Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lentoturma-selviytyjä Sami Saikkonen kävi kuoleman rajamailla: "Olin hirveän kauniissa paikassa"

Sami Saikkonen selviytyi vakavasta lentokoneonnettomuudesta. Saikkonen oli kolme vuotta sitten koululennolla, kun hänen oppilaansa sai sairauskohtauksen. Kone putosi, eikä Sami Saikkonen ehtinyt saada sitä hallintaan. Oppilas kuoli, ja Saikkonen joutui kahdeksaksi päiväksi tehohoitoon.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/lentoturma-selviytyja-sami-saikkonen-kuvailee-kavi-kuoleman-rajamailla-olin-hirvean-kauniissa?s24

19

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki urheilukanavat mm. (Mestarien Liiga, MM-Jääkiekko, Valioliiga, La Liiga, Bundesliiga, Liiga, Mestis ja paljon muuta.

      Tutustu: www.iptvsuomi.fi

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­y­m­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Eipä silti tainnut päästä air crash investigation jaksoksi.
      Nykyään kamerat on halpoja, eikä olisi mikään vaikeus laittaa kuvayhteyttä.

    • Anonyymi

      Juh
      Sami opettajana/ oppilas ohjaimissa.
      Samilla pimeni jne. Surullista.

    • Anonyymi

      Hän saa kiittää toipumisestaan Suomen terveydenhuoltoa joka toimii kun hätä on suurin eli erilaisissa onnettomuuksissa jotka menevät hätätapauksissa kaiken muun edelle.

    • Anonyymi

      Sami taas julkisuudenkipeä

      • Anonyymi

        Ja sinä kateellinen.


    • Anonyymi

      "Olin hirveän kauniissa paikassa"

      Minä olen ollut monena yönä unissani todella kauniissa paikoissa. Upeita naisia on myös usein. Kerrankin Li Andersson halusi minut väkisin sänkyynsä peiton alle. Li oli todella kuuma pakkaus.

      Hienoja unia nöäkee ihminen ihan normaalina arkipäivänäkin.

      • Anonyymi

        Saikkonen oli koomassa. Sinä vain nukkua torsotit rapulaisen unta.


    • Anonyymi

      Minä olin ufon kyydissä unessa.

    • Anonyymi

      Minä Panin hikistä lossimiestä Turun saaristossa,vai oliko se unta??työtön muurari.

      • Anonyymi

        Moukka💩


    • Anonyymi

      Uskon Saikkosen kertomukseen.
      Tuonpuoleinen on valon ja levon maailma.
      En ole mukavaa luettavaa tämä pilkkaviestien kirjoittelu, me kaikki joudutaan joskus sinne.

      • Anonyymi

        Rajan toisella puolella käyneiltä on sairanhoitajilla paljon viestejä.

        Ansionsa mukaan toisilla kauhukokemuksia.


    • Anonyymi

      Olisi hieno sellainen kokemus että pääsisi kuoleman pelosta.
      Vaikka olisi harhaa, ihan sama.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaisi vaikka harhanäky, että pääsisin kuolemanpelosta.

    • Anonyymi

      "Olin hirveän kauniissa paikassa"

      Veikkaisin, ettei se näyttänyt palstalta eikä S24:n huoneistoltakaan. Puhumattakaan firmaa pyörittävien ajatusmaailmasta. Se vasta kaukana on kaikesta kauneudesta.

    • Anonyymi

      Minäkin olen lentokoneella käynyt monissa hirveän kauniissa paikoissa.

    • Anonyymi

      et sami ollut missään...AIVOT on luonnon tietokone ,buuttaus tilanne...muistot.
      tehdyt asiat, kun synnyit ,,näit valon ,sairaaalanlamput,,,lapsuus pysyy muistissasi,
      kaikki....HYVÄT JA PAHAT ...ok

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe