Tää oliki ihan tylsä ja tyhmä päivä.

Kun ei tullu käytyä missään... Hyvää yötä ja kauniita unia. 🌃🐺🌜

128

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mäkään ole missään käynyt. No kävin roskat viemassä ulos. Wuhuuu🥱

      • Mä kävin parturissa. Se oli päivän kohokohta. Ei vaan jaksais täällä kämpässäkään lojua aina. Haluais nähdä maailmaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä kävin parturissa. Se oli päivän kohokohta. Ei vaan jaksais täällä kämpässäkään lojua aina. Haluais nähdä maailmaa.

        vastahan sä kävit baarissa sun kavereitten kaa. Jos haluat ulkomaille niin mene sitten kun sulla on lomaa töistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vastahan sä kävit baarissa sun kavereitten kaa. Jos haluat ulkomaille niin mene sitten kun sulla on lomaa töistä.

        Joo mä suosittelen kans matkailua, mä kävin viime kesänä tolla bemarilla ruotsissa, vaikka olihan se tyyli virhe, koska ruotsiin mennään aina SAABilla. Tuolla sinkut palstalla yks nainen lupautukin mulle mukaan, kun ajetaan ruotsi läpi pohjoisesta etelään SAABilla. Ja tän idean saa vapaasti kopioida.


      • JeroP kirjoitti:

        Joo mä suosittelen kans matkailua, mä kävin viime kesänä tolla bemarilla ruotsissa, vaikka olihan se tyyli virhe, koska ruotsiin mennään aina SAABilla. Tuolla sinkut palstalla yks nainen lupautukin mulle mukaan, kun ajetaan ruotsi läpi pohjoisesta etelään SAABilla. Ja tän idean saa vapaasti kopioida.

        No, sekin olis mukavaa jonkun toisen kanssa, ku yksin. Vähän jännittää yksin lähteä niin kauas ajelemaan. Olen pohjoisessa Norjassa käynyt autolla, mutta en yksinäni. Sitten myös jännittäisi, että jättääkö auto tielle. Mutta on ollut mielessä kyllä lähteä silti. Ajais vaikka rotkosta alas samalla, siellä perillä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, sekin olis mukavaa jonkun toisen kanssa, ku yksin. Vähän jännittää yksin lähteä niin kauas ajelemaan. Olen pohjoisessa Norjassa käynyt autolla, mutta en yksinäni. Sitten myös jännittäisi, että jättääkö auto tielle. Mutta on ollut mielessä kyllä lähteä silti. Ajais vaikka rotkosta alas samalla, siellä perillä.

        Ei sitä autoo nyt rotkoon saa ajaa. Yksin on oikeestaan mukava ajella, kuin Lucky Luke, paitsi se meni hevosella. viime vuonna ajelin Värmlannissa, sitä edellisenä Smålannissa, Skånet ja Taalainmaat kans kierretty. Maalla on mukavia ihmisiä, kannattaa mennä pois Tukholmista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, sekin olis mukavaa jonkun toisen kanssa, ku yksin. Vähän jännittää yksin lähteä niin kauas ajelemaan. Olen pohjoisessa Norjassa käynyt autolla, mutta en yksinäni. Sitten myös jännittäisi, että jättääkö auto tielle. Mutta on ollut mielessä kyllä lähteä silti. Ajais vaikka rotkosta alas samalla, siellä perillä.

        sullahan oli ystäviä niin miksi et heiltä kysy lähtiskö matkaseuraksi


      • JeroP kirjoitti:

        Ei sitä autoo nyt rotkoon saa ajaa. Yksin on oikeestaan mukava ajella, kuin Lucky Luke, paitsi se meni hevosella. viime vuonna ajelin Värmlannissa, sitä edellisenä Smålannissa, Skånet ja Taalainmaat kans kierretty. Maalla on mukavia ihmisiä, kannattaa mennä pois Tukholmista.

        Ei mua mihinkään suurkaupunkiin autolla saisi menemäänkään. Mieluummin jossain korvessa maantiellä. Yksin on vaan se, kun alkaa väsyttää se ajaminen, niin mitä sitten tekee? Ei voi vaihtaa kuskia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sullahan oli ystäviä niin miksi et heiltä kysy lähtiskö matkaseuraksi

        Ei ne olis kuitenkaa lähdössä. Kaikilla on niitä omia kiireitä ja parempia kavereita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ne olis kuitenkaa lähdössä. Kaikilla on niitä omia kiireitä ja parempia kavereita.

        Jos sä olet heille ystävä niin miksi käyttäytyä tolla tavalla sua kohtaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä olet heille ystävä niin miksi käyttäytyä tolla tavalla sua kohtaan

        Ystvät ja kaverit ovat eri asioita.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei mua mihinkään suurkaupunkiin autolla saisi menemäänkään. Mieluummin jossain korvessa maantiellä. Yksin on vaan se, kun alkaa väsyttää se ajaminen, niin mitä sitten tekee? Ei voi vaihtaa kuskia.

        No en mä nyt tarkota, että toi ruotsi nyt yhdessä päivässä ajetaan. sitten pysähdytään ja mennään moteliin nukkuun. Tukholmista pääsee muuten nykyään kätevästi läpi sitä rantaa pitkin, ei tarvi tunneliin ennen mennä ja niihin ympyröihin, kun ruotsalaiset tykkää ympyröistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ystvät ja kaverit ovat eri asioita.

        nyt puhutaan niistä sun ystävistä joita sanoit sulla olevan


      • JeroP kirjoitti:

        No en mä nyt tarkota, että toi ruotsi nyt yhdessä päivässä ajetaan. sitten pysähdytään ja mennään moteliin nukkuun. Tukholmista pääsee muuten nykyään kätevästi läpi sitä rantaa pitkin, ei tarvi tunneliin ennen mennä ja niihin ympyröihin, kun ruotsalaiset tykkää ympyröistä.

        Siihen tarvii kanssa aika paljon rahaa. Bensoihin ja niihin yöpymisiin. Mukavaahan se on, kun maisema vaihtuu. On tuolla maailmalla aika hienoja paikkoja, versus tää oma kotikylä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt puhutaan niistä sun ystävistä joita sanoit sulla olevan

        En jaksa nyt tätä loputonta jaarittelua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt tätä loputonta jaarittelua.

        eli sulla ei ole edelleenkään niitä ystäviä joista puhuit tänä iltana. miksi sä valehtelet tosta asiasta


      • mustasusi kirjoitti:

        Siihen tarvii kanssa aika paljon rahaa. Bensoihin ja niihin yöpymisiin. Mukavaahan se on, kun maisema vaihtuu. On tuolla maailmalla aika hienoja paikkoja, versus tää oma kotikylä.

        Ainakin viime kesänä kruunun kurssi oli tosi matalalla ja se autto paljon. ruotsin kaupungit on kans kauniitaa, niihin on jääny ajallista kerrostumaa enemmän kun vaikka tässä mun kotikylässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sulla ei ole edelleenkään niitä ystäviä joista puhuit tänä iltana. miksi sä valehtelet tosta asiasta

        sinä et ymmärrä mitäääääään.


      • JeroP kirjoitti:

        Ainakin viime kesänä kruunun kurssi oli tosi matalalla ja se autto paljon. ruotsin kaupungit on kans kauniitaa, niihin on jääny ajallista kerrostumaa enemmän kun vaikka tässä mun kotikylässä.

        Tykkään itse Norjasta vielä enemmän. Lofooteilla on ihan satumaista. Tuli siellä ajeltua muutama vuosi sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        sinä et ymmärrä mitäääääään.

        Miksi sä et voi puhua sun ystävistä? onko sulla jotain salattavaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä et voi puhua sun ystävistä? onko sulla jotain salattavaa

        En halua puhua heistä tässä julkisesti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tykkään itse Norjasta vielä enemmän. Lofooteilla on ihan satumaista. Tuli siellä ajeltua muutama vuosi sitten.

        Oho, Lofooteista oon paljon kuullu, mutta ekan kerran kuulen että joku on siellä käyny. Norja on hieno paikka, itellä se vaan rajoittuu Osloon, mikä ei niin erityisen kaunis, etenkään se lasi Oslo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sulla ei ole edelleenkään niitä ystäviä joista puhuit tänä iltana. miksi sä valehtelet tosta asiasta

        On sulla murheet.


      • JeroP kirjoitti:

        Oho, Lofooteista oon paljon kuullu, mutta ekan kerran kuulen että joku on siellä käyny. Norja on hieno paikka, itellä se vaan rajoittuu Osloon, mikä ei niin erityisen kaunis, etenkään se lasi Oslo.

        Mä en ole etelä Norjassa vielä käynyt ollenkaan. Mua kiinnostaa ne museot sielläkin kovasti. Että on kyllä pakko jossain vaiheessa mennä. Samaten Islantiin ja Färsaarille. Gotlantiin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En halua puhua heistä tässä julkisesti.

        ai niinkä salaista on sun tekemiset sun ystävien kaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En halua puhua heistä tässä julkisesti.

        Netasta voit puhua vaikka kuinka paljon mutta et sun ystävistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netasta voit puhua vaikka kuinka paljon mutta et sun ystävistä

        Millos mä oon ännästä kirjoittanut? Veikkaan, että sä oot hänestä enemmän tainnut mainita jo kuin minä koko palstahistorian aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netasta voit puhua vaikka kuinka paljon mutta et sun ystävistä

        Eikös täällä enemmä ihastuksista ja rakkauksista kuulu kirjoittaakin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Millos mä oon ännästä kirjoittanut? Veikkaan, että sä oot hänestä enemmän tainnut mainita jo kuin minä koko palstahistorian aikana.

        sä puhuit täällä pari vuotta netasta mutta sä et voi sanoa mitä sä teet sun ystävien kaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikös täällä enemmä ihastuksista ja rakkauksista kuulu kirjoittaakin?

        niin enemmän sun elämään kuuluu varattu kaksikymppinen kuin ystävät


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin enemmän sun elämään kuuluu varattu kaksikymppinen kuin ystävät

        Missä oon väittänyt, että varattu parikymppinen kuuluu mun elämään? Enhän ole nähnyt häntä enää missään yli vuoteen. Ainoa kenet nähnyt, sen jätkäkaverin pullistelemassa salilla. Ei mikään yllätys että semmonen uros silläki sitte. Pitää ite mennä maan alle asumaan. Ku on tämmönen mörkö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä oon väittänyt, että varattu parikymppinen kuuluu mun elämään? Enhän ole nähnyt häntä enää missään yli vuoteen. Ainoa kenet nähnyt, sen jätkäkaverin pullistelemassa salilla. Ei mikään yllätys että semmonen uros silläki sitte. Pitää ite mennä maan alle asumaan. Ku on tämmönen mörkö.

        Mutta sähän oot sanonut ettet tule unohtaa nettaa ja vertaat kaikkia naisia nettaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä oon väittänyt, että varattu parikymppinen kuuluu mun elämään? Enhän ole nähnyt häntä enää missään yli vuoteen. Ainoa kenet nähnyt, sen jätkäkaverin pullistelemassa salilla. Ei mikään yllätys että semmonen uros silläki sitte. Pitää ite mennä maan alle asumaan. Ku on tämmönen mörkö.

        sä oot katkera kun baarissa kukaan nainen ei lähestynyt. Jouduit juttelee varatun parikymppisen naisen kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä oot katkera kun baarissa kukaan nainen ei lähestynyt. Jouduit juttelee varatun parikymppisen naisen kaa

        Voitko mennä muualle jauhamaan, mulle tulee kaikista sun horinoista ilmotus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä oot katkera kun baarissa kukaan nainen ei lähestynyt. Jouduit juttelee varatun parikymppisen naisen kaa

        Nii. Niin se aina menee mulla. Ei mua kukaan kaunis nainen huomaa baarissa. Katsoo vaan, että tommonen vanha ukkoki lähteny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän oot sanonut ettet tule unohtaa nettaa ja vertaat kaikkia naisia nettaan.

        No niin se menee, ikävä kyllä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voitko mennä muualle jauhamaan, mulle tulee kaikista sun horinoista ilmotus.

        Oho! Anteeks tästä. Jos olisin huomannut, en olisi vastaillut. 😶


      • mustasusi kirjoitti:

        Oho! Anteeks tästä. Jos olisin huomannut, en olisi vastaillut. 😶

        No ei se ole niin vakavaa. Ja tuolle kiusaajalle oli kommenttini osoitettu, ei sulle.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No ei se ole niin vakavaa. Ja tuolle kiusaajalle oli kommenttini osoitettu, ei sulle.

        Mä ymmärsin sen. mutta mä osaltani aiheutin myös niitä ilmoituksia. Mää tiedän miten rasittavaa se voi olla. 😅
        Mutta hyvää yötä nyt sulleki. Mä menen sänkyyn. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä ymmärsin sen. mutta mä osaltani aiheutin myös niitä ilmoituksia. Mää tiedän miten rasittavaa se voi olla. 😅
        Mutta hyvää yötä nyt sulleki. Mä menen sänkyyn. 🙂

        Hyvää yötä😊 mä en mene ihan vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nii. Niin se aina menee mulla. Ei mua kukaan kaunis nainen huomaa baarissa. Katsoo vaan, että tommonen vanha ukkoki lähteny.

        mä ymmärsin että sulla oli mukavaa siellä baarissa mutta näköjään valehtelit siitäkin täällä. mikset voinut sanoa ettei sulla ollut mukavaa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voitko mennä muualle jauhamaan, mulle tulee kaikista sun horinoista ilmotus.

        ei ole pakko lukea. mä koitan ymmärtää että oliko janilla viikonloppuna baarissa hauskaa vai ei


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä ymmärsin sen. mutta mä osaltani aiheutin myös niitä ilmoituksia. Mää tiedän miten rasittavaa se voi olla. 😅
        Mutta hyvää yötä nyt sulleki. Mä menen sänkyyn. 🙂

        ei se estä sua olemasta puhelimella netissä


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä😊 mä en mene ihan vielä.

        Mulla aamu aikainen 🥺


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä ymmärsin että sulla oli mukavaa siellä baarissa mutta näköjään valehtelit siitäkin täällä. mikset voinut sanoa ettei sulla ollut mukavaa

        No oli todella hauskaa ja kivaa, jos unohdetaan naisasiat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei ole pakko lukea. mä koitan ymmärtää että oliko janilla viikonloppuna baarissa hauskaa vai ei

        Sittenkö sä vasta voit mennä nukkumaan, kun saat sen tiedon? et pysty mennä nukkuun ilman sitä tietoo, se niin vaivaa sua. On sullakin elämä. 🥱


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sittenkö sä vasta voit mennä nukkumaan, kun saat sen tiedon? et pysty mennä nukkuun ilman sitä tietoo, se niin vaivaa sua. On sullakin elämä. 🥱

        🤣🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No oli todella hauskaa ja kivaa, jos unohdetaan naisasiat...

        eli ei ollut


      • mustasusi kirjoitti:

        Mulla aamu aikainen 🥺

        Mulla ei. Mutta aamulla tulee jotain huoltomiehiä tarkistamaan vesihanoja, niin täytyy herätä🤣 vähän noloa olla nukkumassa ja herätä vasta kun ovikello pirisee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt tätä loputonta jaarittelua.

        Mikset? Jaarittelethan itsekin täällä skeidaa 24/7.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En halua puhua heistä tässä julkisesti.

        Paha tyhjästä puhua on, vaikka sulta näyttää sekin onnistuvan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sittenkö sä vasta voit mennä nukkumaan, kun saat sen tiedon? et pysty mennä nukkuun ilman sitä tietoo, se niin vaivaa sua. On sullakin elämä. 🥱

        kuka on sanonut että mä olen menossa nukkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla murheet.

        Ja sulla, kun kommentoit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka on sanonut että mä olen menossa nukkuu

        Mihin sää sitten olet menossa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mihin sää sitten olet menossa?

        olen netissä ja katon samalla telkkaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla aamu aikainen 🥺

        Mihin? Työvoimatoimistoonko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen netissä ja katon samalla telkkaa

        Jaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa.

        tuliko yllätyksenä että mulla on telkka auki


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuliko yllätyksenä että mulla on telkka auki

        Todella. Tämä on päivän yllättävin uutinen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Todella. Tämä on päivän yllättävin uutinen.

        kiva


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla ei. Mutta aamulla tulee jotain huoltomiehiä tarkistamaan vesihanoja, niin täytyy herätä🤣 vähän noloa olla nukkumassa ja herätä vasta kun ovikello pirisee.

        Oot vaan peiton alla piilossa, kun tulevat yleisavaimella. 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oot vaan peiton alla piilossa, kun tulevat yleisavaimella. 😅

        kato et mennytkään vielä nukkuu


      • mustasusi kirjoitti:

        Oot vaan peiton alla piilossa, kun tulevat yleisavaimella. 😅

        Ja säikäytän ne😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ja säikäytän ne😆

        😅🤣


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja säikäytän ne😆

        anna janin mennä nukkuu ettei sen tartte huomenna valittaa väsymystä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😅🤣

        ai niin sä et voi mennä nukkuu koska muut jää valvoo ja sehän ei käy janille


      • Anonyymi kirjoitti:

        anna janin mennä nukkuu ettei sen tartte huomenna valittaa väsymystä

        Hän saa mennä nukkumaan, milloin haluaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hän saa mennä nukkumaan, milloin haluaa.

        ja niin kauan kun sä kirjotat sille niin se ei voi sulkea nettiä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla ei. Mutta aamulla tulee jotain huoltomiehiä tarkistamaan vesihanoja, niin täytyy herätä🤣 vähän noloa olla nukkumassa ja herätä vasta kun ovikello pirisee.

        Sieltä tulee huoltomies pupu puvussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee huoltomies pupu puvussa

        Tuliskin😄 piristys aamuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole etelä Norjassa vielä käynyt ollenkaan. Mua kiinnostaa ne museot sielläkin kovasti. Että on kyllä pakko jossain vaiheessa mennä. Samaten Islantiin ja Färsaarille. Gotlantiin...

        Ethän sä osaa matkustaa yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä osaa matkustaa yksin.

        On varmaan pakko opetella.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla ei. Mutta aamulla tulee jotain huoltomiehiä tarkistamaan vesihanoja, niin täytyy herätä🤣 vähän noloa olla nukkumassa ja herätä vasta kun ovikello pirisee.

        Mikset ole arkipäivänä töissä? Miksi elät toisten rahoilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole arkipäivänä töissä? Miksi elät toisten rahoilla?

        Olin töissä.


    • Anonyymi

      Tyhmä päivä, tyhmä päivä...🦜

      • Niitä riittää minun elämässä.


      • Missä olet minua muka haistanut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olet minua muka haistanut?

        Joko kävit pesulla👩😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olet minua muka haistanut?

        Haiset tänne asti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kävit pesulla👩😊

        Olen menossa just.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä hyvä päivä 👩😊

      • Kiva jos sulla oli hyvä päivä. 😊
        Toivottavasti on myös hyvä yö ja hyvät unet. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva jos sulla oli hyvä päivä. 😊
        Toivottavasti on myös hyvä yö ja hyvät unet. 😊

        Kiitos🤗samoin👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🤗samoin👩😊

        Kiitos 🤗


      • Anonyymi

        Ja voimakkaasti. Suustakin tulee pelkkää 💩💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja voimakkaasti. Suustakin tulee pelkkää 💩💩

        Oletko sä kateellinen nyt? Eihän tuota muulla selitä.


    • Anonyymi

      Mullakin on samat fiilikset. Sitä tämä työttömyys muun muassa aiheuttaa. Loppujen lopuksi suorittamista piisasi tälle päivälle. Hoidin eilen velvollisuuksia niin ehkä tämä päivä oli tavallaan palautumista siitä. Henkistä krapulaa, mitä lie.

      • Olisin mielelläni välillä työttömänä vaikka vuoden. Ei tarttis nousta aamulla mihinkään jos ei pakko. Sais kerranki hermot levätä kunnolla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisin mielelläni välillä työttömänä vaikka vuoden. Ei tarttis nousta aamulla mihinkään jos ei pakko. Sais kerranki hermot levätä kunnolla.

        anteeksi jani mutta työttömällä on myös velvollisuuksia. voin toki tähän laittaa mitä velvollisuuksia sulla on työttömänä jotta saat kelan etuuksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi jani mutta työttömällä on myös velvollisuuksia. voin toki tähän laittaa mitä velvollisuuksia sulla on työttömänä jotta saat kelan etuuksia

        Kuule. Niin on ja se onkin ihan pyllystä nykyaikana olla työtön. Tarkoitin enemmän sellaista, ettei tarttis niitäkään palveluita. Sais vaan olla rauhassa kaikelta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuule. Niin on ja se onkin ihan pyllystä nykyaikana olla työtön. Tarkoitin enemmän sellaista, ettei tarttis niitäkään palveluita. Sais vaan olla rauhassa kaikelta.

        no hae sairauslomaa vai etkö osaa sitäkään tehdä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no hae sairauslomaa vai etkö osaa sitäkään tehdä

        En minä semmoista ilman syytä hae, jos en ole oikeasti sairas tai työkyvytön.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä semmoista ilman syytä hae, jos en ole oikeasti sairas tai työkyvytön.

        no miksi haluat olla tytön kun sulla on velvollisuuksia koska muuten et saa rahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi haluat olla tytön kun sulla on velvollisuuksia koska muuten et saa rahaa

        En halua olla nykypäivän työtön. Voisin olla jo eläkkeellä. Sais joku nuori työpaikan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En halua olla nykypäivän työtön. Voisin olla jo eläkkeellä. Sais joku nuori työpaikan.

        sä et ole vielä eläkeiässä 51 vuotiaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et ole vielä eläkeiässä 51 vuotiaana

        Tää onkin just pahin ikä. Et ole enää nuori, mutta et vanhakaan. Sitte oot vaan joku työmaan orja, ilman mitään hauskuuksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää onkin just pahin ikä. Et ole enää nuori, mutta et vanhakaan. Sitte oot vaan joku työmaan orja, ilman mitään hauskuuksia.

        sähän oot sanonut että sun työkaverit viettää aikaa yhessä vapaa-ajalla. nytkä ei enää vietäkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän oot sanonut että sun työkaverit viettää aikaa yhessä vapaa-ajalla. nytkä ei enää vietäkään

        No ne saa keskenään bailata. Ei minua kutsuta mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ne saa keskenään bailata. Ei minua kutsuta mihinkään.

        sähän olit sun miekkailukavereitten kaa baarissa ja sulla ei näköjään ollut hauskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän olit sun miekkailukavereitten kaa baarissa ja sulla ei näköjään ollut hauskaa

        Juu mutta sä puhuit äsken työkavereista. Niiden kanssa ei ole sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi jani mutta työttömällä on myös velvollisuuksia. voin toki tähän laittaa mitä velvollisuuksia sulla on työttömänä jotta saat kelan etuuksia

        Jaska taas osastolla huutelee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu mutta sä puhuit äsken työkavereista. Niiden kanssa ei ole sellaista.

        Ohan sulla ne miekkailukaverit joiden kaa olit baarissa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisin mielelläni välillä työttömänä vaikka vuoden. Ei tarttis nousta aamulla mihinkään jos ei pakko. Sais kerranki hermot levätä kunnolla.

        Netissä roikkuminen 24/7 saattaa ottaa hermoihin.


    • Anonyymi

      repesin yhdelle jutulle tässä ketjussa🤣

      • Mikähän se mahtoi niin hauskaa olla?


    • Anonyymi

      Iltaa susi mä teen vähän firistä syyh t:eläkeläinen 🙋☕️

      • En nyt ihan ymmärtäny mitä tuo tarkoittaa. Mutta hyvät syyhyt sulle. Ja hyvää yötä. 🙂


    • Anonyymi

      Pekka sanoi,että meille ei aurinko paljoa paistele sehän ei kyllä yllätä pipo ja villapaidat kaivettava esille😂

      • Minä en mitään Pekkoja kuuntele. Katselen ihan suoraan sääsivuilta mitä tuleman pitää. ja kylmäähän sieltä tulee ja lunta ens viikonloppuna. Täys talvi. 🎿


      • Se on mukavaa noille, ketkä tykkää vaikka laskettelusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en mitään Pekkoja kuuntele. Katselen ihan suoraan sääsivuilta mitä tuleman pitää. ja kylmäähän sieltä tulee ja lunta ens viikonloppuna. Täys talvi. 🎿

        Etkö seuraa uutisia 👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö seuraa uutisia 👩😊

        No välillä ne unohtuu. Mulla ei ole telkkua. Katson uutisekin tietsikalla sillon ku muistan, ja nyt en ole vähään aikaan katsonu. Sen takia ei ole telkkua, kun vein aikoinaan vanhan pois, enkä ole jaksanu ostaa uutta.😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö seuraa uutisia 👩😊

        Sitten jos telkun ostan, niin sen pitää olla vähintään 80 tuumainen ja laitan sen seinälle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No välillä ne unohtuu. Mulla ei ole telkkua. Katson uutisekin tietsikalla sillon ku muistan, ja nyt en ole vähään aikaan katsonu. Sen takia ei ole telkkua, kun vein aikoinaan vanhan pois, enkä ole jaksanu ostaa uutta.😄

        Ok kohta painuu simmut kiinni nukuha hyvi👩🥱🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok kohta painuu simmut kiinni nukuha hyvi👩🥱🌌

        Voi ku painuis mullaki. Nuku hyvin säki. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten jos telkun ostan, niin sen pitää olla vähintään 80 tuumainen ja laitan sen seinälle.

        Hyvä idea kiva kattoo leffoja👩👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea kiva kattoo leffoja👩👍

        Juuri niin. Mulla on videotykki ollut monta vuotta. Iso telkku ajais saman asian ja saattais olla kätevämpiki. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi ku painuis mullaki. Nuku hyvin säki. 😊

        Yritän huomiseen👩🙂🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän huomiseen👩🙂🌌

        😊🤗😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi ku painuis mullaki. Nuku hyvin säki. 😊

        jani mitä tapahtuu jos sä suljet netin vai onko sulla joku velvollisuus valvoa täällä pisimpään


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani mitä tapahtuu jos sä suljet netin vai onko sulla joku velvollisuus valvoa täällä pisimpään

        Mä oon päivystäny täällä käytännössä koko päivän. Siitäki voi päätellä miten hieno elämä mulla on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon päivystäny täällä käytännössä koko päivän. Siitäki voi päätellä miten hieno elämä mulla on.

        eikö sun pidä mennä nukkuu jos on aikanen herätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö seuraa uutisia 👩😊

        Ei ehdi, kun sairastaa nettiriippuvuutta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon päivystäny täällä käytännössä koko päivän. Siitäki voi päätellä miten hieno elämä mulla on.

        Ja sen kyllä huomaa.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja kauniita unia🌜 sun suojelusenkeli jää yövartioon niin voit levollisin mielin käydä nukkumaan 💫

    • Anonyymi

      Ite siivoillu koko päivän 👩

      • Mä tulin vasta kotiin. Nukuin yöllä niin vähän, et saa nähdä jaksanko lähtee treenaamaan... 🥱


      • Anonyymi

        Mikset ollut töissä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe