Yli-Iin Pahkakosken UFOT vuonna 1979

Anonyymi-ap

Merkittävimpiin suomalaisiin UFO-havaintoihin lukeutuu 19.3.1979 Yli-Iin Pahkakosken voimalaitoksella tehty erittäin pitkäkestoinen havainto voimakkaista punaisista valoesineistä, jotka olivat kiekonmuotoisia ja leijailivat voimalaitoksen tuntumassa. Esineitä havaittiin 14 tai 15 kappaletta. Esineet liikehtivät ja olivat välillä paikallaan voimalaitoksen tuntumassa yli neljän tunnin ajan, jonka jälkeen ne vähitellen lähtivät pois, liikkuen länteen. Havaitut esineet jäivät tunnistamattomiksi.

Yllä oleva on ote eräästä UFO-kirjasta.

Venäjällä oli myös samoina vuosina havaintoja joissa nähtiin suuria määriä punaisena hohtavia UFO-aluksia ja todistajina oli paljon ihmisiä joista osa on vielä elossa ja heitä on haastateltu. Youtubessa on joissakin venäläisiä UFO:ja käsittelevässä videoissa.

30

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko niissä ufoissa sisällä jokin olento tai tietoisuus vai ohjattiinko niitä kaukona?

      • Anonyymi

        Noita asioita ei voitu vahvistaa kyseisessä tilanteessa. Mutta jonkinlaisen älyn ohjaamia todennäköisesti olivat.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­N­­­y­m­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jeesuksen veri!

    • Sääli että kenties maailman paras kävelevä ufotietopankki B.Borg on poissa, hänellä olisi varmaan muistilokeroissaan ja kirjoissaan noita tapauksia paljonkin.

      Borg olisi ansainnut saada tietää ufojen salaisuudet elinaikanaan, kun välttämättä siihen ei enää mene kauaa kun vuotoa tulee niin paljon että totuus on pakko kertoa.

      Kun vertaillaan meidän nykyistä lentokalustoa ensin perinteisiin "lentäviin lautasiin" ja "tic taceihin", niin voidaan vain arvioida miten paljon niiden täytyy olla meidän tekniikkaa edellä.

      Mutta kun vertaillaan meidän nykyistä lentokalustoa valopalloihin ja valokiekkoihin jotka lentää älykkäässä ohjauksessa ja usein muodostelmissa uskomattomalla tavalla, niin arviointi niiden tekniikasta ja edelläolosta on miltei mahdotonta.

      Jotkut ovat lähikontakteissa saaneet sellaisen käsityksen, että se alus itsessään on "elävä" ja tietoinen olento, että jokin olisi ikäänkuin ottanut itselleen koneellisen muodon.

      Koneellista muotoa piti todennäköisempänä vaihtoehtona Esko Valtaojakin, mikäli täällä vieraillaan. Eskon ajattelua rajoittaa kuitenkin se ettei hän suostu tutustumaan yhteenkään ufotapaukseen, vaan suorastaan sylkee pyhää vihaa niistä puhujiakin kohtaan.

      Esko heitti niin ympäripyöreää legendaa Roswellistakin, että pienellä lapsellakin on enemmän siitä perustietoa.

      Mutta ufoalusten moninaisuus emäaaluksista pikkuisiin droneihin ja valopalloihin kertoo korutonta kieltä siitä että ne alukset eivät tule samasta paikasta ja niillä ei ole sama tehtävä eivätkä ne toimi kaikki samalla tavalla.

      Osa on todennäköisesti vain koneita työssään, osa koneellisen muodon ottaneita "henkiä", osa aluksia joissa on biologinen olento puikoissa tai jokin "kvanttiklooni" sellaisesta.

      Karjansilvonta ja ihmiskokeet kertovat taasen siitä että hekään eivät ole kaikkivoipia, vaan etsivät parannus -ja jalostuskeinoja edelleen rodulleen tai meille.

      Jos he olisivat kaikkivoipia, heidän ei tarvitsisi tehdä tutkimusta enää laisinkaan.

      • Anonyymi

        "Eskon ajattelua rajoittaa kuitenkin se ettei hän suostu tutustumaan yhteenkään ufotapaukseen"

        Miksi tiedemies olisi sellaisista kiinnostunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eskon ajattelua rajoittaa kuitenkin se ettei hän suostu tutustumaan yhteenkään ufotapaukseen"

        Miksi tiedemies olisi sellaisista kiinnostunut?

        Ufoja tutkii tiedemiehet eri aloilta kaikkialla maailmassa. Teoreettisella tasolla monet ottaa myös kantaa. Maineikkaiden yliopistojen professorejakin joukossa. Kaikkeahan tutkitaan tieteellisesti.

        Eskolta kysytään Suomessa koska hän on symppis kaveri ja harvoja tuttuja "partoja" tieteen / kosmologian saralta suomalaisille.

        Mutta Esko ei tykkää yhtään siitä että häneltä kysytään ja Esko on aivan väärä mies vastaamaan, koska hän ei suostu tutkimaan eikä edes tutustumaan. Esko on siis jäävi vastaamaan, joten eipä hän sitten vastaakaan vaan hermostuu.

        Vaan eipä siihen Eskoa tarvita. Maailmassa on paljon oikeita asiantuntijoita ja myös niitä jotka kykenevät esittämään arvioita tieteen näkökulmasta. Esko ei kykene.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Ufoja tutkii tiedemiehet eri aloilta kaikkialla maailmassa. Teoreettisella tasolla monet ottaa myös kantaa. Maineikkaiden yliopistojen professorejakin joukossa. Kaikkeahan tutkitaan tieteellisesti.

        Eskolta kysytään Suomessa koska hän on symppis kaveri ja harvoja tuttuja "partoja" tieteen / kosmologian saralta suomalaisille.

        Mutta Esko ei tykkää yhtään siitä että häneltä kysytään ja Esko on aivan väärä mies vastaamaan, koska hän ei suostu tutkimaan eikä edes tutustumaan. Esko on siis jäävi vastaamaan, joten eipä hän sitten vastaakaan vaan hermostuu.

        Vaan eipä siihen Eskoa tarvita. Maailmassa on paljon oikeita asiantuntijoita ja myös niitä jotka kykenevät esittämään arvioita tieteen näkökulmasta. Esko ei kykene.

        Veikkaan, että Eskokin, monen muun ohella, saattaisi tutustua asiaan, jos ufoista olisi olemassa yksikin todiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että Eskokin, monen muun ohella, saattaisi tutustua asiaan, jos ufoista olisi olemassa yksikin todiste.

        Miten se voisi olla hänelle mahdollista tutustua todisteisiin, kun hän ei halua kuulla koko asiasta ja sanoo ihan itse ettei halua kuullakaan eikä tiedä siitä mitään? Ylen podcastissa Esko huusi päälle jotakin ympäripyöreää Roswellista, kun toimittaja yritti saada heidät keskustelemaan näistä Pentagonin paljastuksista.

        Ei tuollaisesta ole tiedemieheksi jolla on niin rankka ennakkoasenne ettei suostu edes keskustelemaan ja kuka kumma tuollaisen pyytää ufoja käsittelevään podcastiin joka ei tiedä keskustelun aiheesta mitään? No siinähän oli kyse siitä että toimittaja itsekin oli lestadiolainen skeptikko joka halusi käsitellä aihetta vain skeptisestä näkökulmasta.


      • Anonyymi

        Kenties ihmiselo tarjoaa astraalitason nhi:lle vaikuttamiskeinon fyysiseen maailmantasoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se voisi olla hänelle mahdollista tutustua todisteisiin, kun hän ei halua kuulla koko asiasta ja sanoo ihan itse ettei halua kuullakaan eikä tiedä siitä mitään? Ylen podcastissa Esko huusi päälle jotakin ympäripyöreää Roswellista, kun toimittaja yritti saada heidät keskustelemaan näistä Pentagonin paljastuksista.

        Ei tuollaisesta ole tiedemieheksi jolla on niin rankka ennakkoasenne ettei suostu edes keskustelemaan ja kuka kumma tuollaisen pyytää ufoja käsittelevään podcastiin joka ei tiedä keskustelun aiheesta mitään? No siinähän oli kyse siitä että toimittaja itsekin oli lestadiolainen skeptikko joka halusi käsitellä aihetta vain skeptisestä näkökulmasta.

        Miten on yleensäkään mahdollista tutustua todisteisiin, joita ei ole olemassa? Jos niitä olisi, asia olisi tiedeyhteisössä sensaatio - ja ihmiskunnankin kaikkien aikojen merkittävin uutinen - ja varmasti "yleisesti tiedossa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on yleensäkään mahdollista tutustua todisteisiin, joita ei ole olemassa? Jos niitä olisi, asia olisi tiedeyhteisössä sensaatio - ja ihmiskunnankin kaikkien aikojen merkittävin uutinen - ja varmasti "yleisesti tiedossa".

        Kun pää on pensaassa, niin pakkohan ei ole uskoa edes että Aurinko on olemassa, vaikka se kuumottaisi selkää paraikaa. Sehän voi olla vaikka öljykamina tai jokin allerginen reaktio.

        Ufoilmiöt on askarruttaneet ihmiskuntaa kenties aina, eikä loppua näy. Ilman tutkimusta ja aiheeseen perehtymistä ei ole mahdollista antaa asiantuntevia kommentteja, vaan kannattaa jättä ne niille jotka ovat asiaan perehtyneet.

        Jos haluaisin tehdä tieteellisesti orientoituneen podcastin evoluutiosta, niin en minä sinne vieraaksi kutsuisi Päivi Räsästä enkä Johanna Tukiaista.

        "Todisteet ovat ylitsevuotavat", totesi Stanton Friedman. Senkin lausunnon jälkeen on tullut sadoittain ja tuhansittain lisätodisteita.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Kun pää on pensaassa, niin pakkohan ei ole uskoa edes että Aurinko on olemassa, vaikka se kuumottaisi selkää paraikaa. Sehän voi olla vaikka öljykamina tai jokin allerginen reaktio.

        Ufoilmiöt on askarruttaneet ihmiskuntaa kenties aina, eikä loppua näy. Ilman tutkimusta ja aiheeseen perehtymistä ei ole mahdollista antaa asiantuntevia kommentteja, vaan kannattaa jättä ne niille jotka ovat asiaan perehtyneet.

        Jos haluaisin tehdä tieteellisesti orientoituneen podcastin evoluutiosta, niin en minä sinne vieraaksi kutsuisi Päivi Räsästä enkä Johanna Tukiaista.

        "Todisteet ovat ylitsevuotavat", totesi Stanton Friedman. Senkin lausunnon jälkeen on tullut sadoittain ja tuhansittain lisätodisteita.

        Mutta mitä jos Aurinko ei kuumota selkää? Sen olemassaoloon minun pitäisi silti uskoa vaikka en edes näe sitä sieltä pensaasta? Sinun mukaasihan se ei nimenomaan voi olla öljykamina tai allergia.

        Minua on "aina" askarruttanut ihmisen into olla vakuuttunut asioista ja ilmiöiden syistä ilman minkäänlaisia todisteita. Esim. Maan ulkopuolisen elämän vierailuista täällä.

        Stanton Friedmanin, sen paremmin kuin kenenkään muunkaan toteamukset eivät tee asioista tosia. Oletko miettinyt, miksei tiedeyhteisö ota häntä tai muita kaltaisiaan vakavasti?

        Kun niitä lisätodisteita on tullut sadoittain ja tuhansittain, olisit edes yhden linkannut tähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä jos Aurinko ei kuumota selkää? Sen olemassaoloon minun pitäisi silti uskoa vaikka en edes näe sitä sieltä pensaasta? Sinun mukaasihan se ei nimenomaan voi olla öljykamina tai allergia.

        Minua on "aina" askarruttanut ihmisen into olla vakuuttunut asioista ja ilmiöiden syistä ilman minkäänlaisia todisteita. Esim. Maan ulkopuolisen elämän vierailuista täällä.

        Stanton Friedmanin, sen paremmin kuin kenenkään muunkaan toteamukset eivät tee asioista tosia. Oletko miettinyt, miksei tiedeyhteisö ota häntä tai muita kaltaisiaan vakavasti?

        Kun niitä lisätodisteita on tullut sadoittain ja tuhansittain, olisit edes yhden linkannut tähän?

        Ei suinkaan minun mukaani, vaan ennakkoasenteisen kieltäjän mukaan jolla ei ole faktat hanskassa.

        Ilman laajaa kokemusta, näkemystä ja logiikkaa ei voi olla vakuuttunut aidosti mistään, vaan silloin puhutaan mutu-tuntumasta, jota juuri itse harjoitat.

        Et ole skeptikko, et ole tutkija, et ole perehtynyt nykytilanteeseen eikä sinusta oikein saa kieltäjääkään koska siinäkin pitäisi eritellä se mitä kieltää ja miksi, mutta se edellyttäisi asiantuntemusta, jota sinulla ei ole.

        Voisin pitää ulkomuistista sinulle viisituntisen luennon todisteista ja matematiikasta, joka on sama asia kuin looginen päättelykyky / hahmottaminen.

        Mutta se menisi aivan hukkaan sillä sinä et:

        a) tutustuisi / kuuntelisi minua laisinkaan.
        b) ymmärtäisi mistä puhun ja ennakkoasenteesi / uskovaisuutesi vuoksi saisit hirveitä hepuleita.

        Lopuksi toteaisit kaikissa tapauksissa, ettet ole saanut vieläkään todisteita. Eli tilanne olisi juurikin kuin yrittäisi pelata pulun kanssa shakkia.

        "Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa:
        -Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja kertoen voittaneensa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että Eskokin, monen muun ohella, saattaisi tutustua asiaan, jos ufoista olisi olemassa yksikin todiste.

        Eihän mustasta aukostakaan ole juurikaan todisteita ja sen myöntää Eskokin videon kohdasta 8:45 eteenpäin. Siitä huolimatta hän on niitä tutkinut, ja kun siitä sitten tietokoneet väkisin todisteen kuviksi väänti se todisteeksi riittää.

        Kohdassa 2:28 Valtaoja selittää, että olisihan maailma jännittävämpi paikka jos täällä ufot lentelis ja välillä kidnappaisivat meitä, mutta niin jännittävä se ei kuitenkaan ole.

        Minulla on video jossa ufot lentelee ja viimein minulle lähtö tulee, ja itse "kidnappaajat"
        videolle tallentuvat. Joten Valtaojan ei pitäisi yleistää. Jännäähän se on , siinä Esko on oikeassa ja masennukseta ei hetkeen varmasti ole tietoakaan.

        Kohdasta 11:15 Valtaoja myöntää olevansa patalaiska.
        Pelkästään toisten kirjoittamien kirjojen lukeminen pysäyttää tieteen kehityksen, eikä sillä Nobelin palkinto irtoa, onneksi.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tahtitieteilija-esko-valtaoja-jos-todella-olemme-maailmankaikkeuden-fiksuimpia-olentoja-homma-on-pahasti-ryssitty/8127640#gs.7grbr5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mustasta aukostakaan ole juurikaan todisteita ja sen myöntää Eskokin videon kohdasta 8:45 eteenpäin. Siitä huolimatta hän on niitä tutkinut, ja kun siitä sitten tietokoneet väkisin todisteen kuviksi väänti se todisteeksi riittää.

        Kohdassa 2:28 Valtaoja selittää, että olisihan maailma jännittävämpi paikka jos täällä ufot lentelis ja välillä kidnappaisivat meitä, mutta niin jännittävä se ei kuitenkaan ole.

        Minulla on video jossa ufot lentelee ja viimein minulle lähtö tulee, ja itse "kidnappaajat"
        videolle tallentuvat. Joten Valtaojan ei pitäisi yleistää. Jännäähän se on , siinä Esko on oikeassa ja masennukseta ei hetkeen varmasti ole tietoakaan.

        Kohdasta 11:15 Valtaoja myöntää olevansa patalaiska.
        Pelkästään toisten kirjoittamien kirjojen lukeminen pysäyttää tieteen kehityksen, eikä sillä Nobelin palkinto irtoa, onneksi.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tahtitieteilija-esko-valtaoja-jos-todella-olemme-maailmankaikkeuden-fiksuimpia-olentoja-homma-on-pahasti-ryssitty/8127640#gs.7grbr5

        "Eihän mustasta aukostakaan ole juurikaan todisteita ja sen myöntää Eskokin videon kohdasta 8:45 eteenpäin."

        Minun näkemässäni videossa Valtaoja sanoo: "Mustat aukot on tosiaa olemassa, sitä viimesee saakka sitä jotku epäili et siin ois joku vaihtoehtone selitys. Nyt me tiedetään et ne on siellä nyt pitäs enää ymmärtää mitä ne oikeesti on."

        Sinusta siis Esko tuossa myöntää ettei mustasta aukosta ole juurikaan todisteita? Katsoimmeko me eri videota vai mistä on kysymys?
        Ja kyseenalaistatko siis mustien aukkojen olemassaolon?

        "Minulla on video jossa ufot lentelee ja viimein minulle lähtö tulee, ja itse "kidnappaajat"
        videolle tallentuvat. "
        Kenelläpä ei olisi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän mustasta aukostakaan ole juurikaan todisteita ja sen myöntää Eskokin videon kohdasta 8:45 eteenpäin."

        Minun näkemässäni videossa Valtaoja sanoo: "Mustat aukot on tosiaa olemassa, sitä viimesee saakka sitä jotku epäili et siin ois joku vaihtoehtone selitys. Nyt me tiedetään et ne on siellä nyt pitäs enää ymmärtää mitä ne oikeesti on."

        Sinusta siis Esko tuossa myöntää ettei mustasta aukosta ole juurikaan todisteita? Katsoimmeko me eri videota vai mistä on kysymys?
        Ja kyseenalaistatko siis mustien aukkojen olemassaolon?

        "Minulla on video jossa ufot lentelee ja viimein minulle lähtö tulee, ja itse "kidnappaajat"
        videolle tallentuvat. "
        Kenelläpä ei olisi? :D

        Jopa ufot kykenevät tekemään mustan aukon. Tällaisenkin olen nähnyt ja huomauttanut asiasta esim. SUTin ilmoituksessa 1346.
        SUTin tutkijat kun erehtyvät pitämään juurikin tuota ufon tekemää mustaa aukkoa ufona.

        Niin mikä on Valtaojan selitys videolla kun Rahkola kysyy mitä mustasta aukosta tiedetään?

        Jos Valtaoja olisi hieman fiksump,i niin hän huomaisi kuinka likellä ufot todellisuudessa hänen tutkimuskenttäänsä on. Ufot taivuttavat voimakkaalla gravitaatiolla valoa kuten mustat aukot. Tästä johtuen kuvat ovat suttuisia.

        Linkistä selviää kuinka 300 tutkijaa oli työstämässä kuvaa mustasta aukosta.
        Mitä jo laitettaisiin sama määrä tutkijoita työstämään suttuiseksi todettua kuvaa ufosta?

        https://www.aalto.fi/fi/uutiset/uudet-kuvat-mustasta-aukosta-tutkijat-vahvistivat-kuvassa-nakyvan-mustan-aukon-varjon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa ufot kykenevät tekemään mustan aukon. Tällaisenkin olen nähnyt ja huomauttanut asiasta esim. SUTin ilmoituksessa 1346.
        SUTin tutkijat kun erehtyvät pitämään juurikin tuota ufon tekemää mustaa aukkoa ufona.

        Niin mikä on Valtaojan selitys videolla kun Rahkola kysyy mitä mustasta aukosta tiedetään?

        Jos Valtaoja olisi hieman fiksump,i niin hän huomaisi kuinka likellä ufot todellisuudessa hänen tutkimuskenttäänsä on. Ufot taivuttavat voimakkaalla gravitaatiolla valoa kuten mustat aukot. Tästä johtuen kuvat ovat suttuisia.

        Linkistä selviää kuinka 300 tutkijaa oli työstämässä kuvaa mustasta aukosta.
        Mitä jo laitettaisiin sama määrä tutkijoita työstämään suttuiseksi todettua kuvaa ufosta?

        https://www.aalto.fi/fi/uutiset/uudet-kuvat-mustasta-aukosta-tutkijat-vahvistivat-kuvassa-nakyvan-mustan-aukon-varjon

        "Ufot taivuttavat voimakkaalla gravitaatiolla valoa kuten mustat aukot."

        Se tunne, kun huomaakin "keskustelevansa" huuruisen sekopään kanssa :D.
        Kevään jatkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ufot taivuttavat voimakkaalla gravitaatiolla valoa kuten mustat aukot."

        Se tunne, kun huomaakin "keskustelevansa" huuruisen sekopään kanssa :D.
        Kevään jatkoja.

        Bob Lazar puhuu totta.
        Kaksi minuuttia videon alusta selventää tietämättömille asiaa.
        Sekopää nimitykset eivät kauas kanna. Suosittelisin ottamaan asioista selvää.

        https://www.youtube.com/watch?v=W8oaaqQ9Xw0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bob Lazar puhuu totta.
        Kaksi minuuttia videon alusta selventää tietämättömille asiaa.
        Sekopää nimitykset eivät kauas kanna. Suosittelisin ottamaan asioista selvää.

        https://www.youtube.com/watch?v=W8oaaqQ9Xw0

        Lazarista voi jokainen lukea vaikkapa Wikipediasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lazarista voi jokainen lukea vaikkapa Wikipediasta.

        Wikipediassa ei kerrota Lazarin selostamasta tekniikasta yksityiskohtaisesti, videoilla kerrotaan ja Netflixin Lazar-dokumentti on erinomainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediassa ei kerrota Lazarin selostamasta tekniikasta yksityiskohtaisesti, videoilla kerrotaan ja Netflixin Lazar-dokumentti on erinomainen.

        Wikipediassa kerrotaan hänestä aivan tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Se oli vain pikku valmetti läheisellä mäellä.

      • Anonyymi

        Ufot käyttää tractor beamissa Valmetin tekniikkaa. Riittävästi vääntöä kiskoa kokonaisia autoja ylös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ufot käyttää tractor beamissa Valmetin tekniikkaa. Riittävästi vääntöä kiskoa kokonaisia autoja ylös.

        FBI:n arkistoista löytyy hätääntyneitä raportteja siitä että kohta loppuu pihviliha, kun 15000 nautaa katosi, runneltiin ja niitä nähtiin myös nousemassa taivaalle.
        https://vault.fbi.gov/Animal Mutilation/

        Siitäkö lienee sanonta lentävistä lehmistä?

        Näitä tapahtuu edelleen.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dfe57c10-d1fa-4e6e-9ecc-fd20de911c4d

        Jos näitä tekosia tekee alienit, niin mikä on estänyt heitä tekemästä näin myös ihmisille?
        Ei ole tiedettävästi löydetty taitavan kirurgisesti operoituja ihmisiä jotka on "verettömänä" löydetty vailla mitään havaintoa tekijästä.

        Tästä voidaan päätellä joitakin asioita ja kysyä mistä on kyse. Diili? He ovat me tulevaisuudesta? He ovat auttamassa meitä? He ovat auttamassa itseään häiritsemättä meitä?

        Ravinnon hankinasta tuskin on kyse, sillä en usko peräsuolen olevan se naudan paras osa.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        FBI:n arkistoista löytyy hätääntyneitä raportteja siitä että kohta loppuu pihviliha, kun 15000 nautaa katosi, runneltiin ja niitä nähtiin myös nousemassa taivaalle.
        https://vault.fbi.gov/Animal Mutilation/

        Siitäkö lienee sanonta lentävistä lehmistä?

        Näitä tapahtuu edelleen.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dfe57c10-d1fa-4e6e-9ecc-fd20de911c4d

        Jos näitä tekosia tekee alienit, niin mikä on estänyt heitä tekemästä näin myös ihmisille?
        Ei ole tiedettävästi löydetty taitavan kirurgisesti operoituja ihmisiä jotka on "verettömänä" löydetty vailla mitään havaintoa tekijästä.

        Tästä voidaan päätellä joitakin asioita ja kysyä mistä on kyse. Diili? He ovat me tulevaisuudesta? He ovat auttamassa meitä? He ovat auttamassa itseään häiritsemättä meitä?

        Ravinnon hankinasta tuskin on kyse, sillä en usko peräsuolen olevan se naudan paras osa.

        Naudalla on juurikin noilla silvotuilla paikoilla runsaasti kantasoluja.
        Huomasin tuollaisen tutkimuksen ja ihan yks yhteen meni. Kirjoitinkin tänne siitä jotain.
        Kantasoluista on moneksi.

        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tutkijat-3d-tulostivat-ennennakemattoman-naudanlihapihvin-hinta-normaalisti-400-euroa-kilolta-suomessa/8223276#gs.83m5kq


    • Anonyymi

      Tää on hyvä keissi. Toinen suosikki oli se missä järven päällä lentäneet valopallot ajoivat mökkiläiset karkuun.

      • Anonyymi

        Ja se suomalaisten metsänistuttajien leiri jossain olikohan pohjoisruotsissa. High strangenessia, koira katosi ja metsästä kuului mystistä viulun soittoa. Pesuvati keissi kans aivan upea. Jenkkejä nähty ottamassa näytteitä ylöspäin kasvaneista jääpuikoista jne.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe