Jokohan se viimein myöntäisi

Anonyymi-ap

Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?

123

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun pitää varmaan kysellä irl eikä täällä, jos haluat oikeita vastauksia näille harhoille

      • Anonyymi

        Miksi tuo on sinun mielestäsi harha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo on sinun mielestäsi harha?

        Jos ei ole muuta areenaa missä kysellä, niin siihen vahvasti indikoi..😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole muuta areenaa missä kysellä, niin siihen vahvasti indikoi..😉

        Heh, tietäisit vain..


      • Anonyymi

        Puhutaankohan me nyt aivan samasta aiheesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaankohan me nyt aivan samasta aiheesta..

        Kyllä puhutaan nahkapää


      • Anonyymi

        Khyllä, juuri se tyyppi olen. Hitsi, että oot tarkkanäköinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puhutaan nahkapää

        Ei oo nyt nahka-ago kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo nyt nahka-ago kyseessä

        Kyllä varmasti on…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti on…

        Ei ole. Ei. Turha kai tätä on jankuttaa.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään tarvetta sellaiseen.


      • Anonyymi

        Koko piirinkö sait taakse vai pälyiletkö taakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tarvetta sellaiseen.

        Jossain vaiheessa makeilukin voi olla turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain vaiheessa makeilukin voi olla turhaa

        I love pops i use to be


    • Anonyymi

      Et voi olla näin ymmärtämätön. Jonkun pitää auttaa nyt

      • Anonyymi

        Kyllä olen. Pahoillani siitä pitää olla nähtävästi.


    • Anonyymi

      Ihmisyys ja tasavertaisuus EI mahdollista

      • Anonyymi

        Aha. Lukitaanko siis tämä vastaus? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Lukitaanko siis tämä vastaus? Ap

        Aha? Et ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha? Et ymmärrä

        En ilmeisestikään. Voitko selittää?


    • Anonyymi

      Ei ole tietoa joka ihmiselle selviytymisen ja tasavertaisuuden vaatimuksena kuuluu

    • Anonyymi

      Älä puhu kenestäkään se-nimikkeellä!

      • Anonyymi

        Olisi kuulostanut hölmöltä "jokohan hän". Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kuulostanut hölmöltä "jokohan hän". Ap

        Ei normaalissa järjessä elävästä ihmisestä olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaalissa järjessä elävästä ihmisestä olisi

        Niin no, sun mielestä saatan olla latvasta nyrjähtänyt. Yleensä käytän ihan kunnioittavaa kieltä ja tämän kerran, kun erehdyn kirjoittamaan "se", niin kauheeta, mikä polemiikki. Kandeisko sun tsekata pikkuisen noita muitakin tekstejä täältä, millä tavalla ne on kirjoitettu ja miten kunnioittavaan sävyyn XD ja ap tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, sun mielestä saatan olla latvasta nyrjähtänyt. Yleensä käytän ihan kunnioittavaa kieltä ja tämän kerran, kun erehdyn kirjoittamaan "se", niin kauheeta, mikä polemiikki. Kandeisko sun tsekata pikkuisen noita muitakin tekstejä täältä, millä tavalla ne on kirjoitettu ja miten kunnioittavaan sävyyn XD ja ap tässä

        Luen kyllä.


    • Anonyymi

      Viimein? Pidätkö tahallaan tyhmänä?!

      • Anonyymi

        En lähtökohtaisesti pidä ketään tyhmänä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtökohtaisesti pidä ketään tyhmänä. Ap

        Vielä huonompi juttu ihmisen kannalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä huonompi juttu ihmisen kannalta!

        No pannahinen..-sivusta


    • Anonyymi

      Tämän laitan vielä aiheesta tänne, ja täytyy viel muistaa jos on tunkeutuneet muihin kuin yksityispuhelimeen niin mikä on silloin nimike. Mut olen tosi pahoillani, olen joutunut puolustamaan itseäni täällä ja muualla, samalla joku on aina "koventanut" otteita ilmeisesti kostoksi minulle, mutta samalla on hyökännyt viattoman ihmisen kimppuun, väittänyt jopa rakkaudeksi. Ei tarvitse ymmärtää mutta haluan tämän kertoa.

      • Anonyymi

        Ei nyt tämä kuulu tähän ainakaan täältä puolelta ruutua. Ap


    • Anonyymi

      Tietäisi mikä asia niin myöntäisin.

      • Anonyymi

        Ai että aivan sama, mikä asia olisi kyseessä tahansa? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että aivan sama, mikä asia olisi kyseessä tahansa? Ap

        Hänelle kyllä. Mutta en missään palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle kyllä. Mutta en missään palstalla.

        Kuka sitten tunnistaa ja kenet, ei ole tietoa siitä, joten annatko jotain yhteistä tunnistetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten tunnistaa ja kenet, ei ole tietoa siitä, joten annatko jotain yhteistä tunnistetta?

        Motivaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motivaatio.

        Eiköhän motivaatio aja meitä kaikkia eteenpäin yleensä asiassa kuin asiassa? Eli tuo käy vähän jokaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän motivaatio aja meitä kaikkia eteenpäin yleensä asiassa kuin asiassa? Eli tuo käy vähän jokaiselle.

        Niin pitäisi mutta kun se tapetaan tehokkaasti niin ei jaksa. Eli ohi meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi mutta kun se tapetaan tehokkaasti niin ei jaksa. Eli ohi meni.

        Mutta eikö se taasen motivoi lisää jatkamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö se taasen motivoi lisää jatkamaan?

        Ei täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä.

        Ei täällä tietenkään vaan täällä, ilman ruutuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä tietenkään vaan täällä, ilman ruutuja.

        Sitä tarkoitinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tarkoitinkin.

        Elät ruudulla pelkästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät ruudulla pelkästään?

        Niin näytät tekevän palstamiehen feikkidialogeista ymmärtämätön. Tämä ei ole mikään areena missä toimeenpannaan mitään esim byrokraattista aktiota ynnä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näytät tekevän palstamiehen feikkidialogeista ymmärtämätön. Tämä ei ole mikään areena missä toimeenpannaan mitään esim byrokraattista aktiota ynnä muuta

        Joo täällä ei tehdä politiikkaa eikä esim varainhoitajat töitä. Olikohan tää tarpeeksi hienotunteinen vertauskuva


    • Anonyymi

      En ole omasta syystäni, mielenterveys, kyvyt
      Vaarallisen rasittunut. Mkksi siitä rangaistaan kuitenkn minua

      • Anonyymi

        Mt asiat kuntoon. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt asiat kuntoon. Kiitos.

        Ei ole mielenterveydestä kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt asiat kuntoon. Kiitos.

        Mitä tarkoitit tällä kommentilla? Tämä ei ollut sitten ap


    • Anonyymi

      Polvistun eteesi ja myönnän ihan kaiken, jos olet hän. - Niin mitä minun pitäisi myöntää?

      • Anonyymi

        Ei sentään tarvitse polvistua hänen ainakaan, riittäisi vähän vähempikin. Mutta kukas sitä sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään tarvitse polvistua hänen ainakaan, riittäisi vähän vähempikin. Mutta kukas sitä sinä olet?

        Se epätoivoisesti ihastunut, joka ei saanut vastakaikua.


    • Anonyymi

      Sinusta ei silloin joskus saanut selvää ja nyt sinua ei enää näy, jote en tiedä, vattu.

      • Anonyymi

        Milloin ei saanut selvää ja missä ei näy nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ei saanut selvää ja missä ei näy nyt?

        Muutama vuosi sitten ja minun näköpiirissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten ja minun näköpiirissäni.

        Miksei saanut selvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei saanut selvää?

        Tyhmä pää, sekavat tunteet ja hämmentävä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä pää, sekavat tunteet ja hämmentävä nainen.

        Naiset välillä hämmentää. Tavalla ja toisella ja tarkoitan tämän kaikella hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset välillä hämmentää. Tavalla ja toisella ja tarkoitan tämän kaikella hyvällä.

        Just play dead at first


    • Anonyymi

      Se? Sen? Syö vaikka kikkeIisi mun puolesta. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Myöntäisi mitä ja mikä on epäselvää?

      • Anonyymi

        Hän tietäisi, jos haluaisi vastata (jos yleensäkään olisi täällä).


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Sinä valioluokan pölvästi et tunnistaisi valkoista lippua, vaikka sen paistaisi voissa ja tarjoilisi jääkarhun persiistä.
      Miten tässä vois olla mitään muuta kuin epäselvää?

      • Anonyymi

        No en, onhan se jääkarhukin valkoinen, niin miten sen lipun sieltä välttämättä erottaisi ja vieläpä häntä mukaan lukien?? En voi omia täältä mitään ilman tunnisteita. Myönnän olevani pölvästi, mutta en valioluokan kuitenkaan. Mikä on epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, onhan se jääkarhukin valkoinen, niin miten sen lipun sieltä välttämättä erottaisi ja vieläpä häntä mukaan lukien?? En voi omia täältä mitään ilman tunnisteita. Myönnän olevani pölvästi, mutta en valioluokan kuitenkaan. Mikä on epäselvää?

        Kyllä pitäisi olla parasta A ryhmää, muuten jää jalkoihin ja karhut ajaa yli.

        Kaikki on epäselvää, luulisin, vaikka osasta ei otakaan selvää. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi olla parasta A ryhmää, muuten jää jalkoihin ja karhut ajaa yli.

        Kaikki on epäselvää, luulisin, vaikka osasta ei otakaan selvää. :(

        Hmm jossain vaiheessa olen saanut täällä osakseni nimitystä B-luokkaa oleva ja samanmoista vastaavaa, mutta ei mun yli silti jyrätä ihan miten sattuu. Kaikelle annan toki aikansa ja paikkansa, mutta en loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi olla parasta A ryhmää, muuten jää jalkoihin ja karhut ajaa yli.

        Kaikki on epäselvää, luulisin, vaikka osasta ei otakaan selvää. :(

        Kaikki on epäselvää, vaikkei kaikesta otakaan selvää?? Niin joo, mietintähän se on tuokin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on epäselvää, vaikkei kaikesta otakaan selvää?? Niin joo, mietintähän se on tuokin :)

        Niin, tässä tilanteessa on vaikea myöntää mitään, näkyvyyttä on niin vähän, enkä tiedä johtuuko se siitä että asiat ovat suttuisia tai sumuisia, vai johtuuko se olosuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä tilanteessa on vaikea myöntää mitään, näkyvyyttä on niin vähän, enkä tiedä johtuuko se siitä että asiat ovat suttuisia tai sumuisia, vai johtuuko se olosuhteista.

        En tiedä muiden olosuhteista, joten tuohon en osaa sanoa mitään. Tiedän vain omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi olla parasta A ryhmää, muuten jää jalkoihin ja karhut ajaa yli.

        Kaikki on epäselvää, luulisin, vaikka osasta ei otakaan selvää. :(

        Haha kerro parempi vitsi. Ei aja karhut yli. Tältä puolen löytyy karhua vähän toisenlaisissa piireissä. On karhuja sitten urakalla liikkeellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm jossain vaiheessa olen saanut täällä osakseni nimitystä B-luokkaa oleva ja samanmoista vastaavaa, mutta ei mun yli silti jyrätä ihan miten sattuu. Kaikelle annan toki aikansa ja paikkansa, mutta en loputtomiin.

        Heh, ei voi olla totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ei voi olla totta

        Ja minkä takia poistettiin kaatiskamaa, kun kirjoitin? Ap


      • Anonyymi

        Ilmeisesti esim tämäntyyppisellä omaan syyllisyyteen tai johonkin sinne päin viittaavalla provolla saa villittyä


      • Anonyymi

        Ja miksi ylipäätään pitäisi pullistella netin keskustelupalstalla mitä korstoi tuntee keiden kanssa pelata kieroa


      • Anonyymi

        Se voi olla sinun oma kokemus vaan


    • Anonyymi

      Kyllä. Tykkään susta.

      • Anonyymi

        Jos olisitkin oikea, niin hmm, en kylläkään aivan tuota tarkoittanut. Nythän ollaan ikäväpalstalla eli..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisitkin oikea, niin hmm, en kylläkään aivan tuota tarkoittanut. Nythän ollaan ikäväpalstalla eli..?

        Ja tosi ikävä onkin. Suorastaan järkyttävää luettavaa, kun latvalahot luulevat toisistaan kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosi ikävä onkin. Suorastaan järkyttävää luettavaa, kun latvalahot luulevat toisistaan kaikenlaista.

        Eli lähinnä yksi mies esityksineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lähinnä yksi mies esityksineen

        Ikävää se on. Ei voi enää ulkopuoliset tietää, mikä on aitoa ja mikä ei. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosi ikävä onkin. Suorastaan järkyttävää luettavaa, kun latvalahot luulevat toisistaan kaikenlaista.

        En oo laho latvasta, mutta himpun verran nyrjähtänyt kylläkin. Myönnän. Naisen takia, kuinka ollakaan. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo laho latvasta, mutta himpun verran nyrjähtänyt kylläkin. Myönnän. Naisen takia, kuinka ollakaan. Ap

        Mikä naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä naista?

        Inte förståååååå china :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää se on. Ei voi enää ulkopuoliset tietää, mikä on aitoa ja mikä ei. Ap

        Ehkä ketään ei enää kiinnosta tämä surkuhupaisa teatterisi mies? Mitä se sinäkään raukka enää muuta teet sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ketään ei enää kiinnosta tämä surkuhupaisa teatterisi mies? Mitä se sinäkään raukka enää muuta teet sitten

        Ei mulla ole mitään teatteria. Ihan asiaa tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään teatteria. Ihan asiaa tämä on.

        Aivan aivan, juujuu🙄


    • Anonyymi

      Kerro jo mitä sanoja kalastelet, niin sanon sen mitä haluat kuulla. 📢

      ...mitä ihmeen merkitystä sillä on kuka täällä tunnustaa ja mitä, kaikki anonyymejä, kaikki vain sanoja... :/

      • Anonyymi

        Ei. En halua kuin vain yhden naisen myöntävän tämän, jos se pitää paikkansa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. En halua kuin vain yhden naisen myöntävän tämän, jos se pitää paikkansa. Ap

        näetkö hänet tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näetkö hänet tänään?

        En usko näkeväni kuin korkeintaan unta hänestä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko näkeväni kuin korkeintaan unta hänestä. Ap

        Mene ulos lounasaikaan, olen täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ulos lounasaikaan, olen täällä

        Ulkona? Ei nyt voi. On karsee väittely ympäriinsä. Ja se oikea henkilö puuttuu joka tapauksessa. Aapee vai sanoisinko jopa a B


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona? Ei nyt voi. On karsee väittely ympäriinsä. Ja se oikea henkilö puuttuu joka tapauksessa. Aapee vai sanoisinko jopa a B

        Jos haluat. Syö yksin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat. Syö yksin :)

        En ole aikeissa syödä ihan hetkeen. Istun pihalla jo :/ mutta en työpaikan. Hetken kun pystyy olemaan ulkona, niin se on hyödynnettävä. Ap


    • Anonyymi

      Minun on järisyttävä ikävä, olen surullinen
      kun kaikki jäi kolmeen pisteeseen... voitaisiinpa kelata muutama vuosi taaksepäin?

      • Anonyymi

        Kolmeen? Et ole hän. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmeen? Et ole hän. Ap

        Kolmeen pisteeseen... l. Ilmaan roikkumaan. Mutta hyvä että teillä on asiat saatu yhteen pisteeseen. l. päätökseen.


    • Anonyymi

      <disclaimer>
      Jos käytän suuria sanoja kevytmielisesti, onko siitä mitään iloa sinulle? (Ehkä, en tiedä?)

      Ja jos taas olen vakavissani, niin pitäisihän sinun tietää, että pelkkä tunnetilan kuvaus ei ole mikään sitoumus, toivomus tai lupaus yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Ei ole sitoumus. Ei tietenkään. Se tunnetila tai mikä nyt sitten onkin, niin sitä haen tässä. Sehän voi olla periaatteessa mikä vain, mutta hänen on se sanottava, jos haluaa sanoa. En voi enkä edes halua pakottaa sanomaan yhtikäs mitään. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sitoumus. Ei tietenkään. Se tunnetila tai mikä nyt sitten onkin, niin sitä haen tässä. Sehän voi olla periaatteessa mikä vain, mutta hänen on se sanottava, jos haluaa sanoa. En voi enkä edes halua pakottaa sanomaan yhtikäs mitään. Ap

        No jos aloitetaan pienillä sanoilla, ja sen tarkemmin yksilöimättä, niin kyllä minä voin myöntää, että minulla on ikävä häntä - mikä lienee aika ilmeistä, jos ottaa huomioon palstan nimen.
        Ajattelen häntä joka päivä, ja siitä huolimatta että se on miellyttävä ajatus, se tuntuu jokseenkin älyttömältä ja hieman surulliselta.
        Se, että tilanne ei tunnu juurikaan muuttuvan ajan kulumisesta huolimatta, tuntuu vähän ihmeelliseltä ja ärsyttävältäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos aloitetaan pienillä sanoilla, ja sen tarkemmin yksilöimättä, niin kyllä minä voin myöntää, että minulla on ikävä häntä - mikä lienee aika ilmeistä, jos ottaa huomioon palstan nimen.
        Ajattelen häntä joka päivä, ja siitä huolimatta että se on miellyttävä ajatus, se tuntuu jokseenkin älyttömältä ja hieman surulliselta.
        Se, että tilanne ei tunnu juurikaan muuttuvan ajan kulumisesta huolimatta, tuntuu vähän ihmeelliseltä ja ärsyttävältäkin.

        Hieman kuulostaa häneltä, mutta jokin ei ihan tunnu :/ kerrotko silti, miksi se ärsyttää sinua? Kerroit kuitenkin, että se on miellyttävä ajatus.


      • Anonyymi

        Ei tämä ole kuvitteellinen keskustelu. Yritän saada selville erään minulle tärkeän asian. Siinä ei ole taustalla mitään pahaa, ei hänelle, ei minulle eikä myöskään kenellekään muulle. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman kuulostaa häneltä, mutta jokin ei ihan tunnu :/ kerrotko silti, miksi se ärsyttää sinua? Kerroit kuitenkin, että se on miellyttävä ajatus.

        On aika rasittavaa keikkua jatkuvasti onnellisen hämmentyneisyyden ja nolostuttavan selväjärkisyyden välillä.

        Joskus saatan uskoa että kun kirjoittelen täällä hänelle, hän vastaa minulle jotain - ehkä jotain henkilökohtaista, jotain söpöä? - mutta seuraavassa hetkessä tajuan kyllä miten älyttömältä se oikeasti kuulostaa, ja ymmärrän että kyse on taas ja edelleen_kin_ vain omasta hölmöstä pakkomielteestäni.

        Parempi olisi pysyä poissa täältä eikä ruokkia harhojaan, ne mokomat vain kasvavat vahvemmiksi.. :/


    • Anonyymi

      Jaa. Koitin hetken arvailla että mistähän vtusta on taas kyse ..Mut sit totesin et turhaa.

      • Anonyymi

        Mitä koetit arvailla?


    • Anonyymi

      Että..rakastuin sinuun ja sinä pakenit.

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan kertoa kohteellekin.


      • Anonyymi

        Mistä pakenin? Kerrotko enemmän.


    • Anonyymi

      Eiköhän siinä molemmat rakastunut. Ja rakastan mä edelleen. Ei siitä ole kiinni. Tää kaikki on vaan liikaa. En jaksa todistella itseäni tänne. Kun ei mun tarvii. Kaikki on hyvin selkeetä olen yksin ollut jo pitkään ja eksän kanssa huoltajia ja frendejä nyt jollain tasolla. Hän mies ilmeisesti myös sinkku. Tai en tiedä. Jos ei en olisi koskaan sekaantunut. En jaksa ylimäärästä draamailua en kestä sitä. Katoan pois mielummin hiljaisuuteen.. Kun mietin, niin yllättävän kauan jaksoinkin tätä. Kertoo varmaan tunteiden vahvuudesta ja siitä että oma rakas on ollut niin paljon ajatuksissa. Mutta jossakin kohtaa tulee raja vastaan enkä jaksa enään että kimppuun hyökkäillään ja mässäillään saatana ihmisten muiden kustannuksella. En tee itse vittu koskaan sellasta. Herätkää ihan oikeesti.

      • Anonyymi

        … ja nyt poistunkin täältä taas loppupäiväksi. Koitahan mies sinäkin pysyä poissa täältä. Tulee ihan paha olo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … ja nyt poistunkin täältä taas loppupäiväksi. Koitahan mies sinäkin pysyä poissa täältä. Tulee ihan paha olo täällä.

        Ootkos varma että oon sama heppu? Jos, niin mistä? Tulin vasta tänne. Olin asioita hoitamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkos varma että oon sama heppu? Jos, niin mistä? Tulin vasta tänne. Olin asioita hoitamassa.

        Sitä en pysty tietämään. Kunhan nyt tuuttasin ajatuksiani tänne kun veetuttaa kuin pikkusta oravaa jälleen tämä touhu täällä... On nämä eläimiä. Käärmeitä. Minä se orava joka hypin nyt keräämään käpyjä.heeeei.


      • Anonyymi

        Ei ole todellakaan täällä ikävöimässä vaan kiusaamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en pysty tietämään. Kunhan nyt tuuttasin ajatuksiani tänne kun veetuttaa kuin pikkusta oravaa jälleen tämä touhu täällä... On nämä eläimiä. Käärmeitä. Minä se orava joka hypin nyt keräämään käpyjä.heeeei.

        Tämä kommentti on kuin olisi yhteistyössä vängätty tähän, osa lähes oikein tunnistein ja sit kuitenkaan ei. Mutta mutta, kiitos vastauksestasi. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellakaan täällä ikävöimässä vaan kiusaamassa

        Aivan päinvastoin kylläkin! Ap


    • Anonyymi

      Kun häviää taistelun erehdyksen kanssa on epämiellyttävä tunne, että ihmissielu on enemmän kotonaan harhakuvitelmien kuin totuuden kanssa. Se jos jotain pitäisi myöntää. Sisäiset esteet paljastuvat epämukavien tosiasioiden kautta, niiden joita aniharvoin myöntää. Ja niiden kutsuminen faktoiksi tarkoittaa ettei niitä voi kieltää.

      • Anonyymi

        Tässä oo mistään taistelusta kyse XD ja ap kirjoitti tämän


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2535
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1884
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      105
      1565
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1497
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1423
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1359
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      347
      1344
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      203
      1177
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1139
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe