Nainen kuinka monta vuotta

Anonyymi-ap

Mies voi olla sinua vanhempi eli rakastut oikeasti ja mies sinuun niin kuinka paljon vanhempi mies voisi olla mutta sen iän ylitettyä sanot nou thänks ja valitset nuoremman vaik se ei niin kiva olisikaan eli mikä on miehellä max ikä

36

359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota on hieman vaikea arvioida, mutta sanoisin sellainen noin kymmenisen vuotta vanhempi on maksimi. Itse olen 24v niin ehkä 34v voisi olla ihan fine, tämä riippuu tottakai ihmisestä itse paljon.

      • Anonyymi

        Miten töissä

        Onko rauhallista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten töissä

        Onko rauhallista

        En ole nyt töissä.


      • Anonyymi

        Mutta mitä jos rakastut 42 tai 51v mieheen ja tiedät se mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen elämäsi nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä jos rakastut 42 tai 51v mieheen ja tiedät se mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen elämäsi nainen

        En näe sitä kovin paljon mahdollisena, enkä oikein osaa kuvitella. Helposti voi tulla suuren ikäeron takia ns. isä-vibat, ne ainakin mulla sitten latistaa ne romanttiset ajatukset, mikäli sellaisia on kehittynyt.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tuskin 10 vuotta vanhempaa, olis muuten jo ihan pappa. Näin kun leikin vain ajatuksella. 58-vuotias on jo paljon ikääntymisessä pidemmällä, kun minä 48-vuotias.

      Jasu

      • Anonyymi

        Vai onko se nyt niin kauhea ikä ero enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko se nyt niin kauhea ikä ero enään

        On se mulle. Mä olen vielä virkeä, enkä todellakaan minkään harmaa hapsisen hoitotäti tai hänen lastenlapsien.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mulle. Mä olen vielä virkeä, enkä todellakaan minkään harmaa hapsisen hoitotäti tai hänen lastenlapsien.

        Jasu

        Tää on sangen hyvä näin, että mies on sen n. 9 vuotta nuorempi. Hänkään kun ei meinaa pysyä tahdissa mukana. Hitaampi liikkeissään ja vähän dieseli.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on sangen hyvä näin, että mies on sen n. 9 vuotta nuorempi. Hänkään kun ei meinaa pysyä tahdissa mukana. Hitaampi liikkeissään ja vähän dieseli.

        Jasu

        Mulle olis tuskaa muutenkin itseäni reilusti hitaampi tai kömpelömpi kumppani. Joka ei jaksa mitään tai enää taivu mihinkään. Huh huh.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle olis tuskaa muutenkin itseäni reilusti hitaampi tai kömpelömpi kumppani. Joka ei jaksa mitään tai enää taivu mihinkään. Huh huh.

        Jasu

        Kämmenet lattiaan polvet suorina?

        (minulla onnistuu)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kämmenet lattiaan polvet suorina?

        (minulla onnistuu)

        Onnistuu mullakin. 🙂👍

        Kävelykin siinä asennossa.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu mullakin. 🙂👍

        Kävelykin siinä asennossa.

        Jasu

        Ilmeisesti onnistuu myös kämmenen selkäpuoli lattiaan, siten että ranne on kokonaan käännettynä.
        Minullakin onnistuu.

        Kävelyä en ole testannut, eikä tässä mahdu sitä testaamaankaan (tietokonenurkkaukseni on ahdas).

        Minusta on omituista, että jotkut jähmettyvät vuosien varrella, sillä itse en ole havainnut tilanteessa oikeastaan mitään suurempaa eroa.
        (paitsi, ettei nilkka enää mene niskan taakse, mutta silloin joskus teininä sekin onnistui vasta kun sitä oli riittävästi harjoitellut (ja laihempikin pitäisi nyt olla).
        Useampi kaverini on todennut olevansa selvästi vähemmän notkea kuin ennen, mutta ilmeisesti niillä on eri geenit.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ilmeisesti onnistuu myös kämmenen selkäpuoli lattiaan, siten että ranne on kokonaan käännettynä.
        Minullakin onnistuu.

        Kävelyä en ole testannut, eikä tässä mahdu sitä testaamaankaan (tietokonenurkkaukseni on ahdas).

        Minusta on omituista, että jotkut jähmettyvät vuosien varrella, sillä itse en ole havainnut tilanteessa oikeastaan mitään suurempaa eroa.
        (paitsi, ettei nilkka enää mene niskan taakse, mutta silloin joskus teininä sekin onnistui vasta kun sitä oli riittävästi harjoitellut (ja laihempikin pitäisi nyt olla).
        Useampi kaverini on todennut olevansa selvästi vähemmän notkea kuin ennen, mutta ilmeisesti niillä on eri geenit.

        Juu, aika monella iäkkäämmällä miehellä alkaa olla pahinta kuiteskin asennejäykkyys ja uusien asioitten suhteen sangen kömpelöä. 🙂

        Puhumattakaan elintasovatsasta.

        Jasu


      • Anonyymi

        Samoin. Ennemmin nuorempi kuin lähempänä 60. Joutuisi hoitamaan sellaista kohta. Itse vast 47


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, aika monella iäkkäämmällä miehellä alkaa olla pahinta kuiteskin asennejäykkyys ja uusien asioitten suhteen sangen kömpelöä. 🙂

        Puhumattakaan elintasovatsasta.

        Jasu

        Kutsun omaani munkkivarastoksi.
        (tosin se on nyt hiukan niukempi, mutta lisää saisi hävitä)


    • Anonyymi

      Aina jaksaa huvittaa nämä ikäjutut. Aivan kun se mitään kertoisi, jos jollain on pari ryppyä enemmän. Ihmisissä on erittäin paljon eroja ja mitä enemmän ikää tulee, erot vain kasvavat. Joku monta kymmentä vuotta vanhempi mies tai nainen voi olla viriilimpi ja energisempi ja aikaan saava. Kaikesta huvittavinta on laittaa ihmiset nippuun iän perusteella, se ei tosiaan kerro mitään muuta kun ajattelun kapeudesta.

    • Anonyymi

      Paha sanoa, kun ei ole tullut kaikkia maailman miehiä tavattua. Mä en ihastu ikään vaan ihmiseen ja persoonaan. Yleisesti ottaen eri sukupolveen kuuluvat tuppaavat olemaan jossain määrin eri aaltopituudella ja sen "sukupolven" voi karkeasti määritellä johonkin yli +-15 vuotta. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että minulla olisi toisen kanssa juuri mitään yhteistä noin isolla ikäerolla.

      Periatteen tasolla mä oken itse ajatellut ikäeron +-10 vuotta olevan on. Käytännössä mö en kuitenkaan ole vielä tavannut yhtään itseäni yli 5 vuotta vanhempaa miestä, jonka kanssa mulla olisi juuri mitään yhteistä. Se ei tarkoita, etteikö joku poikkeusyksilö voisi jostain löytyä.

      Noin yleisesti ottaen en koskaan aseta ikää muiden ominaisuuksien edelle.

    • Anonyymi

      No ei kai se ikää katso, jos molemmat oikeasti rakastuu? Mun mielestä se, että tunne on molemminpuolinen on kaikista tärkeintä, mutta ehkä joku yli 10 v. alkaa olemaan vähän liikaa.

      Riippuu varmasti siitä minkä ikäisiä molemmat ovat. Joskus parikymppisenä tuolla on aika iso merkitys vielä, mutta joskus keski-ikäisenä ei niinkään. 🤔

      • Anonyymi

        Minusta taas tuntuu, että keski-ikäusenä vaan korostuu tuo heikkokuntoisuus ja asenne ongelmat, toinen kun on kymmenen vuotta vanhempi, niin hänkin alkaa olla jo eri ikääntymisvaiheessa kun nuorempi.

        Keski-iässä muutokset etenee kovempaa vauhtia. Nimenomaan ne ikääntymiseen liittyvät ja erot tulee herkemmin näkyviin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että keski-ikäusenä vaan korostuu tuo heikkokuntoisuus ja asenne ongelmat, toinen kun on kymmenen vuotta vanhempi, niin hänkin alkaa olla jo eri ikääntymisvaiheessa kun nuorempi.

        Keski-iässä muutokset etenee kovempaa vauhtia. Nimenomaan ne ikääntymiseen liittyvät ja erot tulee herkemmin näkyviin.

        Jasu

        Jotenkin kaikki liki kuuskymppiset miehet mitä on vastaan tullut, vaikuttaa jo niin paljon fyysisesti ja eritoten henkisesti vanhemmille, etten tunne ollenkaan kuuluvani samaan heimoon.

        Ikäisissänikin näkee jo niin käppänöityneitä miehiä, että hirvittää.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että keski-ikäusenä vaan korostuu tuo heikkokuntoisuus ja asenne ongelmat, toinen kun on kymmenen vuotta vanhempi, niin hänkin alkaa olla jo eri ikääntymisvaiheessa kun nuorempi.

        Keski-iässä muutokset etenee kovempaa vauhtia. Nimenomaan ne ikääntymiseen liittyvät ja erot tulee herkemmin näkyviin.

        Jasu

        Noo, voihan se olla. Olen vain kuvitellut niin, että mitä enemmän ikää molemmilla ja sitä myötä elämänkokemusta, niin sillä ei ole merkitystä.

        Ei mulla ole kokemusta kovin paljon vanhemmista miehistä. Aika samaa ikäluokkaa on ollut ne, joista olen ollut kiinnostunut.

        En tiedä miksi otit tuon heikkokuntoisuuden puheeksi vai puhutko vain yleisesti? Heikkokuntoisuudesta ei ainakaan mun kohdalla voi puhua. Olen maratoonari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, voihan se olla. Olen vain kuvitellut niin, että mitä enemmän ikää molemmilla ja sitä myötä elämänkokemusta, niin sillä ei ole merkitystä.

        Ei mulla ole kokemusta kovin paljon vanhemmista miehistä. Aika samaa ikäluokkaa on ollut ne, joista olen ollut kiinnostunut.

        En tiedä miksi otit tuon heikkokuntoisuuden puheeksi vai puhutko vain yleisesti? Heikkokuntoisuudesta ei ainakaan mun kohdalla voi puhua. Olen maratoonari.

        Otin sen puheeksi, koska aika monet antaa itsensä rapistua fyysiseltä kunnoltaa keski-iässä, jotkut jo nuirena ei viitti tehdä mitään millä keho pysyisi kunnossa. Edes arkiliikuntaa.

        Sitten keski-iässä alkaa olla jo vaikka miten eltaantuneita myös huonojen elintapojen myötä. Mässyn mässyn ja alkoholin vaikutukset oikeen pomppaa silmille.

        Hyvä sinä. 🙂👍

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että keski-ikäusenä vaan korostuu tuo heikkokuntoisuus ja asenne ongelmat, toinen kun on kymmenen vuotta vanhempi, niin hänkin alkaa olla jo eri ikääntymisvaiheessa kun nuorempi.

        Keski-iässä muutokset etenee kovempaa vauhtia. Nimenomaan ne ikääntymiseen liittyvät ja erot tulee herkemmin näkyviin.

        Jasu

        Lisään:
        Mua jäi vaivaamaan tuo asenneongelma-asia. Miten olet kokenut, että juuri keski-ikäinen on asenneongelmainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin sen puheeksi, koska aika monet antaa itsensä rapistua fyysiseltä kunnoltaa keski-iässä, jotkut jo nuirena ei viitti tehdä mitään millä keho pysyisi kunnossa. Edes arkiliikuntaa.

        Sitten keski-iässä alkaa olla jo vaikka miten eltaantuneita myös huonojen elintapojen myötä. Mässyn mässyn ja alkoholin vaikutukset oikeen pomppaa silmille.

        Hyvä sinä. 🙂👍

        Jasu

        Keski-iässä oikein korostuu miten on eletty. Siksi se on isolla osalla se ikä, jolloin hyytyy ja menee rimaa hipoen vähän kaikki arjen jaksaminen.

        Ei hitto vieköön.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään:
        Mua jäi vaivaamaan tuo asenneongelma-asia. Miten olet kokenut, että juuri keski-ikäinen on asenneongelmainen?

        Eri aikakauden ihmisillä on asenneongelmia paljon, sen huomaa kun on nuorten parussa töissä. Ihan erilaisia ihmisiä kasvaa nykynuorissa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-iässä oikein korostuu miten on eletty. Siksi se on isolla osalla se ikä, jolloin hyytyy ja menee rimaa hipoen vähän kaikki arjen jaksaminen.

        Ei hitto vieköön.

        Jasu

        Mää luulen, että tuo on siitä kuinka aktiivinen on vaikka työajalla ja miten paljon liikkuu vapaa-ajalla sen lisäksi.

        Kyllähän talvella ihmiset varmaan vähemmän ainakin ulkoilee, mutta ai että, kun kevät tulee. Kyllä maistuu taas töppönen toisen eteen.

        Nollaviiskakstoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri aikakauden ihmisillä on asenneongelmia paljon, sen huomaa kun on nuorten parussa töissä. Ihan erilaisia ihmisiä kasvaa nykynuorissa.

        Jasu

        On paljon tabuja vielä alle 2000-luvun ihmisissä havaittavissa. Luuloja vailla tietoa. Mitkä vaikuttaa asenteisiin ongelmallisesti. Jahka vanhat kääkät kuolee, saattaa yleinen ilmapiiri vähän avartua.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää luulen, että tuo on siitä kuinka aktiivinen on vaikka työajalla ja miten paljon liikkuu vapaa-ajalla sen lisäksi.

        Kyllähän talvella ihmiset varmaan vähemmän ainakin ulkoilee, mutta ai että, kun kevät tulee. Kyllä maistuu taas töppönen toisen eteen.

        Nollaviiskakstoista

        Juu, varmasti. Mutta oon pannut merkille, että minkä nuoruus vielä kehossa armahtaa, niin keski-iässä ei enää, vaan korostuu oikein se miten on elänyt.

        Näkyy isommin erot mm. ulkonäössä. Voinnissa, niin pään kuin kehonkin.


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, varmasti. Mutta oon pannut merkille, että minkä nuoruus vielä kehossa armahtaa, niin keski-iässä ei enää, vaan korostuu oikein se miten on elänyt.

        Näkyy isommin erot mm. ulkonäössä. Voinnissa, niin pään kuin kehonkin.


        Jasu

        Mä oon aina sairastellut, mutten ikinä vaan olla möllöttönyt. Enkä dokaillut, enkä lopettanut fyysisesti rasittamasta kehoani ja nyt huomaan ikäisissäni ja nuoremmissakin jo eroja. Minkä fyysiset sauraudet mulla hidastaa, niin kunto on silti hyvä ja lihakset jaksaa. Iho ei ole lurpahtanu, eikä psyykekään levinny.

        Tuntuu oahalle nöhdä koulukamuja jotka on jo ihan caput ja kuin ikäloppuja. He oli terveitä, mutta nyt sauraampua ja kehnompi kuntousia kun mä. Saati ne itteäni vanhemmat mitä tulee vastaan, harva on edes yhtä jaksava kun minä. Mikä järkyttää minua.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon aina sairastellut, mutten ikinä vaan olla möllöttönyt. Enkä dokaillut, enkä lopettanut fyysisesti rasittamasta kehoani ja nyt huomaan ikäisissäni ja nuoremmissakin jo eroja. Minkä fyysiset sauraudet mulla hidastaa, niin kunto on silti hyvä ja lihakset jaksaa. Iho ei ole lurpahtanu, eikä psyykekään levinny.

        Tuntuu oahalle nöhdä koulukamuja jotka on jo ihan caput ja kuin ikäloppuja. He oli terveitä, mutta nyt sauraampua ja kehnompi kuntousia kun mä. Saati ne itteäni vanhemmat mitä tulee vastaan, harva on edes yhtä jaksava kun minä. Mikä järkyttää minua.

        Jasu

        Tulihan paljon kirjotusvirheitä. Hups. 😂

        Vaan nyt lähden vielä takapihalle haravoimaan, ennen pimiää. Tsau. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan paljon kirjotusvirheitä. Hups. 😂

        Vaan nyt lähden vielä takapihalle haravoimaan, ennen pimiää. Tsau. 🙂

        Jasu

        Hyvät illanjatkot sinnekin.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa kun en tiedä haluanko parisuhdetta minkään ikäisen kanssa välttämättä. Ehkä max joku 7 vuotta vanhempi. Oon siis 32 itse.

    • Anonyymi

      Toi 50-60 voi olla kyllä aika asenne ongelmainen. Haluaa aivan eri asioita kuin 30 vuotias. Siinä sitten toisen elämää pidättelemään vaikka mitä lupaisi. Seuraava on kuitenkin jo 70 ja sitte se vie ja kovaa.

    • Anonyymi

      10 v vanhempi 😍

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe