Dronella tirkistelykuvaamista pesuhuoneiden

Anonyymi-ap

ikkunoista. Tässä iltana muutamana seurannut kun dronea lennätetään pesuhuoneiden ikkunoiden läheisyydessä( oletan että ovat Wc/pesuhuoneita) ikkunoiden koosta päätellen.Tietojeni mukaan hieman hinnakkaamat dronet ovat varustettu huippuhyvillä kameroilla joilla saa selkeää kuvaa lasien läpi.Alueen lähimaastossa mainio avoin "lähetys ja vastaanottovarikko" Ko alueella muutama noin 16-18 v.poika sakki kikattaa käkättää näkemäänsä. Asioihin sen enemmän perehtymätön kun olen,niin oletan että jokin lennätyslupa ja 18 vuoden ikä kuuluisi olla,ja oliko vielä jokin lennätyskurssi suoritettava. Mutta pervoilu jatkuu suvussa ja jos nuo pervoilu tirkistimet ovatkin vanhempiensa laitteita,niin ei ole marjat kauaksi puusta pudonneet.

34

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää kiristysmateriaalia jollekkin.

      • Anonyymi

        No hitto tekniikka kehittyy mun nuoruudessa näki vaan ekan kerroksen asuntoihin.


      • Anonyymi

        Kyllä ton ikäisillä klopeilla luulisi jo olevan ehta typy kainalossa ja mopot ja vielä keskikaljaakin.Kyl ysärillä kutiteltiin tyttöjä ihan livenä eikä tarvinnut salaa perverssioitansa purkaa. Oivaa jammu-setä ainesta noissa tirkistelijöissä.Jos ei mopot ja typyt kiinnosta viimeistään neljätoistavuotiaana niin on kotikasvatus ollut jotain lahkolaisporukan sanelemaa. Tai vaihtoehtoisesti lapsi on saanuut itse kokea esim. isältään yleensäkin periytyvää kasvatusmetodia joka on laissa ehdottomasti kielletty. Iskä on poikaansa mieltymystensä mukaisesti kutitellut. Mutta hei, äiditkin toisinaan lankeaa moisiin tekoihin lapsillensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ton ikäisillä klopeilla luulisi jo olevan ehta typy kainalossa ja mopot ja vielä keskikaljaakin.Kyl ysärillä kutiteltiin tyttöjä ihan livenä eikä tarvinnut salaa perverssioitansa purkaa. Oivaa jammu-setä ainesta noissa tirkistelijöissä.Jos ei mopot ja typyt kiinnosta viimeistään neljätoistavuotiaana niin on kotikasvatus ollut jotain lahkolaisporukan sanelemaa. Tai vaihtoehtoisesti lapsi on saanuut itse kokea esim. isältään yleensäkin periytyvää kasvatusmetodia joka on laissa ehdottomasti kielletty. Iskä on poikaansa mieltymystensä mukaisesti kutitellut. Mutta hei, äiditkin toisinaan lankeaa moisiin tekoihin lapsillensa.

        Eihän sullakaan ole typyä kainalossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sullakaan ole typyä kainalossa!

        Ei olekaan, vaan kuuma kundi...


    • Anonyymi

      Laittaisin poikien dronen poikien b rappuun.

      • Anonyymi

        Tämmöinen tirkistely on normaalia. Veikkaan että jos uimakopin seinässä on reikä naisten puolelle jokainen mies on katsellut siitä.


      • Anonyymi

        Laittaisit todennäköisesti muuutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisit todennäköisesti muuutakin.

        En mä oo mikään Teuvo Loman! Haluan vaan että kuvaaminen loppuu, saisivat ihmiset peseytyä rauhassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöinen tirkistely on normaalia. Veikkaan että jos uimakopin seinässä on reikä naisten puolelle jokainen mies on katsellut siitä.

        Kaikki eivät ole heteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole heteroita.

        No ei todt nykyään saa enempi kunnioitusta jos on joku Niko Saarinen tai Juha Föhr! Itse olen kyllä hetsku ja aina kirkkovene mielessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todt nykyään saa enempi kunnioitusta jos on joku Niko Saarinen tai Juha Föhr! Itse olen kyllä hetsku ja aina kirkkovene mielessä!

        Illalla sitten taas ihanaa poikapainia sun kanssa ❤️💋


    • Anonyymi

      Ethän sä käy edes pesulla.

      • Anonyymi

        Niin kun ei uimarannalla ole tapana käydä. Suoraan järveen vaan.


    • Anonyymi

      Näytä sille sukupuolielimesi.

      • Anonyymi

        Niin hyvää kameraa niissä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hyvää kameraa niissä ei ole.

        Onko sulla niin pieni? No voi 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla niin pieni? No voi 😐

        On. Mutta tosi paksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mutta tosi paksu.

        Lyhyt ja paksu on monen naisen mieleen. Ei siellä syvällä ole tuntoa mutta kun saa hinkata oikein kunnon seinämää päällä ollessa ai että.


    • Anonyymi

      Voisitko ystävällisesti ilmoittaa käynnissä olevasta rikoksesta poliisille?

      "Rikoslain mukaan salakatselusta ja -kuvaamisesta on tuomittava sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi, ja yritys on rangaistava. Salakuvaamisena on kiellettyä oikeudettomasti teknisellä laitteella kuvata henkilöä kotirauhan suojaamassa paikassa tai käymälässä, pukeutumistilassa tai vastaavassa paikassa, tai yleisöltä suljetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella tämän yksityisyyttä loukaten."
      https://www.minilex.fi/a/yksityisyyden-suoja-ja-kuvaaminen

      • Anonyymi

        Tuo olisi kyllä hyvä ajatus. Tuomio salakatselusta tulisi todennäköisesti myös lehtiin, mikä toimisi varoituksena muille samaa yrittäville.


    • Anonyymi

      En voi. Verhot on keksitty.

    • Anonyymi

      Homous tuo aikamme synti.
      Päivi Räsänen

      • Anonyymi

        Ehkä mutta miten se liittyy tämän ketjun aiheeseen?


    • Anonyymi

      Hirsimäessä aivan Näsiäntien loppupäässä,missä on niitä valkotiiliverhoiltuja 2-kerroksisia ok-taloja lennätettiin droonia talojen yläkerran ikkunoiden vieressä parisen viikkoa takaperin. Useamman talon ikkunoilla lennättivät ja mopoikäiset tai hieman vanhemmat poijat Sammontorpanpuiston katveessa jotain ohjain laitetta käsittelivät. Eivät taida alastonta tyttöä kahdenkesken uskaltaa kohdata. Kun jännittää niin ei ota eteen. Pervoja tulevia pedofiileja. Osa Nummen yhtenäiskoulusta,ellei jokainen. Pervonmaine on maineista alhaisin.

      • Anonyymi

        Olisit ottanut kiinni nämä pervot. Jokamiehen kiinniotto oikeus on olemassa. Linnassa nämä pedofiilit saavat kunnolla turpaansa. Vai etkö haluakkaan pervoilun loppuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ottanut kiinni nämä pervot. Jokamiehen kiinniotto oikeus on olemassa. Linnassa nämä pedofiilit saavat kunnolla turpaansa. Vai etkö haluakkaan pervoilun loppuvan?

        Etköhän sä ole nyt hitusen liian dramaattinen?


    • Anonyymi

      Ymmärtäisin esim.10-vuotiailta nööseiltä, mutta mopoiluikäiset ja vähän vanhemmatkin ovat kyllä nykyään liian arkoja ja pelokkaita tytön kanssa kahdestaan. Ja ties vaikka tykkäävät vain pojista. Jos ei olunen ole viisitoistavuotiaalle maistunut,niin jotain on pahasti vialla. Tuollaiset lentokamerat pilaa kaverin maineen täysin jos tirkistelyyn lankeaa. Vanhemmiltaanhan lapsoset elämäntavat oppivat,pojat voisivat etsiä vaikka isi-ukon vanhat Jallut ja Kallet ja aloitella siitä,niin ei ainakaan perverssin tirkistelijän mainetta saa.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että he ovat nykyään liian arkoja kahdestaan? Oletko tirkistelijä itsekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että he ovat nykyään liian arkoja kahdestaan? Oletko tirkistelijä itsekin?

        Isänä on kyllä ihan oikeus tarkistaa ettei ala tyttären vittulitisemään.


    • Anonyymi

      Oivan potentiaalisia poikain peppuliini puristelijoita. kyllä armeijassa nolottaa ku pipuli jöpöttää yhteis-sauna ja suihku tuokioissa. YÖÖÖÖK !!!

    • Anonyymi

      Täältä katoaa muutamassa minuutissa mustamaalaamisen vastaiset viestit.
      Melko sairasta menoa, mutta sehän on ihan peri-Hämeenlinnalaista menoa.

      • Anonyymi

        Ikävä että tätä kaupunkia ylläpidetään verovaroin, muun Suomen rahoittamana.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1743
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1220
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      957
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      75
      861
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      136
      841
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      41
      816
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      778
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      700
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      319
      664
    Aihe