En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

Anonyymi-ap

Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.

108

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä?

    • Anonyymi

      Miten voi sanoa tuolla tavalla, kun kyseessä on kuitenkin yleinen paikka, missä keskustella eikä kukaan tiedä, kuka on kuka, kun ei ole nimiä?

      • Anonyymi

        Kuka on titityy? Vähä ihmettelen tässä, niin tekeekse musta titityyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on titityy? Vähä ihmettelen tässä, niin tekeekse musta titityyn?

        Aloitukseen ihan selkeästi viittasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseen ihan selkeästi viittasin.

        Jaa. Jotkut sanoo myös näitä kommentteja aloituksiksi. Sen takia käsitin toisin sinut. Pahoittelen.


      • Anonyymi

        Niin, onko nämä vastaavat jatkuvana virtana kulkevan palstaguben provot olleet koskaan em julistelun arvoisia tms


    • Anonyymi

      Minäkään en kirjoita täällä koskaan kenellekään vaan otan kanstaa asioihin jotka minua kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Se on kai sallittua?


      • Anonyymi

        Samoin esim sellaisten hiipparien kommentteihin, jotka kysyy, että mitä teet täällä ja missä aikeissa. Joo moroo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin esim sellaisten hiipparien kommentteihin, jotka kysyy, että mitä teet täällä ja missä aikeissa. Joo moroo

        Tämä on kes-kus-te-lu- pa-sta ei kun palsta


      • Anonyymi

        Sama juttu ja jos haluaisin kirjoittaa jollekkin naiselle tekisin sen suoremmin facebookin tms kautta jos ei puhelin numeroa löytyisi. En koskaan kirjoittelisi täällä täysin tuntemattomille ihmisille luulotellen että tässä hän nyt on.


    • Anonyymi

      Ei huolta, jätän kyllä rauhaan enkä ole ominut mitään viestejä missään, en täällä enkä muuallakaan ja pidän kyllä katseenikin maassa. Sen vannon ja lupaan ja että en koskaan (enää) häiritse milläänlailla.

    • Anonyymi

      Harvinaisen typerä viesti, jonka omii todennäköisesti aivan väärät ihmiset. Mukavaa.

      • Anonyymi

        No minäkö takia ne niin teksti liittyen netin anonyymeihin provoihin-yliherkkyyttäkö?


      • Anonyymi

        Niin on mulle myös ihan höpöpalsta joskus asiaa ja mulla on jo mieskin😁


      • Anonyymi

        No,me aikuiset odotamme tärkeät viestit irl viesteinä.


    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Kyllä mä sen tiedän ja siksi välttelet mua. En tiedä syytä että miksi yht'äkkiä rupesit välttelemään mua.

    • Anonyymi

      Siinähän sinä kirjoitit viestiä minulle, vaikka en sinua kiinnosta. Minulla on silti oikeus olla täällä, kiinnostin sinua taikka en.

    • Niin, kyllä varmasti palstan ulkopuolellakin tapahtuisi asioita, jos kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Kuten esimerkiksi salia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten esimerkiksi salia?

        Salia? Miten tämä liittyi aiheeseen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Salia? Miten tämä liittyi aiheeseen?

        Sehän on palstan ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Meinaatko että aloittaja on Netta. Susta kaikki on Nettoja .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on palstan ulkopuolella.

        Niin? Salilla joku jota kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että aloittaja on Netta. Susta kaikki on Nettoja .

        En väittänyt tietäväni, kuka aloituksen takana on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin? Salilla joku jota kiinnostaa?

        Ei vaan sä kirjoitit, että kyllä varmasti palstan ulkopuolellakin tapahtuisi asioita, jos kiinnostaisi. Suahan kiinnostaa mm. sali kuten monia muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sä kirjoitit, että kyllä varmasti palstan ulkopuolellakin tapahtuisi asioita, jos kiinnostaisi. Suahan kiinnostaa mm. sali kuten monia muitakin.

        Ja tapahtuuhan sielläkin. Ei sinne istumaan mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sä kirjoitit, että kyllä varmasti palstan ulkopuolellakin tapahtuisi asioita, jos kiinnostaisi. Suahan kiinnostaa mm. sali kuten monia muitakin.

        Aha. Tarkoitin aloitukseen liittyviä asioita. Kiinnostukseen liittyviä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tapahtuuhan sielläkin. Ei sinne istumaan mennä.

        Joitain liikkeitä tehdään istualteen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En väittänyt tietäväni, kuka aloituksen takana on.

        mutta mietit että saattaa olla netta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Tarkoitin aloitukseen liittyviä asioita. Kiinnostukseen liittyviä asioita.

        Sali kiinnostaa. Ei sinne mennä, jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joitain liikkeitä tehdään istualteen...

        Ei mennä ihan pelkästään istumaan ja tiedän, että osa liikkeistä tapahtuu istualtaan. Nyt saivartelit, mutta ei haittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sali kiinnostaa. Ei sinne mennä, jos ei kiinnosta.

        Kiinnostaako sinua sali?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennä ihan pelkästään istumaan ja tiedän, että osa liikkeistä tapahtuu istualtaan. Nyt saivartelit, mutta ei haittaa.

        Saivartelet itse, kun et halua ymmärtää mitä tarkoitin kommentillani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiinnostaako sinua sali?

        Kiinnostaa. Kyllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Saivartelet itse, kun et halua ymmärtää mitä tarkoitin kommentillani.

        En oikeasti saivarrellut. Tarkoitin, mitä kirjoitin. Ja toisekseen, voihan salillakin tapahtua esim kohtaamisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti saivarrellut. Tarkoitin, mitä kirjoitin. Ja toisekseen, voihan salillakin tapahtua esim kohtaamisia.

        Toki voi. Monille normaaleille ihmisille varmasti tapahtuukin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toki voi. Monille normaaleille ihmisille varmasti tapahtuukin.

        Kyllähän sä netan poikaystävään törmäät salilla silloin tällöin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toki voi. Monille normaaleille ihmisille varmasti tapahtuukin.

        Kyllä. Monestikin yhteinen harrastus saattaa ihmisiä yhteen. Sitä tarkoitin myös.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Saivartelet itse, kun et halua ymmärtää mitä tarkoitin kommentillani.

        Paraskin saivarteleva trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tapahtuuhan sielläkin. Ei sinne istumaan mennä.

        Minusta ulkoilmaliikunta on kivempaa moljottajien vuoksi, pääsee helpommin liikkumaan eteenpäin. En minä niitä niille silti sanoisi, että painukaappa vttuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin saivarteleva trolli.

        Sä vaan niinku randomina pomppaat tämän miehen yksinkeskusteluun sekaan? Ookoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennä ihan pelkästään istumaan ja tiedän, että osa liikkeistä tapahtuu istualtaan. Nyt saivartelit, mutta ei haittaa.

        Niinpä, voit mennä ätmi sinne salille löhöämään ja nostaa tyhjää taljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaan niinku randomina pomppaat tämän miehen yksinkeskusteluun sekaan? Ookoo

        Älä susi viitti.


      • Anonyymi

        Sulla ei ainakaan näytä tapahtuvan mitään muuta 🪓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä susi viitti.

        Tämä argumentti ei ole mitään muuta kuin todentava, järjen riemuvoitto..


    • Anonyymi

      Harmi. Ei täällä muitakaan ole kuin minä.

    • Anonyymi

      Sovitaan joku tunnus, jolla merkitset ne omat aloituksesi, niin lupaan etten tule niihin möykkäämään.

      Mistähän sinut tunnistaisi.. olisko 🤡 tai 👢tai 🫏sinua riittävästi kuvaavia?

    • Anonyymi

      Uuvuttavia asioita taas täällä, parempi häipyä.

    • Anonyymi

      Ei minua kiinnostakaan mitkään lemotusasiat. Nyt on sinulla noussut sillit jo päähän. Enkä usko että muutkaan sinun spesiaalikaverit olisi juuri täällä sinua jahtaamassa.

      • Anonyymi

        Sinun kommenttisi muodostuu aika epäkoherentiksi ja epäselväksi puheenparreksi, onko kaikki ihan ookoo? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kommenttisi muodostuu aika epäkoherentiksi ja epäselväksi puheenparreksi, onko kaikki ihan ookoo? Sivusta

        Kiitos kysymästä, ei tietenkään kun olen täällä. Edellä viittasin pariin toistuviin ikäväpalsta-aiheisiin.


      • Anonyymi

        Pusu perälle sinullekin mieheksiluulija 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pusu perälle sinullekin mieheksiluulija 😘

        Äh nyt liityn minäkin tuohon 👻 viestienpoistelijaparanoiaan- minne hävisi se viesti jota tällä kommentoin?


    • Anonyymi

      Tarkoitan viestien poistelijaa.

      ap

      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa niitä toimistoaikana, lisäksi täällä on botti, joka poistaa viestejä, jotka rikkovat sille annettuja parametrejä.


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä joku pystyisi poistaa just sun viestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä joku pystyisi poistaa just sun viestit?

        Ei kai niin käykään - ellei niissä kaikissa ole jotain sopimatonta sisältöä..?

        (Sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito poistaa niitä toimistoaikana, lisäksi täällä on botti, joka poistaa viestejä, jotka rikkovat sille annettuja parametrejä.

        Kyllä noita näkyy lähtevän, vaikka parametrit ois miten viimeisen päälle oikein. En tarkoita nyt noitanoitaa, pakko sanoo tää ennenku joku kerkee viisastella.


      • Anonyymi

        Oletko siis yrittänyt jollekin kirjoitella ja ne poistetaan? Kyllä täällä on sellasia poistelijoita jotka ei anna jonkun kirjoittaa jollekin, koska se joku ei ole vaan hyvässä mielessä kirjoittamassa.
        Pus vaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis yrittänyt jollekin kirjoitella ja ne poistetaan? Kyllä täällä on sellasia poistelijoita jotka ei anna jonkun kirjoittaa jollekin, koska se joku ei ole vaan hyvässä mielessä kirjoittamassa.
        Pus vaan sullekin.

        Tarkoitatko uhkailuja vai millasii? Sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis yrittänyt jollekin kirjoitella ja ne poistetaan? Kyllä täällä on sellasia poistelijoita jotka ei anna jonkun kirjoittaa jollekin, koska se joku ei ole vaan hyvässä mielessä kirjoittamassa.
        Pus vaan sullekin.

        Kyllä olen hyvässä mielessä kirjoittanut. Leikkii täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis yrittänyt jollekin kirjoitella ja ne poistetaan? Kyllä täällä on sellasia poistelijoita jotka ei anna jonkun kirjoittaa jollekin, koska se joku ei ole vaan hyvässä mielessä kirjoittamassa.
        Pus vaan sullekin.

        Luulet vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä joku pystyisi poistaa just sun viestit?

        Mies taitaa kehitellä varten näitä ainoaan kanssakäymisen muotoonsa, eli palstaan liittyvää provoja, jokohan sä edistyisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko uhkailuja vai millasii? Sivu

        Sielä ei pysy taas enää ns pahvimuki kourassa, voi hyväne aika. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vaan.

        No sanoohan sen nyt jo järkikin, ettei näin ole, kyllä trollimies sen tietää🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies taitaa kehitellä varten näitä ainoaan kanssakäymisen muotoonsa, eli palstaan liittyvää provoja, jokohan sä edistyisit

        En kun en ymmärrä nyt tuota ollenkaan. Mitä hän siitä hyötyisi poistellessaan muiden viestejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun en ymmärrä nyt tuota ollenkaan. Mitä hän siitä hyötyisi poistellessaan muiden viestejä?

        Ai ettäkö saadakseen ihmiset luulemaan väärin tai ettei kukaan löytäisi toinen toistaan milloinkaan vaikka natsaisikin kohdilleen jutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanoohan sen nyt jo järkikin, ettei näin ole, kyllä trollimies sen tietää🥱

        Mutta kun sama onnenonkijatroolaus alkaa aamulla alusta. Mikä tässä on ollut missään vsiheeesa koherenttia sun muuta? Eipä ole kummoista nokkeluutta tai päättelykykyä kaikissa yksilöissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettäkö saadakseen ihmiset luulemaan väärin tai ettei kukaan löytäisi toinen toistaan milloinkaan vaikka natsaisikin kohdilleen jutut?

        Voi hyvää päivää…-sivusta äiTee siunailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko uhkailuja vai millasii? Sivu

        Ootko sinä sinä kirjoitellut sellaisia vai miksi täällä utelet? Sivusta


    • Anonyymi

      Jaa...has

      • Anonyymi

        No niin, tarinoiden eversti junior- mitä löytyy tällä kertaa tai ainahan nämä sinun haiskahtavat skeemat on tätä samaa jahas jahas. Ei sinun pulina niistä totta tee, mutta voimia nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tarinoiden eversti junior- mitä löytyy tällä kertaa tai ainahan nämä sinun haiskahtavat skeemat on tätä samaa jahas jahas. Ei sinun pulina niistä totta tee, mutta voimia nyt

        Jahas jahas palsta puhuu pateille


    • Anonyymi

      Jätän sinut rauhaan.

    • Anonyymi

      Täällä on mennyt naisilla auringossa piä sekasin 😂😁

      • Anonyymi

        Vähän on setämiesmäisesti yritetty täysin absurdi mielikuva, ätmi ja AP


    • Anonyymi

      Nyt jos koskaan olis aloittajan pitänyt laittaa se TUNNISTE.

      Edes YKSI kirjain !!!!???!

    • Anonyymi

      Älä pelkää mies, tiedän, että et kirjoita näin epäkohteliaasti, tai mielenvikaisesti en minäkään.

      • Anonyymi

        Toinen vajaa 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vajaa 👆

        Se on ihan vaan tämä yksinpuhuva aapeemies, rauhoitu jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan vaan tämä yksinpuhuva aapeemies, rauhoitu jo

        Kateuden katkera siemen johonkin toiseen maaperään siis yksisarvinen ym


    • Anonyymi

      Täähän on ikävöintiä varten. Ei seuranhakua. En ymmärrä pointtia.

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole kenellekkään hyvällä tavalla toista kaipaavalle.

    • Anonyymi

      Jumppahuide ...... neulotaaanko vai muovataaaanko savea

    • Anonyymi

      Sä et pysty mua unohtamaan koska olen ihana ja mukava enkä kiusaa mutta sä kiusaat vain mua niin ole sä siellä ja ikävöi minua kun et osaa nätisti ja asiallisesti olla

    • Anonyymi

      Vieläkö tätä tod kiinnostavaa draamaprovoa koitetaan sovittaa todellisuuteen? Heh heh

      • Anonyymi

        Pakko roikkua jos vaikka tulis niinku uusii kommenttei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko roikkua jos vaikka tulis niinku uusii kommenttei

        Ja jos ei tule, niin pakko inistä itse jotain nääs


    • Anonyymi

      Anteeksi nyt et saa mitään perille oikeille henkilöille tätä kautta.Sinun täytyy viestittää selvästi irl viestillä hänelle kelle haluat tuon osoittaa.
      T.sivu n

      • Anonyymi

        Miespuolinen aloittaja- paviaanikin oppii aloitustesi kaavan jos haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miespuolinen aloittaja- paviaanikin oppii aloitustesi kaavan jos haluaa

        Kyseessä ON tahtotila


    • Anonyymi

      Kyllä sä mua rakastat ja mietit olenhan ihana mies noi sun syytökset on tuulesta temmattu

    • Anonyymi

      Mitäpä sillä on väliä.Kohta maailma loppuu sodankauhuihin,ja vain vähän jääihmisiä eloon.

      • Anonyymi

        Korjaan,ei lopu,vaan hukkuu.


    • Anonyymi

      En minä sinulle täällä L-nainen kirjoittele yhtään mitään. äläpä huoli

      • Anonyymi

        Eli tämäkin nyt sille toiselle L-naiselle? Anna minun sekoilla täällä, en nyt voi olla noin häiritsevä.


      • Anonyymi

        Ja lisään etten tietenkään ole ap, vaan se ensimmäinen L-nainen, jota et tarkoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään etten tietenkään ole ap, vaan se ensimmäinen L-nainen, jota et tarkoittanut.

        Ja monologin jatkeeksi vielä, että en usko, että tässä luulet ap:ta ensimmäiseksi, toiseksi eikä kolmanneksikaan L-naiseksi, koska en usko tässä vaiheessa enään mihinkään. Lähinnä huvittaa että hyvin joku sai minua trollattua.


    • Anonyymi

      Joitain ihmisiä kiihottaa tiukat ja käskevät dominoivat viestit 😂 Mitä äksympi sen sexympi.

    • Kyllähän se kannattaa tänne anonyymisti tällainen kirjoittaa, eikä ilmoittaa suoraan, yhtään mitään kautta, itse asianomaiselle.

      • Anonyymi

        Sinun massapostaajamiehen lukuisissa värikkäissä tarinoissa on sellainen ongelma, että mitään asianosaisia ei ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun massapostaajamiehen lukuisissa värikkäissä tarinoissa on sellainen ongelma, että mitään asianosaisia ei ole

        Niin... Eipä taida ollakaan. Mutta sehän on vaan positiivista.


    • Anonyymi

      En Rakkaani koskaan kirjoittele näin...

    • Anonyymi

      Se on tullut jo selväksi ja siksi en laita sinulle enää viestiä missään. Jos satuttaisiin kohtaamaan niin pyytäisin sinulta anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1854
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      68
      967
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe