Hahmon haavehahmotelma.

Anonyymi-ap

Eilen hahmolla oli keskusilmastointi talonsa alla ollen konehuone ja hän todisti konehuoneen valokuvaamalla tabletin.
Aiemmin hahmolla oli avomeba jossa koskaan ei ollut valokuvattuna haaveperheensä.
On hahmolla traktorikin ja lavapirssi valokuvia failissaan 16.000 vaan ei kulkuneuvoja kuvattuna kun haaveilluusioperhe iloisesti vilkuttaa.

Tänään minäminäminääÄäää aiheena seuraava.
Vaikka me oltiin lapsena köyhiä, me syötiin hyvin. Oli oma monipuolinen 2000m2 kasvimaa, josta tomaatit, kurkut, lantut, nauriit, raparperit, perunat jne. Itse duunattiin suolakurkutkin ja äiti oli innokas marjastaja.

Lihat, kanat, munat tuli mummolasta kuin myös ruisleivät. Myös joulukinkku oli mummolasta kotoisin, kun isäukko elävältä sialta riipaisi suolet pellolle.

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyrvånsyylån todisteet thaimaasta??? Helkama uuni ja laho rappu???

    • Anonyymi

      Katsotaanpas mitä kivaa stooria keksit tästä mööpelistä? https://aijaa.com/lnaxFa

      Kun olet hinnoista kuitenkin kiinnostunut, niin näiden laitteistojen hinnalla asennettuna saisi sellaiset 7kpl vaimosi Nissan Navaroita, joka on vuosimallia 2010.

      "Vihjailun" välttämiseksi laitoin kaapelin päälle passin.

      2010

      • Anonyymi

        Laita itsesi kuvaan passisoppauksen sijaan ja ota se kuva niin että mökkis näkyy myös,


      • Anonyymi

        Voi lapsi rakas, taas näet minut siellä missä en ole, tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun, en minä ole sinulta mitään todisteita edes pyytänyt, mutta tabletti on selvää kiinalaista halpatuontia, ja vientikiellossa euroopaan, ja usaan, komeita lienee kaapit, mööpelit, keskuspölynimurinkö hankit, ettei vaimon tarvitse siivota 300m2 sitä kahdeksan metriä korkea tilaa...

        Tiedän sen verran ilmasointilaitteista, eikä se ole paljon, että jokaisessa laitteessa on sama toimintaperiaate, olipa malli mikä tahansa, tai valmistaja, minulla on haier laitteet joka makkarissa, ja hatarin seinä tuulettimet muissa huoneissa.

        Jos sinulla on noin paljon kuutioita viilennettävänä, se maksaa aivan helvetisti, kun yksi kone jo aiheuttaa 500-800 kwh kulutuksen, aurinkoenergialla saat laskua hieman pienemmäksi, tuon hayier on muistaakseni 14.000-16.000 btuta.... se riittää 30-60m2 huoneen viilentämiseen, jos en menisi suomeen, olisin laittanut kennot katolle mutta osa masseista meni sairaalaan... joten tuo jäi suunnittelu asteelle, toistaiseksi.


      • Anonyymi

        Tuon meidän lapsuuden kasvimaan merkityksen tajusi vasta myöhään aikuisena. Lapsena sitä ajatteli että köyhät joutuu kasvattamaan itse ruokansa, kun ei ole sitä varaa kaupasta ostaa.

        Näinhän se asia olikin. Rahat oli aina mutsilta finaalissa, koska faija dokasi omansa viimeiset viisi vuottaan. Sossusta haettiin äitin kanssa kuponki jolla saatiin talvikengät haettua halpahallista.

        Aikuisena tajusin että se puhdas monipuolinen kotiruoka tarjosi hyvän ravinnon kasvuun ja kehitykseen. Siihen päälle se ettei meillä ollut autoa, teki sen että kunto kasvoi hyötyliikunnan myötä paremmaksi kuin useimmilla muilla ikäisilläni. Koulu-urheilussa olin aina ykkönen.

        Kasvua tuli muutenkin, sillä äitini ja siskoni olivat 152 senttisiä tappeja ja minä olen 188cm, broidi miltei samanmittainen. Suomen poikani ovat 192cm ja 180cm, tytär 170cm ja kaikki vahvoja, terveitä ja sporttisia.

        Äidin puolelta toki myös saaneet hyvät geenit. Siellä ei ryypätty eikä rähjätty ja urheilu, varsinkin hiihto ollut se heidän juttunsa aina.

        Ex-anoppi on viimeisen päälle kotitalousihminen ja erinomainen kotikokki, joka pistää pöydät koreaksi pienemmissäkin tilaisuuksissa, viimeksi pääsin pöytäänsä elokuussa.

        Minä, minä, MINÄ ja minun lapset, veljet, äiti ja anopit. Minun.

        2010


      • Anonyymi

        Senssu Pasanen pyyhkii paraikaa hikeä ensin hanurin välistä ja sitten otsalta, kun googlaa mitä vittuilua keksisi ilmastointimööpelistäsi ;) Onkohan se halpa vai huono vai molempia, vai onko se vain vihjailua koska perhe ei vilkuta sieltä ilmastointilaitteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsi rakas, taas näet minut siellä missä en ole, tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun, en minä ole sinulta mitään todisteita edes pyytänyt, mutta tabletti on selvää kiinalaista halpatuontia, ja vientikiellossa euroopaan, ja usaan, komeita lienee kaapit, mööpelit, keskuspölynimurinkö hankit, ettei vaimon tarvitse siivota 300m2 sitä kahdeksan metriä korkea tilaa...

        Tiedän sen verran ilmasointilaitteista, eikä se ole paljon, että jokaisessa laitteessa on sama toimintaperiaate, olipa malli mikä tahansa, tai valmistaja, minulla on haier laitteet joka makkarissa, ja hatarin seinä tuulettimet muissa huoneissa.

        Jos sinulla on noin paljon kuutioita viilennettävänä, se maksaa aivan helvetisti, kun yksi kone jo aiheuttaa 500-800 kwh kulutuksen, aurinkoenergialla saat laskua hieman pienemmäksi, tuon hayier on muistaakseni 14.000-16.000 btuta.... se riittää 30-60m2 huoneen viilentämiseen, jos en menisi suomeen, olisin laittanut kennot katolle mutta osa masseista meni sairaalaan... joten tuo jäi suunnittelu asteelle, toistaiseksi.

        Ei vuokra-asuntoihin vuokralainen asentele mitään ilmastointeja.

        Luuletko punkero että joku vieläkin uskoo sinun olevan eri henkilö Senssun kanssa? Käsi kädessä kuljette perässäni vinkuen kuin auton töytäisemä rakkikoira.

        Tabletti voi joo olla halpa mutta softa kannettavassa muodossa tuli sellaisena ja maksoi noin 900 euroa. Koko systeemi asennettuna maksoi noin seitsemän Navaranne verran.

        Jos et ole sattunut jo huomaamaan, niin minulla ei ole pikkurahan puutetta. Minun ei tarvitse tietää ilmastoinnista muuta kuin että se tuli Thaimaan parhaalta ja suurimmalta alan firmalta 15 vuoden takuulla kaikille komponenteille että asennukselle.

        Se on vähän eri juttu kuin se sinun vuokrakopin kiinalainen pikkuinen pönttö ja ulkona rämisevä "porpeli", jos saan lainata Senssusi lukihäiriötä. Hän kun sääti "supervesijettien porpelien siivet kisakuntoon" Phuketin huvilallaan, jossa savusauna.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vuokra-asuntoihin vuokralainen asentele mitään ilmastointeja.

        Luuletko punkero että joku vieläkin uskoo sinun olevan eri henkilö Senssun kanssa? Käsi kädessä kuljette perässäni vinkuen kuin auton töytäisemä rakkikoira.

        Tabletti voi joo olla halpa mutta softa kannettavassa muodossa tuli sellaisena ja maksoi noin 900 euroa. Koko systeemi asennettuna maksoi noin seitsemän Navaranne verran.

        Jos et ole sattunut jo huomaamaan, niin minulla ei ole pikkurahan puutetta. Minun ei tarvitse tietää ilmastoinnista muuta kuin että se tuli Thaimaan parhaalta ja suurimmalta alan firmalta 15 vuoden takuulla kaikille komponenteille että asennukselle.

        Se on vähän eri juttu kuin se sinun vuokrakopin kiinalainen pikkuinen pönttö ja ulkona rämisevä "porpeli", jos saan lainata Senssusi lukihäiriötä. Hän kun sääti "supervesijettien porpelien siivet kisakuntoon" Phuketin huvilallaan, jossa savusauna.

        2010

        PS: Meillä tulee päiväsaikaan 90% sähköstä aurinkosähkönä. Olen laskenut että laitteet ovat jo maksaneet itsensä takaisin.

        Kastelun sähkö tulee 100% auringosta ja on täysin automatisoitu. Se ottaa huomioon lämpötilat ja sademäärät ja seuraa pitkälläkin aikavälillä muutoksen tarpeita.

        Etkös sinä haaveillut että laitat vaimon Suomessa poimimaan marjoja? Mites se käy yksiin sen kanssa kun vaimosi on vaikean fibromyalgian vuoksi sairaseläkkeellä, että hän koleassa Suomessa menee könyämään metsikköön ämpärin kanssa?

        Sehän on vihoviimeinen duuni fibrosta kärsivälle. Taidat heitellä aivan hatusta noita tarinoitasi ja en usko että vaimosi on niin hullu että lähtisi kanssasi Suomeen.

        Sitäpaitsi et ole laittanut aikoihin yhtään kuvaa joka kertoisi sinun olevan enää Thaimaassa ja tässä kuussahan sinun piti Suomeen matkata.

        Mitään Senssua ei ole olemassa.

        2010


    • Anonyymi

      Asiallinen keskusilmastointi MUTTA ei sitä saa asentaa kellariin....

      Katolle on paras paikka tai varjoon talon sivuun. Bisneksissä 90% aina katolla.

      Se tuottaa paljon kosteutta ja sen pitää saada raikasta ilmaa koske se menee sisätiloihin. Kuka kellarin hajuja haluaa hengittää?

      Olen tehnyt 2kpl ko juttuja joten on kokemusta. Taloni oli "vain" 230m2.

      • Anonyymi

        Ja taas yksi tietäväinen kahden jutun asiantuntijana.
        Kellarin hajuja.... Ja juttu katolle.... Kyllä tosiaan, niinhän ne Rakkaiden jutut.
        Ilmastointikoje, ilmanvaihtokojeisto, saa sisäänpuhallettavan ilman kanavaa myöden, ei siis ota asuintiloihin puhallettava ilmaa oman sijaintinsa tiloista.
        On olemassa ulkoyksikkö, jonka sijainti kuten mainitsit, eikä se todellakaan ole Dillen kertoman mukaan äänieristetyssä kopissa talon alla.
        Opiskelkaa rakkaat Googlenne ja palatkaa astialle viisastelemaan tietäväisiä sen jälkeen.
        Vielä tuohon että tyttö jäähdyttää 350 neliötä on hyvä laskea kuutiot ja selvittää tarpeellisen kojeen koko ja kapasiteetti, ei ihan pieni ole se mylly.... Jota ei voi räps ja räps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas yksi tietäväinen kahden jutun asiantuntijana.
        Kellarin hajuja.... Ja juttu katolle.... Kyllä tosiaan, niinhän ne Rakkaiden jutut.
        Ilmastointikoje, ilmanvaihtokojeisto, saa sisäänpuhallettavan ilman kanavaa myöden, ei siis ota asuintiloihin puhallettava ilmaa oman sijaintinsa tiloista.
        On olemassa ulkoyksikkö, jonka sijainti kuten mainitsit, eikä se todellakaan ole Dillen kertoman mukaan äänieristetyssä kopissa talon alla.
        Opiskelkaa rakkaat Googlenne ja palatkaa astialle viisastelemaan tietäväisiä sen jälkeen.
        Vielä tuohon että tyttö jäähdyttää 350 neliötä on hyvä laskea kuutiot ja selvittää tarpeellisen kojeen koko ja kapasiteetti, ei ihan pieni ole se mylly.... Jota ei voi räps ja räps.

        Tytöllä koje joka vaihtaa siis vuorokaudessa ilmaa 13.000 kuutiota, mikäli edes junttilan normien mukainen.
        Huonekorkeus keskiarvoksi asetin 3 metriä, koska on myös olohuone 8 metrin huonekorkeudella, johon mahtuu 🏡


    • Anonyymi

      Tälläisia asensin 2kpl katolle. Toimi hyvin!

      https://www.steephillequipment.com/listings/4042570-used-lennox-lgh120h4m-gas-electric-rooftop-hvac-unit

      • Anonyymi

        Mahtavaa, todella hienoa, eikä painoakaan kuin rapiat 9.000 kiloa. Junttilan tehokkain mylly, nyt kyllä 🤡 jäi ihan 👿


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe