Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viikonloppu eessä taas

Viikonloppu hyvää huomenta. 🐺♾️❄️☕🤍☺️

104

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkyy se botti edelleen käyvän kimppuun. Mutta viestit poistuu heti.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Takaisin almanakka -tiedoitteisiin, näköjään.

    • Anonyymi

      Päivää susi Mitäs on suunnitelmia 🙋☕️

      • Päivää... Ei nyt oikein mitään suunnitelmaa... ☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Päivää... Ei nyt oikein mitään suunnitelmaa... ☕

        Niinkuin ei minään muunakaan päivänä.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ja vkl 🥱👩☕️

      • Hyvää huomenta vkl... ☕🐺😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta vkl... ☕🐺😊

        Kiitti👩☕️🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti👩☕️🥱

        Kiitos itsellesi. Onko vapaita? Mitä aiot tehdä?☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos itsellesi. Onko vapaita? Mitä aiot tehdä?☕

        Ei ole suunnitelmia 👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suunnitelmia 👩

        Niin👩👍pitäisi herätä ensin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suunnitelmia 👩

        Eipä mullakaan ja lauantaina on töi. Sunnuntaina käyn Tampereella. ☕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin👩👍pitäisi herätä ensin

        Jaa sää juttelet itsesi kanssa 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä mullakaan ja lauantaina on töi. Sunnuntaina käyn Tampereella. ☕

        Kirsihän asuu tampereella niin voisitte nähdä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä mullakaan ja lauantaina on töi. Sunnuntaina käyn Tampereella. ☕

        Milloin se irtisanoutumisaika tulee umpeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsihän asuu tampereella niin voisitte nähdä

        Entäs Netta?


      • Anonyymi

        Sitä en kyllä yhtään ihmettele 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Netta?

        Ei häntä kiinnosta, eikä ketään muutakaan. Siksi en missään enää liikukaan. Ei kiinnosta enää kukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei häntä kiinnosta, eikä ketään muutakaan. Siksi en missään enää liikukaan. Ei kiinnosta enää kukaan.

        Miten Kirsi. Hänhän on sun mielestä kiva ja mukava vaikka et tiedä hänestä muuta kuin että juo kahvia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei häntä kiinnosta, eikä ketään muutakaan. Siksi en missään enää liikukaan. Ei kiinnosta enää kukaan.

        Mielikuvitusnetta onkin kiihottava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvitusnetta onkin kiihottava.

        Niin, tämmöstä viiskymppistä miestä onkin kivaa vaan kiusata. Niin kauan että ymmärtää tappaa ittensä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, tämmöstä viiskymppistä miestä onkin kivaa vaan kiusata. Niin kauan että ymmärtää tappaa ittensä.

        jani sunhan piti jo eilen vai toissa päivänä jäädä junan alle. Onko sulla dementia kun et muistanut mennä kiskoille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani sunhan piti jo eilen vai toissa päivänä jäädä junan alle. Onko sulla dementia kun et muistanut mennä kiskoille?

        Kyllä mä sinne vielä menen. Sen jälkeen minusta ette kuulekaan mitään. Näköjään ihan oikeasti toivotte sitä. Hyvästi vaan sitte.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä sinne vielä menen. Sen jälkeen minusta ette kuulekaan mitään. Näköjään ihan oikeasti toivotte sitä. Hyvästi vaan sitte.

        Koska meinasit mennä koska sä olet vuoden päivät puhunut että hyppäät junan eteen tai ammut itteesi päähän. eikö susta löydy miestä siihen vaan uhkailet kun olet niin nössö


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, tämmöstä viiskymppistä miestä onkin kivaa vaan kiusata. Niin kauan että ymmärtää tappaa ittensä.

        Häivy netistä, niin olo helpottaa.


    • Anonyymi

      Äijälle ei oikein näytä tulevan miellyttäviä vastauksia, kun puolet kommenteista pitää poistaa 🤣🤣🤣

      • Minä en poistele mitään täältä. Ja sinä tuittupää voit olla hiljaa. Mä voin myös lähteä täältä kokonaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en poistele mitään täältä. Ja sinä tuittupää voit olla hiljaa. Mä voin myös lähteä täältä kokonaan.

        Sunhan piti mennä junan alle. Miksi et mennyt?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en poistele mitään täältä. Ja sinä tuittupää voit olla hiljaa. Mä voin myös lähteä täältä kokonaan.

        Joko taas lähdet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en poistele mitään täältä. Ja sinä tuittupää voit olla hiljaa. Mä voin myös lähteä täältä kokonaan.

        Tee se. Suomen kansa kiittää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en poistele mitään täältä. Ja sinä tuittupää voit olla hiljaa. Mä voin myös lähteä täältä kokonaan.

        Milloin lähdet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee se. Suomen kansa kiittää.

        Mitä tollanen kommentoija saa tosta? Mitä sä saat? Saatko mielihyvää? Ei hyvää päivää. Taida sulla itselläsi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tollanen kommentoija saa tosta? Mitä sä saat? Saatko mielihyvää? Ei hyvää päivää. Taida sulla itselläsi olla.

        Sinä saat mielihyväsi pilleripurkista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat mielihyväsi pilleripurkista.

        Niinkö oletat, että kaikki syö jotain masennuslääkkeitä täällä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinkö oletat, että kaikki syö jotain masennuslääkkeitä täällä?

        jani sähän ite oot syönyt masennuslääkkeitä mutta lopetit kun et saanut orgasmia. Tosin et tainnut saada sen sun ex tyttöystävänkään kanssa. sä varmaan sormetit sitä ja toivoit että saispa jo orgasmin niin pääsis pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani sähän ite oot syönyt masennuslääkkeitä mutta lopetit kun et saanut orgasmia. Tosin et tainnut saada sen sun ex tyttöystävänkään kanssa. sä varmaan sormetit sitä ja toivoit että saispa jo orgasmin niin pääsis pois

        Tirsk🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani sähän ite oot syönyt masennuslääkkeitä mutta lopetit kun et saanut orgasmia. Tosin et tainnut saada sen sun ex tyttöystävänkään kanssa. sä varmaan sormetit sitä ja toivoit että saispa jo orgasmin niin pääsis pois

        Kyllä mä orkun sain sillonki. Piti vaan tehdä se itse loppuun, kun toinen ei osannu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä orkun sain sillonki. Piti vaan tehdä se itse loppuun, kun toinen ei osannu.

        Koskaan et oo saanu muuta kuin Nyrkki-Kyllikkiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä orkun sain sillonki. Piti vaan tehdä se itse loppuun, kun toinen ei osannu.

        voi vittu. sulla on ollut nuorena tyttöystävä ja sekään ei ollut hyvä sängyssä. No ex vaimon kanssa onnistuit sentään lapsia saamaan niin on mennyt lastit perille


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu. sulla on ollut nuorena tyttöystävä ja sekään ei ollut hyvä sängyssä. No ex vaimon kanssa onnistuit sentään lapsia saamaan niin on mennyt lastit perille

        Lastit perille? Mitä sillä on väliä mihin ne menee? Voi käyttää mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lastit perille? Mitä sillä on väliä mihin ne menee? Voi käyttää mielikuvitusta.

        no eikö sulla ollut pari poikaa . Sun pojat on varmasti yhtä fiksuja kuin isänsä ei ole perineet äidiltään mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        no eikö sulla ollut pari poikaa . Sun pojat on varmasti yhtä fiksuja kuin isänsä ei ole perineet äidiltään mitään

        Mihin viittaa fiksuudella? Se jos tykkää heittää lastit vaikka toisen suuhun, tekee ihmisestä tyhmän?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin viittaa fiksuudella? Se jos tykkää heittää lastit vaikka toisen suuhun, tekee ihmisestä tyhmän?

        No sunlaisella miehellä luulis olevan komeita ja fiksuja poikia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin viittaa fiksuudella? Se jos tykkää heittää lastit vaikka toisen suuhun, tekee ihmisestä tyhmän?

        Sun tyhmien vanhempien olis aikoinaan pitäny ymmärtää käyttää ehkäisyä. Koko Suomi saa kärsiä siitä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat mielihyväsi pilleripurkista.

        En syö mitään pillereitä. En vaan jaksa käsittää, miksi ne ei syö, jotka täällä toivottelee kenellekään mitään itsetuhoista tai yrittää savustaa ulos palstalta. Miksi ne ei syö niitä pillereitä? Ja mene katsomaan noiden toivotusten sijaan vaikka jotain rauhottavia luonto maisemia. No, koska ne saa ilonsa jostain, jossa pääsee purkamaan pahaa oloaan muihin. Kyllä se olisi fiksumpaa, että ne söisivät niitä lobotomia pillereitä, niin muun normaali väestön ei tarvitsisi niiden takia kärsiä.


    • Anonyymi

      Sitä se minäki vähän pelkään, no ei

    • Hyvää loppu elämää kaikille.

      • Anonyymi

        Älähän nyt👩 pitääkin lähteä kaverille kivaa päivää😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt👩 pitääkin lähteä kaverille kivaa päivää😊

        Kiitos. Kivaa päivää sullekin. 😥😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt👩 pitääkin lähteä kaverille kivaa päivää😊

        Tää on näköjään Kirsinkin ilmoituspalsta. Mä ajattelin mennä vessaan niin olen sellasen minuutin verran pois palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on näköjään Kirsinkin ilmoituspalsta. Mä ajattelin mennä vessaan niin olen sellasen minuutin verran pois palstalta.

        No sä voit mun puolesta olla kauemminkin poissa täältä. Väität että olen nettiriippuvainen, ja kuitenkin itse kyttäät täällä varmaan paljon pitempiäkin aikoja etkä harrasta mitään muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sä voit mun puolesta olla kauemminkin poissa täältä. Väität että olen nettiriippuvainen, ja kuitenkin itse kyttäät täällä varmaan paljon pitempiäkin aikoja etkä harrasta mitään muuta.

        No kesällä tulee käytyä lenkillä. Mä en sentään ilmota täällä koska mä meen kauppaan tai kaupungille shoppailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kesällä tulee käytyä lenkillä. Mä en sentään ilmota täällä koska mä meen kauppaan tai kaupungille shoppailee.

        Mulla on tässä muitakin sivuja auki eli tää ei ole aioa sivu joka on auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tässä muitakin sivuja auki eli tää ei ole aioa sivu joka on auki

        Jos et ole huomannut niin öisin en ole täällä kuten sinä olet aamuyöhön useimmiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tässä muitakin sivuja auki eli tää ei ole aioa sivu joka on auki

        Ei ole minullakaan ainoa sivu auki. Kyllä tässä ehdin seurata yhtä jos toistakin asiaa samaan aikaan ja kuunnella musiikkia yms...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole huomannut niin öisin en ole täällä kuten sinä olet aamuyöhön useimmiten.

        Minä nukun yöllä. Luulet että anonyyminä täällä huutelen ihmisille?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sä voit mun puolesta olla kauemminkin poissa täältä. Väität että olen nettiriippuvainen, ja kuitenkin itse kyttäät täällä varmaan paljon pitempiäkin aikoja etkä harrasta mitään muuta.

        Kävitkö jo p#skalla? Mitä tuli pyttyyn?


      • Anonyymi

        Loppuelämä on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tässä muitakin sivuja auki eli tää ei ole aioa sivu joka on auki

        Ja monia eri persoonia ja nikkejä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä nukun yöllä. Luulet että anonyyminä täällä huutelen ihmisille?

        Osu ja uppos🙈🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja monia eri persoonia ja nikkejä.

        No sehän tässä hassuinta onki, ku niin luulet. Ei ole ku tää yks nikki ja persoona sen takana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos🙈🤣

        Teidän tyhmyys tässä oikein loistaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teidän tyhmyys tässä oikein loistaa.

        Tämä onkin hullujenhuoneen avohoitola🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin hullujenhuoneen avohoitola🤣🤣🤣

        Tää on sellainen paikka, kuin millaisen ihmiset tästä tekee. Huomaa kyllä, että suurinosa on vaan niin negatiivisia ja katkeria ja ties mitä. Muuta ku toisen itsaria vaan kannustetaan enemmän, kuin mihinkään positiivisempaan. Ja rakkaus loistaa poissaolollaan täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on sellainen paikka, kuin millaisen ihmiset tästä tekee. Huomaa kyllä, että suurinosa on vaan niin negatiivisia ja katkeria ja ties mitä. Muuta ku toisen itsaria vaan kannustetaan enemmän, kuin mihinkään positiivisempaan. Ja rakkaus loistaa poissaolollaan täällä.

        Haetko tosiaan jotain rakkautta netin tunkiopalstalta? Ei helvetti 🙈


    • Anonyymi

      Höh palstalla ei tapahtunut mitään sillä aikaa kun kävin vessassa

      • No sä voit selata myös muita palstoja. Aina jossain jotain tapahtuu kuitenki.


      • mustasusi kirjoitti:

        No sä voit selata myös muita palstoja. Aina jossain jotain tapahtuu kuitenki.

        Mietit vaikka jotain Afrikan maata, niin varmasti siellä tapahtuu paljon asioita, mistä me ei olle tietoisia ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sä voit selata myös muita palstoja. Aina jossain jotain tapahtuu kuitenki.

        Niinhän mä selaankin. ei tää ole ainoa sivu joka mulla on auki


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mietit vaikka jotain Afrikan maata, niin varmasti siellä tapahtuu paljon asioita, mistä me ei olle tietoisia ollenkaan.

        Miksi mun pitäis ajatella nyt afrikkaa. Sä voit ite miettiä jos haluat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun pitäis ajatella nyt afrikkaa. Sä voit ite miettiä jos haluat

        Niin mä mietinkin Afrikkaa, ja monia muitakin maailmoja. Ei tää Suomi ole ainoa paikka tällä planeetalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sä voit selata myös muita palstoja. Aina jossain jotain tapahtuu kuitenki.

        Etkö lähtenytkään töihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lähtenytkään töihin?

        Ei näyt työvuoroa kalenterissa tämän päivän kohdalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mä mietinkin Afrikkaa, ja monia muitakin maailmoja. Ei tää Suomi ole ainoa paikka tällä planeetalla.

        Varsinkin sun haavemaailmas on toiselta planeetalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin sun haavemaailmas on toiselta planeetalta.

        Niin onkin. Menen sinne vielä joskus. Elän unelmaani siellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mä mietinkin Afrikkaa, ja monia muitakin maailmoja. Ei tää Suomi ole ainoa paikka tällä planeetalla.

        Jos sä haluat miettiä afrikkaa niin mieti ihan rauhassa. Mä ajattelin keskittyy kattoo telkkaa enkä ajatella afrikkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä haluat miettiä afrikkaa niin mieti ihan rauhassa. Mä ajattelin keskittyy kattoo telkkaa enkä ajatella afrikkaa

        Toivottavasti telkusta tulee joku Afrikan jäteongelmiin liittyvää ohjelmaa sulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti telkusta tulee joku Afrikan jäteongelmiin liittyvää ohjelmaa sulle.

        no ei tule ja illalla katon lätkää ja en mieti afrikkaa. Mulla on tuolla keittiössä omia roskia joita mietin enemmän kuin afrikan jäteongelmaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei näyt työvuoroa kalenterissa tämän päivän kohdalla.

        Miten sulla kesällä työvuorot ja kesäloma menevät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulla kesällä työvuorot ja kesäloma menevät?

        On mulla kesälomaaki jossai vaiheessa kesää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On mulla kesälomaaki jossai vaiheessa kesää.

        Työttömällä ei ole lomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työttömällä ei ole lomaa.

        No mulla on, kun en ole työtön.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mulla on, kun en ole työtön.

        Sähän irtisanouduit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On mulla kesälomaaki jossai vaiheessa kesää.

        Miten se on mahdollista, kun olet sanonut itsesi irti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on mahdollista, kun olet sanonut itsesi irti?

        Vastaas ny äijä tähänkin jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaas ny äijä tähänkin jotain.

        Luuletko että ihan oikeasti sanoin itseni irti? Mä oon nii hyvä työntekijä, ettei mun edes annettais lähteä sieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että ihan oikeasti sanoin itseni irti? Mä oon nii hyvä työntekijä, ettei mun edes annettais lähteä sieltä.

        niin sä voisit olla nyt työtön mutta sait vaan siirron toiseen paikkaan pois netan läheltä. Kaikissa työpaikoissa tollanen ei ole mahdollista


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sä voisit olla nyt työtön mutta sait vaan siirron toiseen paikkaan pois netan läheltä. Kaikissa työpaikoissa tollanen ei ole mahdollista

        Tässä on vähän hassua se, että Netan työpaikka on välillä mun työpaikan vieressä kuitenkin. Riippuu missä teen töitä. Että törmäämisen mahdollisuus on ollu koko ajan olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä on vähän hassua se, että Netan työpaikka on välillä mun työpaikan vieressä kuitenkin. Riippuu missä teen töitä. Että törmäämisen mahdollisuus on ollu koko ajan olemassa.

        no miksi et mene sen työpaikalle jos kerta tiiät missä on töissä. Voit vaikka käydä ostaan jonkun urheilujutun jos netta sattuis olee kassalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi et mene sen työpaikalle jos kerta tiiät missä on töissä. Voit vaikka käydä ostaan jonkun urheilujutun jos netta sattuis olee kassalla

        En mä halua hänelle ahdistusta siitä. Ei hän halua nähdä minua missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi et mene sen työpaikalle jos kerta tiiät missä on töissä. Voit vaikka käydä ostaan jonkun urheilujutun jos netta sattuis olee kassalla

        Enkä minä uskaltais mennä sinne. Mut naurettais sieltä pihalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä minä uskaltais mennä sinne. Mut naurettais sieltä pihalle.

        Syytä onkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että ihan oikeasti sanoin itseni irti? Mä oon nii hyvä työntekijä, ettei mun edes annettais lähteä sieltä.

        Tottakai luulin. Kaikki, mitä sä täällä sepustelet, on tietenkin TOTTA.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että ihan oikeasti sanoin itseni irti? Mä oon nii hyvä työntekijä, ettei mun edes annettais lähteä sieltä.

        Aivan varmasti annettaisiin lähteä aika piankin, kun vaan pomos toetäis mitä täällä kirjoittelet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että ihan oikeasti sanoin itseni irti? Mä oon nii hyvä työntekijä, ettei mun edes annettais lähteä sieltä.

        Suden ketjut on valheita täynnä...


    • Anonyymi

      Minäkin lähden nyt vessaan. Kaks minuuttia menee....

      • Anonyymi

        Oot ollu jo monta tuntia, tipuitko pönttöön, pönttö?


    • Anonyymi

      Älä on vai kas ku e hokan mu mitä siittä si kun vapaalla olluna täsä jo pidempään muutoinkin parisen vuotta ny jo odotellu koska nuo eduskunnan idiootit saa tän maan konkkaan ja sä si taas olet niin tyhmä et sä et edes mitään mistään tajua vaikka sulle kuinka ja millä tavalla vittuilis tai si sä riehut yksin kotonas ja täällä yrität esittää ettei sua muka saa millään suuttumaan mu ei hätää mä kyl jaksan sulle vittuilla toisinaan sulla vaan on niin idioottimaisia aloituksia et viitti edes vaivautua mitään kommentoimaan ja nytkin on vaan niin vitun tylsää

    • Anonyymi

      Hyvät yöt👩🌌

      • Anonyymi

        Haista PEE.


      • Kiitos. Nuku hyvin. ❄️🌃❄️


      • 🤗😘✨


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe