Ehdin aamulla

Anonyymi-ap

ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintujen laulua ulkona. Mietin, miltä tuntuisi kuunnella sitä yhdessä kanssasi. Mietin, miltä tuntuisit lähelläni. Tulin surulliseksi. Tämä varjon ja valon loputon tanssi on joskus vaikea ymmärtää. Miksi ihastua ihmiseen, jota ei voi saada? Miksi tuntea kaipuuta, niin syvää, että tuntuu siltä kuin sanatkin katoaisivat tämän tunteen mustaan aukkoon, tavoittamatta olemustasi ja sitä mitä siitä haluaisin ilmaista. Aivan kuin olisin puu vailla lehtiverhoa, sitä minä olen ilman sinua.

154

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsin tutulta kuulostaa...

      • Anonyymi

        Ikävä tavallaan kuulla, että sinullekin tuttua tämä. On repivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tavallaan kuulla, että sinullekin tuttua tämä. On repivää.

        On. Maailman värit ovat haalistuneet ilman häntä. Energia minussa ei virtaa vapautuneesti kun hän ei ole lähellä antamassa pelkällä olemassaolollaan minulle virtaa. Yhdessä olisi monin tavoin parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Maailman värit ovat haalistuneet ilman häntä. Energia minussa ei virtaa vapautuneesti kun hän ei ole lähellä antamassa pelkällä olemassaolollaan minulle virtaa. Yhdessä olisi monin tavoin parempi.

        Hyvin kuvasit. Värit haalistuvat tai saavat ikävästä tummia sävyjä. Jokin olemassaolossa virtaa vapaasti kun vuorovaikutan hänen kanssaan. Olo on kevyt ja energinen. Hänen seurassaan saatan mennä vaikeaksi, koska tunnen niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Maailman värit ovat haalistuneet ilman häntä. Energia minussa ei virtaa vapautuneesti kun hän ei ole lähellä antamassa pelkällä olemassaolollaan minulle virtaa. Yhdessä olisi monin tavoin parempi.

        Tänään oli musiikki juttuja ja nyt hyvin.en unohda sinua .🏃🏽‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli musiikki juttuja ja nyt hyvin.en unohda sinua .🏃🏽‍♀️

        Ei ollut minulta tuo. Aika hyvin oot jo unohtanut🥺ei kuulu mitään susta, näkyy kyllä💃🕺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta tuo. Aika hyvin oot jo unohtanut🥺ei kuulu mitään susta, näkyy kyllä💃🕺

        Mies on oikein pistänyt punaisen mekon ylle!


    • Anonyymi

      Voi :( Miksi et voi häntä saada? Oletko yrittänyt edes?

      • Anonyymi

        Siihen on monia syitä.


      • Anonyymi

        Harva nainen yrittää, mielummin vinkuvat vuosikausia kaipuuta ja ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva nainen yrittää, mielummin vinkuvat vuosikausia kaipuuta ja ikävää.

        Ohi. Et tunne minua etkä tiedä mitä olen elämässäni tehnyt ja mistä tässä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on monia syitä.

        Oletko yhteydessä nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yhteydessä nyt?

        On minulla häneen yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla häneen yhteys.

        Millainen?


    • Anonyymi

      Päivät ilman sinua tuntuvat pitkiltä. Ne ovat kuin suora, loputon tie aavikolla, päivän hehkuessa kirkkaimmillaan. Silloin joskus kun näen sinut, on se kuin vilvoittava tuuli tai puun suoja keskellä ei-mitään. En tiedä miksi tunnen näin. Huomasin vain eräänä päivänä, että sinua kohtaan tuntemaani lämpöön on sekoittunut kaipauksen kyyneleitä. Ne valuivat hiljaa yön yksinäisinä tunteina, jolloin kysyin miksi näin piti käydä. Kysymykseni haihtui yöhön aamukasteen lailla, vastausta en saanut.

      • Anonyymi

        Kaunista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunista..

        Kiitos. Jos jotain hyvää tässä tunteessa on, niin se, että se saa minut kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Jos jotain hyvää tässä tunteessa on, niin se, että se saa minut kirjoittamaan.

        Olet erityisen taitava. Lukisin kirjallisuuttasi ja nauttisin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet erityisen taitava. Lukisin kirjallisuuttasi ja nauttisin siitä.

        Kiitos. Täytyy siis kirjoittaa lisää jos näistä edes jollekin olisi iloa. Kun en hänelle suoraan voi tällaista sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Täytyy siis kirjoittaa lisää jos näistä edes jollekin olisi iloa. Kun en hänelle suoraan voi tällaista sanoa.

        Miksi et voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi?

        Siihen on monia syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on monia syitä.

        Näitkö hänet tällä viikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö hänet tällä viikolla

        En nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö hänet tällä viikolla

        Tämä on kysymys…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kysymys…

        Ymmärsin kysymykseksi ja vastasin. En nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin kysymykseksi ja vastasin. En nähnyt.

        Milloin näit hänet viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit hänet viimeksi?

        Siitä on useita viikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on useita viikkoja.

        Riippuu tarkoitatko näkemistä horisontissa vai sitä että keskustelee kasvotusten?
        Kysyy sivusta nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu tarkoitatko näkemistä horisontissa vai sitä että keskustelee kasvotusten?
        Kysyy sivusta nainen

        Kasvotusten tapaamisesta on useita viikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Jos jotain hyvää tässä tunteessa on, niin se, että se saa minut kirjoittamaan.

        Hienoa kaipaavaa tekstiä. Sinulla on kirjoittajan lahja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kaipaavaa tekstiä. Sinulla on kirjoittajan lahja

        Taidat mies kehua retostella taas omaa varsin keskinkertaista tekstiäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat mies kehua retostella taas omaa varsin keskinkertaista tekstiäsi

        Ikävä kertoa totuus: tekstistäni pitänyt ihminen on eri henkilö. Aistin äänensävyssäsi vihamielisyyttä ja turhautumista. Haluaisit kehuja, mutta et uskalla kirjoittaa aloituksia kaipauksesta etkä muutenkaan mitään herkkää. Ainoa asia mihin pystyt on yritys painaa muita alas. En vaihtaisi paikkaa kanssasi.


    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä vaikka hänet saisitkin vielä. Olisi siinä kanssasi kuuntelemassa lintujen laulua ja nauttimassa pienistä hetkistä, mutta Teille tärkeistä hetkistä.
      Minäkin haaveilen samankaltaisista asioista kaivattuni kanssa, jonka kanssa koen henkistä hyväksyntää ja vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Toivon, että hän tulisi olemaan vielä osa minua ja elämääni. Uudenlainen elämä on avautumassa muutenkin pian ja toivon että hän olisi osana sitä. Hän on se josta saan voimaa.

      • Anonyymi

        Ihanaa että olet löytänyt elämääsi ihmisen jonka kanssa voit kokea henkistä hyväksyntää ja vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja josta saat voimaa. Se on arvokasta. Toivon että saat hänet osaksi elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että olet löytänyt elämääsi ihmisen jonka kanssa voit kokea henkistä hyväksyntää ja vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja josta saat voimaa. Se on arvokasta. Toivon että saat hänet osaksi elämääsi.

        Niin minäkin. Hän on suurin rakkauteni. Ajattelen häntä useinkin ja hymyilen kun mietin meitä yhdessä. Tiedän että hänkin on todennäköisesti vähän hukassa toisinaan ilman minua.. siellä jossain. Yhdessä oltaisiin kokonaisia.. siihen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Hän on suurin rakkauteni. Ajattelen häntä useinkin ja hymyilen kun mietin meitä yhdessä. Tiedän että hänkin on todennäköisesti vähän hukassa toisinaan ilman minua.. siellä jossain. Yhdessä oltaisiin kokonaisia.. siihen uskon.

        Ilman häntä olen minä ainakin vähän hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman häntä olen minä ainakin vähän hukassa.

        Niin. Olen myös ollut jo kuukausia ja loppua ei näy. En jotenkin pääse eteenpäin, kun tunne on ollut niin merkityksellinen ja hän ihminen erityisen rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Olen myös ollut jo kuukausia ja loppua ei näy. En jotenkin pääse eteenpäin, kun tunne on ollut niin merkityksellinen ja hän ihminen erityisen rakas.

        Kun vuorovaikutan hänen kanssaan, hukassaolemisen tunne helpottaa. Koen myös että tämä ihminen on erityisen rakas ja tunteet merkityksellisiä. En pääse eteenpäin, hänen kanssaan tuntuu siltä kuin olisi tullut kotiin. Sitä tunnetta on vaikea unohtaa, vaikka se olisi yksipuolinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vuorovaikutan hänen kanssaan, hukassaolemisen tunne helpottaa. Koen myös että tämä ihminen on erityisen rakas ja tunteet merkityksellisiä. En pääse eteenpäin, hänen kanssaan tuntuu siltä kuin olisi tullut kotiin. Sitä tunnetta on vaikea unohtaa, vaikka se olisi yksipuolinenkin.

        Missä olette yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olette yhteydessä?

        Vapaa-ajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa-ajalla?

        Vapaa-ajalla.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä niin tutulta, kuin sielunkumppanilta suoraan. Noita kyyneleitä minäkin vuodatan ja itken häntä niin kovin. Ja juurikin ajattelen tuota jakamista, varsinkin luonnossa. Minun ei tarvi muuta kuin kuvitella olevani naisen kanssa luonnossa niin jo silmäkulmat kostuvat.

      • Anonyymi

        Ja juuri tänä aamuna hän, nainen oli kipuna kiivaana sydämessä, siis järjetön ikävä.


      • Anonyymi

        Ei ole aina helppoa, jos löytää sielunkumppaninsa tai kaksoisliekkinsä. Sellainen suhde ei ole aina helppo. Toinen ei aina koe samalla tavalla. Ja vaikka kokisikin, voi olla muita esteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aina helppoa, jos löytää sielunkumppaninsa tai kaksoisliekkinsä. Sellainen suhde ei ole aina helppo. Toinen ei aina koe samalla tavalla. Ja vaikka kokisikin, voi olla muita esteitä.

        Kokee juurikin näin mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokee juurikin näin mutta...

        Niin, jokin mutta voi olla. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aina helppoa, jos löytää sielunkumppaninsa tai kaksoisliekkinsä. Sellainen suhde ei ole aina helppo. Toinen ei aina koe samalla tavalla. Ja vaikka kokisikin, voi olla muita esteitä.

        Ei ole helppoa. Varsinkaan ymmärtää sitä miksi joku on niin tutun tuntuinen ja miksi ei lähde mielestä vaikka kuinka yrittää. Lähtee mutta tulee aina takaisin entistä voimakkaammin. Niin että ajatellut aina että olen seonnut lopullisesti. Itse käynyt tätä läpi muutaman vuoden. Sitten se yhteys jossa tuntee olevansa kotona? Siis sieluille on yhteinen koti? Luulen kuitenkin että on vaan mun omassa päässä pakkomielle? Olen keksinyt omassa päässä tälle teorian kun joku vastaus pitänyt löytää. Niin joo kaksoisliekki mutta mitä jos sielut oikeasti elävät monta elämää ja jotkut löytävät seuraavassa aina toisensa? Mistä me voidaan tietää. Tunnen jonkun järjettömän raskaan surun joskus välillä ja silloin se Hän liittyy siihen tiedostan hyvin. Tunnen hyvin voimakkaasti hänet lähellä. Jotkut jopa puhuvat. Vai mitä Hän ja paljon muuta? Toiset ovat herkkiä aistimaan. Ehkä sitten kaksi yhtä herkkää kohdanneet. Luulen tietämättä ollenkaan että ovat kumpikin kokeneet jotain raskaita asioita elämässään joskus. Ovat samalla aaltopituudella ei se yhteys muuten voi olla mahdollista. Itse olen hyvissä väleissä yläkertaan ja luulen vähän tiedänkin hänen myös olevan. Hieno asia hienointa mitä olen kokenut koskaan ja välillä niin raskasta. Tuntee toisen surutkin samoin ilot. Ikävintä se ettei hänen kanssa voi koskaan siitä puhua. En voi koskaan kysyä vaikka kuinka haluisin ja se on surullista. Niin kuten joku sanoi vien tän ehkä hautaan asti. Nykyään kuitenkin uskon en enää luule, että kaikki on tässä todellista. Nykyään luulen jo tietäväni että totta kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa. Varsinkaan ymmärtää sitä miksi joku on niin tutun tuntuinen ja miksi ei lähde mielestä vaikka kuinka yrittää. Lähtee mutta tulee aina takaisin entistä voimakkaammin. Niin että ajatellut aina että olen seonnut lopullisesti. Itse käynyt tätä läpi muutaman vuoden. Sitten se yhteys jossa tuntee olevansa kotona? Siis sieluille on yhteinen koti? Luulen kuitenkin että on vaan mun omassa päässä pakkomielle? Olen keksinyt omassa päässä tälle teorian kun joku vastaus pitänyt löytää. Niin joo kaksoisliekki mutta mitä jos sielut oikeasti elävät monta elämää ja jotkut löytävät seuraavassa aina toisensa? Mistä me voidaan tietää. Tunnen jonkun järjettömän raskaan surun joskus välillä ja silloin se Hän liittyy siihen tiedostan hyvin. Tunnen hyvin voimakkaasti hänet lähellä. Jotkut jopa puhuvat. Vai mitä Hän ja paljon muuta? Toiset ovat herkkiä aistimaan. Ehkä sitten kaksi yhtä herkkää kohdanneet. Luulen tietämättä ollenkaan että ovat kumpikin kokeneet jotain raskaita asioita elämässään joskus. Ovat samalla aaltopituudella ei se yhteys muuten voi olla mahdollista. Itse olen hyvissä väleissä yläkertaan ja luulen vähän tiedänkin hänen myös olevan. Hieno asia hienointa mitä olen kokenut koskaan ja välillä niin raskasta. Tuntee toisen surutkin samoin ilot. Ikävintä se ettei hänen kanssa voi koskaan siitä puhua. En voi koskaan kysyä vaikka kuinka haluisin ja se on surullista. Niin kuten joku sanoi vien tän ehkä hautaan asti. Nykyään kuitenkin uskon en enää luule, että kaikki on tässä todellista. Nykyään luulen jo tietäväni että totta kaikki.

        Sama kokemus itsellä, tunnen hänen halunsa ja kaipauksensa kehossani. Mielipuolista, mutta niin todellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus itsellä, tunnen hänen halunsa ja kaipauksensa kehossani. Mielipuolista, mutta niin todellista.

        Unohtui mainita, että vastasin sivusta.


    • Anonyymi

      Jos alkaisin itkemään, niin se ei heti loppuisi... tunteella täälläkin mennään.
      Iloa, ikävää, rakkautta, surua tilanteesta. Kaikki osa-alueet mukana.
      Ihan outoa.

      • Anonyymi

        Mikä tekee asiasta oudon? Minulle se, että huomasin tuntevani häntä kohtaan niin paljon. Tunteet yllättivät minut. Koko tunneskaala monenlaisia tunteita koettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee asiasta oudon? Minulle se, että huomasin tuntevani häntä kohtaan niin paljon. Tunteet yllättivät minut. Koko tunneskaala monenlaisia tunteita koettu.

        Sama, eli tunteiden voimakkuus ja suvereeni kokonaisvaltaisuus teki asiasta tosi oudon.
        Olen rationaalinen yleensä kaikessa mitä teen mutta tässä jutussa ei päde mitkään
        normiasetukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, eli tunteiden voimakkuus ja suvereeni kokonaisvaltaisuus teki asiasta tosi oudon.
        Olen rationaalinen yleensä kaikessa mitä teen mutta tässä jutussa ei päde mitkään
        normiasetukset.

        Rationaalinen en ole minäkään näissä tunteissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rationaalinen en ole minäkään näissä tunteissani.

        Ymmärrän täysin.
        Onneksi elämää ei pysty tai edes tarvitse kokonaan ymmärtää.
        Jos vaan heittäytyisi virran vietäväksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin.
        Onneksi elämää ei pysty tai edes tarvitse kokonaan ymmärtää.
        Jos vaan heittäytyisi virran vietäväksi...

        Hänen kanssaan voisin heittäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssaan voisin heittäytyä.

        Niin minäkin. Suoraan syvään päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Suoraan syvään päähän

        Se pääty voisi olla todella syvä, mutta sinne vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pääty voisi olla todella syvä, mutta sinne vain.

        En pelkää syvää päätä, ethän sinäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää syvää päätä, ethän sinäkään?

        Ehkä pelkään mutta hänen kanssaan sinne menisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pelkään mutta hänen kanssaan sinne menisin.

        Jopa kosken kuohuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa kosken kuohuihin.

        Vaikka sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, eli tunteiden voimakkuus ja suvereeni kokonaisvaltaisuus teki asiasta tosi oudon.
        Olen rationaalinen yleensä kaikessa mitä teen mutta tässä jutussa ei päde mitkään
        normiasetukset.

        Miten miespuolinen aloittaja tämä suvereeni kokonaisuus näyttäytyy? Lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten miespuolinen aloittaja tämä suvereeni kokonaisuus näyttäytyy? Lol

        Lol itsellesi trolli. Kyllä sinua tosiaan harmittaa kun et ole huomion kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee asiasta oudon? Minulle se, että huomasin tuntevani häntä kohtaan niin paljon. Tunteet yllättivät minut. Koko tunneskaala monenlaisia tunteita koettu.

        Puhutko toisen aviopuolisosta? Miks et kysy suoraan, ennenkuin teet aviorikoksen vai onko kenties tapahtunut jo? Kiusaat vain tuon miehen puolisoa, se o syntistä touhua! Et ole enää mikään nuori mies ies, joten kannattaa lopettaa tollanen, särjet taas yhden perheen! Miehen vaimoa satutatvalheilla, määräilet tämän elämää, satutat fyysisesti ja psyykkisesti, vainoat, seuraat kavereines! tuollaista ei tee mieleltään terveet ihmiset, siis terve ihminen! Tiedän, tätä on jatkunut niin pitkään, eikä loppua näy, olet selvästi pakkomielteine tossa toisen syyttömän ihmisen tuhoamisessa, olet kenties sairaan kateellinen jostain????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko toisen aviopuolisosta? Miks et kysy suoraan, ennenkuin teet aviorikoksen vai onko kenties tapahtunut jo? Kiusaat vain tuon miehen puolisoa, se o syntistä touhua! Et ole enää mikään nuori mies ies, joten kannattaa lopettaa tollanen, särjet taas yhden perheen! Miehen vaimoa satutatvalheilla, määräilet tämän elämää, satutat fyysisesti ja psyykkisesti, vainoat, seuraat kavereines! tuollaista ei tee mieleltään terveet ihmiset, siis terve ihminen! Tiedän, tätä on jatkunut niin pitkään, eikä loppua näy, olet selvästi pakkomielteine tossa toisen syyttömän ihmisen tuhoamisessa, olet kenties sairaan kateellinen jostain????

        Olipa purkaus. Se ei kuulu sinulle, mitä on tapahtunut tai ei ole. Koska asia sinua niin kovasti kiinnostaa, ei ole tapahtunut yhtään mitään. Oletko koskaan kuullut sellaisesta, että tunteet ja toiminta ovat eri asioita? Logiikkasi ontuu. Miksi kirjoittaisin täällä, jos olisin tehnyt jotain? En ole särkenyt kenenkään perhettä. En ole valehdellut hänelle mistään. En ole satuttanut psyykkisesti enkä fyysisesti enkä vainonnut tai seurannut. En ole kateellinen - ei ole tarvetta. Sekoitat minut johonkin toiseen. Mieleltään terve ihminen ei luule tietävänsä kuka joku anonyymi kirjoittaja on. Ja tule haukkumaan.


    • Anonyymi

      Haluaisiko Rakkaani, että katsoisimme alkukesää ja odotamme Me yhdessä niiden lehtien kasvamista... Et muuten tiedä mitä pian tapahtuu...Olen Sinulle jo valmis

      • Anonyymi

        Sellaista haluaisin. Se vain on mahdoton haave.


      • Anonyymi

        Haluaisin tietysti jos olisit hän rakkaani


      • Anonyymi

        Niin,en todellakaan tiedä😑


      • Anonyymi

        Kerro kuka se rakkaasi on jotta menisi eteenpäin toiveesi


    • Anonyymi

      Kestätkö koko kesän ilman mua?

      • Anonyymi

        Pakko on jos niin käy. Mukavaa ei ole jos niin käy.


      • Anonyymi

        En kestä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko on jos niin käy. Mukavaa ei ole jos niin käy.

        Etkö voi kirjoittaa minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kirjoittaa minulle?

        Voisin, mutta sanoa nyt jotain tällaista yhtäkkiä suoraan. Ottaisin riskin että menee jotain rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin, mutta sanoa nyt jotain tällaista yhtäkkiä suoraan. Ottaisin riskin että menee jotain rikki.

        Voitko vain pyytää minua tapaamaan mistä tahansa syystä? Onko se näyttää outoa nyt minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vain pyytää minua tapaamaan mistä tahansa syystä? Onko se näyttää outoa nyt minulle?

        Voisin pyytää ja keksiä tekosyyn. Siitä voisi tulla hänelle outo olo. En halua että hän joutuu kokemaan olonsa kiusaantuneeksi. Hänen seurassaan luultavasti jäätyisin. Tai menisin vaikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pyytää ja keksiä tekosyyn. Siitä voisi tulla hänelle outo olo. En halua että hän joutuu kokemaan olonsa kiusaantuneeksi. Hänen seurassaan luultavasti jäätyisin. Tai menisin vaikeaksi.

        Näytätkö mulle, että olet ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytätkö mulle, että olet ihastunut?

        Hänet nähdessäni saatan mennä vaikeaksi. En tiedä miten hän sen tulkitsee. Muun käytöksen voi tulkita ystävällisyydeksi. Riippuu siitä mitä tarkoitat sillä että näytänkö ihastumiseni. Mikä sinulle näyttäytyy niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänet nähdessäni saatan mennä vaikeaksi. En tiedä miten hän sen tulkitsee. Muun käytöksen voi tulkita ystävällisyydeksi. Riippuu siitä mitä tarkoitat sillä että näytänkö ihastumiseni. Mikä sinulle näyttäytyy niin?

        jos näen sinun katsovan minua. jos tulet juttelemaan. jos saat minut erottumaan muista. jos pääset lähelle ja yrität ehkä koskettaa. jos olet kiinnostunut minusta ja näytä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä. -sivusta

        Ja mitä aiot tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos näen sinun katsovan minua. jos tulet juttelemaan. jos saat minut erottumaan muista. jos pääset lähelle ja yrität ehkä koskettaa. jos olet kiinnostunut minusta ja näytä se.

        Aina en uskalla katsoa häntä, ainakaan silmiin. Tunteeni näkyisivät liian selvästi. Katson niin paljon kuin uskallan. Miten saada erottumaan muista? Olen ollut häntä hipaisuetäisyydellä. Haluaisin koskettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina en uskalla katsoa häntä, ainakaan silmiin. Tunteeni näkyisivät liian selvästi. Katson niin paljon kuin uskallan. Miten saada erottumaan muista? Olen ollut häntä hipaisuetäisyydellä. Haluaisin koskettaa.

        Tarkoitan sanoa hänelle jotain, kysy häneltä, vaikka siellä olisi muita ihmisiä esim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina en uskalla katsoa häntä, ainakaan silmiin. Tunteeni näkyisivät liian selvästi. Katson niin paljon kuin uskallan. Miten saada erottumaan muista? Olen ollut häntä hipaisuetäisyydellä. Haluaisin koskettaa.

        Jos hän vahingossa koskettaisi sinua, miten reagoisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sanoa hänelle jotain, kysy häneltä, vaikka siellä olisi muita ihmisiä esim.

        Eli hänen huomiointiaan vaikka muita olisi seurassa. Toivon että hän ei tule sellaisesta kiusaantuneeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän vahingossa koskettaisi sinua, miten reagoisit?

        Olemme vahingossa vähän koskettaneet. Tulin siitä onnelliseksi. Olisi pitänyt koskettaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme vahingossa vähän koskettaneet. Tulin siitä onnelliseksi. Olisi pitänyt koskettaa takaisin.

        Miten se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se oli?

        Mitä tarkoitat kysymykselläsi miten se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kysymykselläsi miten se oli?

        ”Olemme vahingossa vähän koskettaneet.”
        Kosketiko hän sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Olemme vahingossa vähän koskettaneet.”
        Kosketiko hän sua?

        Hän käveli vieressäni. Silloin vähän hipaisimme. Pitäisi kai uskaltaa koskettaa. Jos sellaiseen tulee tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kirjoittaa minulle?

        Odotatko mies oikeasti jotain kirjoitelmaa siellä liven puolella sillä perusteell-, että patistelet miestrollia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin, mutta sanoa nyt jotain tällaista yhtäkkiä suoraan. Ottaisin riskin että menee jotain rikki.

        Nyt meni kello rikki ja aika loppu tämä on lässy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotatko mies oikeasti jotain kirjoitelmaa siellä liven puolella sillä perusteell-, että patistelet miestrollia?

        Sinä olet trolli. Tunget jokaiseen kaipausketjuun näitä luulojasi. Mahdollisesti siksi että haluat huomiota ja sinua harmittaa kun joku muu saa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni kello rikki ja aika loppu tämä on lässy

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Samoin koen, vyvin kuvasit monen muunkin tunteita.

      Valtava tyhjyys, syvä suru ja kipu sisälläni. Elämä, kaikki on menettänyt merkityksensä, kun en saa olla hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Surullista että sinullakin näin. Siitä tulee syvä suru, tyhjyys ja kipu, ettei voi olla jonkun sellaisen kanssa jota kohtaan tuntee näin. Tai ilo ja suru vuorottelevat. Ilo näkemisestä, syvä suru sen jälkeen. Kun tietää mitä on menettänyt - vaikka ei olekaan voinut menettää jotakin mitä ei ole ollut. Menetykseltä se kuitenkin tuntuu.


    • Anonyymi

      AP, jos olet hän. Oletko naimisissa? Onko se syy?

      • Anonyymi

        En ole naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole naimisissa.

        Entä onko hän, nainen, naimisissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä onko hän, nainen, naimisissa?

        Se toinen osapuoli on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen osapuoli on.

        Kulisseissa kummatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulisseissa kummatkin.

        Ei ole kulissi. En ole naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulisseissa kummatkin.

        On tää nainen naimisissa tän muka kertojan kaivatun kaa, miks kukaan ei puhu vaimolle mitään, jos näi onoikeesti, niin kantsii kaikota pienen omaisuuden jaon jälkeen! Testamentata lapsille molemmilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen osapuoli on.

        Siis mitä? Selvennä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tää nainen naimisissa tän muka kertojan kaivatun kaa, miks kukaan ei puhu vaimolle mitään, jos näi onoikeesti, niin kantsii kaikota pienen omaisuuden jaon jälkeen! Testamentata lapsille molemmilla!

        Mitä tarinaa sinä selität?


    • Anonyymi

      Samat mietteet täällä mikähän sitä on pitänyt sellaseen täys mahdottomuuteen ihastua kun ei muutenkaan juuri ikinä kehenkään. Aina muhun on ihastuttu enkä ole tykännyt😅Ei ole sellasta eteen tullut joka olis säväyttänyt. Että yhtä kurjuutta yrittää vaan karistaa mielestä mutta kun on jollain kummallisella tavalla päässyt murtautumaan muhun eikä lähde pois.

      • Anonyymi

        Ajattele, että ihmisistä jotka on ihastuneet sinuun on saattanut tuntua tältä.


    • Anonyymi

      Pahoittelut siitä, mitä sanon jo etukäteen. Sanon kuitenkin. Pidän romantiikan haikuisen viestisi melankoliaa kauniina, mutta samaan aikaan masentuneen ihmisen toiveena siitä, että pelastaja tulisi ja nostaisi sinut kuopasta, jonka olet itse itsellesi kaivanut.

      Vastaus täytynee löytyä sinusta itsestäsi…

      • Anonyymi

        En ole masentunut. En odota pelastajaa. Et tunne minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole masentunut. En odota pelastajaa. Et tunne minua.

        Hyvä juttu. En tunnekaan. Kerroin vain, mitä ajatuksia kirjoituksesi herätti.
        Ehkä olet vaipunut itsesääliin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. En tunnekaan. Kerroin vain, mitä ajatuksia kirjoituksesi herätti.
        Ehkä olet vaipunut itsesääliin…

        En ole vaipunut itsesääliin. Kirjoitin kokemastani kaipauksesta, jota en hänelle voi sanoa. En ole elämääni muutenkaan elänyt itsesääliin vaipuen. Et tiedä mitä kaikkea olen tehnyt ja kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vaipunut itsesääliin. Kirjoitin kokemastani kaipauksesta, jota en hänelle voi sanoa. En ole elämääni muutenkaan elänyt itsesääliin vaipuen. Et tiedä mitä kaikkea olen tehnyt ja kokenut.

        Elämä on uusia mahdollisuuksia. Toinen on parisuhteessa. Näkisin näin, että sisäisesti tuo parisuhde ei ole raja sinulle. Siksi kärsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on uusia mahdollisuuksia. Toinen on parisuhteessa. Näkisin näin, että sisäisesti tuo parisuhde ei ole raja sinulle. Siksi kärsit.

        On se minulle raja kun en ole tunteistani puhunut. Asiaan liittyy muutakin. Sille ei voi mitään, ketä kohtaan tunteita herää. Se ei ole valinta. Kärsin sen takia, että en ole koskaan tavannut hänenkaltaistaan ihmistä. Enkä varmaan tapaakaan. Rakastan kaikkea hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se minulle raja kun en ole tunteistani puhunut. Asiaan liittyy muutakin. Sille ei voi mitään, ketä kohtaan tunteita herää. Se ei ole valinta. Kärsin sen takia, että en ole koskaan tavannut hänenkaltaistaan ihmistä. Enkä varmaan tapaakaan. Rakastan kaikkea hänessä.

        Raja on se, että todella ajattelee rajan olevan raja. Jossain vaiheessa olet antanut itsellesi luvan haaveilla hänestä. Olet ylittänyt siis sen rajan. Koska olet ylittänyt sen rajan, riudut.
        Muistan aina Dr. Philin jakson, jossa tohtori sanoi, että ihminen ei tee mitään sellaista, mille hän ei ole sisäisesti antanut itsessään lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raja on se, että todella ajattelee rajan olevan raja. Jossain vaiheessa olet antanut itsellesi luvan haaveilla hänestä. Olet ylittänyt siis sen rajan. Koska olet ylittänyt sen rajan, riudut.
        Muistan aina Dr. Philin jakson, jossa tohtori sanoi, että ihminen ei tee mitään sellaista, mille hän ei ole sisäisesti antanut itsessään lupaa.

        Sitä voi huomata ihastuneensa/rakastuneensa, ilman että ehtii asiaa ensin miettiä. Usko jo: en riudu. Minulla on muutakin elämää. Enkä kärsi minkään kuvitteellisen tai todellisen rajan takia vaan sen takia, että hän on sellainen ihminen jota olen aina etsinyt. Älä psykologisoi minua, kun et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raja on se, että todella ajattelee rajan olevan raja. Jossain vaiheessa olet antanut itsellesi luvan haaveilla hänestä. Olet ylittänyt siis sen rajan. Koska olet ylittänyt sen rajan, riudut.
        Muistan aina Dr. Philin jakson, jossa tohtori sanoi, että ihminen ei tee mitään sellaista, mille hän ei ole sisäisesti antanut itsessään lupaa.

        Dr. Phil :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi huomata ihastuneensa/rakastuneensa, ilman että ehtii asiaa ensin miettiä. Usko jo: en riudu. Minulla on muutakin elämää. Enkä kärsi minkään kuvitteellisen tai todellisen rajan takia vaan sen takia, että hän on sellainen ihminen jota olen aina etsinyt. Älä psykologisoi minua, kun et ymmärrä.

        Hyvä juttu, olin väärässä.
        Ei siis ole syytä itkuun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu, olin väärässä.
        Ei siis ole syytä itkuun :)

        Itken joskus kaipauksesta. Ei se sulje pois muuta elämää. Hän on minulle rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi huomata ihastuneensa/rakastuneensa, ilman että ehtii asiaa ensin miettiä. Usko jo: en riudu. Minulla on muutakin elämää. Enkä kärsi minkään kuvitteellisen tai todellisen rajan takia vaan sen takia, että hän on sellainen ihminen jota olen aina etsinyt. Älä psykologisoi minua, kun et ymmärrä.

        Kyllä sinä riudut pidät yhteyttä kii ja värittelet hänen tunteita ei se rakkaus tyhjästä herää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä riudut pidät yhteyttä kii ja värittelet hänen tunteita ei se rakkaus tyhjästä herää

        En riudu. En värittele hänen tunteitaan. Oletan omani yksipuolisiksi. Rakkaus tulee hänestä ihmisenä.


    • Anonyymi

      Paljon on töitä joista väitetään palkkaa saatavan.

      • Anonyymi

        Sellaisen käsityksen olen minäkin saanut.


      • Anonyymi

        Ja tämä liittyy asiaan miten?


    • Lopeta se sekoilu ja ota järki käteen.
      Jos katsot maailmaa realismin silmin, niin et näe siellä mitään tuota kuvailemaasi, sitä ei vaan ole olemassa. Se on ainoastaan sinun omassa päässäsi, ei edes sen toisen ihmisen päässä, sillä on omat sekopäiset juttunsa varmasti silti kyllä.

      Aloita siitä että mietit realistisesti sitä että miksi se lintu laulaa.

      • Anonyymi

        Mikä sekoilu? En sekoile yhtään mitään. Kirjoitan kaipauksestani, jota en voi hänelle sanallistaa. Ja mitä ns sekoiluun tulee, välillä on hyvä päästää kontrollista irti. Sekopääksi minua ei ole kuvailtu - analyyttiseksi ja loogiseksi kylläkin. Et tiedä realismistani mitään. Kyky kuvailla tunteitaan ei tarkoita realismin puutetta. Olen lukuisissa asioissa varsin inhorealistinen. Samaan ihmiseen mahtuu monia eri puolia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sekoilu? En sekoile yhtään mitään. Kirjoitan kaipauksestani, jota en voi hänelle sanallistaa. Ja mitä ns sekoiluun tulee, välillä on hyvä päästää kontrollista irti. Sekopääksi minua ei ole kuvailtu - analyyttiseksi ja loogiseksi kylläkin. Et tiedä realismistani mitään. Kyky kuvailla tunteitaan ei tarkoita realismin puutetta. Olen lukuisissa asioissa varsin inhorealistinen. Samaan ihmiseen mahtuu monia eri puolia.

        Tuokin tekstisi vaikuttaa aivan sekavalta.
        Olet epärealistinen.

        Perustele miksi "välillä on hyvä päästää kontrollista irti"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sekoilu? En sekoile yhtään mitään. Kirjoitan kaipauksestani, jota en voi hänelle sanallistaa. Ja mitä ns sekoiluun tulee, välillä on hyvä päästää kontrollista irti. Sekopääksi minua ei ole kuvailtu - analyyttiseksi ja loogiseksi kylläkin. Et tiedä realismistani mitään. Kyky kuvailla tunteitaan ei tarkoita realismin puutetta. Olen lukuisissa asioissa varsin inhorealistinen. Samaan ihmiseen mahtuu monia eri puolia.

        >>>Olen lukuisissa asioissa varsin inhorealistinen.>>>

        Missä asioissa tarkalleen ottaen?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tuokin tekstisi vaikuttaa aivan sekavalta.
        Olet epärealistinen.

        Perustele miksi "välillä on hyvä päästää kontrollista irti"?

        En ole epärealistinen enkä sekava. Tiedän itse kuka olen ja mitä olen. Sanomisesi eivät sitä horjuta. En perustele. En ala käydä väittelyä tässä. Tämä ketju ei ole sitä varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole epärealistinen enkä sekava. Tiedän itse kuka olen ja mitä olen. Sanomisesi eivät sitä horjuta. En perustele. En ala käydä väittelyä tässä. Tämä ketju ei ole sitä varten.

        Voisitko ystävällisesti ilmoittaa että mihin tämä ketju on tarkoitettu?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        >>>Olen lukuisissa asioissa varsin inhorealistinen.>>>

        Missä asioissa tarkalleen ottaen?

        En ole asiasta selitysvelvollinen.


      • darknessin
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole asiasta selitysvelvollinen.

        Etpä niin, kun et pysty selittämään yhtäkään asiaa mitä sanot. Olet täyttä bullshittiä alusta loppuun asti, taas yksi uusi "hahmo" joka tuottaa samaa soopaa kun ne kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Etpä niin, kun et pysty selittämään yhtäkään asiaa mitä sanot. Olet täyttä bullshittiä alusta loppuun asti, taas yksi uusi "hahmo" joka tuottaa samaa soopaa kun ne kaikki muutkin.

        Tietysti pystyn. En halua. Ymmärrätkö eron? En ole bullshittiä eivätkä kommenttisi sitä asiaa muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole asiasta selitysvelvollinen.

        Oletko kiihtyneessä mielentilassa, vetäsehän joku rauhoittava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kiihtyneessä mielentilassa, vetäsehän joku rauhoittava!

        Vetäise itse vaikka käteen.


    • Anonyymi

      Uutta matoa onkeen 😀

    • Anonyymi

      Ei tässä mitään onkia tarvita saati matoja. Olen silti oppinut elämään tämänkin asian kanssa ja tiedän että on mentävä eteenpäin. Ei siinä mitään sen kummempaa. On asioita joille ei vaan mitään mahda ja yritettävä syventyä niihin joihin mahtaa ja voi vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Hyvä loppukaneetti. Onnea matkaan :)


      • Anonyymi

        En mene hänestä eteenpäin.


    • Anonyymi

      No onpa kiva että kävin mielessäsi, jos olet edes mies.

    • Anonyymi

      Että ihan ehdit... aamukakan ja hampaanpesun välissäkö?

      • Anonyymi

        Ei vaan ihan ennen aamukakkaa ja hampaanpesua.


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat näitä tänne? Sietämättömän teennäistä.

      • Anonyymi

        Tämä on ikäväpalsta, eikä kaipuussani ole mitään teennäistä. Miksi luet näitä?


    • Anonyymi

      Okei kiva kun ajattelit en ymmärrä miksi välil oot niin känkkäränkkä olisi mukavaa jutella kunnet raivoisi

    • Anonyymi

      Sinulla oli tänään päällä metsänvihreää.

      • Anonyymi

        Minulla ei ollut.


      • Anonyymi

        (Ei aloittajalta edellinen)


    • Anonyymi

      mikä hiton ikävä, jatkuu loppua ei näy

      • Anonyymi

        Niin jatkuu. Sellainen se hiton tunne on.


      • Anonyymi

        Pitäiskö nähdä/ tavata mies?


    • Anonyymi

      Taitaa olla aika monen tarina, niin munkin.
      Voi huono munkki sentään! 😟😥

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2545
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1884
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      105
      1585
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1507
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1433
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1359
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      348
      1352
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      203
      1177
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe