En koskaan

Anonyymi-ap

Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta.
Jos nämä asiat uskot ja luotat sen verran niin olen kiitollinen.

50

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu no hard feelings

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­­y­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Toivon sulle kaikkea hyvää elämääsi

      • Anonyymi

        Kyka👎👎👎


      • Anonyymi

        Toivotatko kaikille kaikkea hyvää elämäänsä ja kaikkiin tämäntyylisiin aloituksiin? Lie sulla jotain omantunnontuskia sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotatko kaikille kaikkea hyvää elämäänsä ja kaikkiin tämäntyylisiin aloituksiin? Lie sulla jotain omantunnontuskia sitten?

        Jos olisikin häneltä? En mä tule ikinä kellekkään ainakaan mitään pskaa hänestä sanomaan ja hyvää toivon. Olisin halunnut enemmän mutta enhän minä voi toisen syliin hypähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisikin häneltä? En mä tule ikinä kellekkään ainakaan mitään pskaa hänestä sanomaan ja hyvää toivon. Olisin halunnut enemmän mutta enhän minä voi toisen syliin hypähtää.

        Hyvin voit hypätä mun syliin mies. Jos olet hän. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voit hypätä mun syliin mies. Jos olet hän. 😍

        Hauska. Olet selvästikin tomera nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotatko kaikille kaikkea hyvää elämäänsä ja kaikkiin tämäntyylisiin aloituksiin? Lie sulla jotain omantunnontuskia sitten?

        Aika villejä johtopäätöksiä olet yrittänyt taas tähän yhden miehen yksinpuheluun taikoa🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska. Olet selvästikin tomera nainen.

        Ja sinä yksin kirjoitteleva mies läpinäkyvä


    • Anonyymi

      Höpö höpö.

    • Anonyymi

      Täällä voi kirjoitella kuka tahansa.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä menee? Miksi sinua kiinnostaa, jos se joku luulisi sinun pilkanneen häntä? Toisaalta kyllä aika hienoa, että kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle

        Eli huutelet sekä sweet nothingeja että herjaa eetteriin


    • Anonyymi

      Kuulin jo kaveriltasi ajatuksiasi minusta.

    • Anonyymi

      Voisin omia tämän itsekkäästi ihan vain omaksi helpotuksekseni.

    • Anonyymi

      Taasko sä perut kaikki aiemmat ränttäyksesi..

      • Anonyymi

        Joko sinä olet ajatellut perua perättömät puheesi sos.paattispiirteinen? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinä olet ajatellut perua perättömät puheesi sos.paattispiirteinen? Sivusta

        En puhu perättömiä, vain faktoja, ja sekös sua ärsyttää kun susta niitä kyseenalaisia totuuksia löytyykin pilvin pimein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu perättömiä, vain faktoja, ja sekös sua ärsyttää kun susta niitä kyseenalaisia totuuksia löytyykin pilvin pimein

        Minustako löytyy kyseenalaisia faktoja pilvin pimein ja joka lähtöön ja tunnelmaan? Hienoa jos koet koostavasi niitä anonyymilta palstalta kenen tahansa kirjoituksista, etkä esim mistään tosiasiallisesta. Kerro nyt ihmeessä tarkemmin jos kerran niin hyvin tiedät kenelle vastaat ynnä muuta


    • Anonyymi

      En luota palstan perusteella yhtään kehenkään. Harva täällä on tosissaan.

      • Anonyymi

        Käyt onttoa vuoropuhelunyritelmää trollaavan äijän kanssa tämän tästä etkä erota nyanssin nyanssia notta


    • Anonyymi

      Olen taipuvainen uskomaan, että hän on varsin korrekti ihminen. Suuttuneena voi sanoa pahastikin, mutta tuskin kovin alatyylisesti. Pääosin en usko hänen haukkuvan ihmisiä missään.

    • Anonyymi

      Hyvä yötä

      • Anonyymi

        Öitä


      • Anonyymi

        Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla kiitollinen. Uskon kaiken, mitä hän sanoo. Mitä syytä olisi minulle valehdella. Little old me. (taylor swift)

    • Anonyymi

      Jotain kuitenkin teit, kun asemani loi ilmeiset edellytykset kaikkeen tuohon kuviteltavissa olevaan. Lupasit liikoja tai et miettinyt loppuun asti. Saatan ymmärtää että kiusaus oli suuri sillä en ollut aivan oma itseni. Mutta et tarvinne enää minun palveluksiani joten luvassa ei ole kiusallisia hetkiä. Tulen muistamaan tämän kuitenkin, kaikessa kaksijakoisuudessaan. Hyvää ja pahaa ja niin poispäin.

    • Anonyymi

      Selkeesti on syytä pahoitella kun tuommosen aloituksen teit, palaako muisti pätkittäin vai mikä 😄

    • Anonyymi

      Varsinaisesti en ole tehnyt mitään noista. Pahasti olen kyllä sanonut. Kiusaamiseen osallistumisesta ja joistakin kavereistaan vielä pahemmin. A- ja T-naisesta. Eihän jän tiennyt, mitä tapahtui, mutta silti koin sen puolueellisena. Varmasti on ollut loukkaavaa. Tarkoitin mitä sanoin. Olisi vain pitänyt osata sanoa fiksummin. Paljon fiksummin.
      Mitä kyseisiin rouviin tulee, ehkä minulla on joskus kyseenalainen ilo heidät kohdata. Ja silloin ei ole kivaa kenelläkään. Tämä ei ole uhkaus, se on lupaus.

    • Anonyymi

      Mä uskon sua.

      • Anonyymi

        Mäen Usko.


    • Anonyymi

      Pellossa nyt

      • Anonyymi

        Pohjosen poika


    • Anonyymi

      Miksi olisit niin tehnyt? Kummallista nostaa koko asia esille jos ei pidä toista jotenkin naurettavana.

    • Anonyymi

      Miksi tämä on tärkeää?

    • Anonyymi

      eli juuri nuo asiat olet tehnyt.

      • Anonyymi

        Niin sama mitä tänne yrittää ystävällisesti kirjoittaa. Huomannut että kaikki käännetään väkisin negatiiviseen muotoon. Aika huvittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sama mitä tänne yrittää ystävällisesti kirjoittaa. Huomannut että kaikki käännetään väkisin negatiiviseen muotoon. Aika huvittavaa.

        Pystyisitkö kertomaan jotain vinkkiä kelle menee?


    • Anonyymi

      Viimeistä vappua. Tänä vuonna.

    • Anonyymi

      No en tiedä en halua tuollaisia miettiä hänestä. Haluan pitää sydämessa rakkauden hänen silmiinsä ja sieluunsa ja ulkokuoreensa ja olemukseensa ja siihen, että näyttää väsyneeltä, mutta sinnittelee ja kaikkeen. Ei minua edes kiinnosta naureskelut tai arvioinnit. Uskon, että hän on tarpeeksi hyvä ihminen - rakkauden arvoinen.

    • Anonyymi

      En ole ajatellut tuollaisia sinusta, minä vain halusin sinua.

    • Anonyymi

      Et, olet liian hyvä ihminen moiseen.

      Mutta miksi kärsin silti niin paljon?

    • Anonyymi

      Mitä noilla ny on kenellekään merkitystä mihinkään suuntaan etkö ol kuulluna sanontaa jot se parhaiten nauraa jok viimoseks nauraa eikä sodassakaan yksittäisen taistelun voittamisella ole mitään merkitystä koska todellinen voittaja on se joka sodan voittaa

    • Anonyymi

      Jaa... entä nyt?

    • Anonyymi

      Et koskaan?

    • Anonyymi

      Tierkdä tai tiedät mikä on h8mma?
      Siitä on puhuttu varmaan muutaman kerran?
      Että näin on.

    • Anonyymi

      Mikään ei muutu napit auki palkasta

    • Anonyymi

      Sehän se jäi mieleen ei muuksi muutu

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe