Onko käsitystä esim. AGA:n ja Woikosken vuokrahinnoista?
Nimittäin Messerillä nousi vuokra aivan hirveesti n.65% edellisvuoteen, nyt 91€/vuosi!!!!
Pullovuokrat
9
9849
Vastaukset
- Masa
Tänään tuli vuokrapullosta lasku AGA:lta ja kyseessä on 20 litran mig-suojakaasu,hinta 130 euroa vuodeksi!!!.Taidan mennä perumaan sillä alkaa olemaan aika järjetöntä.
- esa h
osta hyvä mies oma pullo katsastus maksaa n100 pintaan ja on voimassa 10 vuotta ja jos tyyhdyt käytään co2 voit täytätää pullon sammutin huollossa ja saat pullon nopiewmpaa käytöösi jopa samana päivänä. aga ei ennään yksityisten pulloja täytä nutta voi koski kylläkin
- IMP
esa h kirjoitti:
osta hyvä mies oma pullo katsastus maksaa n100 pintaan ja on voimassa 10 vuotta ja jos tyyhdyt käytään co2 voit täytätää pullon sammutin huollossa ja saat pullon nopiewmpaa käytöösi jopa samana päivänä. aga ei ennään yksityisten pulloja täytä nutta voi koski kylläkin
ei kyllä täytetä sitä Co2, tiedän että joissakin onnistuu, siinä olet oikeassa et sillai tulee halveimmaksi.
- IMP
hinta n.206€, kun toimipiste antaa 35% alennusta (Virhydro)
5 vuotta 220 ekee alennuksien kanssa.
voikoski aika lähellä samaa.- Timppa
Tietysti riippuu tarpeesta, mutta kun itte hitsailin satunnaisesti viikonlopun kerrallaan,
kävin hakemassa pullon konevuokraamosta.
Ei tietysti voinut hitsata aina kun olis tarvinnu, muttei joutopäivätkään maksaneet. - IMP
Messerin kaasut vuokralla ja maksatte vuoden kerrallaan pistäkää sähköpostia sinne Messerille, siitä voi olla hyötyä kaikille....
- säästäjiä
silloin kun itse ostin oman pullon niin vapaakirja 10 v. oli saman hintainen. nyt 10 v. päästä minulla on vielä pullo mutta ei rahaa, mutta vuokrapulon ostajalla ei ole pulloa eikä rahaa ja samanverran menny kummallakin rahaa,eli kumpi hävisi??
- hylkääjä
On myös tapauksia joissa oma pullo on hylätty.
Nuo omat, niinkuin muutkin pullot joutuu katsastamaa aika ajoin, ja jos pulloissa havaitaan jotain vikaa (korroosio yms.) pullo menee hylkyyn.
Itselläni on aga 5 vuoden vuokrapullo hintaa en muista, mutta on se huomattavasti edullisempi kuin
1 vuoden vuokra. Olisko jotenkin niin että uusiessasi kaksi kertaa 1 vuoden vuokrapullon niin saat jo 5 vuoden halvemmalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663