Haluatko laatua elämääsi?

miksi kärsiä?

Siirry pois tältä kärsimyksen palstalta ja vaihda
autosi focukseen.Siten voit keskittyä vaikka
mieluisiin harrastuksiin.

9

1618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastuksia

Jatkuva ruosteiden korjailu, vetonivelien ja takapyörän laakerien vaihto ym. Tosin Focukset viihtyvät niin paljon korjaamolla ettei ainakaan autoilu syö vapaa-aikaa muilta harrastuksilta. Ehkä Volkswagenkaan ei ole laadultaan mikään kärkimerkki mutta sentään pari pykälää Fordia parempi kuitenkin.

• vastata

Helppohan sun on sanoa kun ajat iskän voortilla ja saat iskältä vielä viikkorahaa.Häpeä täällä maailmassa pitää tulla omillaan toimeen.

• ariari

Niin tämä uusi malli ei kuulemma ruostukkaan niin nopeasti.
      Vai mikähän on totuus, aika näyttää.

• Golf?

Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt? Alusta ja kotelot on suojattu jo tehtaalla kunnolla ja sinkitty pelti ei maalin alta ruostu kun vaan muistaa pestä ja vahata silloin tällöin.
        Niitä vähäruosteisia autoja muutaman vuoden ikäiset Golfit oli uusimmassa ruotsalaisessa ruostetutkimuksessa. Samoin Octavia, samaa sukua kun ovat.

• NigAri
        Golf? kirjoitti:

Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt? Alusta ja kotelot on suojattu jo tehtaalla kunnolla ja sinkitty pelti ei maalin alta ruostu kun vaan muistaa pestä ja vahata silloin tällöin.
        Niitä vähäruosteisia autoja muutaman vuoden ikäiset Golfit oli uusimmassa ruotsalaisessa ruostetutkimuksessa. Samoin Octavia, samaa sukua kun ovat.

vastaukseni että uusi malli ei ruostu oli Ford myyjän sanoja Cokuksesta.
        ---------
        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt?
        ---kopioitu----
        ja kysymys mitä muita autoja olet nähnyt ruostuvan tuon ikäisenä,
        kun niin ylistät Golffia.

• 007
        NigAri kirjoitti:

---------
        ---kopioitu----

Uudehkoissa (alle 5v) autoissa olen ruostetta nähnyt vain MB:ssä, Fordissa ja Nissan Almerassa. Lopuissa muutamassa ruosteet on ollut selvästi kolarin tai huonon kolarikorjauksen jäljiltä.

• NigAri kirjoitti:

---------
        ---kopioitu----

Niin sanoi myyjä mulle joskus vanhastakin mallista. Ei kai ne nyt sano, että tää mun myymä/edustama auto alkaa olla kukkamultaa muutaman vuoden päästä...

• kaikkien aikojen ruostepommiin

Ehheh ahhahaaah! Hihihi hohohooo heh heh heeh...
      XD

• poistoon

Myin oman focus farkun viime kesänä pois ja vaihdon tilalle golf variantin. Enkä ole katunut hetkeäkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90