Pullovuokrat

IMP

Onko käsitystä esim. AGA:n ja Woikosken vuokrahinnoista?
Nimittäin Messerillä nousi vuokra aivan hirveesti n.65% edellisvuoteen, nyt 91€/vuosi!!!!

9

9902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

      Tänään tuli vuokrapullosta lasku AGA:lta ja kyseessä on 20 litran mig-suojakaasu,hinta 130 euroa vuodeksi!!!.Taidan mennä perumaan sillä alkaa olemaan aika järjetöntä.

      • esa h

        osta hyvä mies oma pullo katsastus maksaa n100 pintaan ja on voimassa 10 vuotta ja jos tyyhdyt käytään co2 voit täytätää pullon sammutin huollossa ja saat pullon nopiewmpaa käytöösi jopa samana päivänä. aga ei ennään yksityisten pulloja täytä nutta voi koski kylläkin


      • IMP
        esa h kirjoitti:

        osta hyvä mies oma pullo katsastus maksaa n100 pintaan ja on voimassa 10 vuotta ja jos tyyhdyt käytään co2 voit täytätää pullon sammutin huollossa ja saat pullon nopiewmpaa käytöösi jopa samana päivänä. aga ei ennään yksityisten pulloja täytä nutta voi koski kylläkin

        ei kyllä täytetä sitä Co2, tiedän että joissakin onnistuu, siinä olet oikeassa et sillai tulee halveimmaksi.


    • IMP

      hinta n.206€, kun toimipiste antaa 35% alennusta (Virhydro)

    • 5 vuotta 220 ekee alennuksien kanssa.
      voikoski aika lähellä samaa.

    • Timppa

      Tietysti riippuu tarpeesta, mutta kun itte hitsailin satunnaisesti viikonlopun kerrallaan,
      kävin hakemassa pullon konevuokraamosta.

      Ei tietysti voinut hitsata aina kun olis tarvinnu, muttei joutopäivätkään maksaneet.

    • IMP

      Messerin kaasut vuokralla ja maksatte vuoden kerrallaan pistäkää sähköpostia sinne Messerille, siitä voi olla hyötyä kaikille....

    • säästäjiä

      silloin kun itse ostin oman pullon niin vapaakirja 10 v. oli saman hintainen. nyt 10 v. päästä minulla on vielä pullo mutta ei rahaa, mutta vuokrapulon ostajalla ei ole pulloa eikä rahaa ja samanverran menny kummallakin rahaa,eli kumpi hävisi??

      • hylkääjä

        On myös tapauksia joissa oma pullo on hylätty.
        Nuo omat, niinkuin muutkin pullot joutuu katsastamaa aika ajoin, ja jos pulloissa havaitaan jotain vikaa (korroosio yms.) pullo menee hylkyyn.
        Itselläni on aga 5 vuoden vuokrapullo hintaa en muista, mutta on se huomattavasti edullisempi kuin
        1 vuoden vuokra. Olisko jotenkin niin että uusiessasi kaksi kertaa 1 vuoden vuokrapullon niin saat jo 5 vuoden halvemmalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe