G: Uusi koutsi

Vesku

Valitaampas uusi koutsi maajoukkueelle, tässä kotimaiset ehdokkaat.

1 "Zico" Hjelm
2 Keke
3 Malisen juha
4 Kampmanin hape
5 Hullu Pasi Rautiainen
6 Oma ehdokas

Ulkom. ehdokkaat

1 Gullit
2 Koeman
3 Mourinho
4 Dick Advokaat
5 Maldini
5 joku muu hollantilainen ?

9

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmos

siinäpä vasta ehdokas maajoukkueelle...

• Pulla

"Kotimaisista" jäi puuttumaan ainakin keke armstrong...

• Pulla
        Pulla kirjoitti:

"Kotimaisista" jäi puuttumaan ainakin keke armstrong...

sorry... hätäsesti luin, olihan se siellä...

• eteenpäin on menty

Antin kanssa Sveitsi-Itävalta EM 2008! ..tai jos nyt ei sinne niin ainakin vitoskoriin.

• De Livio senior

Maajoukkueen taustalle vain kovia ammattilaisia :
      Kari-Pekka Kyrö , Paavo M. Petäjä etc.
      Häikäisevät näytöt ja 'puhelahjat' riittää ..

• jep-p

ulkoimailta voisi seuraavan valmentajan valita!

• Samanlainen juupas jaapas-mies kuin Muurinenkin näköjään!
      On sitä mieltä lehtihaastattelussa että maajoukkueen päävalmentaja pitäisi vaihtaa.Mutta miten oli eilen kun toimii kommentaattorina niin kun Suominen kysyi mielipidettä asiaan niin uskaltanutkaan samaa asiaa ääneen!!
      Taisi mennä paskat housuun?!
      Ja siihen loppui oma Juha Malisen arvostus!!
      Olisi ehkä Martti Kuuselalle annettava uusi tilaisuus maajoukkueen peräsimessä..

• Legion Etrangere

suomalaiset.....ei ketään tai "suomalainen" Keke.
      ulkomailta löytyy kyllä italailaisia, ranskalaisia, saksalaisia jne.... ei välttämättä tarvitse olla megaluokan valmentaja koska pöllöliiton talous on kuralla...
      jos fyrkkaa olis niin miksei...Trapattoni,Dino Zoff tai vaikka Zeman.

• esa nyt on kesä

ulkomailta ei koutsia haeta, koska ulkomaisen koutsin palkkaaminen on niin paljon kalliimpaa.
      juha malista en itse haluaisi nähdä koutsina, sillä hän vaikuttaa itse sellaiselta ylioptimistiselta sokealta pöllöltä. hän kehuskeli jatkuvasti suomalaisia hollanti-ottelussa ja taisi unohtaa, että kumpi joukkue ottelua johtikaan. sen lisäksi hän kommentoi suomen pelaajatilannetta aika mielenkiintoisella tavalla. hän kertoi kuinka suomen ulkopuolella pelaa 200 suomalaista ja kuinka heistä on syytä rakentaa joukkue tai jotain vastaavaa. siis mitä? että maajoukkueeseen otettaisiin vain euroopalla pelaavia äijiä? ei taida malinen tietää, että kaikki suomen ulkopuolella pelaavat pelaajat eivät suinkaan ole parempia kuin veikkausliigassa pelaavat. päinvastoin. uskonkin suurimman osan olevan sellaisia, jotka eivät veikkausliigan kovimmissa joukkueissa edes avaukseen mahtuisi. eli jos malinen valittaisiin maajoukkueeseen, ei kovinkaan suurta vaihdosta joukkueeseen olisi tulossa jos vain ulkomaiden parhaimpia suomalaisia joukkueeseen valittaisiin. itse näkisin joitakin veikkausliigan pelaajia maajoukkueessa mielummin kuin joitakin kohtalaisia keskitason joukkueiden rivimiehiä jostain norjan liigan keskikastista.
      aijjai jos näkisimme rautiaisen valmentamassa maajoukkuetta. se voisi olla aika hullu kokeilu, mutta itse suosisin häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe