Taidon näyte seliselilesittelyjen mestarilta.

Anonyymi-ap

Se ei hyvin päättyisi, on todella hauska babla.
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------

Kuvan laittamiseen reagoisit niin että ensin sanoisit sitä feikiksi, sitten etsisit siitä zoomaten epäkohtia, kenties risa kynsivalli, tekisit siitä sata uutta aloitusta, härkkisit loputtomiin ja yrittäisit etsiä somesta minua jotta pääsisit häiriköimään oikein kunnolla ja se ei hyvin päättyisi.

Sinun etusi siis on, etten laita enää itsestäni kuvia tänne.

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Toinen vielä hauskempi ..... Sinun etusi.

-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------

Kun paljon sanoja julkaisee, niin Tyttö2010Neitinen99,9%Vyötärölihava alkaa jo itsekkin uskomaan että peilissänsä on vain vääristymää kuin lintsin peilisalissa.

Todella hauskaa.

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäi tuosta mainitsematta, että 2010 kyllä varsin aktiivisesti aijailee toisten ihmisten Korealaisia lapsia omanaan kykenemättä haaveilluusiolapsensa kanssa samaan fotoon, koska ..... Se ei hyvin päättyisi ..... hauskaa.

      • Anonyymi

        En nyt ihan ymmärrä tuota "hauskaa" käsitettä tässä kontekstissa? Sinusta on siis hauskaa kutsua lapsiani äpäröiksi haaveilluusiolapsiksi ja yllytät minua hakkaamaan sinut paskaksi? Miksi?

        Samalla kutsut vaimoani pettäjäksi ja huijariksi. Olet todella itsetuhoinen, ylimielinen ja itsetuhoinen. Katsos kun sinä et ole enää anonyymi ja sinun kaikki tiedot henkilötunnusta myöten on tiedossa.

        Miksi haluat välttämättä turpaasi? Sinun kannattaa treenata sitä turpaanottamista joltakin tavalliselta tallaajalta ensin, sitten kerrot sen mielessäsi sadalla ja mietit asiaa uudelleen.

        Katsos kun en malta napauttaa sinua hiljaa. Sinun kaltaisesi tainnuttamiseen tarvitaan vain sellainen 40% etukäteni lyöntivoimasta. Kun siitä tuollainen tynnyri menee tajuttomaksi jo kaatuessaan, niin se pään kalahtaminen asfalttiin on kohtalokasta.

        On todennäköistä ettet selviäisi siitä pelkällä aivotärähdyksellä ja aivovauriolla, vaan Tuonelan lehdettömät koivut kuiskisivat nimeäsi, kun päästät sen viimeisen märän pierun jalkojen sätkiessä autonomisen hermoston sanoessa sopimustaan irti.

        Niin mikä tuossa on hauskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan ymmärrä tuota "hauskaa" käsitettä tässä kontekstissa? Sinusta on siis hauskaa kutsua lapsiani äpäröiksi haaveilluusiolapsiksi ja yllytät minua hakkaamaan sinut paskaksi? Miksi?

        Samalla kutsut vaimoani pettäjäksi ja huijariksi. Olet todella itsetuhoinen, ylimielinen ja itsetuhoinen. Katsos kun sinä et ole enää anonyymi ja sinun kaikki tiedot henkilötunnusta myöten on tiedossa.

        Miksi haluat välttämättä turpaasi? Sinun kannattaa treenata sitä turpaanottamista joltakin tavalliselta tallaajalta ensin, sitten kerrot sen mielessäsi sadalla ja mietit asiaa uudelleen.

        Katsos kun en malta napauttaa sinua hiljaa. Sinun kaltaisesi tainnuttamiseen tarvitaan vain sellainen 40% etukäteni lyöntivoimasta. Kun siitä tuollainen tynnyri menee tajuttomaksi jo kaatuessaan, niin se pään kalahtaminen asfalttiin on kohtalokasta.

        On todennäköistä ettet selviäisi siitä pelkällä aivotärähdyksellä ja aivovauriolla, vaan Tuonelan lehdettömät koivut kuiskisivat nimeäsi, kun päästät sen viimeisen märän pierun jalkojen sätkiessä autonomisen hermoston sanoessa sopimustaan irti.

        Niin mikä tuossa on hauskaa?

        Se on yksi hauskuus että tähtäimesi on väärään henkilöön sekä se mitä aloitukseen kirjoitin.

        Pidä Tyttö2010Neitinen99,9%Naismainen etukätesi siellä missä itsekin olet, eli olosuhteissasi josta et koskaan uskalla tulla internettiä laajemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi hauskuus että tähtäimesi on väärään henkilöön sekä se mitä aloitukseen kirjoitin.

        Pidä Tyttö2010Neitinen99,9%Naismainen etukätesi siellä missä itsekin olet, eli olosuhteissasi josta et koskaan uskalla tulla internettiä laajemmalle.

        Näinhän se aina Pasanen väittää, kun menee paskat housuun. Eilen oli kovasti taas korealainen käki käynyt Kympin vaimoon ruiskauttamassa lastinsa. Facesta kun katselee niin Kympin poika on aivan isänsä näköinen ja tyttärellä samanlainen perisuomalainen nenä. Tytär on hyvin vaalea, aivan suomalaisen vaalea mutta poika on napannut vähän tummempia geenejä äidin puolelta. Minun poika on aivan ilmetty veljeni, myös setäni on samannäköinen. Tyttäreni taasen on ilmetty mummonsa äitin puolelta. Mummon lapsuuskuvat ovat aivan yksi yhteen. Niin ne geenit loikkii tai sitten ne on loikkimatta.
        Veljeni tytär on ilmetty isänsä myös vartalomalliltaa. Rotevia ja vahvoja luonnostaan kun taas minä olen kevytrakenteinen rimpula ollut aina.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se aina Pasanen väittää, kun menee paskat housuun. Eilen oli kovasti taas korealainen käki käynyt Kympin vaimoon ruiskauttamassa lastinsa. Facesta kun katselee niin Kympin poika on aivan isänsä näköinen ja tyttärellä samanlainen perisuomalainen nenä. Tytär on hyvin vaalea, aivan suomalaisen vaalea mutta poika on napannut vähän tummempia geenejä äidin puolelta. Minun poika on aivan ilmetty veljeni, myös setäni on samannäköinen. Tyttäreni taasen on ilmetty mummonsa äitin puolelta. Mummon lapsuuskuvat ovat aivan yksi yhteen. Niin ne geenit loikkii tai sitten ne on loikkimatta.
        Veljeni tytär on ilmetty isänsä myös vartalomalliltaa. Rotevia ja vahvoja luonnostaan kun taas minä olen kevytrakenteinen rimpula ollut aina.

        laiffila

        Se on myös minun mielestäni erittäin hauskaa, jopa hupaista, että olen aktivoinut sinutkin tarinoimaan aihettasi pasanen.
        Nyt minulla on kaksi hauskuuttajaa, pääartisti ja hänen faninsa.


    • Anonyymi

      Todella hauskaa, vähän kun vielä harjoittelet niin otsikko onnistuu ilman kirjoitusvirhettä.

    • Anonyymi

      2010, "En ole koskaan ollut väkivaltainen"

    • Anonyymi

      Identiteettejä yhdyssanoin.

      Ei haukkumanimi, vaan toteamus kyseisen henkilön identiteetistä, ihan samalla tavalla kuin mies joka ajaa bussia on bussikuski.

      Hukkapala, Tehdasköyhä, Roiskeläppärinta, Umpijuntti, Tyttöneitinen, Hutsulumppunen, Kyykkytyöläinen, Vyötärölihava, Puskahuutelija, Internetfeikki, Internetkovis, Maakrapu, Haamumotoristi, Haaveilluusioharhainen, jne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe