Numballin mielikuvitusystävästä sananen jos sallitaan

Anonyymi-ap

Senssuna kiertelet tätä, mutta jos senssusi laittaisi kuvan kuksastaan Chiang Maissa, olisi asia selvä... mutta nyt on selvääkin selvempää kuka on kuka, eikö niin.

Nyt mitä senssu sinisenä anonyyminä törkyilee palstalle menee sinun piikkiisi, et taida ymmärtää tätä.

18

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sen verran yksinkertainen kaveri tuo Basanen, että ei tajua miten monet asiat paljastaa yhteyden Senssuun.

      Senssu järjestää Basaselle jatkuvasti riitaa ja vihamiehiä, koettaa järjestellä "Pattajan lahkolaisille" tapaamisia ja jopa kaksintaisteluita Pasasen puolesta, eikä tämä haittaa laisinkaan Pasasta eikä hän koskaan tästä Senssulle kommentoi eikä tätä moiti. Hänelle on siis ihan fine että tuntematon kaveri netissä järjestää hänelle ongelmia, vaikka omat tietonsa ovat tiedossa.

      Senssuna ollessaan huutelee muita raukkamaisiksi puskastahuutelijoiksi, vaikka eihän tämä "Senssu" ole itse itseään koskaan paljastanut kuin että nimensä kaksi ekaa kirjainta olisi j ja o.
      Senssu muutteli "hesasta" paraisiin ja vähän ajan päästä Numba kertoili tarinaa Paraisissa sijaitsevasta viinitilasta, jossa erittäin hyvä ystävänsä asuu.
      Jokaisesta asiallisestakin kirjoituksesta tuo yksikkökaksikko on kaikkien kimpussa välittömästi ja herkeämättä, mutta toisiinsa he eivät puutu vaan vaeltavat palstalla käsi kädessä.

      Pasanen on kovasti väistellyt, kun on otettu puheeksi youtubesta tuttu Hua Hinin Jokke-Pappa, joka ulkonäöltään on paljon Pasasen näköinen
      https://ibb.co/5R70SHy Tarinan mukaan Jokke-Pappa kuoli viinaan Thaimaassa joskus niihin aikoihin kun Pasanen Thaimaahan muutti. Vahva teoria on että Pasanen yksinäisyydessään herätti kattilassaan henkiin tuon megatollon juopon veljensä / serkkupoikansa Joken, jota sai hävetä kylän koiratkin.

      • Anonyymi

        Sinun loogisessa ajattelukyvyssä on monta vakavaa puutetta, minä en ole kirjoittanut sanakaan tapsana enkä senssuna koskaan, mutta ymmärrän senssua aika hyvin, sinä resuperse saat vain mitä olet tilannut, ja vielä korkojen kanssa, olet täysin ansainnut palautteesi, se jos kohdistat vihasi minuun on puhtaasti sinun ongelmasi, mutta ensisijaisesti sinun pitää katsoa peiliin.


        Minulla ei ole mitään käsitystä jokkepapoista, yhtään sen enempää mitä täällä olen asiasta lukenut, naurattaa nuo sinun vahvat teoriat, voin vakuutta että et voi enempää väärässä olla.

        Mutta ole huoletta olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, kaikki uhkaukset, herjat menee poliisille, ja esitutkinta on jo suoritettu, kuten aikaisemmin sanoin 2010 ja laiffilan osoittet ovat jo selvillä, esitutkinta on keskeytetty ja jatkuu kun osoitteiden haltioiden tiedot on etsitty thaimaan poliisin toimesta, kumpikin tulee samasta osoitteesta truen nettiliitynnästä, joten lähettäjä on mahdollista selvittää... jonain päivänä selviää 30 ketjusta kaikkien lähettäjien tiedot, tai ainakin kenelle liityntä kuuluu, silloin selviää paljon muutakin, tosiasiassa täällä on alle kymmenen kirjoittajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun loogisessa ajattelukyvyssä on monta vakavaa puutetta, minä en ole kirjoittanut sanakaan tapsana enkä senssuna koskaan, mutta ymmärrän senssua aika hyvin, sinä resuperse saat vain mitä olet tilannut, ja vielä korkojen kanssa, olet täysin ansainnut palautteesi, se jos kohdistat vihasi minuun on puhtaasti sinun ongelmasi, mutta ensisijaisesti sinun pitää katsoa peiliin.


        Minulla ei ole mitään käsitystä jokkepapoista, yhtään sen enempää mitä täällä olen asiasta lukenut, naurattaa nuo sinun vahvat teoriat, voin vakuutta että et voi enempää väärässä olla.

        Mutta ole huoletta olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, kaikki uhkaukset, herjat menee poliisille, ja esitutkinta on jo suoritettu, kuten aikaisemmin sanoin 2010 ja laiffilan osoittet ovat jo selvillä, esitutkinta on keskeytetty ja jatkuu kun osoitteiden haltioiden tiedot on etsitty thaimaan poliisin toimesta, kumpikin tulee samasta osoitteesta truen nettiliitynnästä, joten lähettäjä on mahdollista selvittää... jonain päivänä selviää 30 ketjusta kaikkien lähettäjien tiedot, tai ainakin kenelle liityntä kuuluu, silloin selviää paljon muutakin, tosiasiassa täällä on alle kymmenen kirjoittajaa...

        Olen oppinut erottelemaan kuka kirjoittaa milloinkin, jokaisella on oma tyylinsä, nuo 30 ketjua mitkä lähetin tutkittavaksi vanhimmat on viiden vuoden takaa, niitä ponnahtelee aina välillä uudelleen esille, kuten tänään tuo lankari,

        Tuo tutkinen on hyvin helppoa, poliisi on pyytänyt ylläpidolta, vain logit eli lähettäjän tiedot, ylläpidosta, näillä tiedoilla haetaan oikeudelta luvat selvittää ne teleoperaattoreilta, kenen käytössä osoite on tuona aikana ollut, kaikki olisi jo selvitetty jos kirjoittajat olisi suomessa, nimet olisi jo tiedossa nämä kaksi on kuitenkin thaimassa, ketä etsitään joten aikaa menee enemmän kun thaimaassa on oma rutiini asian hoitamiseksi.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut erottelemaan kuka kirjoittaa milloinkin, jokaisella on oma tyylinsä, nuo 30 ketjua mitkä lähetin tutkittavaksi vanhimmat on viiden vuoden takaa, niitä ponnahtelee aina välillä uudelleen esille, kuten tänään tuo lankari,

        Tuo tutkinen on hyvin helppoa, poliisi on pyytänyt ylläpidolta, vain logit eli lähettäjän tiedot, ylläpidosta, näillä tiedoilla haetaan oikeudelta luvat selvittää ne teleoperaattoreilta, kenen käytössä osoite on tuona aikana ollut, kaikki olisi jo selvitetty jos kirjoittajat olisi suomessa, nimet olisi jo tiedossa nämä kaksi on kuitenkin thaimassa, ketä etsitään joten aikaa menee enemmän kun thaimaassa on oma rutiini asian hoitamiseksi.-

        tuomiot tällaissa jutuissa on varsin pieniä sakkoja korkeintaan ehdollista törkeässä muodossa, tuomio kun on valmis se menee silloin julkiseksi, joten siitä voi tehdä vaikkapa joukkopostituksia viiteryhmille, perheille, puolisoille mutta vielä enemmän minua kiinnostaa näiden kahden elämän historia, mikä saa aijailemaan kattila yms. kuvia tuntemattomista ihmisistä, silloin ns. media laulaa, ja osaan käyttää sitä erittäin hyvin olen ollut niin kauan atk-alla, eikä tiedon levittämiselle ole mitään laillista estettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun loogisessa ajattelukyvyssä on monta vakavaa puutetta, minä en ole kirjoittanut sanakaan tapsana enkä senssuna koskaan, mutta ymmärrän senssua aika hyvin, sinä resuperse saat vain mitä olet tilannut, ja vielä korkojen kanssa, olet täysin ansainnut palautteesi, se jos kohdistat vihasi minuun on puhtaasti sinun ongelmasi, mutta ensisijaisesti sinun pitää katsoa peiliin.


        Minulla ei ole mitään käsitystä jokkepapoista, yhtään sen enempää mitä täällä olen asiasta lukenut, naurattaa nuo sinun vahvat teoriat, voin vakuutta että et voi enempää väärässä olla.

        Mutta ole huoletta olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, kaikki uhkaukset, herjat menee poliisille, ja esitutkinta on jo suoritettu, kuten aikaisemmin sanoin 2010 ja laiffilan osoittet ovat jo selvillä, esitutkinta on keskeytetty ja jatkuu kun osoitteiden haltioiden tiedot on etsitty thaimaan poliisin toimesta, kumpikin tulee samasta osoitteesta truen nettiliitynnästä, joten lähettäjä on mahdollista selvittää... jonain päivänä selviää 30 ketjusta kaikkien lähettäjien tiedot, tai ainakin kenelle liityntä kuuluu, silloin selviää paljon muutakin, tosiasiassa täällä on alle kymmenen kirjoittajaa...

        Mitkä "kaikki uhkaukset"... taidat senssu olla tänään tavallista enemmin sekaisin.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä "kaikki uhkaukset"... taidat senssu olla tänään tavallista enemmin sekaisin.
        By NumBall HHN 63v.

        Senssukka uhkailee nimimerkkejä. Hänellä taitaa olla kalavelkoja näitä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun loogisessa ajattelukyvyssä on monta vakavaa puutetta, minä en ole kirjoittanut sanakaan tapsana enkä senssuna koskaan, mutta ymmärrän senssua aika hyvin, sinä resuperse saat vain mitä olet tilannut, ja vielä korkojen kanssa, olet täysin ansainnut palautteesi, se jos kohdistat vihasi minuun on puhtaasti sinun ongelmasi, mutta ensisijaisesti sinun pitää katsoa peiliin.


        Minulla ei ole mitään käsitystä jokkepapoista, yhtään sen enempää mitä täällä olen asiasta lukenut, naurattaa nuo sinun vahvat teoriat, voin vakuutta että et voi enempää väärässä olla.

        Mutta ole huoletta olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, kaikki uhkaukset, herjat menee poliisille, ja esitutkinta on jo suoritettu, kuten aikaisemmin sanoin 2010 ja laiffilan osoittet ovat jo selvillä, esitutkinta on keskeytetty ja jatkuu kun osoitteiden haltioiden tiedot on etsitty thaimaan poliisin toimesta, kumpikin tulee samasta osoitteesta truen nettiliitynnästä, joten lähettäjä on mahdollista selvittää... jonain päivänä selviää 30 ketjusta kaikkien lähettäjien tiedot, tai ainakin kenelle liityntä kuuluu, silloin selviää paljon muutakin, tosiasiassa täällä on alle kymmenen kirjoittajaa...

        Mistä ihmeen 30 ketjusta höpiset?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­­m­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Toki sananen sallitaan, eihän sulla muuta olekaan kuin sanasia.

      Täytyy ihan kohteliaisuudesta jälleen kiittää sinua, että ajattelet mua 24/7.

      Ongelmasi ratkeaisi varsin simppelisti, nimittäin siten että rakkaimpasi Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt ... räps ja räps ... jolloin voisit vaikka liittyä hänen seureeseensa tulla nauttimaan tänne Chiang Maihin vaikkapa aivan uutena makunautintona hunajalla maustettua sisäilettä tai jopa banaanikalkkunaa.

      Kerron kuitenkin että ongelmasi ei ratkea, koska Sbuge Flösö Neitinen ei kykene muuhun kuin sinun tavoin .... sanasiin.

      • Anonyymi

        Tältäkin palstalta ainakin pari ukkoa ollut choang maissa niin oudosti on kytvånsyylå palstalta kadonnut. Mistähän johtuu?


      • Anonyymi

        Mihin muuhun sinä Kyrvånsyylå kykenet kuin sanasiin ... pasaspuheisiin.


    • Anonyymi

      Ei sallita mutta sinä vajakki viis välität kielloista.

    • Anonyymi

      Huikea on tuo köyhän miehen Bumbaalin mielikuvitus ja jutut.

      Ettäkö hän "ymmärtää Senssua hyvin"? Täytyy taas kysyä että mitä ihmeen Senssua sitäkö joka asuu samaan aikaan Chiang Maissa, Phuketissa, Espanjassa, Paraisilla, Saimaalla, Kulosaaressa ja jolla on saari Paraisilla ja tyttärellään Sundomissa, joka rakenteli uimahyppytornit Chiang Maihin ja Paraisten miljoonasaarelle jonka vaimo löysi soutaessaan venettä plaanissa laskiessaan verkkoja ja osti pois?

      Joka säätelee V12 mersujen ja Jaguarien venttiileitä ja supervesijettien porpeleita?
      Savusaunojakin alkaa olla joka puolella, nyt jo Paraisillakin ja seitsemän miljoonajahtia, pojalla yksityisopettaja joka pitää pojalle yksin suomalaista koulua.
      Tarkoitatko sitä Senssua joka myi menestyksekkäät hammasklinikat ja ravintolakonsernit, joissa järjestettiin kellohameiltamia prosenttiliivijengeille?

      Vai tarkoitatko sitä Senssua joka kuvasi sairaalamatkallaan kuksan Makkaratalon edustalla ja silakkalaatikon suomalaisessa Helkama-uunissa? Hänhän on myös Valentino Rossin kaveri ja omistaa mahtavan kokoelman laatupyöriä.

      Sitäkö Senssua tarkoitat jolla ei ole yhtään kuvaa Thaimaasta, jos ei 20 vuotta vanhoja muutamaa kuvaa lasketa, joissa esiintyy tuntemattomia ihmisiä sotkettuna? Sitäkö joka sotki passista otetut valokopiot tussilla ja leikkeli valokuvat pois? Sitäkö jolla ei ole koskaan ollut oleskelulupaa eikä yhtään leimaa passissa, ei minkäännäköistä viisumia eikä edes voimassaolevaa Suomen passia?
      Sitäkö joka ei ole koskaan lentänyt lentokoneella saaden lentolippua, mutta joka niitä muilta kyselee? Sitä salaisen moottoriradan omistajaako tarkoitat?

      Tarinansa mukaan tämä Senssu käy joka kuukausi leimaamassa Espanjassa passin, koska se on kätevää ja halpaa. Samaan aikaan kertoo olevansa pysyvästi kirjoilla Paraisilla.

      Mihin versioon uskot kaikkein eniten?

      • Anonyymi

        Voi lapsi rakas enhän minä lue Senssun juttuja juurikaan, jos ei nyt ole suoraan minulle niitä osoittanut, minulle on aivan sama missä hän asuu, mite tekee ja millä ajaa... vielä vähemmin sitä missä saunoo, missä leimaa passinsa, ja onko joku Rossi kaveri...'


        Mitä jos etsit itsellesi jotain parempaa tekemistä ja elämän sisältöä, nainenkin voisi olla paikallaan jos sinulla on heihin minkäänlaista mahdollisuutta, noin niinkuin yleensäkään...

        Aivan sama mitä kukakin täällä kertoo olevansa, ei kaikkeen tarvitse uskoa, minulla on vain kalavelkoja muutamaa kirjoittajaa vastaan, enkä edes heidän juttuja viisi kuin ehkä 10 % lukea, silloin jos on jokin viittaus minuun saatan sen lukea ja vain sen viittauksen ...mutta kiinnitän siihen huomiota jos joku kirjoittaa pari metriä tekstiä, kova on tarve sanoa jotain mutta yleensä hyvin vaikea selkoista, mitä yrittää sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsi rakas enhän minä lue Senssun juttuja juurikaan, jos ei nyt ole suoraan minulle niitä osoittanut, minulle on aivan sama missä hän asuu, mite tekee ja millä ajaa... vielä vähemmin sitä missä saunoo, missä leimaa passinsa, ja onko joku Rossi kaveri...'


        Mitä jos etsit itsellesi jotain parempaa tekemistä ja elämän sisältöä, nainenkin voisi olla paikallaan jos sinulla on heihin minkäänlaista mahdollisuutta, noin niinkuin yleensäkään...

        Aivan sama mitä kukakin täällä kertoo olevansa, ei kaikkeen tarvitse uskoa, minulla on vain kalavelkoja muutamaa kirjoittajaa vastaan, enkä edes heidän juttuja viisi kuin ehkä 10 % lukea, silloin jos on jokin viittaus minuun saatan sen lukea ja vain sen viittauksen ...mutta kiinnitän siihen huomiota jos joku kirjoittaa pari metriä tekstiä, kova on tarve sanoa jotain mutta yleensä hyvin vaikea selkoista, mitä yrittää sanoa.

        Ja voit olla aivan varma että en tee koskaan ensimmäistäkään värssyä en kuva modifikaatiota yhdestäkään lahkolaisesta, en sijoita yhtään kattilaa kenenkään päähän, en julkaise homokuvia, en aijaile läskiä lisää, sellaisen tekeminen ei ole terveen ihmisen merkki, eikä sellainenkaan ole sitä että kuvittelee olevansa joka asiassa oikeassa, en minäkään kuvittele olevani, mutta kerron vain mielipiteeni... joka voi olla väärä tai oikea, miten sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voit olla aivan varma että en tee koskaan ensimmäistäkään värssyä en kuva modifikaatiota yhdestäkään lahkolaisesta, en sijoita yhtään kattilaa kenenkään päähän, en julkaise homokuvia, en aijaile läskiä lisää, sellaisen tekeminen ei ole terveen ihmisen merkki, eikä sellainenkaan ole sitä että kuvittelee olevansa joka asiassa oikeassa, en minäkään kuvittele olevani, mutta kerron vain mielipiteeni... joka voi olla väärä tai oikea, miten sattuu.

        Lahkolaiset kuvittelevat että maailma on kovasti mustavalkoinen, ja ei ole lainkaan harmaan sävyjä tai värejä, olen syönyt intiassa , massaman kanaa, kun ruokalistassa luki että traditionaalinen intialainen ruoka, tämä tapahtui vuonna 1990... siis 30 vuotta sitten on olin ex-vaimon veljen kanssa intiassa muutaman viikon, lyön vetoa että lahkolaiset eivät edes ole koskaan maistanut mitä on massaman kana, saatikko 1990 luvulla, koskaan käyneet missään, pieksämäkeä pidemmällä.

        Enkä minäkään ollut ensimmäisen lomamatkani tein vuonna 1988 kanarialle, muuhun ei olllut varoja, eikä pahemmin edes lomia, sitä ennen töissä toki olin mutta en miillä palkoilla menty merta edemmäs kalaan... ei ollut varaa yksin kertaisesti.

        Mutta ulkomailla olen ollut paljon, jo pentuna yksi kaksi kolme viikkoa lontoossa, kun pääsin faijan laivalla ilmaiseksi, asuin merimieskirkossa, sen ajan... olin neljä kesälomaani lontoossa opin siinä englannin lähes automaattisesti, kun matka kestää kaksi viikkoa, silloin ei ollut mitään tekemistä, niin kuuntelin eng. kielenkasettia...


    • Anonyymi

      Tuon intialaisen massamankanamiehen jutuista kun ottaa sadut pois, ei jää kuin suu auki.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe