Mua ärsyttää HabonVihaajat!

Wendy!!!

Mua ärsyttää, kun tälle HabboHotel palstalle tulee joitain tyyppejä kirjottelemaan tälläsiä:
- Hei lapset, miten te jaksatte roikkua habossa?
- Habbo on ihan Per****tä!
- Habbo on ihan tyhmä!
Miten te jaksatte vaivautua?
En minäkään mikään HabboFani ole, mutta käyn habossa joskus.
Minusta on tyhmää, kun te tulette tänne valittamaan!

38

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on asiaa.

      Jos teitä ei kerran kiinnosta Habbo Hotel pätkääkään, niin miksi vaivaudutte tulemaan tänne? Jos ei kerran kiinnosta niin miksi sitten kirjoitatte tänne?

      • Koska tää on habbo-palsta, niin kai tänne nyt kirjotetaan jotain negatiivistakin siitä (oikein)

        Ei missään säännöissä ainakaan lue etteikö sais..... Ja jos me valitettais habosta jossain muualla ne siirrettäis tänne luultavasti :D


    • Belgarth13w

      Henkilökohtasesti mulla ei oo mitään habboa vastaan, Mutta inhoan jostain syystä niitä jotka luovuttavat rahansa habolle.

      • Synkroni

        Toiset tuhlaavat rahansa tikkareihin tms. toiset taas Habbo-kolikoihin.
        Eli jokainen tuhlatkoon omat rahansa ihan mihin haluaa. Lupa täytyy kysyä vain alle 15-vuotiaiden lasten vanhemmiltaan.


      • grind
        Synkroni kirjoitti:

        Toiset tuhlaavat rahansa tikkareihin tms. toiset taas Habbo-kolikoihin.
        Eli jokainen tuhlatkoon omat rahansa ihan mihin haluaa. Lupa täytyy kysyä vain alle 15-vuotiaiden lasten vanhemmiltaan.

        Ja toiset myöskin ostavat mieluummin vaikka oikeita huonekaluja samalla hinnalla, mitä saisi virtuaalista roskaa.
        Tulitko ajatelleeksi ennenkuin kirjoitit?


    • Arvaa mitä?

      Kyynel.

    • haista paska vitun neekeri

      jos sua ärsyttää ni vedä kätee! jos oot tyttö ni ime pilluu ja Get A LIFE! Habbo kallis. Elämä halpa!!!!!!!!

      • duvie-westcott

        XDDDDD


    • ghana
    • llooollleerroo

      Gangstawar \,,/

    • ärsyttää

      habon puolustelijat!!joten fuck off!

      • joku vaan...

        habbo on siis niis syvältä, että sitä ei saa kaivettua ulos ukkeli jolla os 2km pitkä käsi!!!
        habon pelaajien ja keksijöiden naamalle pitäis ruiskuttaa happoa!!!


      • Wendy!!!

        Tässä ei nyt ole kysymys puollustamisesta eikä vihaamisesta, vaan siitä, että miten te HabonVihaajat viitsitte tulla tänne Habbopalstalle kirjottelemaan kuinka tyhmä Habbo on?!
        Ja jotkut luovat hahmon Habboon ja rupeavat Habossa haukkumaan kuinka tyhmä Habbo on!
        En tajua sitä!
        Jos Habbo kerran on niin tyhmä paikka niin pysykää sitten muualla Habbo sivuilta ja palstoilta,
        Kiitos!


      • kackeliskickelis
        Wendy!!! kirjoitti:

        Tässä ei nyt ole kysymys puollustamisesta eikä vihaamisesta, vaan siitä, että miten te HabonVihaajat viitsitte tulla tänne Habbopalstalle kirjottelemaan kuinka tyhmä Habbo on?!
        Ja jotkut luovat hahmon Habboon ja rupeavat Habossa haukkumaan kuinka tyhmä Habbo on!
        En tajua sitä!
        Jos Habbo kerran on niin tyhmä paikka niin pysykää sitten muualla Habbo sivuilta ja palstoilta,
        Kiitos!

        He ovat oikeassa elämässä jotain nörttipentuja jotka ottavat päivittäin turpaansa. Sitten heidän pitää esittää kovista virtuaalihotelleissa, foorumeissa ja muissa internetin ihmeissä.


      • doinkki
        kackeliskickelis kirjoitti:

        He ovat oikeassa elämässä jotain nörttipentuja jotka ottavat päivittäin turpaansa. Sitten heidän pitää esittää kovista virtuaalihotelleissa, foorumeissa ja muissa internetin ihmeissä.

        oli hauskaa....ei tarvii olla nörtti et voi esittää kovaa jossain vittuvirtuaali maailmassa!kaikki habossa käyvät on nörttejä!!


      • Gaa
        doinkki kirjoitti:

        oli hauskaa....ei tarvii olla nörtti et voi esittää kovaa jossain vittuvirtuaali maailmassa!kaikki habossa käyvät on nörttejä!!

        Tunnustit siis juuri nörtteytesi kun olet internetissä.


      • mä sanonu
        Gaa kirjoitti:

        Tunnustit siis juuri nörtteytesi kun olet internetissä.

        et oon nörtti?Käy koulu loppuun ni osaat lukee kunnolla!


      • Gaa
        mä sanonu kirjoitti:

        et oon nörtti?Käy koulu loppuun ni osaat lukee kunnolla!

        Jos kaikki habboa käyttävät ovat teoriasi perusteella nörttejä, voisi joku myös sanoa että kaikki internetissä käyvät ovat nörttejä.


      • käyvät
        Gaa kirjoitti:

        Jos kaikki habboa käyttävät ovat teoriasi perusteella nörttejä, voisi joku myös sanoa että kaikki internetissä käyvät ovat nörttejä.

        vain pikkulapset ja jälkeenjääneet aikuiset...


      • Gaa
        käyvät kirjoitti:

        vain pikkulapset ja jälkeenjääneet aikuiset...

        No entäs suomi24 chat ja muut chatit. ne on samalla tavalla chatteja kuin habbokin joten kerro miksi niissä käyminen sitten ei olisi lapsellista saati koko internetin käyttö?


      • köh köh
        Gaa kirjoitti:

        No entäs suomi24 chat ja muut chatit. ne on samalla tavalla chatteja kuin habbokin joten kerro miksi niissä käyminen sitten ei olisi lapsellista saati koko internetin käyttö?

        suomi24 chatti on tarkotettu kaikillr ihmisille..toisin kuin habbo joka ei ole kaikille ihmisille..käykö habossa jotkut 60 vuotiaat ihmiset harrastamassa virtuaaliseksiä?ei käy!!ja yleensä chatteihin ei tarvitse käyttää rahaa että saa jotain pixeli paskaa!!


      • Gaa
        köh köh kirjoitti:

        suomi24 chatti on tarkotettu kaikillr ihmisille..toisin kuin habbo joka ei ole kaikille ihmisille..käykö habossa jotkut 60 vuotiaat ihmiset harrastamassa virtuaaliseksiä?ei käy!!ja yleensä chatteihin ei tarvitse käyttää rahaa että saa jotain pixeli paskaa!!

        perversseille pedofiileille habbohan on paratiisi koska se on täynnä 8-12v taaperoita joilta saa helposti huijattua yhteystiedot ja sopia jopa "tapaamisia". Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin alunperinhän kala oli tarkoitettu noin 14-25 vuotiaille ihan juttelupaikaksi vaan. Sitten teiniXpellet valtasivat hotellin ja keksivät alkaa kilpailemaan siitä kuka on "rikkain" huonekalujen määrän suhteen.Sulake huomasi että kakaroiden massatilaamisella tienaa paremmin kuin tavallisella chatilla ja näin oli HABBO hotel kultakala syntynyt.


      • asia
        Gaa kirjoitti:

        perversseille pedofiileille habbohan on paratiisi koska se on täynnä 8-12v taaperoita joilta saa helposti huijattua yhteystiedot ja sopia jopa "tapaamisia". Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin alunperinhän kala oli tarkoitettu noin 14-25 vuotiaille ihan juttelupaikaksi vaan. Sitten teiniXpellet valtasivat hotellin ja keksivät alkaa kilpailemaan siitä kuka on "rikkain" huonekalujen määrän suhteen.Sulake huomasi että kakaroiden massatilaamisella tienaa paremmin kuin tavallisella chatilla ja näin oli HABBO hotel kultakala syntynyt.

        on nyt sitte selvitetty!!


      • Unknown guy.
        joku vaan... kirjoitti:

        habbo on siis niis syvältä, että sitä ei saa kaivettua ulos ukkeli jolla os 2km pitkä käsi!!!
        habon pelaajien ja keksijöiden naamalle pitäis ruiskuttaa happoa!!!

        ...että ihan justiinsa mahan kohdalta repeän.
        Mitä järkeä on tulla valittamaan, että habbo hotel on kallis? Itse käyn habboa ja tienaan habbo tavarani itse.
        Ainoastaan yksi tekstari tilaus minulle riitti.
        Habbo hotel ei ole mikään massateinejen, lapsien ja ynnä muiden kokoontumis paikka haukkuma mielessä! Se on vain hupia, jota vaan eräät ei sitä tajua. ^^
        Haukkuvat noloksi jutuksi, mikä siinä muka noloa on? Aikuisiakin käy habbo hotellissa jos ette tienneet ja mikään apinointi paikka se ei ole.
        Ei se ole niin syvällä, se on vain korkealla.


    • Koodman

      Ne ovat ihania, kun ne leikkii.

    • .....

      Voi voi pikkuista nörttiä kun on suuttunut....

      • Wendy!!!

        Itsepähän sen sanoit!
        Ite oot kuitenkin joku pikku nörtti siel ruudun takana joka vaan esittää isompaa!
        JOs mä esim. vihaisin simssiä niin en tasan tarkkaan kävisi sims sivuilla toitottamassa sitä!
        Raukkamaista!


      • koodimestari
        Wendy!!! kirjoitti:

        Itsepähän sen sanoit!
        Ite oot kuitenkin joku pikku nörtti siel ruudun takana joka vaan esittää isompaa!
        JOs mä esim. vihaisin simssiä niin en tasan tarkkaan kävisi sims sivuilla toitottamassa sitä!
        Raukkamaista!

        Jokanen saa pitää mistä haluaa jos ei pidä habosta niin sitä ei sitte tartte haukkua sitä joka pitää habosta niin raukkamaista
        ja habbo on hyvä paikka. Ja vielä miettikää moiks kolet maksaa jonkunhan on pakko olla ohjelmoida habbokentät, kilpailut jne jne ja kyllä niittenki pitää saada voittoa.


      • Koodman

        En ole vihainen?


    • ketsueki

      Habbo Hotel ON PERSEESTÄ. Syvältä! typerä massateinien kokoontumis paikka jossa voivat uhota toisilleen!

      • Wendy!!!

        Ite oot syvältä, kun jaksat vaivautuu habbopalstoille missä on suuri joukko habbo faneja, kertomaan kuinka kamala paikka habbo on! Sä olet lapsellinen!


      • ketsueki
        Wendy!!! kirjoitti:

        Ite oot syvältä, kun jaksat vaivautuu habbopalstoille missä on suuri joukko habbo faneja, kertomaan kuinka kamala paikka habbo on! Sä olet lapsellinen!

        Kai mä sitten olen lapsellinen...
        Lapsen mielisyys on hyve kunhan ei liioittele...
        Ka pitää kai nyt tulla haukkuman habboa kun te typerät habon pelaajat niin välitätte siitä...

        Ps.Habbo on perseestä ja sinä myös ku noin kiintynyt oot siihen eikä mikään käännä mun mieltä (mielipuolista naurua)


    • lol

      habbo on nii lapsellinen! joku viel kehtaa maksaa siit!!! menkää itteenne ja miettikää!! ja blue-tree on varmaa 100-vuotias ja on tollane habbo friikki!!! miettikää????

      • Esci_93

        ... niin miksi te Habon vihaajat jaksatte tulla tänne Habon niin lapsellisille palstoille, jos habbo kerran on ihan p***a?


    • qwerty

      ..jotka ite käy laittamassa haukkumisia muiden palstoille.

      • Esci_93

        Mä en oo käyny haukkumassa muiden palstoilla ketään enkä mitään! Mix mä ottaisin tähän asiaan kantaa, jos kerran ite kävisin haukkumassa muita asiasta? En mä mikään tyhmä ole! =(


    • olipa kerran

      saa ihminen olla omaa mieltä ja saa se sanoo mitä on mieltä..

      • Esci_93

        ...siitä, että ärsyttää, kun habbo palstalla on tuhansia habbo faneja ja sitten sinne tulee myös tuhansia habon vihaajia kertomaan miten huono paikka habbo on! Se tässä nyppii! Voisivat mennä jonnekkin sellaiseen aiheeseen kirjoittelemaan viestejään mistä tykkää!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe