pirkkaporvarit ovat niitä joilla sulkia on eniten hatuissaan, pian he jo joutuvatkin hankkimaan lisää päähineitä joihin rötöstelemällä ansaitut sulat voi jatkossa kiinnittää.

        Tuosta ilmaisusta "tekouskovaiset" jo kerroitkin, ettet tarkoita sillä yhtään mitään, vaan että se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tekemään politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä. Lasken tuon "pirkkaporvarit" samaan kategoriaan, ellei sinulla ole tarjota siihen jotain muuta selitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ilmaisusta "tekouskovaiset" jo kerroitkin, ettet tarkoita sillä yhtään mitään, vaan että se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tekemään politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä. Lasken tuon "pirkkaporvarit" samaan kategoriaan, ellei sinulla ole tarjota siihen jotain muuta selitystä.

        Uskonsisar yrittää mollata vasemmistoa oikein mäyränraivolla, siinä kuitenkaan onnistumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonsisar yrittää mollata vasemmistoa oikein mäyränraivolla, siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Kun olen tämän palstan kommentteja lukenut nyt vajaan vuoden, ymmärrän oikein hyvin, että uskovaisetkin reagoivat vihavasemmiston tällä palstalla harjoittamaan vihanlietsontaan.

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman, että vihavasemmisto pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä kuin eläimiä ja ampuessaan näitä kirjaimellisesti tai sitten kuvainnollisesti kuten mm. tällä palstalla, kokevat saavansa siitä sulan hattuunsa.

        Vihavasemmistolla näitä "sulkia" taitaa olla hatussa hyvinkin paljon ainakin kun tämän palstan kirjoituksia lukee.

        Pistäppäs tähän nyt esimerkiksi niitä tapauksia, joissa vasemmistolaiset ovat kirjaimellisesti ampuneet ihmisiä? Ei ehkä kannata mennä yli sadan vuoden taakse, jos meinaat olla uskottava.


    • Anonyymi

      Hallituksen täytyisi tukea metsästäjiä varaamalla heille budjettiin korvamerkittyä rahaa uusien aseiden ja ammuksien hankintaan takavarikoitujen tilalle.
      Voisikohan ministeri Essayah ottaa tämän tärkeän tukiasian hoidettavaseen?

      • Anonyymi

        Rinteen/Marinin hallituksen aikaan tuollainen olisi voinut hyvin mennä läpi. Orpon hallitus tuskin ottaisi tuollaista ehdotusta edes käsittelyyn. Tätä vasemmiston tärkeänä pitämää asiaa tuskin ainakaan Sari Essayah kannattaa. Nyt joudut varmasti odottamaan hyvin monta vuotta, että tuo tärkeänä pitämäsi asia saa kannatusta hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinteen/Marinin hallituksen aikaan tuollainen olisi voinut hyvin mennä läpi. Orpon hallitus tuskin ottaisi tuollaista ehdotusta edes käsittelyyn. Tätä vasemmiston tärkeänä pitämää asiaa tuskin ainakaan Sari Essayah kannattaa. Nyt joudut varmasti odottamaan hyvin monta vuotta, että tuo tärkeänä pitämäsi asia saa kannatusta hallituksessa.

        Nomuttakun noista metsästäjistä valtaosa on sitä hallituksessakin istuvaa pirkkaporvaristoa, niin eikö ainakin valtionvarainministerin sana painaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomuttakun noista metsästäjistä valtaosa on sitä hallituksessakin istuvaa pirkkaporvaristoa, niin eikö ainakin valtionvarainministerin sana painaisi?

        Juurihan kerroit, ettet tarkoita "pirkkaporvareilla" ketään, vaan että se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tehdä politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18318697/metsastysrikollisjarjestot#comment-127059773


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kerroit, ettet tarkoita "pirkkaporvareilla" ketään, vaan että se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tehdä politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18318697/metsastysrikollisjarjestot#comment-127059773

        Kovasti vaan uskonsisar yrittää mollata vasemmistoa oikein mäyränraivolla, siinä kuitenkaan koskaan onnistumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti vaan uskonsisar yrittää mollata vasemmistoa oikein mäyränraivolla, siinä kuitenkaan koskaan onnistumatta.

        No voi. Nyt sait kerrottua tämän jo toisen kerran tässä keskustelussa. Voit varmasti jatkaa aiheesta uskonsisaresi kanssa kahdestaan. Tältä palstalta tuskin saat apua tuohon ongelmaasi.

        Kun olen tämän palstan kommentteja lukenut nyt vajaan vuoden, ymmärrän oikein hyvin, että uskovaisetkin reagoivat vihavasemmiston tällä palstalla harjoittamaan vihanlietsontaan.

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Nyt sait kerrottua tämän jo toisen kerran tässä keskustelussa. Voit varmasti jatkaa aiheesta uskonsisaresi kanssa kahdestaan. Tältä palstalta tuskin saat apua tuohon ongelmaasi.

        Kun olen tämän palstan kommentteja lukenut nyt vajaan vuoden, ymmärrän oikein hyvin, että uskovaisetkin reagoivat vihavasemmiston tällä palstalla harjoittamaan vihanlietsontaan.

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?

        Moneskohan kerta tuokin jo oli, keksisit jo välillä jotakin uutta, tai ryömisit mieluummin vaikka onkaloosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moneskohan kerta tuokin jo oli, keksisit jo välillä jotakin uutta, tai ryömisit mieluummin vaikka onkaloosi.

        Tällä palstalla näkyy huvittava ilmiö, että vasemmistolainen voi hokea samaa lausetta kymmenissä kommenteissa samassa keskustelussa. Mikäli hän saa siihen pari kertaa samansisältöisen vastauksen, tulee juuri tuollaista kommenttia, että: "Moneskohan kerta tuokin jo oli, keksisit jo välillä jotakin uutta, tai ryömisit mieluummin vaikka onkaloosi."

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kerroit, ettet tarkoita "pirkkaporvareilla" ketään, vaan että se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tehdä politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18318697/metsastysrikollisjarjestot#comment-127059773

        "Anonyymi
        2024-03-23 13:18:32
        se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tehdä politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä."
        +++++++++++
        Kuinkahan monta kertaa rakkauspersu on jo kirjoittanut tuon
        "vihavasemmisto" sanan. Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa
        kute rakkaupersut" vääntää.
        Seuraavan kerran kun taas kirjoitat sen ViVa vastaan samalla rakkaupersu.
        Sanalla sen kuittaan
        Ku teijän rakkauspersujen mielestä "meitä ei saa pilkata kukkaa mutta met saamma
        pilikata ketä vaan.
        Niin kerta.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-03-23 13:18:32
        se on vain ilmentymä vihavasemmiston tavasta pyrkiä tehdä politiikkaa argumentoimalla lähinnä keksimällä ihmisvihamielisiä nimityksiä, joilla vihavasemmisto pyrkii pilkkaamaan muita ihmisiä."

        Kuinkahan monta kertaa rakkauspersu on jo kirjoittanut tuon
        "vihavasemmisto" sanan. Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa
        kute rakkaupersut" vääntää.
        Seuraavan kerran kun taas kirjoitat sen ViVa vastaan samalla rakkaupersu.
        Sanalla sen kuittaan
        Ku teijän rakkauspersujen mielestä "meitä ei saa pilkata kukkaa mutta met saamma
        pilikata ketä vaan.
        Niin kerta.

        Kirjoituksistasi päätellen olet vasemmistolainen.

        Pyrit lietsomaan vihaa KD:ta, sen edustajia ja sen kannattajia vastaan.

        Koet ilmaisun "vihavasemmisto" ikävänä, koska "Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa".

        Nyt kun rekisteröit itsellesi nimimerkin, voit osoittaa toimivasi tuon väitteesi: "Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa" mukaisesti.

        Voit myös osoittaa vääräksi väitteen, sinun tapasi tehdä politiikkaa on lähinnä argumentointi käyttämällä ihmisvihamielisiä nimityksiä , joilla tyypillisen vasemmistolaisen tapaan pyrit pilkkaamaan muita ihmisiä. Samoin voit osoittaa vääräksi väitteen, että pyrit valheita ja osatotuuksia levittämällä mustamaalaamaan kanssasi eri mieltä olevia.

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi päätellen olet vasemmistolainen.

        Pyrit lietsomaan vihaa KD:ta, sen edustajia ja sen kannattajia vastaan.

        Koet ilmaisun "vihavasemmisto" ikävänä, koska "Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa".

        Nyt kun rekisteröit itsellesi nimimerkin, voit osoittaa toimivasi tuon väitteesi: "Vasemmisto ei vihaa ketään eikä levitä pahaa sanomaa" mukaisesti.

        Voit myös osoittaa vääräksi väitteen, sinun tapasi tehdä politiikkaa on lähinnä argumentointi käyttämällä ihmisvihamielisiä nimityksiä , joilla tyypillisen vasemmistolaisen tapaan pyrit pilkkaamaan muita ihmisiä. Samoin voit osoittaa vääräksi väitteen, että pyrit valheita ja osatotuuksia levittämällä mustamaalaamaan kanssasi eri mieltä olevia.

        Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla. Kuinka uskonsisaresi on asiaa kommentoinut?

        "kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla"
        ++++++++++++++++
        Niin mutta kun emme me rakkauspersu vihaa ketään
        toisin kuin te jotka vihaatte kaikkia ketkä uskaltavat
        olla eri mieltä kuin mitä te itse olette.
        Onko se teidän demokraattinen hallitus kieltänyt kaikilta muilta demokratian?
        Me normaalit ihmiset emme vihaa teitä mutta te vihaatte meitä senkin edestä.

        Niin ja minähän se osaan kirjautua mutta sinulta se ei onnistu,.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla"

        Niin mutta kun emme me rakkauspersu vihaa ketään
        toisin kuin te jotka vihaatte kaikkia ketkä uskaltavat
        olla eri mieltä kuin mitä te itse olette.
        Onko se teidän demokraattinen hallitus kieltänyt kaikilta muilta demokratian?
        Me normaalit ihmiset emme vihaa teitä mutta te vihaatte meitä senkin edestä.

        Niin ja minähän se osaan kirjautua mutta sinulta se ei onnistu,.

        Ok, eli vihanlietsontaa ilman että itse koette vihaavanne. Tämä oli hyvä tarkennus.

        En tiedä mihin lokeroon yrität minua laittaa kun sanot, että "toisin kuin te jotka vihaatte kaikkia ketkä uskaltavat olla eri mieltä kuin mitä te itse olette." Vielä tähän mennessä ei kukaan ole löytänyt tai edes ollut löytävinään kirjoituksistani vihaa tämän vajaan vuoden aikana kun olen tälle palstalle kirjoitellut.

        Keiden meidän hallitus? Miksi ajattelet, että kokisin Suomen tämänhetkisen hallituksen jotenkin omakseni?

        En minä vihaa ketään. Mistä päättelet että "me" vihaisimme teitä "normaaleja"? Pidätkö minua jotenkin epänormaalina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli vihanlietsontaa ilman että itse koette vihaavanne. Tämä oli hyvä tarkennus.

        En tiedä mihin lokeroon yrität minua laittaa kun sanot, että "toisin kuin te jotka vihaatte kaikkia ketkä uskaltavat olla eri mieltä kuin mitä te itse olette." Vielä tähän mennessä ei kukaan ole löytänyt tai edes ollut löytävinään kirjoituksistani vihaa tämän vajaan vuoden aikana kun olen tälle palstalle kirjoitellut.

        Keiden meidän hallitus? Miksi ajattelet, että kokisin Suomen tämänhetkisen hallituksen jotenkin omakseni?

        En minä vihaa ketään. Mistä päättelet että "me" vihaisimme teitä "normaaleja"? Pidätkö minua jotenkin epänormaalina?

        "En minä vihaa ketään. Mistä päättelet että "me" vihaisimme teitä "normaaleja"? Pidätkö minua jotenkin epänormaalina"
        +++++++
        Koska käytät jatkuvasi sanaa "vihavasemmisto"
        niin ilmaiset sillä sanalla omaa vihaasi.

        Muuten "Vihan vastakohta on rakkaus"
        Mutta tiedätkö mikä on "Rakkauden vastakohta"?
        siis niinkö naisen ja miehen välillä.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "En minä vihaa ketään. Mistä päättelet että "me" vihaisimme teitä "normaaleja"? Pidätkö minua jotenkin epänormaalina"

        Koska käytät jatkuvasi sanaa "vihavasemmisto"
        niin ilmaiset sillä sanalla omaa vihaasi.

        Muuten "Vihan vastakohta on rakkaus"
        Mutta tiedätkö mikä on "Rakkauden vastakohta"?
        siis niinkö naisen ja miehen välillä.

        Et kertonut, mihin lokeroon yritit viestissäsi minut lokeroida.

        Et kertonut, keitä "teitä" tarkoitit, kun viittasit "teidän demokraattiseen hallitukseen".

        Sanaa "vihavasemmisto" olen käyttänyt siitä enemmistöstä vasemmistolaisia, joiden tapana on lietsoa vihaa toisin ajattelevia kohtaan. En halua pitää kaikkia vasemmistolaisia vihanlietsojina suuren enemmistön perusteella. En siis ilmaise ilmaisulla "vihavasemmistolla" sitä, että tuntisin vihaa, vaan lähinnä sitä, että vasemmisto lietsoo vihaa minua jo monia muita kohtaan. Tällä palstalla vasemmiston vihan kohteena olen lähinnä KD, sen edustavien ja sitä kannattavien ohella.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "kuinka te uskovaiset koette tämän vasemmiston harjoittaman organisoidun vihanlietsonnan tällä palstalla"

        Niin mutta kun emme me rakkauspersu vihaa ketään
        toisin kuin te jotka vihaatte kaikkia ketkä uskaltavat
        olla eri mieltä kuin mitä te itse olette.
        Onko se teidän demokraattinen hallitus kieltänyt kaikilta muilta demokratian?
        Me normaalit ihmiset emme vihaa teitä mutta te vihaatte meitä senkin edestä.

        Niin ja minähän se osaan kirjautua mutta sinulta se ei onnistu,.

        "Onko se teidän demokraattinen hallitus kieltänyt kaikilta muilta demokratian?"

        En ole huomannut, että Orpon 1. hallitus tai Marinin viimeinen hallitus olisi kieltänyt kaikilta muilta demokratian. Mitä yrität kertoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onko se teidän demokraattinen hallitus kieltänyt kaikilta muilta demokratian?"

        En ole huomannut, että Orpon 1. hallitus tai Marinin viimeinen hallitus olisi kieltänyt kaikilta muilta demokratian. Mitä yrität kertoa?

        "Anonyymi
        2024-03-23 18:37:41
        En ole huomannut, että Orpon 1. hallitus tai Marinin viimeinen hallitus
        olisi kieltänyt kaikilta muilta demokratian"

        +++++++++++++
        Koska hallituksen persut ovat ilmoittaneet että:
        " hallitus on kansalaisten demokraattisesti valitsema niin sen
        vastustaminen on kielletty ja kaikki ne jotka ovat vastustavat
        hallitusta vastustavat demokratiaa" ?

        Eli siis hallituksen vastustaminen on kielletty ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kertonut, mihin lokeroon yritit viestissäsi minut lokeroida.

        Et kertonut, keitä "teitä" tarkoitit, kun viittasit "teidän demokraattiseen hallitukseen".

        Sanaa "vihavasemmisto" olen käyttänyt siitä enemmistöstä vasemmistolaisia, joiden tapana on lietsoa vihaa toisin ajattelevia kohtaan. En halua pitää kaikkia vasemmistolaisia vihanlietsojina suuren enemmistön perusteella. En siis ilmaise ilmaisulla "vihavasemmistolla" sitä, että tuntisin vihaa, vaan lähinnä sitä, että vasemmisto lietsoo vihaa minua jo monia muita kohtaan. Tällä palstalla vasemmiston vihan kohteena olen lähinnä KD, sen edustavien ja sitä kannattavien ohella.

        "Anonyymi
        2024-03-23 18:36:21
        Sanaa "vihavasemmisto" olen käyttänyt siitä enemmistöstä vasemmistolaisia, joiden tapana on lietsoa vihaa toisin ajattelevia kohtaan"

        -----------------
        Millä tavalla se lietsonta tapahtuu?
        Jos puolustaa ihmisoikeuksia niin kirjaatko sen Vihavasemmiston vihanlietsonnaksi.
        Tai jos on erimieltä kuin mitä muut niin onko sekin vihanlietsontaa.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae2f2a82-ddce-4f9b-8d36-a9f55c846cde


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-03-23 18:37:41
        En ole huomannut, että Orpon 1. hallitus tai Marinin viimeinen hallitus
        olisi kieltänyt kaikilta muilta demokratian"


        Koska hallituksen persut ovat ilmoittaneet että:
        " hallitus on kansalaisten demokraattisesti valitsema niin sen
        vastustaminen on kielletty ja kaikki ne jotka ovat vastustavat
        hallitusta vastustavat demokratiaa" ?

        Eli siis hallituksen vastustaminen on kielletty ?

        Tuosta sinun kannattaa keskustella persujen kanssa. Persuja koskevia keskusteluja varten on oma palstansa. Voisit ehkä saada sieltä vastauksen kysymykseesi. En ole juuri perehtynyt heidän ajatteluunsa näiltä osin. Arvelen kyllä, ettei tuo jostain ottamasi lainaus juuri kuvaa heidän ajatteluaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/perussuomalaiset


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-03-23 18:36:21
        Sanaa "vihavasemmisto" olen käyttänyt siitä enemmistöstä vasemmistolaisia, joiden tapana on lietsoa vihaa toisin ajattelevia kohtaan"

        -----------------
        Millä tavalla se lietsonta tapahtuu?
        Jos puolustaa ihmisoikeuksia niin kirjaatko sen Vihavasemmiston vihanlietsonnaksi.
        Tai jos on erimieltä kuin mitä muut niin onko sekin vihanlietsontaa.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae2f2a82-ddce-4f9b-8d36-a9f55c846cde

        Taidatkin olla aidosti uusi keskustelija tällä palstalla, kun et näytä tuntevan kommenttejani etkä ajatuksiani, vaikka yritit ensin antaa hieman erilaisen kuvan.

        Olen tällä palstalla kommentoinut vihavasemmiston tapaa toimia hyvin monta kertaa kun tilanteita on tullut eteen. Aina kyse ei ole suoranaisesta vihanlietsonnasta. Tyypillisiä piirteitä on mm. valehtelu, harhauttaminen, kysymyksiin vastaamatta jättäminen ja saman väitteen/valheen esiin ottaminen taas toisessa keskustelussa, keskusteluiden sotkeminen niihin liittymättömillä aiheilla, perättömät natsi- ja fasistiväitteet jne.

        Jos seuraat palstaa jonkin aikaa, huomaat varmasti, kuinka käytän ilmaisua vihavasemmisto, ja millaisia piirteitä vihavasemmiston toimintaan liittyy.

        Vasemmistolta olen nähnyt melko vähän ihmisoikeuksien puolustamista. Mikäli ihmisoikeuksia puolustetaan tallaamatta samalla muiden ihmisoikeuksia, en äkkiseltään näe siinä mitään vihavasemmistolaista. Mistä sinulle tuoli tuollainen mieleen? Sitäkään en näe lähtökohtaisesti vihanlietsontana, jos on jostain asiasta eri mieltä.

        Mitä haluat kertoa linkittämälläsi artikkelilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidatkin olla aidosti uusi keskustelija tällä palstalla, kun et näytä tuntevan kommenttejani etkä ajatuksiani, vaikka yritit ensin antaa hieman erilaisen kuvan.

        Olen tällä palstalla kommentoinut vihavasemmiston tapaa toimia hyvin monta kertaa kun tilanteita on tullut eteen. Aina kyse ei ole suoranaisesta vihanlietsonnasta. Tyypillisiä piirteitä on mm. valehtelu, harhauttaminen, kysymyksiin vastaamatta jättäminen ja saman väitteen/valheen esiin ottaminen taas toisessa keskustelussa, keskusteluiden sotkeminen niihin liittymättömillä aiheilla, perättömät natsi- ja fasistiväitteet jne.

        Jos seuraat palstaa jonkin aikaa, huomaat varmasti, kuinka käytän ilmaisua vihavasemmisto, ja millaisia piirteitä vihavasemmiston toimintaan liittyy.

        Vasemmistolta olen nähnyt melko vähän ihmisoikeuksien puolustamista. Mikäli ihmisoikeuksia puolustetaan tallaamatta samalla muiden ihmisoikeuksia, en äkkiseltään näe siinä mitään vihavasemmistolaista. Mistä sinulle tuoli tuollainen mieleen? Sitäkään en näe lähtökohtaisesti vihanlietsontana, jos on jostain asiasta eri mieltä.

        Mitä haluat kertoa linkittämälläsi artikkelilla?

        Anonyymi
        2024-03-23 20:28:29
        ---------------
        Sitä että Viha- on etusana ja sen taakse voi
        linkittää mitä vaan kukin tahtoo ja itestä tuntuu.


      • FlyFish kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-03-23 20:28:29
        ---------------
        Sitä että Viha- on etusana ja sen taakse voi
        linkittää mitä vaan kukin tahtoo ja itestä tuntuu.

        ................niin ja huono yksilöidä
        Anonyymin kommentointia koska et kirjaudu?


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-03-23 20:28:29
        ---------------
        Sitä että Viha- on etusana ja sen taakse voi
        linkittää mitä vaan kukin tahtoo ja itestä tuntuu.

        On totta, että viha-sanan perään voi laittaa mitä kukin tahtoo ja itsestä tuntuu. Samanlainen sana on mm. "ääri".


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        ................niin ja huono yksilöidä
        Anonyymin kommentointia koska et kirjaudu?

        Tuo on totta. Pidän mahdollisuutta käyttää nimimerkkiä oikein hyvänä. Valitettavasti jouduin sen käytöstä joskus luopumaan useammastakin syystä. Toivottavasti sinulle ei käy samoin, ja voit johdonmukaisesti kirjoittaa kaikki viestisi käyttäen tuota FlyFish nimimerkkiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe