Haluatko laatua elämääsi?

miksi kärsiä?

Siirry pois tältä kärsimyksen palstalta ja vaihda
autosi focukseen.Siten voit keskittyä vaikka
mieluisiin harrastuksiin.

9

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastuksia

      Jatkuva ruosteiden korjailu, vetonivelien ja takapyörän laakerien vaihto ym. Tosin Focukset viihtyvät niin paljon korjaamolla ettei ainakaan autoilu syö vapaa-aikaa muilta harrastuksilta. Ehkä Volkswagenkaan ei ole laadultaan mikään kärkimerkki mutta sentään pari pykälää Fordia parempi kuitenkin.

    • vastata

      Helppohan sun on sanoa kun ajat iskän voortilla ja saat iskältä vielä viikkorahaa.Häpeä täällä maailmassa pitää tulla omillaan toimeen.

    • ariari

      Niin tämä uusi malli ei kuulemma ruostukkaan niin nopeasti.
      Vai mikähän on totuus, aika näyttää.

      • Golf?

        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt? Alusta ja kotelot on suojattu jo tehtaalla kunnolla ja sinkitty pelti ei maalin alta ruostu kun vaan muistaa pestä ja vahata silloin tällöin.
        Niitä vähäruosteisia autoja muutaman vuoden ikäiset Golfit oli uusimmassa ruotsalaisessa ruostetutkimuksessa. Samoin Octavia, samaa sukua kun ovat.


      • NigAri
        Golf? kirjoitti:

        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt? Alusta ja kotelot on suojattu jo tehtaalla kunnolla ja sinkitty pelti ei maalin alta ruostu kun vaan muistaa pestä ja vahata silloin tällöin.
        Niitä vähäruosteisia autoja muutaman vuoden ikäiset Golfit oli uusimmassa ruotsalaisessa ruostetutkimuksessa. Samoin Octavia, samaa sukua kun ovat.

        vastaukseni että uusi malli ei ruostu oli Ford myyjän sanoja Cokuksesta.
        ---------
        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt?
        ---kopioitu----
        ja kysymys mitä muita autoja olet nähnyt ruostuvan tuon ikäisenä,
        kun niin ylistät Golffia.


      • 007
        NigAri kirjoitti:

        vastaukseni että uusi malli ei ruostu oli Ford myyjän sanoja Cokuksesta.
        ---------
        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt?
        ---kopioitu----
        ja kysymys mitä muita autoja olet nähnyt ruostuvan tuon ikäisenä,
        kun niin ylistät Golffia.

        Uudehkoissa (alle 5v) autoissa olen ruostetta nähnyt vain MB:ssä, Fordissa ja Nissan Almerassa. Lopuissa muutamassa ruosteet on ollut selvästi kolarin tai huonon kolarikorjauksen jäljiltä.


      • NigAri kirjoitti:

        vastaukseni että uusi malli ei ruostu oli Ford myyjän sanoja Cokuksesta.
        ---------
        Eipä se vanhakaan Golffi ruostu, vai onko ruosteista IV-mallia näkynyt?
        ---kopioitu----
        ja kysymys mitä muita autoja olet nähnyt ruostuvan tuon ikäisenä,
        kun niin ylistät Golffia.

        Niin sanoi myyjä mulle joskus vanhastakin mallista. Ei kai ne nyt sano, että tää mun myymä/edustama auto alkaa olla kukkamultaa muutaman vuoden päästä...


    • kaikkien aikojen ruostepommiin

      Ehheh ahhahaaah! Hihihi hohohooo heh heh heeh...
      XD

    • poistoon

      Myin oman focus farkun viime kesänä pois ja vaihdon tilalle golf variantin. Enkä ole katunut hetkeäkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe