Mitä mieltä?

Mariia

Mitä mieltä nimistä Niclas ja Cleo? Mitkä sopivisivat toisiksi nimiksi?

18

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä81

      kuulostaa tuo Niclas ainakin minusta. Mutta Cleo tuntuu vähän liian erikoiselta.

    • eve

      Niclas< todella erikoinen muoto,mutta menettelee
      Cleo < aito Leo parempi

      Niclas Raymound
      Cleo Viktor

      • *::::::*

        "Cleo < aito Leo parempi"

        Juu, mutta kun Cleo on tytön nimi ja Leo pojan nimi. :-)


      • pysy suomalaisissa
        *::::::* kirjoitti:

        "Cleo < aito Leo parempi"

        Juu, mutta kun Cleo on tytön nimi ja Leo pojan nimi. :-)

        Cleoa luultiin pojan nimeksi! Huomaa, että vieraskieliset nimet eivät avaudu kaikille.
        Keksi vain joku suomalainen.


    • nico-jimi

      Ovat c-kirjaimineen yhtä herrastelun halua.

      Useissa kielissä c lisäksi luetaan ts:nä; miltä kuulostaisivatkaan äännettyinä nitslas tai tsleo?

      • Silla

        Minäkään en voi käsittää tätä nykyistä hienosteluvimmaa. Mitä vikaa on rehellisissä suomalaisissa nimissä? Eri asia tietysti, JOS toinen vanhemmista on ulkomaalainen. Mutta kun yleensä ei ole, varsinkin äidit haluavat vain hienostella. Komealtahan se kuulostaa olla Cleo Möttönen...


    • galoe

      Cleo on naisen ja Niclas miehen nimi. Kaksosille siis?
      Cleo alkuperältään kreikkalainen.
      Niclas tai Nicklas, suomeksi Niko.

      • galoe

        se on lyhennys Cleopatrasta (Kleopatra), joten siis tytön nimi.


    • *::::*

      ...hän kyselet?
      Cleo kuulostaa hirveästi Leo-nimeltä ja näin ollen tuntuu pojan nimeltä. Suomessa kaikki Cleot ovat tyttöjä. Sen sijaan on pari Kleo-nimistä poikaa. Tuo Cleo ihan kiva nimi mielestäni, mutta se siis häiritsee että kuulostaa liikaa Leolta.

      Niclas Ceellä on aika hassu. Paljon parempi ois mielestäni Niklas.

    • mutta tuota cleota voisi pehmentää vaikkapa leoksi!

      • jakeluun!

        "cleota voisi pehmentää vaikkapa leoksi!"

        No joo. Ihan samalla lailla kun Marin voisi pehmentää Matiksi!


    • Mariia

      Molemmat nimet tulevat suvuista. Niclas minun suvustani Cleo mieheni. Kyseessä on siis tyttö ja poika. Asumme puolet vuodesta ulkomailla ja meillä on ruotsinkielinen sukunimi. Miltä kuullostaisi Niclas Christian ja Cleo Alexandra?

      • galoe

        Tuo Niclas tuntuu minusta vain hieman oudolta. Tottuneempi kai Niklas-, Nicklas- tai Nicolas-versioon.
        Ihan kauniit nimet ja kansainvälisetkin.


      • ean
        galoe kirjoitti:

        Tuo Niclas tuntuu minusta vain hieman oudolta. Tottuneempi kai Niklas-, Nicklas- tai Nicolas-versioon.
        Ihan kauniit nimet ja kansainvälisetkin.

        "Ihan kauniit nimet ja kansainvälisetkin."

        Mitähän hyvää siinä on, että ne ovat kansainvälisiä? Onko se muka hienoa?

        Miten ne muka ovat kansainvälisiä? Edes Euroopassa niitä ei tavata kuin muutamassa maassa, Japanista puhumattakaan.


      • galoe
        ean kirjoitti:

        "Ihan kauniit nimet ja kansainvälisetkin."

        Mitähän hyvää siinä on, että ne ovat kansainvälisiä? Onko se muka hienoa?

        Miten ne muka ovat kansainvälisiä? Edes Euroopassa niitä ei tavata kuin muutamassa maassa, Japanista puhumattakaan.

        poika-hyvä (ainakin Ean on pojan nimi), jos olisit malttanut lukea aloittajan, Mariian, viimeisen viestin, niin olisit varmastikin ymmärtänyt tuon "kansainvälisyyden".
        Ihan pari pikkuruista tietoa näistä nimistä, joita "ei tavata kuin muutamassa Euroopan maassa". Esim. Cleo on USA:ssa muutamina viime vuosina annettu 14%:lle tytöistä.
        Ja mitä tulee nimeen Niklas, Nicklas, Nicholas, Nikolai, Nicolas... en viitsi edes komentoida itsestään selvää asiaa.


    • Penasetä

      Helsingissä on yksi prostituoitu taiteilijanimeltään Cleo. Aivan loistava suihinottaja. Suosittelen kaikille lämpimästi.

      • galoe

        on "rangaistus, kärsimys, tuska, suru..." espanjaksi.
        Siis sopivan nimi sedälle?


      • Penasetä
        galoe kirjoitti:

        on "rangaistus, kärsimys, tuska, suru..." espanjaksi.
        Siis sopivan nimi sedälle?

        Sopii kuin nenä perseeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe