Homojen ja transujen naisihanne

Anonyymi-ap

Vahva Äiti-hahmo?

Saksalaisessa kahvimainoksessa joku tällainen uusseksuaali on keittiössään pukeutuneena ensin tosi vanhanaikaiseksi, paksurintaiseksi naishahmoksi, essu päällään, kuin äitimuori 1950-luvulla.

Sitten hän tempaisee pois naamarin ja essun ja alta paljastuu melko hintelä, mikä lie, uussukupuolinen.

Tulee ihan mieleen Norman Bates.

Onko noilla tyypeillä jonkinlainen äititrauma? Näkevät naiset lähinnä topakoina, vihaisina äiteinä?

Hetero-seurustelusuhteissahan voi tämän ilmiön nähdä, etenkin alkoholistien kohdalla: nämä miehet etsivät ja kaipaavat turvallista äitiä.

Jotain on siis lapsuudessa mennyt pahasti pieleen. Äidinrakkaus jäänyt vähälle, pojalta vaadittu liikoja ja koskaan ei mammalle kelvannut? Ilmeisesti isä perheessä ollut heikko pikkumies?

40

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idiootti ei se mikään kahvimainos ole ja siitä on toinenkin versio missä esittää vanhaa miestä.

      • Anonyymi

        Mikä mainos se sitten on?
        Mistä siinä on kysymys?

        Kysyy Idiootti.


      • Anonyymi

        Coopin mainos missä "parodioidaan" Italian ja Ranskan ruokakulttuurilla ja lopuksi kerrottaa kuinka ostaa Coopin tuotteita koska ne ovat edullinen ja järkevä valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mainos se sitten on?
        Mistä siinä on kysymys?

        Kysyy Idiootti.

        Itse näen nuoren saksalaisen miehen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse näen nuoren saksalaisen miehen.

        Itse oletkin kuin vanhat mummot.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse näen nuoren saksalaisen miehen.

        Joudut itse peruuttamaan ääliömöisiä kuviasi. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joudut itse peruuttamaan ääliömöisiä kuviasi. 😂

        Mitä tuo on olevinaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Coopin mainos missä "parodioidaan" Italian ja Ranskan ruokakulttuurilla ja lopuksi kerrottaa kuinka ostaa Coopin tuotteita koska ne ovat edullinen ja järkevä valinta.

        Coopit on kierrätys ruokaa kyllä niin sekundaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse näen nuoren saksalaisen miehen.

        Nykyään kun mohametti turkista on saksalainen tai Iranista tullut babylon jengi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Coopin mainos missä "parodioidaan" Italian ja Ranskan ruokakulttuurilla ja lopuksi kerrottaa kuinka ostaa Coopin tuotteita koska ne ovat edullinen ja järkevä valinta.

        Kuten aito väärentäjä turkkilainen kertoi he myyvät Italian pitsaa kastikkeita koska ne myy paremmin nimellä italia tai Ranska mutta ne on Iranista tai turkista oikeasti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse näen nuoren saksalaisen miehen.

        Saksan venäläisiä on eniten Berliinissä. Ja mynchenissä.


    • Anonyymi

      Olet itse varmaan jotenkin perverssi tai vähintään homo koska yhdistit asiallisen ruokamainoksen tuollaiseen.

      • Anonyymi

        Olen ihan normaali hihhuli! 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan normaali hihhuli! 🙏

        Ilmeisesti alati homostelu mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti alati homostelu mielessä.

        Kyllä se on olennainen osa lahkomme toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on olennainen osa lahkomme toimintaa

        Siis ainoa osa. Sellaista se videsläisyys on.
        Itkette sitten naisentuskaanne ja ette ymmärrä niin yksinkertaista asia ettei ne naiset homoille heruta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ainoa osa. Sellaista se videsläisyys on.
        Itkette sitten naisentuskaanne ja ette ymmärrä niin yksinkertaista asia ettei ne naiset homoille heruta.

        Höpöhöpö! Minä olen malkus-lahkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Minä olen malkus-lahkosta.

        No mul*kus kuuluisikin sinne mutta näyttelet viidesläisissä heteroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mul*kus kuuluisikin sinne mutta näyttelet viidesläisissä heteroa.

        Minä mitään näyttele vaan olen malkus-lahkon homotranssu.


      • Anonyymi

        En ole yksikään näistä jotka vastasivat sinulle edellä. En homo, en hihhuli, en viidesläinen.

        Mainos kyllä selvästi piilojulistaa transujen agendaa. Ei tuo minua sinänsä häiritse. Olen suvaitsevainen, eihän tässä muuta voi.

        Asian ydin oli tuo aloituksessani mainitsema "tiukkailmeinen äitimuori"-hahmo. Mietin vain todella, että tuollaiset eukotko ovat kasvattaneet pojistaan homoja, niin että nuo miehet näkevät tuollaisen emännän muka "naiseuden" edustajana.

        Ja assosioin myös asian monien alkoholistimiesten naissuhteiden perusteella: pitää vauva ottaa kainaloon, silittää päästä ja paapoa. Olen joskus myös saanut raahata herrasmiehen suihkun alle, saippuoida ja pestä jätkä päästä varpaisiin, munansa ja persventtiilinsä on kyllä saanut itse pestä, kun äitee vahtii vierestä. Kammata hiukset, vaikka toinen kiljuisi apua.

        Monesti, jos olen jossain kaupungilla törmännyt olettamaani homoon / transuun, on hahmo ollut jotain tuollaista lajia: mies pukeutuu epäsiististi, ei edes kammannut tukkaansa, mutta olettaa, että naismaiset vaatteet ja sotkuinen huulipuna tekee hänestä naisen näköisen.

        Olisi monesti tullut mieli ystävällisesti puuttua asiaan ja neuvoa transua, mitä kaikkea aito nainen ulkonäössään ottaa huomioon. Hiukset on oltava siististi, kasvot mahd. ehostettu hillitysti ja huolella (huulipunaa ei vain huitaista sinne tänne), ei haista hielle ja vaatteet ovat aina puhtaat ja yhteensopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yksikään näistä jotka vastasivat sinulle edellä. En homo, en hihhuli, en viidesläinen.

        Mainos kyllä selvästi piilojulistaa transujen agendaa. Ei tuo minua sinänsä häiritse. Olen suvaitsevainen, eihän tässä muuta voi.

        Asian ydin oli tuo aloituksessani mainitsema "tiukkailmeinen äitimuori"-hahmo. Mietin vain todella, että tuollaiset eukotko ovat kasvattaneet pojistaan homoja, niin että nuo miehet näkevät tuollaisen emännän muka "naiseuden" edustajana.

        Ja assosioin myös asian monien alkoholistimiesten naissuhteiden perusteella: pitää vauva ottaa kainaloon, silittää päästä ja paapoa. Olen joskus myös saanut raahata herrasmiehen suihkun alle, saippuoida ja pestä jätkä päästä varpaisiin, munansa ja persventtiilinsä on kyllä saanut itse pestä, kun äitee vahtii vierestä. Kammata hiukset, vaikka toinen kiljuisi apua.

        Monesti, jos olen jossain kaupungilla törmännyt olettamaani homoon / transuun, on hahmo ollut jotain tuollaista lajia: mies pukeutuu epäsiististi, ei edes kammannut tukkaansa, mutta olettaa, että naismaiset vaatteet ja sotkuinen huulipuna tekee hänestä naisen näköisen.

        Olisi monesti tullut mieli ystävällisesti puuttua asiaan ja neuvoa transua, mitä kaikkea aito nainen ulkonäössään ottaa huomioon. Hiukset on oltava siististi, kasvot mahd. ehostettu hillitysti ja huolella (huulipunaa ei vain huitaista sinne tänne), ei haista hielle ja vaatteet ovat aina puhtaat ja yhteensopivat.

        Ei kyllä julista yhtään mitään. Tuo asia on ihan sinun korvien välissä, näet ilmeisesti kaikkialla jotain transuja. Tuossahan tosiaan parodioidaan italialaista tyypillistä kokkailijaa eli pastantekijä äitiä ja vastaavasti ranskalaisessa keittiössä ruuanlaittaja on mies joka lotraa sitä viiniä joka ruokaan ja patonkia täytyy tietenkin olla myös joka ruualla . Todennäköisesti tuosta tullaan näkemään uusia mainoksia joissa käytetään sitten muita "kansallisuuksia"
        Mikä mahtaisi olla suomea parodioiva versio ?

        Coop on pohjoismaissa oleva valtava ruokamerkki jonka tuotevalikoimaan kuuluu valtava määrä tuotteita ja on tunnettu edullisuudestaan. Mene nyt ihmeessä katsomaan vaikka S-markettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä julista yhtään mitään. Tuo asia on ihan sinun korvien välissä, näet ilmeisesti kaikkialla jotain transuja. Tuossahan tosiaan parodioidaan italialaista tyypillistä kokkailijaa eli pastantekijä äitiä ja vastaavasti ranskalaisessa keittiössä ruuanlaittaja on mies joka lotraa sitä viiniä joka ruokaan ja patonkia täytyy tietenkin olla myös joka ruualla . Todennäköisesti tuosta tullaan näkemään uusia mainoksia joissa käytetään sitten muita "kansallisuuksia"
        Mikä mahtaisi olla suomea parodioiva versio ?

        Coop on pohjoismaissa oleva valtava ruokamerkki jonka tuotevalikoimaan kuuluu valtava määrä tuotteita ja on tunnettu edullisuudestaan. Mene nyt ihmeessä katsomaan vaikka S-markettiin.

        Taitaa olla kevät tehnyt tepposet ketjun aloittaja aitouskovalle. Tuolla mainoksella ei transujen kanssa ole tekemistä sen enempää kuin että varmaan myyvät tuotteitaan heillekin. Käsittääkseni samoja eväitä kun syövät kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kevät tehnyt tepposet ketjun aloittaja aitouskovalle. Tuolla mainoksella ei transujen kanssa ole tekemistä sen enempää kuin että varmaan myyvät tuotteitaan heillekin. Käsittääkseni samoja eväitä kun syövät kuin muutkin.

        Aitouskovilla ei tunnetusti ole lainkaan huumorintajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitouskovilla ei tunnetusti ole lainkaan huumorintajua.

        Ei sinua kukaan pidä minkäänlaisena uskovana . 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kukaan pidä minkäänlaisena uskovana . 😂

        Totta minulla on aivan liian hyvä huumorintaju että joku sellaista luulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä julista yhtään mitään. Tuo asia on ihan sinun korvien välissä, näet ilmeisesti kaikkialla jotain transuja. Tuossahan tosiaan parodioidaan italialaista tyypillistä kokkailijaa eli pastantekijä äitiä ja vastaavasti ranskalaisessa keittiössä ruuanlaittaja on mies joka lotraa sitä viiniä joka ruokaan ja patonkia täytyy tietenkin olla myös joka ruualla . Todennäköisesti tuosta tullaan näkemään uusia mainoksia joissa käytetään sitten muita "kansallisuuksia"
        Mikä mahtaisi olla suomea parodioiva versio ?

        Coop on pohjoismaissa oleva valtava ruokamerkki jonka tuotevalikoimaan kuuluu valtava määrä tuotteita ja on tunnettu edullisuudestaan. Mene nyt ihmeessä katsomaan vaikka S-markettiin.

        Siis ensin s marketit on elanto osuuskuntaa asiakas omistajuus ja Rainbown tuotteet vaihtoi vain nimeään.Ne on sekundaa opiskelijat suosii niitä hinnan puolesta.Sateenkaari tuotteet oli kaikki ulkomailta.S market oli parempaa laatua elannon aikana nykyään raakapakastetusta sulatettua sekundaa sisältä raakaa usein.Ikävää syödä raakaa taikinaa pullan tai leivän sisältä.Yök.No aloitus viittaa taas Saksaan ikäänkuin kaikki vaan olisi saksalaisia kuitenkin Stalinin miehitys oli venäläinen siksi Sokos tuotteissa on paljon venäläisiä textejä. Mehuissakin ja x siivous välineissä.S market Sokos on aina ollut kommunistinen liike venäläinen ja vasemmistoinen.Elanto leipoi ennen itse leipää ja hyvää laatua.Saksan väestö on on venäläistä mongoliaa turkkia Irania kurdia täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta minulla on aivan liian hyvä huumorintaju että joku sellaista luulisi.

        Huumorisi on kuivaa kuin näkkileipä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan normaali hihhuli! 🙏

        Oikeat kristityt taas ei vihaa ketään mutta pahan tekemistä vihaa. Oikeat kristityt kertovat Jeesuksesta pelastajana eikä syyttäjänä mikä saatana on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ensin s marketit on elanto osuuskuntaa asiakas omistajuus ja Rainbown tuotteet vaihtoi vain nimeään.Ne on sekundaa opiskelijat suosii niitä hinnan puolesta.Sateenkaari tuotteet oli kaikki ulkomailta.S market oli parempaa laatua elannon aikana nykyään raakapakastetusta sulatettua sekundaa sisältä raakaa usein.Ikävää syödä raakaa taikinaa pullan tai leivän sisältä.Yök.No aloitus viittaa taas Saksaan ikäänkuin kaikki vaan olisi saksalaisia kuitenkin Stalinin miehitys oli venäläinen siksi Sokos tuotteissa on paljon venäläisiä textejä. Mehuissakin ja x siivous välineissä.S market Sokos on aina ollut kommunistinen liike venäläinen ja vasemmistoinen.Elanto leipoi ennen itse leipää ja hyvää laatua.Saksan väestö on on venäläistä mongoliaa turkkia Irania kurdia täynnä.

        Olet ihan sekopää etkä ymmärrä kaupassa yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat kristityt taas ei vihaa ketään mutta pahan tekemistä vihaa. Oikeat kristityt kertovat Jeesuksesta pelastajana eikä syyttäjänä mikä saatana on.

        Luther ei ollut oikea kristitty. Hyvä tietää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Luther ei ollut oikea kristitty. Hyvä tietää.

        Sinä olet ihmisen irvikuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on olennainen osa lahkomme toimintaa

        Valehtelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ainoa osa. Sellaista se videsläisyys on.
        Itkette sitten naisentuskaanne ja ette ymmärrä niin yksinkertaista asia ettei ne naiset homoille heruta.

        Sellaista valhetta ja vihapuhetta sinulta tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta minulla on aivan liian hyvä huumorintaju että joku sellaista luulisi.

        Valheesikin näyttävät olevan sinulle huumoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesikin näyttävät olevan sinulle huumoria

        valheita valheiden perään


    • Nyt selvästi foliohattu kierretty liian tiukalle ja nähdään jo kaikenlaisia omia juttuja.

      • Anonyymi

        Sinun päähäsi on noussut kusi.


    • Anonyymi

      Varo etenkin tuota makaronia. Epäilyttävän näköistä ja nimistä. Tuollaisen pussin poimiminen ostoskärryyn saattaa olla salainen viesti tai jopa kutsu toiselle homolle tai transulle 🤔

      • Tuo on ihan totta. Jokainen kunnon heteromies tietää, että ainoa oikea makaroni on Myllyn paras vaalea sarvimakaroni .


    • Anonyymi

      Tunnevamma.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe